Je moet toch minimaal een client installeren waarmee je jouw eigen identiteit vast kunt laten stellen en je stem kunt uitbrengen?quote:Op maandag 7 november 2016 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon nog steeds op een knopje drukken? Dat kan iedereen. Is zelfs makkelijker dan op papier.
Tuurlijk doen de Russen dat en de Chinezen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het naar buiten brengen vind ik dom. De actie zelf niet. Je moet wel ontzettend naief zijn om te geloven dat de Russen niet exact hetzelfde aan het proberen zijn of misschien zelfs al gedaan hebben.
En nee, zoals ik daarnet al heb uitgelegd, is dit geen 'cyberaanval'. Tenzij je de definitie dermate wil oprekken dat eigenlijk alle 'ongeoorloofde' bewegingen on the interwebz een cyberaanval is.
Je identificeren bij een stemhokje waar een client geïnstalleerd is moet toch ook wel kunnen?quote:Op maandag 7 november 2016 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je moet toch minimaal een client installeren waarmee je jouw eigen identiteit vast kunt laten stellen en je stem kunt uitbrengen?
Dat doen de Russen en Chinezen ook. Alleen krijgen wij die berichten niet. Die krijgen zulke berichten van hun eigen media. En wij van die van ons.quote:Op maandag 7 november 2016 12:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tuurlijk doen de Russen dat en de Chinezen.
Ik wordt alleen zo ziek van die schijnheilige Yanks die net doen alsof zij zoooo lief zijn en dat zij altijd maar ten onrechte worden aangevallen....
Weet ik niet, want als je één client hebt voor alle gebruikers, is het idee van de blockchain dan niet weg? Dat is juist dat iedereen dezelfde database heeft en die kan controleren, maar als je een centrale client hebt is dat dus niet meer het geval.quote:Op maandag 7 november 2016 12:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je identificeren bij een stemhokje waar een client geïnstalleerd is moet toch ook wel kunnen?
Overigens doen ze in Amerika niet zo moeilijk over mensen uitsluiten.
https://decorrespondent.n(...)67808964404-4fa04325
Het gaat er om dat als jij geïdentificeerd bent de blockchain zorgt voor controle en dat het daar opgeslagen blijft. Daar kan dan niet meer mee geknoeid worden. Hoe dat precies moet werken weet ik ook niet.quote:Op maandag 7 november 2016 12:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weet ik niet, want als je één client hebt voor alle gebruikers, is het idee van de blockchain dan niet weg? Dat is juist dat iedereen dezelfde database heeft en die kan controleren, maar als je een centrale client hebt is dat dus niet meer het geval.
Blockchain!quote:Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er om dat als jij geïdentificeerd bent de blockchain zorgt voor controle en dat het daar opgeslagen blijft. Daar kan dan niet meer mee geknoeid worden. Hoe dat precies moet werken weet ik ook niet.
Ja, maar de blockchain zorgt juist voor controle doordat iedereen de database samen deelt. Als je die database dus niet volledig open stelt, maar middels een aantal stemcomputers laat werken, is het niet zo dat iedereen terug kan kijken of zijn stem niet gemanipuleerd wordt.quote:Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er om dat als jij geïdentificeerd bent de blockchain zorgt voor controle en dat het daar opgeslagen blijft. Daar kan dan niet meer mee geknoeid worden. Hoe dat precies moet werken weet ik ook niet.
Dan is de poppenkast voorbij en zal Clinton de beste president ooit worden.quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 12:44 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dan is de poppenkast voorbij en zal Clinton de beste president ooit worden.
2017 wordt dan het jaar van #wildersforprison
twitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 12:47:26VIRGINIAChristopher Newport U. Poll (11/1-6):Clinton 48% (+6)Trump 42%Johnson 3%McMullin 2% reageer retweet
is toch met cooper HET gezicht van CNNquote:Op maandag 7 november 2016 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wolf is misschien to big to fire..
quote:Op maandag 7 november 2016 12:44 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dan is de poppenkast voorbij en zal Clinton de beste president ooit worden.
2017 wordt dan het jaar van #wildersforprison
Waarom gelijk zo op de feiten vooruit lopen? Of doe je liever maar aannames?quote:Op maandag 7 november 2016 12:50 schreef Refragmental het volgende:
Zo niet, dan kan het heel makkelijk worden geïnterpreteerd als sexisme en racisme, gezien het feit dat Wolf een Blanke man is, en Donna een zwarte vrouw.
Nare positie voor CNN
Denk dat het probleem is dat dit niet direct aan hem te linken is. Hij zal wel een heel team hebben voor zijn programma, dus die zullen de vragen ook opstellen denk ik. Bij Brazile was het heel duidelijk dat zij zelf die vragen doorspeelde.quote:Op maandag 7 november 2016 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wolf is misschien to big to fire..
Inderdaad, Wolf komt ook niet zelf aan het woord in de emails en het is ook niet duidelijk of hij echt iets met de mails heeft gedaan toch. Niets concreetsquote:Op maandag 7 november 2016 12:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat dit niet direct aan hem te linken is. Hij zal wel een heel team hebben voor zijn programma, dus die zullen de vragen ook opstellen denk ik. Bij Brazile was het heel duidelijk dat zij zelf die vragen doorspeelde.
Op de zaken vooruit lopen?quote:Op maandag 7 november 2016 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo op de feiten vooruit lopen? Of doe je liever maar aannames?
Het blijft overigens absurd om 1 van de minst bekeken nieuwszenders in de VS zoveel macht toe te kennen alleen maar omdat CNN hier in Europa de bekendste is![]()
Wie noemt hier Fox objectief?quote:Ook wel absurd dat Fox opeens, uiteraard door de Trump fanboys/anti-HRC users hier, als objectief word gezien.
Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al welquote:Op maandag 7 november 2016 13:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op de zaken vooruit lopen?
Donna Brazile is ontslagen voor nagenoeg hetzelfde als wat Wolf Blitzer heeft gedaan.
Het is gewoon grappig dat dit keihard gespind kan worden naar sexisme en racisme.
O.a Dutchko en Bram onlangs nog terwijl ze ook nog blijven doen alsof CNN de media bepaalt met hun vele malen kleinere marktaandeel.quote:Hopelijk springt Fox hierop. En over Fox gesproken:
[..]
Wie noemt hier Fox objectief?
Oh werkelijk? Dat kan je dan vast wel bewijzen?quote:Op maandag 7 november 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al wel
[..]
O.a Dutchko en Bram onlangs nog terwijl ze ook nog blijven doen alsof CNN de media bepaalt met hun vele malen kleinere marktaandeel.
Omdat die 2de vraag aan andere mensen gesteld werd ? (ik zeg maar wat)quote:Op maandag 7 november 2016 13:05 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik zit de IBD poll te bekijken en kan iemand mij dit uitleggen? Waarom verliest Trump 1% in de poll als alleen hij en Clinton gepoll zijn vergeleken met een poll inclusief Johnson en Stein.
Poll
Trump 43.1%
Clinton 40.7%
Johnson 6.3%
Stein 2.2%
Zonder Johnson en Stein
Clintno 43.1%
Trump 42.1%
http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/
Dat weet je niet, want zoals ik heb uitgelegd is dit niet direct aan Blitzer te linken.quote:Op maandag 7 november 2016 13:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op de zaken vooruit lopen?
Donna Brazile is ontslagen voor nagenoeg hetzelfde als wat Wolf Blitzer heeft gedaan.
Het is gewoon grappig dat dit keihard gespind kan worden naar sexisme en racisme.
Clinton raakt relatief veel stemmers kwijt aan third party kandidaten...meer dan Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 13:05 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik zit de IBD poll te bekijken en kan iemand mij dit uitleggen? Waarom verliest Trump 1% in de poll als alleen hij en Clinton gepoll zijn vergeleken met een poll inclusief Johnson en Stein.
Poll
Trump 43.1%
Clinton 40.7%
Johnson 6.3%
Stein 2.2%
Zonder Johnson en Stein
Clintno 43.1%
Trump 42.1%
http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/
Fox is meer Trump minded en scherper op Clinton. Klopt helemaal.quote:Op maandag 7 november 2016 13:11 schreef skysherrif het volgende:
maarja wat is objectief.
Je hebt pro trump surrogates bij Fox, maar ook anti Trump. Tuurlijk Fox is conservatief en nodigt veel meer anti Clinton mensen uit dan CNN...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |