quote:Op woensdag 9 november 2016 01:23 schreef Geralt het volgende:
Hahaha die chinees liet zn vreten vallen![]()
En met lekkere bittergarnituurquote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er een verkiezingsparty is met lekkere speciaalbiertjes zou ik daar absoluut heen gaan.
Wacht maar. Zodra de steden erbij komen is en blijft het blauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:22 schreef Platinumgoat het volgende:
Virginia ook naar Rood WAT!
Laat FL en VA rood worden samen met Ohio en NC en het wordt geweldig spannend!
quote:Marco Rubio in the Senate race is running 8 points ahead of where Trump is running in the presidential race.
en geen chips? wat is dit nou weerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er een verkiezingsparty is met lekkere speciaalbiertjes zou ik daar absoluut heen gaan.
Neus maar werd dit jaar wel aan Clinton toegeschreven met een moederlijkheid tot een stunt.quote:
O.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
538 zegt juist 55% kans dat Clinton Florida pakt
13 duizend stemmen verschil, dat maak je niet zomaar goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kalm aan lieverd, er moeten in Florida nog een aantal zwaar democratische en zeer dicht bevolkte counties binnen komen (vooral in Miami en de buitensteden daarvan).
Die moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:23 schreef Geralt het volgende:
Hahaha die chinees liet zn vreten vallen![]()
Nog even volhouden danquote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef minilot het volgende:
Maar: ik ga pas slapen wanneer ik er gerust op kan zijn dat Clinton wint!
Nooit meer slapen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef minilot het volgende:
Maar: ik ga pas slapen wanneer ik er gerust op kan zijn dat Clinton wint!
Speciaalbier > chipsquote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en geen chips? wat is dit nou weer
Cxquote:Op woensdag 9 november 2016 01:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Ice_Poseidon woont in Palm Beach. Heel veel ouderen en closed communities.
quote:
quote:Bij een stembureau in Asuza, een voorstad van Los Angeles, is een schietpartij geweest. Er viel één dode en twee mensen zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Miami-Dade op blauw en het licht kan al zowat uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef Strani het volgende:
Palm Beach belooft met 61% veel voor de andere stedelijke gebieden in Florida. Dit wordt wel weer blauw.
Hij wil alweer man zijn, dus ach... niets veranderlijker dan de men-squote:Op woensdag 9 november 2016 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Over 4 jaar stemmen op Caitlyn Jenner want zowel man als vrouw?
NPO Radio 1?quote:
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |