Probleem is dat de effecten van presidenten vaak pas een paar jaar later zichtbaar worden. De redenatie bij de tegenpartij is altijd dit:quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat Trump dermate rampzalig zou zijn voor de VS, dat we misschien daarna een tijdje van dit soort populisme verlost zijn..

Samenwerken met Poetin en Assad kan wat mij betreft ook niet gerechtvaardigd worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef topdeck het volgende:
[..]
bekijk het zo:
Trump; ik weet niet wat hij gaat doen, maar hij wil geen oorlog in syrie en wil samenwerken met assad en putin.
Clinton: Ik weet 100% dat zij oorlog wil voeren tegen assad. Syrie wordt een iraq, een afghanistan, Libie, etc. Dat is het laatste wat je wilt.
Er is genoeg data wb Clinton, en het is waarschijnlijker dat Trump's 'potential evil' Hillary's 'sure evil' niet zal overtreffen.

Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)quote:

https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1440&bih=770quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hete Donder? Wat is dat nou weer

Amaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)

quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)

amerika voert al sinds haar bestaan oorlogquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Samenwerken met Poetin en Assad kan wat mij betreft ook niet gerechtvaardigd worden.
Ze gedragen zich beiden als compleet losgeslagen dictators. Oorlog is dan ook weer onwenselijk, maar toenadering zoeken nog meer.

Alex Jonesquote:

Idaho, Utah en Montana zit je er al overheen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef heywoodu het volgende:
Als Trump Michigan, Ohio, NC, Florida, Virginia en Georgia (waar hij nu allemaal aan kop gaat) daadwerkelijk pakt, moet hij nog ergens 8 kiesmannen vandaan zien te trekken en dan is hij er.
[ afbeelding ]

Rare uitvindingquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1440&bih=770

twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:55:01This team has so much to be proud of. Whatever happens tonight, thank you for everything. https://t.co/x13iWOzILL reageer retweet

Trump heeft ook meer nodig dan die staten. Hij heeft nu bijna alle zekere staten binnen, Clinton krijgt er nog een paar. Trump heeft ook NV, AZ, IA, MI en/of GA nodig of hij moet PA winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.

Laat maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Operc het volgende:
Dit wint Clinton toch nog redelijk eenvoudig of ligt dat aan mij?Trump is zo ongeveer wel door zijn swingstates heen terwijl er bij Clinton nog wat zekerheidjes bij moeten komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |