SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Trump doet dat trouwens vaak, iets negatiefs over een ander opmerken wat hij zelf sterk heeft. Niet alleen Trump, het is een van de minder begrepen eigenschappen die mensen in het algemeen hebben. Let er maar eens op, als jij je ergert aan iets van een ander...quote:Op zondag 6 november 2016 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als dit niet nep is, is het buitengewoon grappig en ironisch.. Trump die iemand aanpakt ivm " daddy's money"![]()
![]()
Is wel echt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
het is wel nepkan het niet terugvinden op zijn twitter
Dat zegt niets, hij kan het inmiddels hebben weggehaald. Het maakt weinig uit.quote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik kan het ook niet vindenquote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
ik zocht die account ook op en het heeft maar 1 tweet en dat was in 2013quote:Op zondag 6 november 2016 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zegt niets, hij kan het inmiddels hebben weggehaald. Het maakt weinig uit.
Oke je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo "weer niet goed" @tweek
Dat maak jij er zelf van...
True, and probably true..quote:Op zondag 6 november 2016 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trump doet dat trouwens vaak, iets negatiefs over een ander opmerken wat hij zelf sterk heeft. Niet alleen Trump, het is een van de minder begrepen eigenschappen die mensen in het algemeen hebben. Let er maar eens op, als jij je ergert aan iets van een ander...
Ik geloof niet zo in die kaart...op basis van early voting denk ik dat Clinton zowel Nevada als Florida pakt.quote:
Dan zal het wel nep zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ik zocht die account ook op en het heeft maar 1 tweet en dat was in 2013
https://twitter.com/searc(...)t%20elected&src=typdquote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Wat gebeurde er? Ik hoorde maar toen ik schakelde liep Trump weg.quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef vigen98 het volgende:
WTF?!?!?!
CLINTON SUPPORTERS HELEMAAL GEK
Dit lijkt wel meest reėel.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die kaart...op basis van early voting denk ik dat Clinton zowel Nevada als Florida pakt.
ik hoorde iemand heel hard GUN roepen en opeens werd trump door secret service weggevoerdquote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik hoorde maar toen ik schakelde liep Trump weg.
jA CLINTON SUPPORTERS HEBBEN TRUMP GEPROBEERD TE VERMOORDEN!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef vigen98 het volgende:
WTF?!?!?!
CLINTON SUPPORTERS HELEMAAL GEK
waarom zo boos man?quote:Op zondag 6 november 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
jA CLINTON SUPPORTERS HEBBEN TRUMP GEPROBEERD TE VERMOORDEN!!!!!!
Doe niet zo achterlijk sensationeel.
MADquote:Op zondag 6 november 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat je als de eerste de beste PRIVE roddelblad ergens een sensatie van probeert te maken.
Volkert van de graaf op fok.quote:Op zondag 6 november 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is er een militaire coup?quote:Op zondag 6 november 2016 02:06 schreef vigen98 het volgende:
yup soldaten hebben net iemand afgevoerd
er is iets gebeurd en trump is snel veilig gesteld door secret servicequote:
twitter:CBSNews twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:06:56JUST NOW: Donald Trump was just rushed off stage during his Nevada campaign rally: https://t.co/7fTJ3N3MQN https://t.co/Hm7CRdFDTU reageer retweet
Net zoals de twin towers?quote:Op zondag 6 november 2016 02:07 schreef Tweek het volgende:
Wel leuk om zo'n fales flag operatie is een keer live te zien.
Niks aan de hand, Trump schrok alleen een beetje. Hij is weer terug.quote:
Als dat zo was stond Trump niet op het podium nu, dus weer meer leugens en angstmakerij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:09 schreef vigen98 het volgende:
yup er werd net door iemand van de campaign gezegd dat er een geweer/pistool in betrokken was
hey ik ben maar een simpele boodschapperquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als dat zo was stond Trump niet op het podium nu, dus weer meer leugens en angstmakerij.
hij schrok niet eensquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Trump schrok alleen een beetje. Hij is weer terug.
Waarschijnlijk een simpele idioot die te dicht bij wou komen, dat is hem al eerder overkomen. Ook Trump zet dit niet in scene.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
En, en dit is niet heel lief van mij, maar ik zou Trump ertoe in staat zien iets te ensceneren...
Sorry..
Ik heb het echter niet gezien + lijkt me beter evt onderzoek af te wachten.
Hij wil militairen en veteranen aantrekken.quote:Op zondag 6 november 2016 02:12 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet hoe Trump maar door kan blijven gaan over hun 'depleted military'...het is gewoon niet normaal zo groot en modern hun leger is.
HC haar mensen ook.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
En, en dit is niet heel lief van mij, maar ik zou Trump ertoe in staat zien iets te ensceneren...
echt hequote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Mike het volgende:
De comments bij zo'n rally vliegen echt in enorme vaart over je scherm heen op youtube.
Beginnen wel, succesvol volbrengen niet.quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Amerika kan dat niet in ze eentje? Een grond oorlog beginnen in het midden oosten?
Ik zie hem er toe in staat op zich.quote:Op zondag 6 november 2016 02:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een simpele idioot die te dicht bij wou komen, dat is hem al eerder overkomen. Ook Trump zet dit niet in scene.
In het algemeen bij een live-stream. Ook bij TYT bijvoorbeeld. Niet normaal.quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Mike het volgende:
De comments bij zo'n rally vliegen echt in enorme vaart over je scherm heen op youtube.
Doen ze nu toch? Door de verkeerde rebellen te belegeren (zoals altijd)quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Amerika kan dat niet in ze eentje? Een grond oorlog beginnen in het midden oosten?
filmpje in linktwitter:erikmouthaanRTL twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:13:11BREKEND Trump gehaast door secret service podium gehaald, mogelijke dreiging onder publiek https://t.co/IHRz2vu6yB hij kwam later weet terug reageer retweet
Het is een eikel, maar het onderzoek naar een "echte" aanslag is er één voor alle FBI,CIA etc. Als daar uit komt dat hij het in scene heeft gezet is die ze presidentschap ook meteen kwijt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie hem er toe in staat op zich.
Zeg niet dat dat hier het geval is.
Nee, dan is het geen ensceneren. Dan is het echt.quote:
Ja, dat is moeilijk te volgen. Verminder het budget met 1/3de en ze hebben nog steeds het best gefinancierde leger maar ze kunnen intern de puinhopen opruimen (infrastructuur, onderwijs, armoedebestrijding). Verhoog daarnaast de belasting voor de 1% en de 10% met een extra miljonairsbelasting (dat hoeft niet veel te zijn, 2% helpt al gigantisch) en het land zou weer mooi kunnen worden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:12 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet hoe Trump maar door kan blijven gaan over hun 'depleted military'...het is gewoon niet normaal zo groot en modern hun leger is.
Amerika is daar kut in ja, Trump wil er een kernbom op gooien.quote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doen ze nu toch? Door de verkeerde rebellen te belegeren (zoals altijd)
Iedereen die voor Clinton is, zijn alleen tegen trump. Voor de rest boeit het hun niet.quote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef vigen98 het volgende:
50.000 live kijkers!ik heb bij hc max 2k gezien denk ik?
Moet er nou nog 1000x gezegd worden dat het om stemmers gaat?quote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef vigen98 het volgende:
50.000 live kijkers!ik heb bij hc max 2k gezien denk ik?
Zeg dat dan ook tegen Whiskers die dat over Trump roept.quote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je was een tijdje leuk, maar BNW is een ander forum.
oke? dan mag het niet gezegd worden?quote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet er nou nog 1000x gezegd worden dat het om stemmers gaat?
Ik begrijp wat jij bedoelt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Mike het volgende:
Hoewel ik inhoudelijk niks met Trump heb, zou ik ook eerder naar een rally van hem gaan dan die van Clinton.
Een vrouwelijke twitch streamer met een goed decollete heeft meer kijkers als ze leagues of legends speelt als trump bij deze rally.quote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
oke? dan mag het niet gezegd worden?
Lees je mijn posts wel?quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een eikel, maar het onderzoek naar een "echte" aanslag is er één voor alle FBI,CIA etc. Als daar uit komt dat hij het in scene heeft gezet is die ze presidentschap ook meteen kwijt.
Nee, ik geloof niet dat zij dat zou doen, het was meer een zinspeling op andere streken van haar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan is het geen ensceneren. Dan is het echt.
En ik geloof daar niet in. Maar jij wel. Ieder zijn/haar mening
Ik roep niks over Trump. Ik zeg dat hij ertoe in staat is naar mijn mening. Meer niet.quote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen Whiskers die dat over Trump roept.
Ja, ik weet prima wat het betekend.quote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
http://www.etymonline.com/index.php?term=Florida
het is een zwaar patriottische landquote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het volkslied aan het einde heeft wel wat, dat wordt toch wel wat beter gezongen dan dat hier ons volkslied wordt gezongen.
Hoe krijg je wapen binnen een rally met de security? Je wordt grondig gecheckt met metaaldectectors voordat je binnenkomtquote:
Ja, hallo. Met gaming trek je sowieso snel absurd veel kijkers, dat is een nogal uitzonderlijke niche op Youtube.quote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een vrouwelijke twitch streamer met een goed decollete heeft meer kijkers als ze leagues of legends speelt als trump bij deze rally.
geen idee dat werd zelf ook gezegd door de commentator van dat hoe een wapen hier binnen kon komen maar waarschijnlijk gaat het wel om een wapenquote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hoe krijg je wapen binnen een rally met de security? Je wordt grondig gecheckt met metaaldectectors voordat je binnenkomt
In theorie? Een plastic wapen maken.quote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hoe krijg je wapen binnen een rally met de security? Je wordt grondig gecheckt met metaaldectectors voordat je binnenkomt
50.000? nee kijk maar eens twitch en dat getal is echt een heel stuk lager dan je denkt rond de 800 krijgen sommigen maarquote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een vrouwelijke twitch streamer met een goed decollete heeft meer kijkers als ze leagues of legends speelt als trump bij deze rally.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel?
Ik zei toch heel duidelijk iets over een evt onderzoek afwachten EN dat ik hem er wel toe in staat zie maar niet zeg dat dat hier het geval is..
Daar reageerde ik op, waarom voel je je aangevallen?quote:Ik zie hem er toe in staat op zich.
Zeg niet dat dat hier het geval is.
-equote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is een zwaar patriottische land
Serieus?quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Daar reageerde ik op, waarom voel je je aangevallen?
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mike het volgende:
Wie er ook gaat winnen dinsdag, ik vrees dat we nog meer gekken gaan zien met een wapen als de nieuwe president ergens spreekt.
Tsja, je doet het goed of je doet het niet..quote:
Je komt nooit op Reddit?quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.
In sommige opzichten. Dat zal vast helpen met het volkslied, tal van bekende zangers en zangeressen hebben het ook prachtig gezongen. Ik vind Snowden ook een echte patriot maar helaas denkt Obama daar anders over.quote:Op zondag 6 november 2016 02:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is een zwaar patriottische land
Zou hem de verkiezing geven.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef vigen98 het volgende:
dit zou trump eigenlijk kunnen helpen als het echt een wapen was
truequote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, je doet het goed of je doet het niet..
the_donald...de haat spat er vanaf.quote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jawel best vaak.![]()
Bedoel je the_donald of politics?
Tegenwoordig schijnt Reddit over te zijn genomen door CTR-trollen, wel afhankelijk van de subreddit (hoe erg het is) natuurlijk.quote:
Als Clinton wint (wat ik hoop), gaan de Trump-gekkies juist los..quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij Clinton zou het nog wel meevallen, niemand haat haar echt.
Hij oefende slechts de Second Ammendment, daar zou Trump juist trots op moeten zijnquote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef vigen98 het volgende:
dit zou trump eigenlijk kunnen helpen als het echt een wapen was
Een deel. The_Donald is redelijk Hillaryfan-vrij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt Reddit over te zijn genomen door CTR-trollen, wel afhankelijk van de subreddit (hoe erg het is) natuurlijk.
Reken er maar op dat het voer is voor complottheorieėn aangezien veel partijen er belang bij hebben als Trump voor 8 november (USA) zou overlijden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou wat zijn als hij doodgeschoten wordt.... Zit me momenteel weer opnieuw te verdiepen in de moord op JFK, maar dan heb je dus wrs weer >50 jaar hetzelfde over moord op Trump.
En nou moet je echt naar dat andere subforum.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het voer is voor complottheorieėn aangezien veel partijen er belang bij hebben als Trump voor 8 november (USA) zou overlijden.
Welnee, Trump is ver vd status van JFK.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Zou wat zijn als hij doodgeschoten wordt.... Zit me momenteel weer opnieuw te verdiepen in de moord op JFK, maar dan heb je dus wrs weer >50 jaar hetzelfde over moord op Trump.
Januari.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef vigen98 het volgende:
wanneer vertrekt obama eigenlijk officieel uit het witte huis?
Ga jij lekker maar naar tumbler.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
En nou moet je echt naar dat andere subforum.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:25:09Onbevestigde berichten: mensen in publiek zouden man met pistool in hun midden hebben gezien. https://t.co/e9lg2LlCPG reageer retweet
Of en toe even op 4chan /pol/ gluren.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef L3gend het volgende:
Als je echt in echochambers terecht wil komen, moet je vooral op reddit komen
Want?quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ga jij lekker maar naar tumbler.
Als hij vermoord zou worden, dan krijg je een complottheorie die nog langer meegaat dan die mbt JFK, denk ik toch, gelet op de huidige stand van polarisatie, toch imho.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, Trump is ver vd status van JFK.
Fortuijn trouwens ook. Paar die hard fans (no pun) en dat is het.
Ze zullen het proberen. Nu al vertrouwt meer dan de helft van de memsen de beide kandidaten niet, nu al haten veel mensen de beide kandidaten. Tijdens het regeren wordt dat normaal gesproken alleen maar erger.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mike het volgende:
Wie er ook gaat winnen dinsdag, ik vrees dat we nog meer gekken gaan zien met een wapen als de nieuwe president ergens spreekt.
Het is wel beter dan fok.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom nooit op Reddit. Is dat raar?
Rond de inauguratie? Januari ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef vigen98 het volgende:
wanneer vertrekt obama eigenlijk officieel uit het witte huis?
Voor je mentale gezondheid wel beter.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom nooit op Reddit. Is dat raar?
twitter:jdelreal twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:12:09Massive disruption here in Reno. Armed officers jumped in. People on the floor said -- & this is unconfirmed -- that... https://t.co/KEcHXgeJyo reageer retweet
Net als op fok sommige sub reddit zijn goed andere niet. Zolang je weg blijft van religie of politiek zit je goed.quote:
Dat doet er waarschijnlijk niet gek veel toe.quote:Op zondag 6 november 2016 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, Trump is ver vd status van JFK.
En kijk eens hoeveel impact dat had op Nederland. Fortuyn was trouwens wel heel erg populair bij een flink deel van het volk in die tijd. Kijk er eens naar hoe de complottheorieėn op gang kwamen.quote:Fortuijn trouwens ook.
In mijn ogen niet. Trump is gebakken lucht met een dikke egosaus. Niet serieus te nemen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij vermoord zou worden, dan krijg je een complottheorie die nog langer meegaat dan die mbt JFK, denk ik toch, gelet op de huidige stand van polarisatie, toch imho.
Niets gebeurd maar ze staan erbij alsof er een oorlog is uitgebroken, leuk land.quote:Op zondag 6 november 2016 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jdelreal twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:12:09Massive disruption here in Reno. Armed officers jumped in. People on the floor said -- & this is unconfirmed -- that... https://t.co/KEcHXgeJyo reageer retweet
Ja, alleen zijn achterban is het daar niet mee eens, natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Trump is gebakken lucht met een dikke egosaus. Niet serieus te nemen.
niet zoveel anders bij zijn rally's hequote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Politics is te veel links.
En bij the_donald mag je geen kritiek hebben anders wordt je gebanned.
Daar kan je helemaal geen discussie voeren, zou bij een Clinton rally niks anders zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
niet zoveel anders bij zijn rally's he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |