SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Euribob op 09-11-2016 01:24:09 ]
Dat snap ik dus nog niet helemaal. Het is niet zo dat gewoon de meerderheid ervoor zorgt waar die staat voor kiest? Hoe zit dat danquote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we even op de steden wachten.
Alles beter dan Clinton, al heb ik liever Bernie.quote:
Als ik telkens naar dat fragment kijk, dan ga ik echt kapot van binnen. Het is echt zo zielig.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Jeb Bush
Please clap [ afbeelding ]
Niet per se. Kijk eens hoeveel mensen op Johnson stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Slechte resulaten uit
[ afbeelding ]
Dat nummer even opzetten als je verkiezingen kijkt is wel een goed ideequote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
omdat het gaat tussen een douche en een turd sandwich
in steden wonen vaak veel mensen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog niet helemaal. Het is niet zo dat gewoon de meerderheid ervoor zorgt waar die staat voor kiest? Hoe zit dat dan
Geen van deze kandidaten verdienen dat er voor ze gejuicht wordt. En zeker Trump niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat de meeste users hier voor Trump juichen.
Jawel. Maar (over het algemeen) stemmen mensen in steden vaker democratisch. En de grote steden komen als laatste binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog niet helemaal. Het is niet zo dat gewoon de meerderheid ervoor zorgt waar die staat voor kiest? Hoe zit dat dan
Mwoah eerder op de avond was het erger, mensen gaan nu normaal met elkaar om gelukkig.quote:
Niet goedquote:Op woensdag 9 november 2016 01:16 schreef NaturalScience het volgende:
Virginia kleurt voorzichtig blauw
De gekleurde vakjes zijn niet allemaal even groot. Hier zie je hoe in 2012 is gestemd:quote:Op woensdag 9 november 2016 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |