SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geeneens links in de USA.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:16 schreef Doublepain het volgende:
Kijk al die Linkse gastjes mad worden
Was wel goed bezig bij DWDD vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Amarantha het volgende:
Jort, gadverdamme. Wat een kwal is dat.
Dat zie je toch niet op de bankbiljetten en de muntenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Die man staat er telkens zo achterlijk op met zijn oranje hoofd en witte ogen.
Licht gaat uitquote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef MagicIsland1 het volgende:
Odds droppen. Goud dropped. Usd dropped. Alles dropped
quote:Alan Rappeport
Reporter
9:15 PM ET
Has the mood in Trumpworld brightened in the last hour, as I would imagine?
Maggie Haberman
Reporter
9:15 PM ET
Alan, indeed. They are feeling quite buoyant right now.
One aide just told me to “start saying it: ‘President Trump.’”
Ja, we lossen ineens op in het grote niets.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Onnoman het volgende:
Ik vrees dat de mensheid ophoudt te bestaan als Trump president wordt
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Die man staat er telkens zo achterlijk op met zijn oranje hoofd en witte ogen.
Kijken daar nog mensen naar?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Was wel goed bezig bij DWDD vandaag.
Ff kut voor je SE Engels, maar als je op je 17e/18e (?) de Amerikaanse presidentsverkiezingen zit te volgen ben je gewoon goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2016 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn er wele en paar uit mn klas die t afgelopen weken gevolgd hebben maar niemand is wakker idd
vrede is minder wenselijk dan oorlog. Wut? Heb je enig idee wat er daar allemaal gebeurt? Heb je enig idee hoe erg oorlog is?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Samenwerken met Poetin en Assad kan wat mij betreft ook niet gerechtvaardigd worden.
Ze gedragen zich beiden als compleet losgeslagen dictators. Oorlog is dan ook weer onwenselijk, maar toenadering zoeken nog meer.
Precies. De VVD en de Democrats zouden het waarschijnlijk goed met elkaar kunnen vinden. Dat zegt genoeg.quote:
Nog niks.quote:
Zou wel wat zijn als Trump meteen voor een wereldwijde crash zorgt puur en alleen omdat hij gewonnen heeft. Dan worden het interessante tijden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |