Met timmmmmm een normaal gesprek aangaan, dat heb ik al eens geprobeerd Copycat. Dat is een verloren zaak. Timmmmmmm heeft altijd gelijk. Zonde van je tijd.quote:
Ik ruik oud zeer.quote:Op zondag 6 november 2016 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Met timmmmmm een normaal gesprek aangaan, dat heb ik al eens geprobeerd Copycat. Dat is een verloren zaak. Timmmmmmm heeft altijd gelijk. Zonde van je tijd.
Soms zit het diepquote:Op zondag 6 november 2016 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Met timmmmmm een normaal gesprek aangaan, dat heb ik al eens geprobeerd Copycat. Dat is een verloren zaak. Timmmmmmm heeft altijd gelijk. Zonde van je tijd.
Soms kun je inderdaad beter negeren. Was ik even vergeten.quote:Op zondag 6 november 2016 09:54 schreef Bart het volgende:
Na wat drogredenen nu de persoonlijke aanval. Prima, dan ga ik gewoon lekker wat anders doenquote:Op zondag 6 november 2016 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms kun je inderdaad beter negeren. Was ik even vergeten.
Maar weer verder over Roetpiet die veel kinderharten zal breken.
Kinderharten: nul. Die durf ik wel aan.quote:Op zondag 6 november 2016 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms kun je inderdaad beter negeren. Was ik even vergeten.
Maar weer verder over Roetpiet die veel kinderharten zal breken.
De persoonlijke aanval begon in het vorige topic door iemand die iemand anders uitmaakte voor domoor. Hmm, even opzoeken wie dat ook alweer was.quote:Op zondag 6 november 2016 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na wat drogredenen nu de persoonlijke aanval. Prima, dan ga ik gewoon lekker wat anders doen
Ik ook. Zonder met mijn ogen te knipperen. Het zijn de volwassenen die moord en brand schreeuwen. De kinderen vinden of het fantasierijke spektakel prachtig of spelen het spelletje mee voor de cadeaus waarvan ze weten dat pa en ma ze koopt.quote:
Iedere verandering is eng. Neemt niet weg dat het soms nodig is.quote:Op zondag 6 november 2016 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zonder met mijn ogen te knipperen. Het zijn de volwassenen die moord en brand schreeuwen. De kinderen vinden of het fantasierijke spektakel prachtig of spelen het spelletje mee voor de cadeaus waarvan ze weten dat pa en ma ze koopt.
Vergeet de kinderen tussen de 40 en 60 jaar oud niet.quote:Op zondag 6 november 2016 09:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kinderharten: nul. Die durf ik wel aan.
En toevallig is het nu niet nodig.quote:Op zondag 6 november 2016 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iedere verandering is eng. Neemt niet weg dat het soms nodig is.
Tuurlijk de Sint Nicolaascult komt uit de middeleeuwen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
I
Blijft over de redenatie van de traditionalisten die graag willen dat Zwarte Piet gitzwart blijft omwille van met name 2 redenen:
-vanuit cultuur historische achtergrond (zie de geschiedenis van het Sinterklaasfeest, die verder teruggaat dat de tijd van de slavernij, en dus de context van het archetype Zwarte Piet)
De pot verwijt de ketel dat hij discriminerend is ?quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Red_85 het volgende:
Neemt alleen niet weg dat er nu niemand tevreden is en de discussie gewoon doorgaat.
Dat kleine groepje racisme schreeuwers wat zelf bewezen hypocriet en racistisch is,
Daar denkt men in steeds meer steden blijkbaar anders over.quote:Op zondag 6 november 2016 10:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vergeet de kinderen tussen de 40 en 60 jaar oud niet.
Dat vinden veel mensen. De mensen die erover gaan hebben veelal een andere mening.quote:Op zondag 6 november 2016 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toevallig is het nu niet nodig.
Dat zijn linkse politiek correcte omroepbazen die vanuit hun hoge toren niet snappen wat er echt speelt in de maatschappij.quote:Op zondag 6 november 2016 10:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen. De mensen die erover gaan hebben veelal een andere mening.
Ja, de linkse elite, de weg-met-onsmentaliteit, de Gutmensch, landverraders, policors, multicultiknuffelaars, enzovoort. Ik ken de GeenStijl-terminologie.quote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn linkse politiek correcte omroepbazen die vanuit hun hoge toren niet snappen wat er echt speelt in de maatschappij.
Het is toch wat minder spannend en magisch als je gewoon de buurvrouw herkent met een paar vegen op haar gezicht. Maar goed.quote:Op zondag 6 november 2016 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Zonder met mijn ogen te knipperen. Het zijn de volwassenen die moord en brand schreeuwen. De kinderen vinden of het fantasierijke spektakel prachtig of spelen het spelletje mee voor de cadeaus waarvan ze weten dat pa en ma ze koopt.
Nee, daarom zijn hun kijkcijfers ook zo torenhoog.quote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Dat zijn linkse politiek correcte omroepbazen die vanuit hun hoge toren niet snappen wat er echt speelt in de maatschappij.
Je vergeet voor het gemak dat de oertraditie waaruit Sinterklaas en aanverwante tradities in Europa stamt te maken heeft met de tegenstellingen dag/nacht, licht/duister, goed/slecht, wit/zwart?quote:Op zondag 6 november 2016 10:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tuurlijk de Sint Nicolaascult komt uit de middeleeuwen.
Maar zwartepiet is een creatie uit 1850
In Nederland was er geen algemene traditie van een terugkerende knecht.
Wel in regio's te Duitsland met knecht Ruprecht. Die ook wel eens roetvegen of meer schmink kreeg, maar niet persé.
Er is hier maar 1 kant racistisch. Zwarte Piet is namelijk niet als discriminerend element bedoeld, dus is het 't ook niet.quote:Op zondag 6 november 2016 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij discriminerend is ?
Je weet dat ook steeds meer Sinterklaascomités overstappen op Schoorsteenpiet?quote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die herken je dus niet als je kind bent. Kinderen kunnen nog magisch denken, wat ze zien is wat ze willen zien en geloven. Raken ze dat kwijt, dan verliest sinterklaas zijn magie, maar gelukkig niet zijn cadeaus.quote:Op zondag 6 november 2016 10:31 schreef TheJanitor het volgende:
Het is toch wat minder spannend en magisch als je gewoon de buurvrouw herkent met een paar vegen op haar gezicht. Maar goed.
Voor mij geen probleem hoor. Zonder er 1 gezien te hebben ben ik er al aan gewend.quote:Op zondag 6 november 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar denkt men in steeds meer steden blijkbaar anders over.
Schoorsteenpiet wordt de nieuwe norm. Wen er maar aan.
Jouw kinderen misschien... de mijne zijn wat slimmer.quote:Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die herken je dus niet als je kind bent. Kinderen kunnen nog magisch denken, wat ze zien is wat ze willen zien en geloven. Raken ze dat kwijt, dan verliest sinterklaas zijn magie, maar gelukkig niet zijn cadeaus.
Uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef TheJanitor het volgende:
Jouw kinderen misschien... de mijne zijn wat slimmer.
Omroepbazen zijn ook gewoon vrij om te doen wat ze willen. Of ze snappen wat er leeft in de maatschappij doet er vrij weinig toe.quote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat soort leeghoofdige termen ben ik zo langzaamaan ook wel klaar mee.quote:Op zondag 6 november 2016 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, de linkse elite, de weg-met-onsmentaliteit, de Gutmensch, landverraders, policors, multicultiknuffelaars, enzovoort. Ik ken de GeenStijl-terminologie.
Allemaal linkse landverraders.quote:Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat ook steeds meer Sinterklaascomités overstappen op Schoorsteenpiet?
En juist door die macht kunnen ze hun eigen agenda er doorheen drukken.quote:Op zondag 6 november 2016 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn hun kijkcijfers ook zo torenhoog.
Om hoeveel mensen ging het ook alweer? Ergens tussen de 75 en 83% toch?quote:Op zondag 6 november 2016 10:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen. De mensen die erover gaan hebben veelal een andere mening.
Maar gelukkig kunnen we ze boycotten. Net als Jumbo, HEMA, Jamin en al die andere landverraders.quote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
En juist door die macht kunnen ze hun eigen agenda er doorheen drukken.
Een commercieel bedrijf dat er een linkse agenda door probeert te drukken. Je moet er maar opkomen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de mensen die erover gaan hebben een andere mening.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om hoeveel mensen ging het ook alweer? Ergens tussen de 75 en 83% toch?
Ik heb ze geen moment landverraders genoemd, ik praat niet eens slecht over ze. Dat is wat jij er nu van maakt.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gelukkig kunnen we ze boycotten. Net als Jumbo, HEMA, Jamin en al die andere landverraders.
Daarom zou je alleen al moeten stoppen met de antipieten een podium te geven of ook maar een vinger toe te stoppen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
via https://twitter.com/ForzaEnschede/status/795191055289294848
Ik schreef dan ook we en niet jij.quote:Op zondag 6 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ze geen moment landverraders genoemd, ik praat niet eens slecht over ze. Dat is wat jij er nu van maakt.
En maar blijven focussen op dat percentage.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om hoeveel mensen ging het ook alweer? Ergens tussen de 75 en 83% toch?
Dat is ver uit de meeste. Dat jij je nobel maakt het dat kleine groepje is nobel. En je eigen mening. Voor de rest net zo veel waar als strond.
De maatschappij gaat er over. Het feest is niet een een partij dictatuur. Snap dat eens. Of is dat te moeilijk voor je?quote:Op zondag 6 november 2016 10:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de mensen die erover gaan hebben een andere mening.
quote:Op zondag 6 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ze geen moment landverraders genoemd, ik praat niet eens slecht over ze. Dat is wat jij er nu van maakt.
Volstrekt neutrale omschrijving inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsja, en de leuke jongens van de NVU zitten in het kamp van de pro-Pieten. Die gaan immers protesteren voor het behoud van ZP tijdens de intocht.quote:Op zondag 6 november 2016 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom zou je alleen al moeten stoppen met de antipieten een podium te geven of ook maar een vinger toe te stoppen.
Dood moeten ze, die zwarte pieten, DOOD!
Wat een volledig doorgeslagen idioterie. En hier doen bluesdude, koos en jigzoz er lekker aan mee.
Dit zijn jullie medestanders, dit zijn de wezens waarvoor jullie discussieren.
Wees er maar trots op.
We zouden natuurlijk ook gewoon kunnen ophouden met ernaar kijken, als we het niks vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jou logica kun je het ook goed vinden om alle marokkanen weg te trappen. Puur omdat een kleine minderheid van vooral boze en schreeuwende pvv stemmers dat willen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
En maar blijven focussen op dat percentage.
In een romeinse arena hebben honderden zo niet duizenden mensen plezier van het toezien hoe 1 of enkele personen gruwelijk om het leven komen. Doen, omdat het plezier van de meerderheid belangrijker is?
Deze manier van denken is nou precies wat er mis is met utilitarisme.
Blij dat je het zelf ook ziet nu.quote:Op zondag 6 november 2016 10:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Volstrekt neutrale omschrijving inderdaad.
Die is wel heel mooi inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een commercieel bedrijf dat er een linkse agenda door probeert te drukken. Je moet er maar opkomen.
Een ridicule non-sequitur. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In jou logica kun je het ook goed vinden om alle marokkanen weg te trappen. Puur omdat een kleine minderheid van vooral boze en schreeuwende pvv stemmers dat willen.
Ridicuul niet?
Mooi, percentages maken niet meer uit, dan kunnen we dus in 1 klap alle Marokkanen en ander overlastgevend tuig Nederland uit gooien, omdat een minderheid er last van heeft.quote:Op zondag 6 november 2016 10:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
En maar blijven focussen op dat percentage.
In een romeinse arena hebben honderden zo niet duizenden mensen plezier van het toezien hoe 1 of enkele personen gruwelijk om het leven komen. Doen, omdat het plezier van de meerderheid belangrijker is?
Deze manier van denken is nou precies wat er mis is met utilitarisme.
Ga je weer. Voelt goed he, iemand zo proberen te kleineren? Al zo vaak van je gelezen inmiddels en of dat waar is? Zal je verbazen: nope.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Zei de PVV-retard.
RTL4 gaat hier in ieder geval niet aan. En het jammere van het sinterklaasjournaal is dat het op tig scholen wordt opgedrongen. Dat is misschien ook de reden dat zij voorzichtiger zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook gewoon kunnen ophouden met ernaar kijken, als we het niks vinden.
Zeker wel.quote:Op zondag 6 november 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RTL4 gaat hier in ieder geval niet aan.
Nog zo 1. Wat je hier schrijft volgt helemaal niet uit de veronderstelling dat utilitarisme een falende filosofie is. Mijn god.quote:Op zondag 6 november 2016 10:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mooi, percentages maken niet meer uit, dan kunnen we dus in 1 klap alle Marokkanen en ander overlastgevend tuig Nederland uit gooien, omdat een minderheid er last van heeft.
Auto's verbieden, minderheid heeft er last van. Eraus!
Linkse Gutmenschen, zijn in de minderheid en de meeste mensen hebben last van de grachtengordelelite. Abfuhren!
Je maakt ons leven een stuk makkelijker zo.
Voor alle duidelijkheid: Zwarte Piet wordt niet verboden. Er is geen wet die bepaalt dat je je gezicht niet zwart mag schminken.quote:Op zondag 6 november 2016 10:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mooi, percentages maken niet meer uit, dan kunnen we dus in 1 klap alle Marokkanen en ander overlastgevend tuig Nederland uit gooien, omdat een minderheid er last van heeft.
Linkse Gutmenschen, zijn in de minderheid en de meeste mensen hebben last van de grachtengordelelite. Abfuhren!
Ow, dan is het argument van een minderheid opeens niets waard.. Juiuiuist.quote:Op zondag 6 november 2016 10:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een ridicule non-sequitur. Probeer het nog eens.
En bij mij gaat WNL niet aan. Zo doet de markt toch haar werk.quote:Op zondag 6 november 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RTL4 gaat hier in ieder geval niet aan.
Je bent ook vrij om je kinderen naar een school te brengen waar het sinterklaasjournaal wordt geboycot.quote:Op zondag 6 november 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
En het jammere van het sinterklaasjournaal is dat het op tig scholen wordt opgedrongen. Dat is misschien ook de reden dat zij voorzichtiger zijn.
Deze discussie gaat dan ook niet over politiek of wetgeving. Iedereen die sinterklaas met ZP wil vieren is vrij om dat te doen, de rest is ook vrij om dat smakeloos te noemen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kan ik dat ook zeggen over alle lange tenen die een probleem hebben met zwarte piet. Je hoeft niet mee te doen.
En dat bij zo'n hoogstaand onderwerp. Schande!quote:Op zondag 6 november 2016 10:49 schreef Copycat het volgende:
Timmmmm! Nu discussieert iedereen stommmmmm!
Het beste argument tegen Zwarte Piet in zijn huidige vorm zijn de fervente voorstanders, zoals jij. Daar heb je geen Quinsy voor nodig. Zwarte Piet is niet racistisch, om vervolgens allerhande domrechtse en xenofobe rommel uit te kramen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Probeer eerst eens het argument te begrijpen, voordat je van dit soort onzin begint uit te kramen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow, dan is het argument van een minderheid opeens niets waard.. Juiuiuist.
Hypocriet. Waarom in de ene situatie wel en de ander niet?
Top. Als we dan ook de zeurpieten geen podium meer geven, zijn alle problemen in één klap opgelost.quote:Op zondag 6 november 2016 10:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze discussie gaat dan ook niet over politiek of wetgeving. Iedereen die sinterklaas met ZP wil vieren is vrij om dat te doen, de rest is ook vrij om dat smakeloos te noemen.
Probleem opgelost.
De rest? Je bedoelt dat handjevol azijnzeikers? Kunnen die niet gewoon de maand december oprotten? Zou de sfeer een eind verbeterenquote:Op zondag 6 november 2016 10:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
En bij mij gaat WNL niet aan. Zo doet de markt toch haar werk.
[..]
Je bent ook vrij om je kinderen naar een school te brengen waar het sinterklaasjournaal wordt geboycot.
[..]
Deze discussie gaat dan ook niet over politiek of wetgeving. Iedereen die sinterklaas met ZP wil vieren is vrij om dat te doen, de rest is ook vrij om dat smakeloos te noemen.
Probleem opgelost.
Dus iemand die voor Zwarte Piet is is per definitie ook koningshuisgezind? Lijkt me onzin. En iedereen die voor Zwarte Piet is maakt taalfouten? We moeten nu ook niet gaan doen alsof het radicale collectief Kick Out Zwarte Piet bestaat uit louter intellectuelen. Een bijzonder onzinnig stukje tekst op nrc.nl.quote:Op zondag 6 november 2016 03:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Traditie-liefhebbers, luister eens naar critici. Soms hebben ze gelijk
[..]
Vrijheid van meningsuiting afschaffen? Nounou.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Top. Als we dan ook de zeurpieten geen podium meer geven, zijn alle problemen in één klap opgelost.
Bedankt Hans.quote:
Het is toch wonderlijk dat die paar zeurpieten de discussie gaande houden, en niet de dommige massa waar jij toebehoort?quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Top. Als we dan ook de zeurpieten geen podium meer geven, zijn alle problemen in één klap opgelost.
holle vaten klinken het hardstquote:Op zondag 6 november 2016 10:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch wonderlijk dat die paar zeurpieten de discussie gaande houden, en niet de dommige massa waar jij toebehoort?
De verandering is reeds ingezet en niet meer te stoppen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu niet zo genuanceerd gaan doen he.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus iemand die voor Zwarte Piet is is per definitie ook koningshuisgezind? Lijkt me onzin. En iedereen die voor Zwarte Piet is maakt taalfouten? We moeten nu ook niet gaan doen alsof het radicale collectief Kick Out Zwarte Piet bestaat uit louter intellectuelen. Een bijzonder onzinnig stukje tekst op nrc.nl.
Die mening mag je over ze hebben. Je mag ze alleen niet deporteren naar Auschwitz. Zij hebben net als jij een recht op hun mening.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De rest? Je bedoelt dat handjevol azijnzeikers? Kunnen die niet gewoon de maand december oprotten? Zou de sfeer een eind verbeteren
Nu is het natuurlijk direct onzin... Probeer het nog eens in je eigen woorden.quote:Op zondag 6 november 2016 10:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Probeer eerst eens het argument te begrijpen, voordat je van dit soort onzin begint uit te kramen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utilitarisme
Ze mogen zeuren wat ze willen zeuren, maar laten we ze niet meer in 1001 talkshows uitnodigen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting afschaffen? Nounou.
Wat moet Sylvana dan de hele dag gaan doen? Aapjes kijken ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen zeuren wat ze willen zeuren, maar laten we ze niet meer in 1001 talkshows uitnodigen.
Hoo even, ik ben consequent:quote:Op zondag 6 november 2016 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk direct onzin... Probeer het nog eens in je eigen woorden.
Waarom wel in de ene situatie en de ander niet?
Het is gewoon hypocriet.
Mensen voor wie spelling op groep 6-niveau te moeilijk is, zijn inderdaad zeer sterk oververtegenwoordigd in dat kamp. Maar er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die wél kunnen schrijven.quote:Op zondag 6 november 2016 10:52 schreef DrDentz het volgende:
En iedereen die voor Zwarte Piet is maakt taalfouten?
En op de rest reageer je niet.quote:
Begin een talkshow met alleen meningen die op jouw goedkeuring kunnen rekenen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen zeuren wat ze willen zeuren, maar laten we ze niet meer in 1001 talkshows uitnodigen.
Er wordt geen verbod uitgevaardigd. Niemand wordt gedwongen zich te verkleden als Schoorsteenpiet. Wie Zwarte Piet wil handhaven, kan dat gewoon doen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk direct onzin... Probeer het nog eens in je eigen woorden.
Waarom wel in de ene situatie en de ander niet?
Het is gewoon hypocriet.
En vooral niet serieus nemen. Daar is dat hele gedonder mee begonnen. Gewoon negeren dan vinden ze wel weer een ander feest wat ze gaan proberen te verzieken.quote:Op zondag 6 november 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stel een onderzoek voor waarin we kijken welke groep het beste de Nederlandse taal beheerst.quote:Op zondag 6 november 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen voor wie spelling op groep 6-niveau te moeilijk is, zijn inderdaad zeer sterk oververtegenwoordigd in dat kamp. Maar er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die wél kunnen schrijven.
Prima.quote:Op zondag 6 november 2016 10:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik stel een onderzoek voor waarin we kijken welke groep het beste de Nederlandse taal beheerst.
Dat is niet eerlijk want veel anti-Pieten zijn tweetalig opgevoed.quote:Op zondag 6 november 2016 10:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik stel een onderzoek voor waarin we kijken welke groep het beste de Nederlandse taal beheerst.
Nu probeer je het naar je eigen straatje te zetten. Maar nope: geef eens antwoord op mn vraag. Want klaarblijkelijk heb je die niet en probeer je jezelf er onder uit te lullen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoo even, ik ben consequent:
Het is niet vanzelfsprekend dat de meerderheid haar zin krijgt. Niet in een romeinse arena en niet in deze discussie.
Als jij nou consequent bent dan zou je voor romeinse arena's moeten zijn. Ben je dat ook?
Toe maar. Hoe elitair.quote:Op zondag 6 november 2016 11:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk want veel anti-Pieten zijn tweetalig opgevoed.
Je wordt alleen geframed door een groepje schreeuwers als institutionele witte domme afstammeling van slavenhoudende pvv racist.quote:Op zondag 6 november 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt geen verbod uitgevaardigd. Niemand wordt gedwongen zich te verkleden als Schoorsteenpiet. Wie Zwarte Piet wil handhaven, kan dat gewoon doen.
Daarom raakt de vergelijking kant noch wal.
Dus het is ook naar jouw mening niet vanzelfsprekend dat de meerderheid haar zin krijgt?quote:Op zondag 6 november 2016 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou het antwoord overigens ook niet hebben. Omdat het zo hypocriet is.
Zou er een meerderheid te vinden zijn voor het verbieden van de PVV?quote:Op zondag 6 november 2016 11:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus het is ook naar jowu mening niet vanzelfsprekend dat de meerderheid haar zin krijgt?
Mooi, nu komen we ergens.
Wat moeten daar dan de criteria voor zijn?
Ik link niet voor niets een serie over politieke filosofie namelijk. De vraag wat de criteria zouden moeten zijn, daar zijn politieke filosofen al vele eeuwen mee bezig en is voldoende om 12 uur aan lesmateriaal mee te vulllen. Je kunt niet van mij verwachten dat ik het jou even in twee one-liners uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |