Ah duidelijk. Roepen zonder de inhoud te kennen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar onderzoeken. Tot nu is de enige fraude door trumpetters gepleegd.
Is vandaag op die uitspraken wel een beetje teruggekomen overigens.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Jon Ralston verklaarde na de early voting al dat Nevada binnen was voor Clinton.
Resultaten van vandaag bevestigen zijn beeld.
Hij schijnt een autoriteit te zijn over politiek in Nevada. We zullen zien.
Hey heb jij gisteren niet een vrouw voor de trein gegooid ?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe laat komen de eerste resultaten binnen?
Woon jij eigenlijk in de VS? Al dan niet tijdelijk? Staat me bij van wel cq had de indruk van wel, maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Jon Ralston verklaarde na de early voting al dat Nevada binnen was voor Clinton.
Resultaten van vandaag bevestigen zijn beeld.
Hij schijnt een autoriteit te zijn over politiek in Nevada. We zullen zien.
tnxquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
bron:
http://fivethirtyeight.co(...)ress-update-12897784
OPquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
De eerste belangrijke rond 2 uur, al om 12 uur wat zekere staten (is miss leuk om turnout te zien)quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
twitter:lordaedonis twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 16:46:36this is what I was talking about, they fixed it but it was on some nut shit at first. [VIDEO] https://t.co/GO5Y9FCnYN reageer retweet
Precies, alleen neo-nazi's waren voorstander van het Associstieverdrag met de EU. Ooh, en zo'n beetje heel Oost-Oekraïne en alle intellectuelen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vooral als die clubs geassocieerd zijn met neo nazi's.
Integendeel. Heerhugowaard represent!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woon jij eigenlijk in de VS? Al dan niet tijdelijk? Staat me bij van wel cq had de indruk van wel, maar weet het niet zeker.
Ik gellof het zeker, ziequote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die apparaten niet goed werken, waarschijnlijk zijn het gewoon digibeeten die het niet snappen.
twitter:lordaedonis twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 16:46:36this is what I was talking about, they fixed it but it was on some nut shit at first. https://t.co/GO5Y9FCnYN reageer retweet
Toch waren het voornamelijk neo-nazi'squote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, alleen neo-nazi's waren voorstander van het Associstieverdrag met de EU. Ooh, en zo'n beetje heel Oost-Oekraïne en alle intellectuelen.
Geinig, jij denkt dat Hillary supporters om democratie geven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als jij voorbeelden van "calibratie errors" kunt geven waar de republikeinen er voordeel van hebben hoor ik het graag. Echter tot nu toe zijn deze "errors" allemaal in het voordeel van de democraten.
Dat dit bij jou geen vraagtekens oproept zegt toch wel wat.
Het is wel vaker gebeurd hoor dat er fraude wordt gepleegd met zulke apparaten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die apparaten niet goed werken, waarschijnlijk zijn het gewoon digibeeten die het niet snappen.
Heb het gezien. Misschien heeft hij als eerste Clinton aangeklikt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik gellof het zeker, zietwitter:lordaedonis twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 16:46:36this is what I was talking about, they fixed it but it was on some nut shit at first. https://t.co/GO5Y9FCnYN reageer retweet
Zijn wel meer van die filmpjes uitgekomen. Opvallend is dat ze nooit per ongeluk naar een ander dan Hillary of Kaine gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb het gezien. Misschien heeft hij als eerste Clinton aangeklikt.
Welke livestream?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Oké wie schreef nou net in de livestream chat
Heey FOK!, Whiskers2009 is een smerige tyfus hoer. gr gr. Vigen98
Voor sommigen gaan er niets boven een betere Wolfsangel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch waren het voornamelijk neo-nazi's
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Oké wie schreef nou net in de livestream chat
Heey FOK!, Whiskers2009 is een smerige tyfus hoer. gr gr. Vigen98
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |