Naam - Team - Woonplaatsquote:
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.quote:
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.quote:Op zondag 6 november 2016 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.![]()
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.quote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.
Ik had een Ultraquote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.
Denk dat hij het over de soort bal heeft.quote:
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.quote:Op zondag 6 november 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens over eens vandaag
Blijft een hond.quote:Op zondag 6 november 2016 15:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.
Overigens zit ik als je het mij vraagt spot on, met mijn link met de afrikaanse wilde hond.quote:
Auto!quote:Op zondag 6 november 2016 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem een beetje paraplu mee.
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemtquote:Op zondag 6 november 2016 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Auto!
Er zat weer vanalles en zoals verwacht nog meer op plekken waar ik eerst nooit een spawn heb gezien.
quote:Op zondag 6 november 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemt
Als aanduwen al werkt.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Lekker met dit weer ja, auto aanduwen, op een modderpad oid, dan op je bek gaan, ik zie het al helemaal voor me.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Mag je alweer spelen met een China foon?
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?quote:
Het is Niantic.quote:Op zondag 6 november 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?
Je kunt ook naar buiten hequote:
Je weet toch dat dat een Belg was?quote:
Australiër.quote:Op zondag 6 november 2016 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een Belg was?
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
En meowth en Persian zijn een kad.
'Maar'quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kom niet meer aan 12 pokemon per uur vanaf de bank, wat is dit voor kwatsj!
Ik ben een verwend nest ik weet 't.quote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Maar'
Ik zit op 6. Die allemaal op :57 actief zijn
Ik kom aan nul vanaf de bank, eerst twee a drie.quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kom niet meer aan 12 pokemon per uur vanaf de bank, wat is dit voor kwatsj!
Dat is best zuur.quote:Op zondag 6 november 2016 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom aan nul vanaf de bank, eerst twee a drie.
En naar buiten gaan met dit weer, zie ik niet zitten.quote:
Eerst maar eens zien wat uiteindelijk nou de verhouding is tussen development time en de tijd die je jezelf hiermee bespaart.quote:
Half uurtje kloten met github en pythonquote:Op zondag 6 november 2016 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat uiteindelijk nou de verhouding is tussen development time en de tijd die je jezelf hiermee bespaart.
Het zou mij best wel verbazen als dat gunstig uitvalt.
Vriendin heeft ook een Chinaphone. Werkt prima. Zolang die maar standaard Android heeft en niets customs.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Mag je alweer spelen met een China foon?
Hoe ga je die captchas omzeilen danquote:Op zondag 6 november 2016 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half uurtje kloten met github en python
Captcha-check moet nog ingebouwd worden, dus al mijn andere bot-accounts werkten niet
Ik had een Aerodactylquote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Leuk, er gaat weer een 10km ei uitkomen, ik kan nog wel een Jynx gebruiken.
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zitquote:Op zondag 6 november 2016 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.pokemonradargo.com
Is deze radar legit?
Ik zie nu in 'mijn' park een Lapras en Blastoise spawn...
En klopt niet dus?quote:Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zit__
quote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Leuk, er gaat weer een 10km ei uitkomen, ik kan nog wel een Jynx gebruiken.
Dat kan gewoon. Ik heb een half uur-spawn voor de deurquote:Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zit__
Komt niet overeen met wat mijn radar laat zien.quote:Op zondag 6 november 2016 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Is deze radar legit?
Ik zie nu in 'mijn' park een Lapras en Blastoise spawn...
Dat weten we ondertussen alquote:Op zondag 6 november 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Ik heb een half uur-spawn voor de deur
Oké, radar is dus dikke zever? Welke gebruik jij dan als ik vragen magquote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt niet overeen met wat mijn radar laat zien.
Heb een bestaande map gecompileerd met de nieuwe api.quote:Op zondag 6 november 2016 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oké, radar is dus dikke zever? Welke gebruik jij dan als ik vragen mag
Kzou willen dat ie een stuk sterker was, ziet er tof uit.quote:
Maar Pokeradar is dus niet wat het zou moeten zijn?quote:Op zondag 6 november 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Een Charizard, Blastoise en Arbok op precies dezelfde plek
Onzin in het kwadraat.quote:Op zondag 6 november 2016 20:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar Pokeradar is dus niet wat het zou moeten zijn?
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km eiquote:Op zondag 6 november 2016 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kzou willen dat ie een stuk sterker was, ziet er tof uit.
Geef maar hier dan, heb ik nog niet.quote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km ei![]()
![]()
.
Ik ben zooooo jaloersquote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km ei![]()
![]()
.
Die Clefairy is hier ook alweer verdwenen, of ik mis hem door die extreme variatie in pokemon waardoor hij niet meer op de sightings past.quote:Op zondag 6 november 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Corpusnest is niet meer
Zit helemaal niks.
Dat was toch een normale spawn?quote:Op zondag 6 november 2016 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Clefairy is hier ook alweer verdwenen, of ik mis hem door die extreme variatie in pokemon waardoor hij niet meer op de sightings past.
Ja net als die Cubone en later Pikachu zo'n beest wat 6 tot 9 keer per dag op dezelfde plek bleef verschijnen.quote:Op zondag 6 november 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch een normale spawn?
Ik vind een verdwenen nest toch wat schokkender
Idd, ik vond nest wel leuk, voor zover ik ze tegenkwam hier.quote:Op zondag 6 november 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Squirtle gespawnd.
Het lijkt wel alsof alle nests minder echt een nest zijn maar meer willekeurig zijn geworden, net zoals alle andere spawns. Zou wel erg jammer zijn.
Wat een tegenvaller qua movesquote:Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef Molurus het volgende:
En... we hebben officieel 100 bulbasaur candy.
Ik sta op het punt een 100% IV Venusaur te evolven.
Mijn persoonlijke voorkeur moment:
1) Razor leaf / Petal blizzard, beste defense moves.
2) Vine whip / Solar beam, beste offense moves.
Spannend.... ik durf niet!
Edit:
En het is geworden...
Vine whip / sludge bomb.![]()
Dawwww, sufquote:Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef Molurus het volgende:
En... we hebben officieel 100 bulbasaur candy.
Ik sta op het punt een 100% IV Venusaur te evolven.
Mijn persoonlijke voorkeur moment:
1) Razor leaf / Petal blizzard, beste defense moves.
2) Vine whip / Solar beam, beste offense moves.
Spannend.... ik durf niet!
Edit:
En het is geworden...
Vine whip / sludge bomb.![]()
en maar klagenquote:Op zondag 6 november 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Een Charizard, Blastoise en Arbok op precies dezelfde plek
Was op die dubieuze site waar niks van kloptquote:Op zondag 6 november 2016 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
en maar klagenik heb nog nooit een charmander gezien, laat staan de hogere varianten. Bulbasaur was mijn starter, nooit meer tegen gekomen
Pokemonradargo?quote:Op zondag 6 november 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was op die dubieuze site waar niks van klopt
Heb een week vakantie. Was van plan deze radar te testen, maar nvm dusquote:
Gewoon twee dikke Charizards johquote:Op zondag 6 november 2016 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Dit is momenteel mijn top:
[ afbeelding ]
Ja en nog 550 candiesquote:Op zondag 6 november 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon twee dikke Charizards joh.
Dat zijn bizarre hoeveelheden die niet veel mensen halenquote:
Ik kan wel een servertje opzettenquote:Op zondag 6 november 2016 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb een week vakantie. Was van plan deze radar te testen, maar nvm dus.
Park was hier een nest gedurende 1 weekquote:Op zondag 6 november 2016 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn bizarre hoeveelheden die niet veel mensen halen.
Heb jij dan echt een werkende (lees: acurate) radar?quote:Op zondag 6 november 2016 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel een servertje opzetten
Kan alleen niet beloven dat ik niet om donaties ga vragen, want het gaat wat kosten.
quote:Op zondag 6 november 2016 21:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb jij dan echt een werkende (lees: acurate) radar?
Waarquote:Op zondag 6 november 2016 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net een screenshot van gepost.
quote:Op zondag 6 november 2016 21:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Park was hier een nest gedurende 1 week. Nu een Diglett nest overigens.
Post jij eens. Ik dacht dat je ook level 29 was?
Ja, zag het netquote:
In den beginselen wel, want het is behoorlijk lastig om iets werkend te krijgen voor meerdere mensen, dan moet ik een aparte instantie opstarten voor iedereenquote:Op zondag 6 november 2016 21:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, zag het net.
Je ziet er zelf de gyms op.
Server is enkel private?
Exeggutor en Mukquote:
Arcanines zijn de ultieme gymslopers.quote:Op zondag 6 november 2016 21:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Exeggutor en Muk![]()
![]()
Arcanine ben ik geen fan van. Die beesten zijn meteen dood met een Vaporeon.
Vileplume is te lomp.
Hoeveel is je Gyarados?
Ik had vandaag een Porygon op de radar. Ik heb me suf gezocht, niet gevonden. Op een gegeven moment was ie helemaal weg.quote:Op zondag 6 november 2016 20:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb dus nog drie pokémon nodig... Porygon, Electrode en Kabutops. Nog steeds. Zucht...
En tegen betaling ook nietquote:Op zondag 6 november 2016 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In den beginselen wel, want het is behoorlijk lastig om iets werkend te krijgen voor meerdere mensen, dan moet ik een aparte instantie opstarten voor iedereen
Vanaf nu een dm sturen naar Nattekat, hij zoekt het wel voor je uit.quote:Op zondag 6 november 2016 21:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Porygon op de radar. Ik heb me suf gezocht, niet gevonden. Op een gegeven moment was ie helemaal weg.
Wat zonde zegquote:Op zondag 6 november 2016 21:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Porygon op de radar. Ik heb me suf gezocht, niet gevonden. Op een gegeven moment was ie helemaal weg.
Nope. 1 van de weinige die ik nog mis. Nou ja, volgende keer beter.quote:
Arcanines rammen wel als een baas, heb ik tenminste wat tegen Lapras ook.quote:Op zondag 6 november 2016 21:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Exeggutor en Muk![]()
![]()
Arcanine ben ik geen fan van. Die beesten zijn meteen dood met een Vaporeon.
Vileplume is te lomp.
Hoeveel is je Gyarados?
Ja, weet ik, maar heb je geen mensen die je ervoor betalen of je houdt hem echt gewoon private?quote:Op zondag 6 november 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is sowieso nodig, want VPN moet gehuurd worden.
Oh je hebt er gewoon 2quote:Op zondag 6 november 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Arcanines rammen wel als een baas, heb ik tenminste wat tegen Lapras ook.
Die eerste Gyarados is 15/11/15 met 91.1%
De tweede 15/14/15 met 97,8%
Wat ik nu heb werkt voor één persoonquote:Op zondag 6 november 2016 21:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar heb je geen mensen die je ervoor betalen of je houdt hem echt gewoon private?
Die Magikarps kom ik redelijk vaak tegen en heb zooooooooveel mazzel gehad met Magikarp uit ei met Halloween, heb bijna een 3e Gyarados.quote:
Netjes. Gyarados pokémon zijn echte bazen. De snelheid in hun aanval overtreft alle andere pokémon.quote:Op zondag 6 november 2016 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Magikarps kom ik redelijk vaak tegen en heb zooooooooveel mazzel gehad met Magikarp uit ei met Halloween, heb bijna een 3e Gyarados.
Met bite spammen zien ze eruit als een agressieve levende hamerquote:Op zondag 6 november 2016 21:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Netjes. Gyarados pokémon zijn echte bazen. De snelheid in hun aanval overtreft alle andere pokémon.
Ik zit momenteel voor mijn tweede aan 251 magikarp. Nog even te gaan dus...
Hahhaha vond ik ookquote:Op zondag 6 november 2016 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met bite spammen zien ze eruit als een agressieve levende hamer.
Niantic gaat dat dan meteen patchen toch? Al je harde werk voor niets.quote:Op zondag 6 november 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik nu heb werkt voor één persoon
Als de API af is, komt er gewoon een publieke release die iederen op zijn computer kan starten.
Wat ik heb is eigenlijk iets wat al bestond combineren met de nieuwe api die ook al bestond.quote:Op zondag 6 november 2016 21:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niantic gaat dat dan meteen patchen toch? Al je harde werk voor niets.
Snap er niets van, maar ben dan ook geen IT-wonderquote:Op zondag 6 november 2016 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik heb is eigenlijk iets wat al bestond combineren met de nieuwe api die ook al bestond.
Zelf weinig voor hoeven te doen.
Dragonite van 2891quote:Op zondag 6 november 2016 21:19 schreef Molurus het volgende:
Oh, en mijn huidige verzameling:
[ afbeelding ]
(level 28)
Nee, geevolved. Al 10 levels geleden ofzo, maar steeds meegeboost met level.quote:Op zondag 6 november 2016 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dragonite van 2891![]()
Zo gevangen?
Zou goed van pas komen voor mijn gym hier in Brussel.quote:Op zondag 6 november 2016 21:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, geevolved. Al 10 levels geleden ofzo, maar steeds meegeboost met level.
Echt een heerlijke sloopmachine. Zet hem eigenlijk nooit in gym.
Die tweede dragonite moet ik nog uitboosten. Die zal ook wel ergens rond 2900 uitkomen dan, schat ik. En die heeft wat meer defense moves. Tegen die tijd past ie ook uitstekend in dat soort gyms.quote:Op zondag 6 november 2016 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zou goed van pas komen voor mijn gym hier in Brussel.
Ik ben er toevallig opgeraakt met CP 2300, maar de andere 9 starten vanaf 2500
Damn, 2x Lapras *en* Snorlax. Hoge cp ook allemaal. Welk level ben je?quote:
Das een ferme verzameling manquote:Op zondag 6 november 2016 21:40 schreef DarkY.NL het volgende:
[ afbeelding ]
mijn lijstje atm @ lvl 32
En hoe meer je speelt hoe langer hij wordtquote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Mooi man, deze alternatieve wie heeft de langste
Toon de jouwe!quote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Mooi man, deze alternatieve wie heeft de langste
ROOOOOWD.quote:Op zondag 6 november 2016 22:10 schreef Highlighter het volgende:
Ik wil ook meedoen met de pogo meet!
Highlighter - team rood - Rotterdam
Check.quote:
4 Gyaradossenquote:Op zondag 6 november 2016 22:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Check.
Ik heb nog 413k dust te spenderen, ik ben een tikkie zuinig.
[ afbeelding ]
De cijfers zijn niet hoeveel ik er heb. Was het maar zo'n feest.
Rood is oppermachtig, dat blijkt wel, geslepen door de overmacht van Mystic.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TAKE ALL THE GYMS - MEET!
Naam - Team - Woonplaats
VALOOOOOOR
KapiteinG - Rood - Utrecht
Rabieluh - Rood - Oost-Souburg (das bij Vlissingen en Middelburg enzo)
Highlighter - team rood - Rotterdam
Schanulleke - rood - omgeving Haarlem
miffy1 - Rood - Leiden
MYSTIC
Murmeli - Blauw - Rotterdam
Debsterr - Blauw - Eindhoven
Vanyel - Blauw - Utrecht
Mevrouw_voor_jou - Blauw - Onbekend
Nattekat - Blauw - Leiden
Molurus - Blauw - Delft
DaMart - blauw - Zandvoort
banaantjeEE - Blauw - Brussel (of Sluis)
instinct
PicoMMP - Geel - Amsterdam
Momo - Geel - Wageningen
Luctor - Geel - Middelburg
Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
Wanneer gaan we dat doen?
Een maand nadat we een leuk groepje bij elkaar hebben. Geef je dus op!
Dat is wel flink luxequote:Op zondag 6 november 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
In de API worden ook de moves en IV doorgegeven. Dan weten we ook gelijk of we wel echt moeten gaan rennen
Is dat wel voor iedereen hetzelfde dan? Aangezien CP telkens verschilt per speler.quote:Op zondag 6 november 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
In de API worden ook de moves en IV doorgegeven. Dan weten we ook gelijk of we wel echt moeten gaan rennen
Ja.quote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat wel voor iedereen hetzelfde dan? Aangezien CP telkens verschilt per speler.
Het zit al maanden ingebakken in het programma wat ik gebruik, maar wordt niet getoondquote:
Ben benieuwd .quote:Op zondag 6 november 2016 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Top. Ik weet nu de IV en moveset van alle pokemons die om me heen spawnen. Over 5 minuten spawnt er een pokemon, dan kan ik testen of het ook klopt. (en de laatste ultra verspillen)
Is al bekend wanneer dat komt? Is het serverside of motte we gaan updaten?quote:Op zondag 6 november 2016 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prestige wordt ook aangepast met de update. Meer eraf bij vijandelijke gym en minder erbij voor eigen gym.
Elke dag een Pokemon vangen gaat me wel lukken, elke dag een Pokestop niet.
- When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.quote:Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
- You’ll earn bonuses for the first Pokémon catch and PokéStop visit each day. You’ll receive a larger bonus when you do this seven days in a row.
- When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.
- The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered.
- Minor text fixes
quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
- When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILER: En het wordt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat is wel goed. Niet langer meer dat anderen even snel hun Pokémon erin stoppen, terwijl jij al het werk hebt staan doen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan je het allemaal .. .quote:Op zondag 6 november 2016 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
Maar hoe doen ze dat als meerdere mensen een gym aanvallen? Hoe!!!!!!!
Final Blow die telt?quote:Op zondag 6 november 2016 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
Maar hoe doen ze dat als meerdere mensen een gym aanvallen? Hoe!!!!!!!
quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: En het wordt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een digibeet dus ik vind het knap!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
van 7 naar 8 en verder was soms al flink pittig, maar met 3000 prestigepunten per ronde was dat ook weer niet zo'n probleem.quote:Op zondag 6 november 2016 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog niets op APK mirror helaas, ik wil die update!
Alleen jammer van de prestige bij het levelen
Ik ben er wel blij mee. Minder gymstagnatiequote:Op zondag 6 november 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
van 7 naar 8 en verder was soms al flink pittig, maar met 3000 prestigepunten per ronde was dat ook weer niet zo'n probleem.
Een vol uur doen over een level 10 gym slopen is dan weer het andere uiterste, en dat was als een level 30 geloof ik met een gym waar misschien 1 Dragonite in zat. Moet je voorstellen hoe dat moet zijn als een level 27 met een gym met 2 Snorren en 3 Dragonites. Al moet er wel wat moeilijkheid in zitten eigenlijk, vooral nu, een level 10 heb je niet zomaar meer. Maar ik spreek uit de ervaringen hier in mijn omgevingen waar het nog geen dragonitefeest is en er minder spelers zijn.
Een vol uur voor een level 10 gym is in mijn ervaring nogal ruim genomen. Hier is het Snorlax, lapras, dragonite wat de klok slaat en ik heb een level 10 in iets meer dan een half uur plat als ik het alleen doe.quote:Op zondag 6 november 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
van 7 naar 8 en verder was soms al flink pittig, maar met 3000 prestigepunten per ronde was dat ook weer niet zo'n probleem.
Een vol uur doen over een level 10 gym slopen is dan weer het andere uiterste, en dat was als een level 30 geloof ik met een gym waar misschien 1 Dragonite in zat. Moet je voorstellen hoe dat moet zijn als een level 27 met een gym met 2 Snorren en 3 Dragonites. Al moet er wel wat moeilijkheid in zitten eigenlijk, vooral nu, een level 10 heb je niet zomaar meer. Maar ik spreek uit de ervaringen hier in mijn omgevingen waar het nog geen dragonitefeest is en er minder spelers zijn.
Eevee is standaard 1 ultra + berrie. Op dezelfde manier is er bij mij ook nooit een abra ontsnapt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ben trouwens gestopt met alle Eevee's vangen of ze moeten een belachelijk laag CP hebben of boven de 700 zitten.
Ze kosten te veel ballen, die ballen gooi ik liever naar Pidgeys.
Misschien dat het met een Dragonite of 2 al een stuk sneller gaat, hoe zijn Dragonites eigenlijk tegen Gyarados? Die kom je ook nog enorm vaak tegen in gyms.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een vol uur voor een level 10 gym is in mijn ervaring nogal ruim genomen. Hier is het Snorlax, lapras, dragonite wat de klok slaat en ik heb een level 10 in iets meer dan een half uur plat als ik het alleen doe.
Moet wel zeggen dat het me af en toe verbaast hoe mager het arsenaal aanvals pokemon is van mijn vriendinnen, dus een goede aanvalsset helpt wel mee natuurlijk.
Dragonite is wat mij betreft een kutpokemon om mee aan te vallen. Die zet ik standaard weg in gyms, dan ben je meestal wel gelijk top defender mits genoeg dust gevoerd.quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien dat het met een Dragonite of 2 al een stuk sneller gaat, hoe zijn Dragonites eigenlijk tegen Gyarados? Die kom je ook nog enorm vaak tegen in gyms.
Bij voorkeur met een van mn jolteons met thunder als charge. En dan hopen dat ze Hydro Pump hebben, dat is fijn ontwijken. Hoewel Dragon Beam of hoe dat heet ook goed te ontwijken valt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe valt zoberzo iedereen hier een Gyarados aan?
Elektriek is wel the way to go, vraag me af hoe bekend dat is bij het algemene pokemon go publiek.quote:Op zondag 6 november 2016 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij voorkeur met een van mn jolteons met thunder als charge. En dan hopen dat ze Hydro Pump hebben, dat is fijn ontwijken. Hoewel Dragon Beam of hoe dat heet ook goed te ontwijken valt.
Jolteongod met Thunder en Thunderbolt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe valt zoberzo iedereen hier een Gyarados aan?
Gras werkt ook goed, maar daar heb ik er niet zoveel met redelijk HP / aanval van.quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Elektriek is wel the way to go, vraag me af hoe bekend dat is bij het algemene pokemon go publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Hoe is 't eigenlijk om met een Fire Fang Arcanine een Lapras aan te vallen? Veel beter dan Bite? Ik neem aan dat je die daar voor gebruikt dan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Als die niet geparkeerd staat in gyms wel. En poliwraths. Maar beiden zijn vooral effectief doordat ze veel kunnen hebben van lapras, niet omdat ze er zelf zo sterk tegen zijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is 't eigenlijk om met een Fire Fang Arcanine een Lapras aan te vallen? Veel beter dan Bite? Ik neem aan dat je die daar voor gebruikt dan.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Poli met Mud Shot - Submission schijnt wel wat te kunnen doen tegen Lapras toch? Vooral omdat ie ook wel wat kan hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als die niet geparkeerd staat in gyms wel. En poliwraths. Maar beiden zijn vooral effectief doordat ze veel kunnen hebben van lapras, niet omdat ze er zelf zo sterk tegen zijnRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat is beter dan mijn top-poli ja, maar vooral omdat de mijne een ice move heeft als charge. En dat heeft natuurlijk weinig zin tegen lapras. Tegen lapras gebruik ik de charge move dan niet eens, alleen aanvallen en dodgen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Poli met Mud Shot - Submission schijnt wel wat te kunnen doen tegen Lapras toch? Vooral omdat ie ook wel wat kan hebben.Zoon van goldfinger1963 O+
Zoals ik met mijn topdewgong alle dragonites probeer te bestrijden, nooit charge move gebruiken. Heb ook wel een leuke Cloyster die dan wel Blizzard heeft maar oh wee als ik een charge move mis, weg istie. Dan gebruik ik veel liever mijn Slowbro of Golduck met ice beam.quote:Op zondag 6 november 2016 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is beter dan mijn top-poli ja, maar vooral omdat de mijne een ice move heeft als charge. En dat heeft natuurlijk weinig zin tegen lapras. Tegen lapras gebruik ik de charge move dan niet eens, alleen aanvallen en dodgen.
Die Slowbro mag ik ook graag in gyms plaatsen, ik hoop dat iemand dan met een graspokemon of dragonite komt aanzetten en in alle mogelijke luiheid die charge move opeens vol vangt. Gebeurt ze ook maar 1 keer natuurlijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Poe zeker dik een uur bezig geweest om een level 10 team Mystic gym neer te halen. Vervolgens mijn Exegcutor erin gezet, om vervolgens erachter te komen dat een minuut later 3 anderen van zelfde team als ik hun Pokemon ook erbij hadden gezet.
Zaten blijkbaar al tijdje achter mijn auto geparkeerd zonder dat ik het door had.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik gebruik überhaupt geen charges als ik het opneem tegen defenders met een kutcharge. Ze krijgen het altijd wel voor elkaar om die te starten net op het moment dat ik hem heb ingezet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat een muffig stel sufkonten dat ze dan niet even komen helpen. Lamme takken.quote:Op zondag 6 november 2016 23:54 schreef marp0 het volgende:
Poe zeker dik een uur bezig geweest om een level 10 team Mystic gym neer te halen. Vervolgens mijn Exegcutor erin gezet, om vervolgens erachter te komen dat een minuut later 3 anderen van zelfde team als ik hun Pokemon ook erbij hadden gezet.
Zaten blijkbaar al tijdje achter mijn auto geparkeerd zonder dat ik het door had.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Errorquote:Op zondag 6 november 2016 23:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een muffig stel sufkonten dat ze dan niet even komen helpen. Lamme takken.
Error
Error
Error100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Das ook weer zo, de 6 keer dat ik tegelijk met iemand een gym aanviel was er 5 keer een error voor een van de spelers.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Vandaag met een vriendin level 10 gym platgelegd, met elke keer een error voor de tweede die erin ging. Maar na twee keer proberen telkens weer erbij![]()
Het is niet goed maar het is beter dan het was
Zoon van goldfinger1963 O+
Ik kreeg net een fitst catch of the day bonus zonder de update te hebben, ik zag het in een flits voorbij komen, met 500 xp bonus!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Die gymerrors zijn echt hartstikke irritant, hopelijk gefixt met de nieuwe update.quote:Op zondag 6 november 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das ook weer zo, de 6 keer dat ik tegelijk met iemand een gym aanviel was er 5 keer een error voor een van de spelers.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Dit had ik net met mijn huis-pokéstop... Twee keer zo veel items en 550 ervaringspunten i.p.v. de normale 50.quote:Op maandag 7 november 2016 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kreeg net een fitst catch of the day bonus zonder de update te hebben, ik zag het in een flits voorbij komen, met 500 xp bonus!
Ze zullen dan waarschijnlijk die dagelijkse bonussen in werking hebben gesteld
Tevens -purist.![]()
Ah... Niantic heeft iets veranderd waardoor de disappear_time niet meer wordt gegeven tot een minuut van tevoren
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kreeg zowel vlak na 12 uur als vlak na 1 uur een "first catch of the day" bonus.
Overigens lukte het mij voor het eerst niet om terwijl ik beweeg een pokestop te draaien. Ik moest praktisch stil staan drnaast, anders kreeg ik een Try again later melding.
Niet echt chill voor mensen in OV of in de auto.Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
Leuk, twee keer de eerste-vangst-van-de-dagbonus én de eerste-pokéstop-van-de-dagbonus
Tevens -purist.![]()
in een bewegende auto moet je hele andere dingen doenquote:Op maandag 7 november 2016 01:22 schreef mjh487 het volgende:
Ik kreeg zowel vlak na 12 uur als vlak na 1 uur een "first catch of the day" bonus.
Overigens lukte het mij voor het eerst niet om terwijl ik beweeg een pokestop te draaien. Ik moest praktisch stil staan drnaast, anders kreeg ik een Try again later melding.
Niet echt chill voor mensen in OV of in de auto.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ze hebben een speedlock op het spinnen van Pokestop gezet
Ik ben nu wel klaar met het spel, ik haalde alleen items uit stops wanneer ik met de trein ging.
Thuis en op het werk zitten beide maar 1 stop en die zitten beide 200 meter verderop.![]()
Oh, geen stops meer vanuit de bus? Dat is jammer, als ik naar de stad ga pak ik altijd veel stops mee vanuit de bus. Handig als er maar twee in je wijk zijn.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Waren het er maar twee, het is er thuis een (200m) en een op het werk (200m) verderopquote:Op maandag 7 november 2016 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, geen stops meer vanuit de bus? Dat is jammer, als ik naar de stad ga pak ik altijd veel stops mee vanuit de bus. Handig als er maar twee in je wijk zijn.![]()
![]()
Al die blauwen kunnen die pokeballen toch kopen en revives en potions zijn niet nodig met die statische gyms
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Met de nieuwe update zou ook het overnemen van gyms weer wat makkelijker moeten worden;quote:Op maandag 7 november 2016 07:06 schreef Pheno het volgende:
Al die blauwen kunnen die pokeballen toch kopen en revives en potions zijn niet nodig met die statische gymsquote:The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Zal het eens testen op de fiets vandaag. En anders is het wel redelijk game over.
Maar bij een 'try again later' kun je de items wel gekregen hebben trouwens, oude bug enzo.![]()
Met de meeste gyms op 52k prestige ben ik nog 20 minuten bezig waarschijnlijkquote:Op maandag 7 november 2016 07:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met de nieuwe update zou ook het overnemen van gyms weer wat makkelijker moeten worden;
[..]Dan moet ik vroeger opstaan om een half uur van te voren op het station te staan
En ik heb geen Lapras, Arcanine hont of weet ik waar ik Dragonites, SNorlaxen en al die standaard gymbezetting mee moet verslaan
quote:Op maandag 7 november 2016 07:06 schreef Pheno het volgende:
Al die blauwen kunnen die pokeballen toch kopen en revives en potions zijn niet nodig met die statische gyms
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Maar gisteren wel een sandscrew voor het eerst gespot en gevangen. De verzameling wordt breder
Wat een onzin van Niantic... die beperking zat er toch al op doordat je, als je te snel voorbij een pokestop ging je buiten bereik was voordat je iets eruit kon krijgen en je dus niets uit de pokestop kreeg...quote:Op maandag 7 november 2016 06:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ze hebben een speedlock op het spinnen van Pokestop gezet
Ik ben nu wel klaar met het spel, ik haalde alleen items uit stops wanneer ik met de trein ging.
Thuis en op het werk zitten beide maar 1 stop en die zitten beide 200 meter verderop.![]()
En er is weer een update die vooral betrekking heeft op gyms:quote:Pokémon GO updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS
Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
You’ll earn bonuses for the first Pokémon catch and PokéStop visit each day. You’ll receive a larger bonus when you do this seven days in a row.
When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.
The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered.
Minor text fixes![]()
Mwah, als je het vanuit de trein precies goed timede, dan kon je stops nog gewoon pakken.quote:Op maandag 7 november 2016 07:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een onzin van Niantic... die beperking zat er toch al op doordat je, als je te snel voorbij een pokestop ging je buiten bereik was voordat je iets eruit kon krijgen en je dus niets uit de pokestop kreeg...![]()
Op sommige snelheden nog wel inderdaad, maar als de trein op volle snelheid reed, lukte het mij nietquote:Op maandag 7 november 2016 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mwah, als je het vanuit de trein precies goed timede, dan kon je stops nog gewoon pakken..
![]()
Daar kwam ik dus net ook achter, ik pak altijd minimaal 3 stops mee op weg naar mn werk.
Daar gaat mn pokeball voorraad
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
tot 50 Km/u was het helemaal geen probleem; kwestie van op tijd aantikken en spinnen. kon zo 2 / 3 stops die dicht op elkaar stonden meepikken. Maar snap wel dat je dat niet wil hebben als mensen aan eht autorijden zijnquote:Op maandag 7 november 2016 07:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een onzin van Niantic... die beperking zat er toch al op doordat je, als je te snel voorbij een pokestop ging je buiten bereik was voordat je iets eruit kon krijgen en je dus niets uit de pokestop kreeg...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Haha ik deed het nooit in de auto, altijd alleen in de trein.quote:Op maandag 7 november 2016 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op sommige snelheden nog wel inderdaad, maar als de trein op volle snelheid reed, lukte het mij niet.
Daarom vind ik het vervelend dat dat niet meer kan.
Ik snap het natuurlijk wel wat betreft veiligheid, en dat het voor hun bijna onmogelijk is om onderscheid te maken tussen OV en auto.
Wel jammer, want ik pakte zo'n 35/40 stops per dag uit de trein en 20 lopend.
Nu dus alleen nog maar die 20 lopend.![]()
En als de trein bijna stil staat lukt het ook niet. En gewoon tussendoor lukt het ook vaak niet. Grrr. Die bonus is dus een soort van compensatie omdat je nauwelijks meer stops kunr pakken. Not funnyquote:Op maandag 7 november 2016 08:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Daar kwam ik dus net ook achter, ik pak altijd minimaal 3 stops mee op weg naar mn werk.
Daar gaat mn pokeball voorraad
Wel 2 oddishes op Gouda dus ik kan mijn vieze Gloom evolven.
Of nog 3 dagen gyms claimen of muntjes kopen, daar ga ik nog ff over nadenken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had trouwens eevee uit mijn 5 km ei.
Kan je later nog terugzien hoeveel Candies je erbij hebt gekregen trouwens?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die dagelijkse bonus zitten nu al in het spel? Beetje jammer dat er geen spawns meer in huis zijn dan. Moet ik straks nog verplicht het huis uit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat vroeg ik mij ook af, maar geloof het niet, tenzij je weet hoeveel candy te al had, kan je het uitrekenen natuurlijk. Maar kan me goed voorstellen dat je dat niet uit je hoofd weet van alle Pokémon.quote:Op maandag 7 november 2016 08:39 schreef Murmeli het volgende:
Ik had trouwens eevee uit mijn 5 km ei.
Kan je later nog terugzien hoeveel Candies je erbij hebt gekregen trouwens?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als ze het aantal items uit stops nou verdubbelen zou ik die speedlock op Pokestops niet erg vinden.![]()
Ik heb geen last ervan dat ik geen Pokestops kan pakken met de auto onderweg.
Zal wel aan mijn telefoon liggen dat die zo traag is
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Mij kost dat ook een stuk meer tijd.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een vol uur voor een level 10 gym is in mijn ervaring nogal ruim genomen. Hier is het Snorlax, lapras, dragonite wat de klok slaat en ik heb een level 10 in iets meer dan een half uur plat als ik het alleen doe.
Moet wel zeggen dat het me af en toe verbaast hoe mager het arsenaal aanvals pokemon is van mijn vriendinnen, dus een goede aanvalsset helpt wel mee natuurlijk.
Net geprobeerd een 8 te uppen naar 9. Naar zo'n 2000 punten rillend doorgefietst. Man wat is het koud. En t ging nog regenen ook.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: En het wordt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik hoop dat ik nog wel op de fiets die stops kan pakken.. anders ben ik niet blij. Waar ik overigens wel blij mee ben is dat er regelmatig 4 Pokes tegelijk spawnen als ik gewoon bij ons thuis zit.. en er spawnt nu regelmatig een Diglett die ik tot een paar dagen geleden nooit in het wild heb gezien.
Net nu ik dit post is er alweer 1.![]()
Ben net op de fiets naar werk, spinnen ging prima hoor. sommige kregen wel try again, maar dat lag denk ik meer aan het buiten bereik zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 07:33 schreef DJKoster het volgende:
Zal het eens testen op de fiets vandaag. En anders is het wel redelijk game over.
Maar bij een 'try again later' kun je de items wel gekregen hebben trouwens, oude bug enzo."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik had gisteren een Machoke in huis
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ja, die spawns zijn raar geworden! Soms wel 6 pokemon tegelijk...quote:Op maandag 7 november 2016 10:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik nog wel op de fiets die stops kan pakken.. anders ben ik niet blij. Waar ik overigens wel blij mee ben is dat er regelmatig 4 Pokes tegelijk spawnen als ik gewoon bij ons thuis zit.. en er spawnt nu regelmatig een Diglett die ik tot een paar dagen geleden nooit in het wild heb gezien.
Net nu ik dit post is er alweer 1."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik denk dat het komt doordat ze hebben gekeken waar mensen wonen die nog spelen.. en aangezien ik bijna de enige in ons dorp ben die nog speelt spawnt er zoveel hier.quote:Op maandag 7 november 2016 10:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, die spawns zijn raar geworden! Soms wel 6 pokemon tegelijk...
Ik ben er in ieder geval wel blij mee.![]()
Lijkt me een rare reden....quote:Op maandag 7 november 2016 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ze hebben gekeken waar mensen wonen die nog spelen.. en aangezien ik bijna de enige in ons dorp ben die nog speelt spawnt er zoveel hier.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik weet hoe die werkten. Maar ik denk niet dat dit het spel zou helpen te blijven leven.quote:Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe denk je hoe die spawns eerst werkten?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Top! Dan kan ik, bij minder regen, weer mijn pokestop rondjes doen op de fiets.quote:Op maandag 7 november 2016 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben net op de fiets naar werk, spinnen ging prima hoor. sommige kregen wel try again, maar dat lag denk ik meer aan het buiten bereik zijn.![]()
Net zoals 1001 andere veranderingen die zijn doorgevoerd.quote:Op maandag 7 november 2016 10:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet hoe die werkten. Maar ik denk niet dat dit het spel zou helpen te blijven leven.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, das waar. Op zich breken ze niet met de trendquote:Op maandag 7 november 2016 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals 1001 andere veranderingen die zijn doorgevoerd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik zit in een level 10 gym
Als ik hem train en de sterkste pokemons erin komen, gaat ie dood, en nu ik het de moeite niet waard vond, haalt ie het wel
En alle gele level 10-gyms zijn plat. Dat moet echt iemand zonder leven zijn geweest
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En met de nieuwe update wordt het makkelijker om vijandelijke gyms neer te halen en moeilijker om je eigen gyms te trainen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een level 10 gym
Als ik hem train en de sterkste pokemons erin komen, gaat ie dood, en nu ik het de moeite niet waard vond, haalt ie het wel
En alle gele level 10-gyms zijn plat. Dat moet echt iemand zonder leven zijn geweest![]()
quote:Op maandag 7 november 2016 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met de nieuwe update wordt het makkelijker om vijandelijke gyms neer te halen en moeilijker om je eigen gyms te trainen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoop dat het meevalt met dat niet mogen bewegen bij de stops. Ga geen rondjes fietsen een stuk verderop voor items en met die ene pokestop in elk gat in de buurt hier kom je ook niet ver.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Nou ik vond die level 10 gym van gisteren toch behoorlijk kut met al die Poliwrathsquote:Op maandag 7 november 2016 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met de nieuwe update wordt het makkelijker om vijandelijke gyms neer te halen en moeilijker om je eigen gyms te trainen.![]()
![]()
Het gaat ook om de update die momenteel wordt uitgerold en binnenkort dus wel beschikbaar zal zijn in de playstore.quote:Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nou ik vond die level 10 gym van gisteren toch behoorlijk kut met al die Poliwraths![]()
Dus Blauw flikkert je er nog makkelijker uitquote:Op maandag 7 november 2016 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met de nieuwe update wordt het makkelijker om vijandelijke gyms neer te halen en moeilijker om je eigen gyms te trainen.
Ja, er was hier toch nog 1 gele gym in de buurt over die ik maar moeilijk neer kon halen. Nu wordt die ook blauw.quote:Op maandag 7 november 2016 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus Blauw flikkert je er nog makkelijker uit
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Er is iig meer variatie op de sightings. Alleen op mijn werkplek komen alleen pidgeys. Ik heb er nu alweer 25 na twee dagen werken
Leuk!quote:Op maandag 7 november 2016 11:32 schreef Devv het volgende:
Bulbasaur op je werkplek. Die kom ik anders ook nooit tegen.
![]()
![]()
Dan moeten ze bij mij toch eens beter kijken, want bij mij hebben ze de spawns weggehaald.quote:Op maandag 7 november 2016 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ze hebben gekeken waar mensen wonen die nog spelen.. en aangezien ik bijna de enige in ons dorp ben die nog speelt spawnt er zoveel hier.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Pokestops draaien op de fiets werkt nog prima, los van de bevroren handen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Leuk! Een xp en candy bonus voor de eerste catch of the day!
Dat wordt makkelijker scoren zo. Ik vang elke dag in elk geval wel een paar Pokémon.My friends all drive horses![]()
Tijd voor touch glovesquote:Op maandag 7 november 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Pokestops draaien op de fiets werkt nog prima, los van de bevroren handen.
Is de fleerate ook omhoog gegaan? Sinds vandaag al een handvol pidgeys en een handvol ratata's die bij mij wegvliegen/springen.Oi!![]()
Wat voor candy bonus?quote:Op maandag 7 november 2016 12:16 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk! Een xp en candy bonus voor de eerste catch of the day!
Dat wordt makkelijker scoren zo. Ik vang elke dag in elk geval wel een paar Pokémon.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bijna level up?quote:Op maandag 7 november 2016 12:31 schreef iRemco het volgende:
Is de fleerate ook omhoog gegaan? Sinds vandaag al een handvol pidgeys en een handvol ratata's die bij mij wegvliegen/springen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
500 XP en wat stardust.quote:Op maandag 7 november 2016 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat is de bonus voor de eerste pokemon? Dacht er even niet aan![]()
Ik zag er net ook al éénquote:Op maandag 7 november 2016 12:41 schreef DaMart het volgende:
Vandaag al 2 keer een Omanyte op de sightings, maar mijn gps drift er niet naartoe.
Het is dat ik ze totaal niet meer nodig heb.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb er nog 5 nodig om Omastart aan de pokedex te kunnen toevoegen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag er net ook al één
Het is dat ik ze totaal niet meer nodig heb.
En nog 100 km lopen met Dragonair voor mijn eerste Dragonite.
![]()
Ik heb twee van beidequote:Op maandag 7 november 2016 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er nog 5 nodig om Omastart aan de pokedex te kunnen toevoegen.
En nog 100 km lopen met Dragonair voor mijn eerste Dragonite.
Omastars dankzij Halloween
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij gaat het er vooral om dat je een pokemon vangt.quote:Op maandag 7 november 2016 12:54 schreef firecow het volgende:
Ik dacht er ook niet aan, maar moet ik morgen dus als eerste weer een magikarp vangen?
Ik mag overigens ook wel weer eens een rondje stops gaan maken... rugzak raakt aardig leeg... nog maar 210 van 450 items erin.
![]()
Ik weet niet of het toeval is, maar het was best koud en ik kwam net wel 4 of 5 Seels tegen. Normaal kom ik die dus bijna nooit tegen.![]()
Haha ik ook vandaagquote:Op maandag 7 november 2016 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of het toeval is, maar het was best koud en ik kwam net wel 4 of 5 Seels tegen. Normaal kom ik die dus bijna nooit tegen.![]()
![]()
Hier kwam er net ook een naar binnen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of het toeval is, maar het was best koud en ik kwam net wel 4 of 5 Seels tegen. Normaal kom ik die dus bijna nooit tegen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Net tijdens mijn rondje lopen in de pauze het volgende gevangen:
- Horsea
- Bellsprout
- Pidgey 2x
- Machop
- Ekans
Niet verkeerd, vooral blij met de Machop en een Bellsprout is nooit verkeerd.
Was wel kneiter koud.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik wil ook meer seels. Heb er pas éénquote:Op maandag 7 november 2016 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als het dan toch koud is wil ik ook dat er vaker een Lapras spawnt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Heb de test eens gedaan voor een Lickytung en helemaal niets te bespeuren in realiteit.
Iemand ervaring met deze radar?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Er kloppen een paar dingen, veel dingen kloppen totaal niet. Ik zou em niet gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb de test eens gedaan voor een Lickytung en helemaal niets te bespeuren in realiteit.
Iemand ervaring met deze radar?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nee, prullenbak in.quote:Op maandag 7 november 2016 13:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er kloppen een paar dingen, veel dingen kloppen totaal niet. Ik zou em niet gebruiken.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: