quote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel?
Ik zei toch heel duidelijk iets over een evt onderzoek afwachten EN dat ik hem er wel toe in staat zie maar niet zeg dat dat hier het geval is..
Daar reageerde ik op, waarom voel je je aangevallen?quote:Ik zie hem er toe in staat op zich.
Zeg niet dat dat hier het geval is.
-equote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is een zwaar patriottische land
Serieus?quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Daar reageerde ik op, waarom voel je je aangevallen?
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mike het volgende:
Wie er ook gaat winnen dinsdag, ik vrees dat we nog meer gekken gaan zien met een wapen als de nieuwe president ergens spreekt.
Tsja, je doet het goed of je doet het niet..quote:
Je komt nooit op Reddit?quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.
In sommige opzichten. Dat zal vast helpen met het volkslied, tal van bekende zangers en zangeressen hebben het ook prachtig gezongen. Ik vind Snowden ook een echte patriot maar helaas denkt Obama daar anders over.quote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is een zwaar patriottische land
Zou hem de verkiezing geven.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef vigen98 het volgende:
dit zou trump eigenlijk kunnen helpen als het echt een wapen was
truequote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, je doet het goed of je doet het niet..
the_donald...de haat spat er vanaf.quote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jawel best vaak.![]()
Bedoel je the_donald of politics?
Tegenwoordig schijnt Reddit over te zijn genomen door CTR-trollen, wel afhankelijk van de subreddit (hoe erg het is) natuurlijk.quote:
Als Clinton wint (wat ik hoop), gaan de Trump-gekkies juist los..quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.
Hij oefende slechts de Second Ammendment, daar zou Trump juist trots op moeten zijnquote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef vigen98 het volgende:
dit zou trump eigenlijk kunnen helpen als het echt een wapen was
Een deel. The_Donald is redelijk Hillaryfan-vrij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt Reddit over te zijn genomen door CTR-trollen, wel afhankelijk van de subreddit (hoe erg het is) natuurlijk.
Reken er maar op dat het voer is voor complottheorieën aangezien veel partijen er belang bij hebben als Trump voor 8 november (USA) zou overlijden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou wat zijn als hij doodgeschoten wordt.... Zit me momenteel weer opnieuw te verdiepen in de moord op JFK, maar dan heb je dus wrs weer >50 jaar hetzelfde over moord op Trump.
En nou moet je echt naar dat andere subforum.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het voer is voor complottheorieën aangezien veel partijen er belang bij hebben als Trump voor 8 november (USA) zou overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |