Dat bedoel ik ja. Alleen als je de hele opbouw tot het eindpunt leuk/spannend vind lijkt het mij de moeite waard. Voor de uitslag zelf is het t risico niet waard om op te blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog één. Maar waarom zou je er voor op blijven als je morgenochtend ook je telefoon aan kan zetten en één van je 70 push berichten leest?
Wat maakt het zo speciaal om het een CNN reporter te horen zeggen?
Waarschijnlijk is het tegen 06.00 morgenochtend nog "too close to call"
USA denkt dat ze de machtigste zijn ja maar dat zijn ze niet. Zeker op economisch gebied niet. Als China morgen besluit alle fabriekjes te sluiten heeft USA een GIGA probleem. Als ik USA was zou ik de Chineesjes maar te vriend houden. Natuurlijk kunnen ze zelf gaan produceren maar niet zo goedkoop als wat de Chineesjes nu doen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks, met uitzondering van 8 jaar obama, heb je 2 families die 20 jaar lang het machtigste land ter wereld besturen.
Eng, heel erg eng.
Trump is ook te dom om te poepen hoor... En de heren hebben wel meer gemeen..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wilders is ook te dom om te poepen jammer dat Trump vaak door wordt vergeleken.
Terwijl de kandidaten zo impopulair zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.slate.com/votecastr_election_day_turnout_tracker.html
"Chineesjes"?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
USA denkt dat ze de machtigste zijn ja maar dat zijn ze niet. Zeker op economisch gebied niet. Als China morgen besluit alle fabriekjes te sluiten heeft USA een GIGA probleem. Als ik USA was zou ik de Chineesjes maar te vriend houden. Natuurlijk kunnen ze zelf gaan produceren maar niet zo goedkoop als wat de Chineesjes nu doen.
Ze hebben niks gemeen. Wilders is een fascist eerste klas.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump is ook te dom om te poepen hoor... En de heren hebben wel meer gemeen..
China heeft dan een veel groter probleem. De VS is anders dan China, in theorie, op alle fronten self-sufficient.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
USA denkt dat ze de machtigste zijn ja maar dat zijn ze niet. Zeker op economisch gebied niet. Als China morgen besluit alle fabriekjes te sluiten heeft USA een GIGA probleem. Als ik USA was zou ik de Chineesjes maar te vriend houden. Natuurlijk kunnen ze zelf gaan produceren maar niet zo goedkoop als wat de Chineesjes nu doen.
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-livequote:Op dinsdag 8 november 2016 21:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Fox of cnn hebben zelf geen stream.
Twee impopulaire kandidaten is wellicht juist een reden tot stemmen..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl de kandidaten zo impopulair zijn.
If only there were signsquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl de kandidaten zo impopulair zijn.
China heeft geen probleem aangezien de hele wereld bij hun koopt. Een simpel voorbeeld als AliExpress heeft al 1 MILJOEN orders per dag. China produceert werkelijk alles zoals tv's, spijkerbroeken etc etc wat de hele wereld bij ze afneemt. Wat wil USA zonder China? Ze kunnen het nooit zo goedkoop produceren ivm loonkosten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
China heeft dan een veel groter probleem. De VS is anders dan China, in theorie, op alle fronten self-sufficient.
Uhh, ze hebben een hoop gemeen, sorry..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze hebben niks gemeen. Wilders is een fascist eerste klas.
Lol hoe dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Florida wordt toch vrij overtuigend al richting Clinton geschoven... dan is het feitelijk al game over voor Trump
Gaat het ook niet om. Het gaat om de retoriek van links. Bevolkingsgroepen opzetten tegen een kandidaat is een vaak gebruikte.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze hebben niks gemeen. Wilders is een fascist eerste klas.
Omdat latino's stemmen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Florida wordt toch vrij overtuigend al richting Clinton geschoven... dan is het feitelijk al game over voor Trump
Superhoge turnout in typisch democratische locaties.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 22:18:04I will be watching the election results from Trump Tower in Manhattan with my family and friends. Very exciting! reageer retweet
Ik heb de indruk dat Wilders zich wel laat sturen door die paar mensen die hij vertrouwt en volgens mij is vrijwel alles wat hij zegt grondig voorbereid en doorgesproken met zijn juridisch adviseurs zodat hij bijna altijd net binnen de lijntjes blijft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump is ook te dom om te poepen hoor... En de heren hebben wel meer gemeen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |