Geen Twister, das een reden tot feest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Eeeeindelijk na maanden mijn eigen Gyarados gemaakt. Had er al 1 gevangen, maar die was maar 900+ cp.
Deze is 1528 cp, 95,6 iv en heeft Hydro pump.
Wat maken de moves uit van een bellsprout?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:30 schreef SiGNe het volgende:
Fuck dat.. 2 5km eieren die uitkwamen, vlak na elkaar ook.. beiden een Bellsprout met tegenvallende IV en ook ngo een slechte moves.
Die gaan meteen door naar de Ninja Turtles.. trainen bij Master Shredder
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Kut... lichten aan laten staan en nu is de accu van m'n auto leeg
Maar de gym heb ik wel veroverd.
Heb je je auto nu moeten achterlaten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Zit er nog in. Ik hoop dat even wachten helpt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je je auto nu moeten achterlaten.
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er nog in. Ik hoop dat even wachten helpt.
Werkt ook bij telefoons
Anders ga ik aanduwen, kijken of dat werkt.
Ik zou hem enkel helpen als ie van mijn team is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsZo heb ik 2 weken terug ook nog een auto aangeduwd tijdens een pokerondje.
Niet in dit weer. Ik ga maar eens duwen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsZo heb ik 2 weken terug ook nog een auto aangeduwd tijdens een pokerondje.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Laten we vast bidden voor Hydro Pump.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 29 km lopen en dan heb ik genoeg candy voor mijn allereerste Gyarados.
Twister is kutter voor aanvallersquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laten we vast bidden voor Hydro Pump.
Geen perfecte, probeer het maar opnieuw.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahanattekutkathahhahahahha
Ja hallo, wildvangst en shit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen perfecte, probeer het maar opnieuw.
Nou maar ik heb een Dragonitequote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn perfecte Dragonite-killer was ook wild.
Als je wat elektriek in je arsenaal hebt zitten is geen enkele Gyarados kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twister is kutter voor aanvallers
Weer thuis trouwens. Voortaan zet ik de radio uit voor ik gyms ga veroveren
Jawel want jij zit ons plebs zonder lapras en snorlax altijd te klierenquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij voor je hoor
Kutkat sloeg alleen nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vraag je Pikachu of hij hem kan opladen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je wat elektriek in je arsenaal hebt zitten is geen enkele Gyarados kut eigenlijk.
Mensen zonder Gyrados, Snorlax, Lapras en Dragonite ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jawel want jij zit ons plebs zonder lapras en snorlax altijd te klieren
NOU DAN.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zonder Gyrados, Snorlax, Lapras en Dragonite ja.
Gyrados heb ik nog niet, maar van de andere drie wel mooi 2 stuks elk
Nooit ook sinds ik jou ken, maar dat hield je niet tegen. Ik heb ze allemaal behalve Snorlax.quote:
Gefeliciteerd met ge tweeling?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:13 schreef Valerie. het volgende:
Die Lapras kwam trouwens twee keer meteen achter elkaar op dezelfde plek
Nah, ik maak mensen die Gyrados wel hebben niet belachelijk, want die heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nooit ook sinds ik jou ken, maar dat hield je niet tegen. Ik heb ze allemaal behalve Snorlax.
5 gyaradossen of zo gemaakt.
Nah, had geen tijd voor eerste. Dus blij verrast dat ie daarna gewoon terug kwamquote:
Jonge, ik heb die dingen al 100 jaar en genoeg gebitch van jou gehadquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik maak mensen die Gyrados wel hebben niet belachelijk, want die heb ik niet.
Welke level ben jijquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Het spel geeft mij geen Snorlax of Lapras omdat het anders totaal niet eerlijk meer is voor de tegenstander, ik zou niet te stoppen zijn.
Die algoritmes zitten goed in elkaar.
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jonge, ik heb die dingen al 100 jaar en genoeg gebitch van jou gehad
Oh shit, dat vind ik wel heel verdrietig danquote:
Snorlax is nutteloos om mee aan te vallen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Het spel geeft mij geen Snorlax of Lapras omdat het anders totaal niet eerlijk meer is voor de tegenstander, ik zou niet te stoppen zijn.
Die algoritmes zitten goed in elkaar.
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:19 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh shit, dat vind ik wel heel verdrietig dan
Je zit inmiddels wel al op 141 pokemons?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.
138.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit inmiddels wel al op 141 pokemons?
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil thuis m'n pokemon tegen elkaar laten vechtenBeetje kijken hoe sommige aanvallen nou zijn als je die als aanvaller treft bijvoorbeeld.
Ik ben bijna klaar met level 26, nu dus mijn eerste lapras. Vond dat al wel heel laatquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.
De eerste kwam op de valreep van de Halloween-actie nog uit een ei zetten, maar de andere twee...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kwam op de valreep van de Halloween-actie nog uit een ei zetten, maar de andere twee...
Luxe om op een gym te wonen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil thuis m'n pokemon tegen elkaar laten vechtenBeetje kijken hoe sommige aanvallen nou zijn als je die als aanvaller treft bijvoorbeeld.
151-Mew-Mewtwo-3xvogel-Ditto-Farfetch'd-Stierding-Snorlax-Lapras-Dragonite-Venusaur = 139quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Venusaur, Snorlax, Lapras, Dragonite
Gefeliciflapstaart.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]Die heb ik allemaal al lang, meerdere keren
Geen Snorlax + Lapras = Dubbele Pechvogel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
151-Mew-Mewtwo-3xvogel-Ditto-Farfetch'd-Stierding-Snorlax-Lapras-Dragonite-Venusaur = 139
Okay, we zijn er bijna
Rabieluh heeft geen enkele pokemon van de big 4. Driedubbel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen Snorlax + Lapras = Dubbele Pechvogel.
Wat zijn die andere 2 dan? Mew MewTwo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rabieluh heeft geen enkele pokemon van de big 4. Driedubbel?
Gyrados Dragonite.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dan? Mew MewTwo?
Jep. Ik dacht dat het Gyrados was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
Ben er eentje vergeten dan denk ik, Gyarados heb ik er 2 van.
Dat kun je sparen, VEEL naar grachten en kanalen gaan, waar ik de tijd niet voor neem : Een Lapras of Snorlax krijg je alleen uit eieren (hierzo)quote:
Mew=150quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
De pokedex gaat toch niet verder dan 149...
Ik kan niet wachten op een Gen 2 upgrade. Mijn Onyx spaart z'n gif vol verwachtingenquote:
Alsof Steelix zo goed is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een Gen 2 upgrade. Mijn Onyx spaart z'n gif vol verwachtingen
Ik heb grote moeite met tellen op een vrijdagavondquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik ben de kangoeroe vergeten, jij farfetch'd.
Lijkt erop dat je gemiddeld voor bijna iedere pokemon die je vangt een pokestop moet bezoeken om aan de middelen te komen.quote:
Ik verslind potions dan ook alsof het niets is somsquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je gemiddeld voor bijna iedere pokemon die je vangt een pokestop moet bezoeken om aan de middelen te komen.
Ik ook zoiets, een gym van lvl 8 slopen zuigt middelen, vooral omdat ik haast had en soms niet meer ging dodgen, twas koud buiten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verslind potions dan ook alsof het niets is soms
Vandaag al rond de 60 in totaal gebruikt.
Gooi maar. Ik moet mijn eerste 70+ Slowpoke nog vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
Vang ik eindelijk sinds tijden weer eens een amazing pokemon, heeft ie maar 197cp, voor een slowpoke is dat vies weinig.
Heb ik wel mazzel mee gehad, een slowbro van hoog in de 80 in Middelburg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi maar. Ik moet mijn eerste 70+ Slowpoke nog vinden.
3948 / 4105quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is jullie ratio pokemon caught / pokestops visited eigenlijk?
Ik zit op 7393 / 7193
Lickytong is tof en zeldzaam, maar Mr.Mime kom ik tegenwoordig dagelijks meerdere keren tegen. Zou wel tof zijn als je die écht gymwaardig zou kunnen maken.quote:
1537 / 1745quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
8047 / 13.850quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
4365/9192quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
Ben binnenkort in Middelburg, jij tips voor vangplekken?quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb ik wel mazzel mee gehad, een slowbro van hoog in de 80 in Middelburg.
2329/3262.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
Doe maar niet. Jij Jynxt mij altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laten we vast bidden voor Hydro Pump.
Yup..quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is FPM weer stuk trouwens? Krijg enkel rode scans. Gister nog gebruikt voor een Squirtle.
Lijkt erop, hier ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is FPM weer stuk trouwens? Krijg enkel rode scans. Gister nog gebruikt voor een Squirtle.
Magikarpquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 50 meter en dan komt mijn 2km ei uit.
2307 / 2803quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:27 schreef Debsterr het volgende:
Natkatje, wil je 't meet lijstje updaten in de OP?
Niantic heeft de beveiliging weer veranderd/'verbeterd' (quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mag wel, scheelt weer aantal km lopen .quote:
Jeez, dat is ook een emotionele stuiterbal zeg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niantic heeft de beveiliging weer veranderd/'verbeterd' ()
De dev is het nu wel zat: https://m.reddit.com/r/po(...)en_fun/?compact=true
We kunnen dus weer doelloos gaan dwalen.
Daar vind ik het helemaal geen weer voor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met dat bericht meldde Niantic dat het gebied waarin de nieuwe tracker werkt is uitgebreid. Dus dat is geen toevalquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
twitter:PokemonGoApp twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 03:19:04Trainers in parts of Arizona, the Seattle area of Washington state, and the rest of the SF Bay area can now test the Nearby Pokémon feature. reageer retweet
Ik doe niets anders sinds ik het speel. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gebruik gemaakt van een scanner. Dus voor mij veranderd er nietsquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Same here. ik start pogo op als ik ga wandelen en dan zie ik wel wat ik tegenkom... dan duurt het maar 4 maanden voordat ik een Pinsir heb, het is geen wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik doe niets anders sinds ik het speel. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gebruik gemaakt van een scanner. Dus voor mij veranderd er niets.
Hier level 25, ook beiden niet, wel een blastoise, maar dat was CP 35quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen Snorlax + Lapras = Dubbele Pechvogel.
Ja, lijkt mij definitief over and out.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is toch normaal manquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Jeez, dat is ook een emotionele stuiterbal zeg.
Hij heeft het over 3 maanden werk voor niks. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is toch normaal man. Hoeveel tijd heeft die gozer er niet ingestopt?
Na 4 dagen lijkt dan al zijn harde werk voor niets te zijn geweest...
Ja, allemaal goed en wel, maar dat neemt de ontgoocheling nooit weg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij heeft het over 3 maanden werk voor niks. Dat is natuurlijk onzin.
En hoe vaak heeft hij de afgelopen weken niet geklaagd over niantic, geklaagd over andere hackers die hem zouden backstabben, en gezegd dat hij ermee zou stoppen of dat een nieuwe hack volstrekt onmogelijk is om even later toch door te gaan omdat de kick van een nieuwe werkende hack te groot is ofzo.
Blijkbaar is er nu iets gebeurd wat "de druppel" was.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, allemaal goed en wel, maar dat neemt de ontgoocheling nooit weg.
1 nog maarquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Op hoeveel gyms staan jullie ongeveer?
Ik ben, door de herfstvakantie, teruggevallen van 6-7 naar 3.
Hopelijk krijgt hij nooit een echte baanquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is toch normaal man. Hoeveel tijd heeft die gozer er niet ingestopt?
Na 4 dagen lijkt dan al zijn harde werk voor niets te zijn geweest...
Kut man, spelen zoals het spel bedoeld is: zoeken naa pokemon ipv weten waar ze zijnquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Buh, is wel balen dat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:47 schreef Igen het volgende:
[..]
1 nog maar
Mijn Pokémon-maat is geopereerd en moet minstens een week thuis blijven dus samen "onze" gyms onderhouden kan nu niet.
Waarom? Heeft toch bewezen dat hij over de kennis beschiktquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij nooit een echte baan
Je bedoelt zo:quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut man, spelen zoals het spel bedoeld is: zoeken naa pokemon ipv weten waar ze zijn
Ik dwaal gewoon wat rond, zoals hierboven al gezegd is: het is geen wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bedoelt zo:
[ afbeelding ]
Omdat er wel vaker spullen die je gemaakt hebt worden herschreven, veranderd of niet meer worden gebruikt. Als hij zo'n emotionele stuiterbal is dat ie elke keer weer de handdoek in de ring gooit als het niet gaat zoals hij wilquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch bewezen dat hij over de kennis beschikt
Dat wel, maar die hebben we al verlorenquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dwaal gewoon wat rond, zoals hierboven al gezegd is: het is geen wedstrijd
#nogsteedsgeen<vulmaarin>quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wel, maar die hebben we al verloren
#nogsteedsgeenlapras
Je hebt toch wel een Pidgeot van 1000+ CP?quote:
Gemiddeld op nul, soms eentje, en met grote uitzondering twee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Gisteren kreeg ik dan plots 2 Errors voor mooie gyms over te nemen op 600 XP van de volgende level. Nog iemand deze bug?
Ja, tijdens een lucky egg ooit wel gemaakt. Ook een Beedrill van weedles. Alleen butterfree nog niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een Pidgeot van 1000+ CP?
0.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Gisteren kreeg ik dan plots 2 Errors voor mooie gyms over te nemen op 600 XP van de volgende level. Nog iemand deze bug?
Heb het idee dat ze de spawn plek in huis hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:04 schreef Rabieluh het volgende:
Er zijn weer dingen verandert in de spawns. Helaas geen tijd vanmiddag om te kijken wat precies.
Al 2 dagen voor dezelfde 4 gyms muntjes kunnen claimen. Een gym sta ik al ruim een week in, dus dat gaat eindelijk eens lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
De spawnpunten zijn toch nog gewoon hetzelfde? En nesten veranderen sowieso met enige regelmaat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Flikker toch op joh... het laatste redmiddel naast FPM is ook dood: de spawns. Dit betekent dat alle nests en frequent spawns verdwenen of verschoven zijn.
Dit is een gamekiller voor mij. Wat het jagen betreft iig.
Die schijnen dus ook veranderd te zijn. Straks ff een rondje doen hier in de wijk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
De spawnpunten zijn toch nog gewoon hetzelfde? En nesten veranderen sowieso met enige regelmaat.
Gisteren thuis spawnden de pokemon nog op dezelfde plek als anders.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die schijnen dus ook veranderd te zijn. Straks ff een rondje doen hier in de wijk.
Vannacht gebeurd en sindsdien werkt FPM ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren thuis spawnden de pokemon nog op dezelfde plek als anders.
Hopelijk maken ze die nieuwe tracker na deze eerste uitbreiding eerst ook in Europa beschikbaar... er moet natuurlijk wel wereldwijd getest worden, dus kan de rest van Amerika wel even wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu gewoon oprecht pissig hierover...
Ik zal er vanmiddag thuis ook eens op letten. Zaten zeker 6 spawn points rond mijn huis, die ik direct of met behulp van de gps kon bereiken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Vannacht gebeurd en sindsdien werkt FPM ook niet meer.
Die nieuwe tracker is poep. En ik heb er niet eens wat aan van huis.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze die nieuwe tracker na deze eerste uitbreiding eerst ook in Europa beschikbaar... er moet natuurlijk wel wereldwijd getest worden, dus kan de rest van Amerika wel even wachten.
Nee inderdaad. Ik vind echt zelden een Pokémon bij een stop.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
En over die nieuwe tracker, die gaat toch niet werken in gebieden waar amper Pokestops zitten ? :
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik vind lekker rondwandelen en niet weten wat je tegenkomt net zo leuk. Ik moet wel zeggen dat ik meer een speler ben die niet naar buiten gaat om te spelen maar meer speelt als die toevallig buiten is. En aangezien ik veel buiten ben, kan ik dus ook redelijk veel spelen.
Ik kom dan zelden iets leuks tegen en als ik dan iets leuks/zeldzaams op de sighting zie, zou ik het wel leuk vinden, als ik dan ook kans maak om 'm ook te vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik vind lekker rondwandelen en niet weten wat je tegenkomt net zo leuk. Ik moet wel zeggen dat ik meer een speler ben die niet naar buiten gaat om te spelen maar meer speelt als die toevallig buiten is. En aangezien ik veel buiten ben, kan ik dus ook redelijk veel spelen.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom dan zelden iets leuks tegen en als ik dan iets leuks/zeldzaams op de sighting zie, zou ik het wel leuk vinden, als ik dan ook kans maak om 'm ook te vinden.
Idem. Beetje rondlopen, soms wat vangen, blij zijn met een Cloyster terwijl ie voor de hardcore poepstats heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik ooken zonder tracker kan het ook prima
*kijkt naar buiten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Idem. Beetje rondlopen, soms wat vangen, blij zijn met een Cloyster terwijl ie voor de hardcore poepstats heeft.
Ja dat maakt niet uit, ook stops die net uit beeld zijn staan erin als ik reddit moet geloven. Gewoon ff 2 kilometer lopen voor die Rattataquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Er staan niet eens zes stops op mijn kaart![]()
Jij hebt alles alquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Er staan niet eens zes stops op mijn kaart![]()
Het spel is toch al kut voor mensen zoals ik die in een gehucht wonen? Ik speel het nog steeds hoor, ondanks dat ze gyms onmogelijk hebben gemaakt, de meest kutte interface ooit in een app gezien hebben etcquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:50 schreef DJKoster het volgende:
Doe dan alleen stops weergeven als ze binnen 1 km zitten én er een zeldzame(re) Pokémon naast zit.
Dit gaat anders het spel echt killen als je niet naast 24423 stops woont.
Waarover?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu gewoon oprecht pissig hierover...
Enkeltje kliko.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:40 schreef Miniem het volgende:
Even janken, arcanine met fire fang en bulldoze
Ik heb een spawn recht voor mijn huis en soms heb ik gewoon in één keer een kwartet Drowzee'squote:Op zaterdag 5 november 2016 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben anderen dit ook? Lijkt wel alsof de spawns verschoven zijn op basis van waar iedereen zit
Wel leuk Yahtzee spelen hier.
Dat zijn er vierquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:43 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik heb een spawn recht voor mijn huis en soms heb ik gewoon in één keer een kwartet Drowzee's.
Vier teveelquote:
Nee, want ik kom amper aan Growlithe candy en hij is 1600cp. Ook een Gengar van 1400cp, wonder, en dark pulse en sucker punchquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkeltje kliko.
Ik moet echt eens wat Growlithes gaan zoeken...
Ha, mijne ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:40 schreef Miniem het volgende:
Even janken, arcanine met fire fang en bulldoze
Dat is dequote:Op zaterdag 5 november 2016 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m'n Pikachu geëvolueerd en Raichu heeft Thunder als charge move. Das een prima move toch? Attack Power 100.
Z'n cp is wel nog wat laag vanwege weinig candy. 720 ofzo en op ongeveer 60%van z'n balk.
Je had gelijk.quote:
Dat is toch gewoon een kwestie van Pokemon vangen? Ik ken het probleem namelijk nietquote:
Dan ben je vast een lager level en doe je minder met gyms, want anders is Stardust echt wel te weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kwestie van Pokemon vangen? Ik ken het probleem namelijk niet
Same.. ik zie nog wel dezelfden in mn sightings, maar ik krijg thuis niks meer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:47 schreef teletascha het volgende:
Boehoe....sinds vannacht geen enkele huiskamerspawn meer gehad. Ik had er normaal zo'n 8 per uur. Net een rondje gelopen, en het lijkt alsof de hoeveelheid spawns in de buurt echt gehalveerd is. Ik wil een nieuwe update, met werkende FPM!
Hier ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Same.. ik zie nog wel dezelfden in mn sightings, maar ik krijg thuis niks meer.
Level 25. Eerder wel gyms gedaan, tegenwoordig niet meer omdat een level 10 gym neerhalen onmogelijk is. Tenminste, met mijn pokemon en de hoeveelheid tijd die je nodig hebt welquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan ben je vast een lager level en doe je minder met gyms, want anders is Stardust echt wel te weinig aanwezig.
Bij gebrek aan Stardust zou ik haast naar perron 0 gaan voor een shot methadon...![]()
Ik reed even snel langs de gym die vannacht was afgepakt. Was het alweer teruggepakt en opgewerkt naar level 9 met een plekje vrij waar mijn lieve snorlax precies in paste. Team Valor
Die handschoenen voor mobieltjes kopen, ik denk dat die net zo'n boost krijgen als de powerpacks voor mobieltjesquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Net terug van het park. Is toch wat te koud om pokémon te spelen.
Mijn vingers vrozen er bijna af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |