Het is een politiek beladen boodschap, en dat mag niet. Punt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is zo'n shirt partij kiezen? De ene partij vindt dat zwarte leven belangrijk zijn en de andere ziet ze als onbelangrijk?
Dat zwarte levens ook tellen is politiek beladen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een politiek beladen boodschap, en dat mag niet. Punt.
Ik betwijfel het. Veelal is de wetgeving eerder gericht op het expliciet steunen van een kandidaat of partij, niet zozeer op generieke boodschappen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mocht Hillary de staat waar dit gebeurde winnen weet je de oorzaak.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Grab them by the pussyquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:54 schreef skysherrif het volgende:
Tellen naakt rennende vrouwen als voter intimidation?
Zou mij eigenlijk eerder motivaten, maargoed
Of je kunt je ook van de domme houden, dat is ook een optiequote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zwarte levens ook tellen is politiek beladen?
En als er nu stond, "Mexican lives matter" in een polling station in Texas? Snap je dan het probleem?quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goed punt: Een label met "made in China" zou ook als anti-Trump kunnen worden gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Veelal is de wetgeving eerder gericht op het expliciet steunen van een kandidaat of partij, niet zozeer op generieke boodschappen.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef Sucuk het volgende:
Heeft iemand een link naar een live stream voor de US elections, een goede?
Vervelend hé?quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mocht Hillary de staat waar dit gebeurde winnen weet je de oorzaak.
Ik neem aan dat 'niet winnen' ook onder 'something wrong' valt.quote:On a Florida radio program this morning, Trump reasserted that he would not accept the election results “if I think there’s something that was wrong.”
Nee. En BLM heeft zich nooit bekommerd om zwarte levens anders dan ¨white on black crime¨, een kleine fractie van het aantal moorden op zwarten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Trump bij verlies nog in staat is om de komende dagen nog rallies te houdenquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'niet winnen' ook onder 'something wrong' valt.
Komt van een account die speciaal Nevada volgt en gisteren nog zei dat trump nagenoeg kansloos is.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 17:01:48OK, @votecastr has Hillary only winning Clark by 6.5 points! If so, Trump will win NV easily. https://t.co/3wsYxeM2Kw reageer retweet
Hoe herken je een republikein?quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog niet gezien.
Wel BLM shirt dragende pollingstation medewerkers die boos kijken naar republikeinen.
[ afbeelding ]
http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5891.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:04 schreef skysherrif het volgende:
Komt van een account die speciaal Nevada volgt en gisteren nog zei dat trump nagenoeg kansloos is.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 17:01:48OK, @votecastr has Hillary only winning Clark by 6.5 points! If so, Trump will win NV easily. https://t.co/3wsYxeM2Kw reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |