Welnee, Trump is ver vd status van JFK.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou wat zijn als hij doodgeschoten wordt.... Zit me momenteel weer opnieuw te verdiepen in de moord op JFK, maar dan heb je dus wrs weer >50 jaar hetzelfde over moord op Trump.
Januari.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef vigen98 het volgende:
wanneer vertrekt obama eigenlijk officieel uit het witte huis?
Ga jij lekker maar naar tumbler.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
En nou moet je echt naar dat andere subforum.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:25:09Onbevestigde berichten: mensen in publiek zouden man met pistool in hun midden hebben gezien. https://t.co/e9lg2LlCPG reageer retweet
Of en toe even op 4chan /pol/ gluren.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef L3gend het volgende:
Als je echt in echochambers terecht wil komen, moet je vooral op reddit komen
Want?quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ga jij lekker maar naar tumbler.
Als hij vermoord zou worden, dan krijg je een complottheorie die nog langer meegaat dan die mbt JFK, denk ik toch, gelet op de huidige stand van polarisatie, toch imho.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, Trump is ver vd status van JFK.
Fortuijn trouwens ook. Paar die hard fans (no pun) en dat is het.
Ze zullen het proberen. Nu al vertrouwt meer dan de helft van de memsen de beide kandidaten niet, nu al haten veel mensen de beide kandidaten. Tijdens het regeren wordt dat normaal gesproken alleen maar erger.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mike het volgende:
Wie er ook gaat winnen dinsdag, ik vrees dat we nog meer gekken gaan zien met een wapen als de nieuwe president ergens spreekt.
Het is wel beter dan fok.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom nooit op Reddit. Is dat raar?
Rond de inauguratie? Januari ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef vigen98 het volgende:
wanneer vertrekt obama eigenlijk officieel uit het witte huis?
Voor je mentale gezondheid wel beter.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom nooit op Reddit. Is dat raar?
twitter:jdelreal twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:12:09Massive disruption here in Reno. Armed officers jumped in. People on the floor said -- & this is unconfirmed -- that... https://t.co/KEcHXgeJyo reageer retweet
Net als op fok sommige sub reddit zijn goed andere niet. Zolang je weg blijft van religie of politiek zit je goed.quote:
Dat doet er waarschijnlijk niet gek veel toe.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, Trump is ver vd status van JFK.
En kijk eens hoeveel impact dat had op Nederland. Fortuyn was trouwens wel heel erg populair bij een flink deel van het volk in die tijd. Kijk er eens naar hoe de complottheorieėn op gang kwamen.quote:Fortuijn trouwens ook.
In mijn ogen niet. Trump is gebakken lucht met een dikke egosaus. Niet serieus te nemen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij vermoord zou worden, dan krijg je een complottheorie die nog langer meegaat dan die mbt JFK, denk ik toch, gelet op de huidige stand van polarisatie, toch imho.
Niets gebeurd maar ze staan erbij alsof er een oorlog is uitgebroken, leuk land.quote:Op zondag 6 november 2016 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jdelreal twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:12:09Massive disruption here in Reno. Armed officers jumped in. People on the floor said -- & this is unconfirmed -- that... https://t.co/KEcHXgeJyo reageer retweet
Ja, alleen zijn achterban is het daar niet mee eens, natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Trump is gebakken lucht met een dikke egosaus. Niet serieus te nemen.
niet zoveel anders bij zijn rally's hequote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Politics is te veel links.
En bij the_donald mag je geen kritiek hebben anders wordt je gebanned.
Daar kan je helemaal geen discussie voeren, zou bij een Clinton rally niks anders zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
niet zoveel anders bij zijn rally's he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |