SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, knuppel in het hoenderhok. Beter dan het corrupte vrouwtje Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 08:47 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo heel veel zorgen. Soms is verandering goed.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu komen mooie, verzoenende woorden. Dat kan hij wel.
quote:
pbs.twimg.com/media/Cd_vL6jVIAEsKLO.jpg]afbeelding[/url] ]quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ALL HAIL EMPEROR TRUMP GLORIOUS SAVIOUR OF THE NATION
Hoe je dergelijke helden reacties kan posten snap ik inderdaad niet:quote:Op woensdag 9 november 2016 08:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er hebben vele miljoenen Amerikanen op hem gestemd, maar hier zou er niemand zijn die er blij mee is?
Ongeacht mijn voorkeur ga ik nooit zo uit mn dak hier op een buitenlandse uitslag. Kom op zegquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:40 schreef icloud het volgende:
ironisch dat the usa jarenlang IS en alquida heeft gebombardeerd, en nu kunnen ze hun hulp wel gebruiken.
Dacht ik ook ja. Is ook een lange nachtquote:Op woensdag 9 november 2016 08:50 schreef Dos37 het volgende:
Hij zijn kind is aardig moe volgens mij
Trump verenigd nu alquote:Op woensdag 9 november 2016 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben als SP lid heel erg blij!!!![]()
Terecht als wij voor onze eigen veiligheid gaan betalen toch! En goed voor het leger!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:50 schreef Elan het volgende:
Mensen die zo overdreven blij zijn mogen wel even stilstaan bij de gevolgen voor Nederland en de EU.
NAVO zelf bekostigen en zo, dreiging van Rusland. De dollar die daalt. Nieuwe recessie ligt op de loer.
Of zijn Trump en Pence zelf gewoon kabouters?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Baron Trump is 10 en nu al langer dan de meeste fokkers.
Ik denk dat hij nu wel een wat ander gezicht gaat laten zien en idd echt probeert te verenigen (wat hij nu dus ook zegt terwijl ik dit typ).quote:Op woensdag 9 november 2016 08:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Sportief van Donald. Ach, waarom ook niet.
Zo is het spel, helaas.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De felicitatie van de hardgevochten campagne niet, rest wel inderdaad.
Heeey...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |