Nope.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch waren het voornamelijk neo-nazi's
George Soros natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Oké wie schreef nou net in de livestream chat
Heey FOK!, Whiskers2009 is een smerige tyfus hoer. gr gr. Vigen98
Tuurlijk niet, je mag toch een fout maken. Als jij in NL aankruist x1, dan mag je toch x1 wissen en op x2 stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb het gezien. Misschien heeft hij als eerste Clinton aangeklikt.
Harry Smitquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Oké wie schreef nou net in de livestream chat
wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:24 schreef Monopoly het volgende:
Op 4chan/b/ zijn ze heerlijk aan het flamen en trollen. Ik wil meedoen en olie op het vuur gooien maar ik zit het laatste uur van een 16 daagse IP ban uit
Info over de lawsuit die trump aanspant tegen nevadaquote:CLARE MALONE 2:19 PM
A little more detail on the Trump campaign lawsuit in Nevada: According to CNN, Trump’s lawyers filed briefs Monday night asking that early vote ballots cast past the poll’s official polling time not be “co-mingled or interspersed” with other ballots.
To reiterate the law, voters in line at the time a polling place officially closes are still entitled to cast their ballots, so it’s not entirely clear what the Trump team hopes to accomplish.
Per Nevada reporter Jon Ralston, Clark County issued a statement in response to the Trump suit: “The petition from the Trump campaign is a request to have us preserve the records from early voting. This is required by state law, and so it is something we are already doing.”
Dat is toch ook zo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Het is alsof constateren dat neo-nazi's het vreemdelingenstandpunt van Wilders goed vinden en dan concluderen dat alle PVV-stemmers neo-nazi's steunen.
Omdat... Geen ideequote:Op dinsdag 8 november 2016 20:26 schreef RolandArthur het volgende:
Waarom wordt het werkelijke probleem niet benoemd? Waarom kiezen de Amerikanen tussen twee gevaarlijke idioten en niet voor een derde partij die veel beter standpunten heeft?
Ik heb een permban.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:24 schreef Monopoly het volgende:
Op 4chan/b/ zijn ze heerlijk aan het flamen en trollen. Ik wil meedoen en olie op het vuur gooien maar ik zit het laatste uur van een 16 daagse IP ban uit
Ik riep op om mee te raiden. Zo'n school had een online vragenlijst over drugs online staan, vrij toegankelijk. Iedereen zette er in dat ze bang waren voor de dealers en dat er makkelijk heroine te verkrijgen was etc. Thread ging 404 en ik opende een nieuwe om mee te doen. Toen had ik 16 dagen ip ban te pakken.quote:
Nee.quote:
Omdat een 2-partijen stelsel per definitie een race naar de bodem is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:26 schreef RolandArthur het volgende:
Waarom wordt het werkelijke probleem niet benoemd? Waarom kiezen de Amerikanen tussen twee gevaarlijke idioten en niet voor een derde partij die veel beter standpunten heeft?
Censuur! Kahaaa!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:26 schreef RolandArthur het volgende:
Hoe de fuck krijg je een ban op 4chan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben alleen voor omdat ik geen stemrecht heb daar als ik zou mogen stemmen zou ik met tegenzin op Hillary stemmenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen: morgen wel eerlijk zeggen dat je voor Trump was he?
Terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik riep op om mee te raiden. Zo'n school had een online vragenlijst over drugs online staan, vrij toegankelijk. Iedereen zette er in dat ze bang waren voor de dealers en dat er makkelijk heroine te verkrijgen was etc. Thread ging 404 en ik opende een nieuwe om mee te doen. Toen had ik 16 dagen ip ban te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |