quote:Op woensdag 9 november 2016 02:43 schreef starla het volgende:
Congres blijft in handen vd republikeinen
Ja, hij moet alle swing states winnen om kans te maken, dus spannend is het na het sluiten van de eerste stembussen eigenlijk nooit geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:43 schreef NaturalScience het volgende:
Maargoed, even rationeel. Ook als Trump Florida wint zijn zijn kansen nog altijd bijzonder klein. Hij staat momenteel flink achter in Ohia en NC. En zonder die twee staten is het voor hem vrijwel onmogelijk.
quote:
Senaat ook dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:43 schreef starla het volgende:
Congres blijft in handen vd republikeinen
Kut, dit wordt een lange nacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:43 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Trump / Pence
REP 4,307,453
49.09%
Clinton / Kaine
DEM 4,196,050
47.82%
Ik mag niet stemmenquote:
Mensen die hun wekker op 4:00 uur gezet hebben krijgen nog gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef Moira. het volgende:
Ruim 3 uur later en we zijn eigenlijk nog geen steek verder
Zonde dat ik bij dit nummer alleen aan die reclame van snoep kan denken.quote:
Alleen Florida maar is wel 't snelste.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:43 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Hoe kan ik andere staten bekijken?
Ja, daarmee wordt het moeilijker voor HClinton idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef KingRoland het volgende:
Geen meerderheid voor de democraten in de huis en congres
GENOT![]()
![]()
booooooohhhquote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef KingRoland het volgende:
Geen meerderheid voor de democraten in het huis, senaat en congres
GENOT![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |