twitter:FrankLuntz twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:33:38Also getting reports of voter turnout flooding polling stations in FL and NVEspecially in Hispanic areas. Not good for Trump. #ElectionDay reageer retweet
De stemming is toch vandaag?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe zelf een beetje moeite.. Kijk naar berichten van afgelopen zondag bijv (zondag in de VS).
Niet alleen. Early voting he..quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
M
De stemming is toch vandaag?
Een vreemd concept dat ¨Early voting¨ Desalnietemin geeft de link nog niet aan of dit uitsluitend is in gebieden met meer Clinton aanhangers, wat de omvang is van early voters en waarom dit überhaupt gebeurt anders dan daar waar het niet mogelijk is om direct te stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen. Early voting he..
Heb mijn post nog aangevuld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:39 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een vreemd concept dat ¨Early voting¨ Desalnietemin geeft de link nog niet aan of dit uitsluitend is in gebieden met meer Clinton aanhangers, wat de omvang is van early voters en waarom dit überhaupt gebeurt anders dan daar waar het niet mogelijk is om direct te stemmen.
In sommige staten wel, maar niet overal kan vroeg gestemd worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen. Early voting he..
Sterker nog, meerderheid vd steeming is al uitgebracht dmv early voting meen ik
Early voting is en groot deel vd stemmen en wat men vandaag nog stemt op election day is dus niet zo belangrijk als sommigen denken. Exit polls zijn dus ook maar relatief.
Daarnaast gaat het om AANTAL kiesmannen en niet om het aantal staten. De kaart vd VS kan overwegend rood zijnals je 'm inkleurt qua staten en dan NOG wint er DEM. Terwijl je op meerderheid van kelur zou denken dat het de Rep is..
Iets dat we wmb ook best in Nederland in mogen voeren. Beter dan stemmen via volmachten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:39 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een vreemd concept dat ¨Early voting".
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:43 schreef freako het volgende:
[..]
Iets dat we wmb ook best in Nederland in mogen voeren. Beter dan stemmen via volmachten.
Wat is je vraag, ik dacht oorspronkelijk dat dat was voor een link van voter supression van de Republikeinen, die heb je van 4 mensen gehad. Wil je echt een rij van vandaag zien met voornamelijk Democraten? Dat heb je in 5 seconden op twitter.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:39 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een vreemd concept dat ¨Early voting¨ Desalnietemin geeft de link nog niet aan of dit uitsluitend is in gebieden met meer Clinton aanhangers, wat de omvang is van early voters en waarom dit überhaupt gebeurt anders dan daar waar het niet mogelijk is om direct te stemmen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat election day relatief belangrijk is ivm de early voters en dat je je niet blind moet staren op het aantal staten waarin een kandidaat wint, omdat het niet om het aantal staten gaat, maar om het aantal kiesmannen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
In sommige staten wel, maar niet overal kan vroeg gestemd worden.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GissiSim twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:22:42You're... you're voting for me right Melania? https://t.co/mCHO5f4ZtN reageer retweet
![]()
Dan kun je zelf stemmen en weet je wat je stemt.quote:
Dit was geen vraag. Die rij van vandaag van 2,5 uur heb ik niet gezien bij Democrats, die heb ik niet gekregen naar aanleiding van mijn vraag. De enige suggestie was ¨zoek maar op Google¨.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat is je vraag, ik dacht oorspronkelijk dat dat was voor een link van voter supression van de Republikeinen, die heb je van 4 mensen gehad. Wil je echt een rij van vandaag zien met voornamelijk Democraten? Dat heb je in 5 seconden op twitter.
Exact. Het blijft toch een beetje dodgy, dat gedoe met stempassen doorgeven aan anderen en dan maar hopen dat ze toch niet stiekem op Johan Vlemmix stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf stemmen en weet je wat je stemt.
Bij een volmacht kun je daar noit 100% zeker van zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |