Naam - Team - Woonplaatsquote:
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.quote:
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.quote:Op zondag 6 november 2016 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb keihard Abra's nodig voor Candy. Kwam er net een tegen... 66CP, great ball er tegenaan en weg was-ie.![]()
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.quote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn worp was kut, dus ik had enkel de effectbal-bonus.
Ik had een Ultraquote:Op zondag 6 november 2016 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijne was "great", maar dat zegt weinig.
Denk dat hij het over de soort bal heeft.quote:
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.quote:Op zondag 6 november 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens over eens vandaag
Blijft een hond.quote:Op zondag 6 november 2016 15:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch heeft arcanine nog het meeste weg van een afrikaanse wilde hond, wat technisch gezien geen hond is.
Overigens zit ik als je het mij vraagt spot on, met mijn link met de afrikaanse wilde hond.quote:
Auto!quote:Op zondag 6 november 2016 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem een beetje paraplu mee.
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemtquote:Op zondag 6 november 2016 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Auto!
Er zat weer vanalles en zoals verwacht nog meer op plekken waar ik eerst nooit een spawn heb gezien.
quote:Op zondag 6 november 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de lichten niet uit te doen als je een gym overneemt
Als aanduwen al werkt.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Lekker met dit weer ja, auto aanduwen, op een modderpad oid, dan op je bek gaan, ik zie het al helemaal voor me.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Mag je alweer spelen met een China foon?
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?quote:
Het is Niantic.quote:Op zondag 6 november 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer tuurlijk niet? Kon toch zijn dat Niantic inmiddels had bedacht dat het zwaar achterlijk is?
Je kunt ook naar buiten hequote:
Je weet toch dat dat een Belg was?quote:
Australiër.quote:Op zondag 6 november 2016 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een Belg was?
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
En meowth en Persian zijn een kad.
'Maar'quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kom niet meer aan 12 pokemon per uur vanaf de bank, wat is dit voor kwatsj!
Ik ben een verwend nest ik weet 't.quote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Maar'
Ik zit op 6. Die allemaal op :57 actief zijn
Ik kom aan nul vanaf de bank, eerst twee a drie.quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kom niet meer aan 12 pokemon per uur vanaf de bank, wat is dit voor kwatsj!
Dat is best zuur.quote:Op zondag 6 november 2016 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom aan nul vanaf de bank, eerst twee a drie.
En naar buiten gaan met dit weer, zie ik niet zitten.quote:
Eerst maar eens zien wat uiteindelijk nou de verhouding is tussen development time en de tijd die je jezelf hiermee bespaart.quote:
Half uurtje kloten met github en pythonquote:Op zondag 6 november 2016 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat uiteindelijk nou de verhouding is tussen development time en de tijd die je jezelf hiermee bespaart.
Het zou mij best wel verbazen als dat gunstig uitvalt.
Vriendin heeft ook een Chinaphone. Werkt prima. Zolang die maar standaard Android heeft en niets customs.quote:Op zondag 6 november 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Mag je alweer spelen met een China foon?
Hoe ga je die captchas omzeilen danquote:Op zondag 6 november 2016 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half uurtje kloten met github en python
Captcha-check moet nog ingebouwd worden, dus al mijn andere bot-accounts werkten niet
Ik had een Aerodactylquote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Leuk, er gaat weer een 10km ei uitkomen, ik kan nog wel een Jynx gebruiken.
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zitquote:Op zondag 6 november 2016 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.pokemonradargo.com
Is deze radar legit?
Ik zie nu in 'mijn' park een Lapras en Blastoise spawn...
En klopt niet dus?quote:Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zit__
quote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Leuk, er gaat weer een 10km ei uitkomen, ik kan nog wel een Jynx gebruiken.
Dat kan gewoon. Ik heb een half uur-spawn voor de deurquote:Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha en ik een Charizard naast de deur, die er nog 28 minuten zit__
Komt niet overeen met wat mijn radar laat zien.quote:Op zondag 6 november 2016 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.pokemonradargo.com
Is deze radar legit?
Ik zie nu in 'mijn' park een Lapras en Blastoise spawn...
Dat weten we ondertussen alquote:Op zondag 6 november 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Ik heb een half uur-spawn voor de deur
Oké, radar is dus dikke zever? Welke gebruik jij dan als ik vragen magquote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt niet overeen met wat mijn radar laat zien.
Heb een bestaande map gecompileerd met de nieuwe api.quote:Op zondag 6 november 2016 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oké, radar is dus dikke zever? Welke gebruik jij dan als ik vragen mag
Kzou willen dat ie een stuk sterker was, ziet er tof uit.quote:
Maar Pokeradar is dus niet wat het zou moeten zijn?quote:Op zondag 6 november 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Een Charizard, Blastoise en Arbok op precies dezelfde plek
Onzin in het kwadraat.quote:Op zondag 6 november 2016 20:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar Pokeradar is dus niet wat het zou moeten zijn?
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km eiquote:Op zondag 6 november 2016 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kzou willen dat ie een stuk sterker was, ziet er tof uit.
Geef maar hier dan, heb ik nog niet.quote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km ei![]()
![]()
.
Ik ben zooooo jaloersquote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor straf omdat ik zulke dingen zeg krijg ik nu mijn 2e Aerodactyl uit dat 10km ei![]()
![]()
.
Die Clefairy is hier ook alweer verdwenen, of ik mis hem door die extreme variatie in pokemon waardoor hij niet meer op de sightings past.quote:Op zondag 6 november 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Corpusnest is niet meer
Zit helemaal niks.
Dat was toch een normale spawn?quote:Op zondag 6 november 2016 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Clefairy is hier ook alweer verdwenen, of ik mis hem door die extreme variatie in pokemon waardoor hij niet meer op de sightings past.
Ja net als die Cubone en later Pikachu zo'n beest wat 6 tot 9 keer per dag op dezelfde plek bleef verschijnen.quote:Op zondag 6 november 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch een normale spawn?
Ik vind een verdwenen nest toch wat schokkender
Idd, ik vond nest wel leuk, voor zover ik ze tegenkwam hier.quote:Op zondag 6 november 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Squirtle gespawnd.
Het lijkt wel alsof alle nests minder echt een nest zijn maar meer willekeurig zijn geworden, net zoals alle andere spawns. Zou wel erg jammer zijn.
Wat een tegenvaller qua movesquote:Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef Molurus het volgende:
En... we hebben officieel 100 bulbasaur candy.
Ik sta op het punt een 100% IV Venusaur te evolven.
Mijn persoonlijke voorkeur moment:
1) Razor leaf / Petal blizzard, beste defense moves.
2) Vine whip / Solar beam, beste offense moves.
Spannend.... ik durf niet!
Edit:
En het is geworden...
Vine whip / sludge bomb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |