Naam - Team - Woonplaatsquote:
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.quote:
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.quote:Op zondag 6 november 2016 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.![]()
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.quote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.
Ik had een Ultraquote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.
Denk dat hij het over de soort bal heeft.quote:
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.quote:Op zondag 6 november 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens over eens vandaag
Blijft een hond.quote:Op zondag 6 november 2016 15:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.
Overigens zit ik als je het mij vraagt spot on, met mijn link met de afrikaanse wilde hond.quote:
Auto!quote:Op zondag 6 november 2016 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem een beetje paraplu mee.
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemtquote:Op zondag 6 november 2016 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Auto!
Er zat weer vanalles en zoals verwacht nog meer op plekken waar ik eerst nooit een spawn heb gezien.
quote:Op zondag 6 november 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemt
Als aanduwen al werkt.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Lekker met dit weer ja, auto aanduwen, op een modderpad oid, dan op je bek gaan, ik zie het al helemaal voor me.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Mag je alweer spelen met een China foon?
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?quote:
Het is Niantic.quote:Op zondag 6 november 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?
Je kunt ook naar buiten hequote:
Je weet toch dat dat een Belg was?quote:
Australiër.quote:Op zondag 6 november 2016 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een Belg was?
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
En meowth en Persian zijn een kad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |