Geen Twister, das een reden tot feest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Eeeeindelijk na maanden mijn eigen Gyarados gemaakt. Had er al 1 gevangen, maar die was maar 900+ cp.
Deze is 1528 cp, 95,6 iv en heeft Hydro pump.
Wat maken de moves uit van een bellsprout?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:30 schreef SiGNe het volgende:
Fuck dat.. 2 5km eieren die uitkwamen, vlak na elkaar ook.. beiden een Bellsprout met tegenvallende IV en ook ngo een slechte moves.
Die gaan meteen door naar de Ninja Turtles.. trainen bij Master Shredder
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Kut... lichten aan laten staan en nu is de accu van m'n auto leeg
Maar de gym heb ik wel veroverd.
Heb je je auto nu moeten achterlaten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Zit er nog in. Ik hoop dat even wachten helpt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je je auto nu moeten achterlaten.
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er nog in. Ik hoop dat even wachten helpt.
Werkt ook bij telefoons
Anders ga ik aanduwen, kijken of dat werkt.
Ik zou hem enkel helpen als ie van mijn team is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsZo heb ik 2 weken terug ook nog een auto aangeduwd tijdens een pokerondje.
Niet in dit weer. Ik ga maar eens duwen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met wat mazzel komen er behulpzame pokemon go spelers langsZo heb ik 2 weken terug ook nog een auto aangeduwd tijdens een pokerondje.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Laten we vast bidden voor Hydro Pump.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 29 km lopen en dan heb ik genoeg candy voor mijn allereerste Gyarados.
Twister is kutter voor aanvallersquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laten we vast bidden voor Hydro Pump.
Geen perfecte, probeer het maar opnieuw.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahanattekutkathahhahahahha
Ja hallo, wildvangst en shit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen perfecte, probeer het maar opnieuw.
Nou maar ik heb een Dragonitequote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn perfecte Dragonite-killer was ook wild.
Als je wat elektriek in je arsenaal hebt zitten is geen enkele Gyarados kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twister is kutter voor aanvallers
Weer thuis trouwens. Voortaan zet ik de radio uit voor ik gyms ga veroveren
Jawel want jij zit ons plebs zonder lapras en snorlax altijd te klierenquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij voor je hoor
Kutkat sloeg alleen nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vraag je Pikachu of hij hem kan opladen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je wat elektriek in je arsenaal hebt zitten is geen enkele Gyarados kut eigenlijk.
Mensen zonder Gyrados, Snorlax, Lapras en Dragonite ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jawel want jij zit ons plebs zonder lapras en snorlax altijd te klieren
NOU DAN.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zonder Gyrados, Snorlax, Lapras en Dragonite ja.
Gyrados heb ik nog niet, maar van de andere drie wel mooi 2 stuks elk
Nooit ook sinds ik jou ken, maar dat hield je niet tegen. Ik heb ze allemaal behalve Snorlax.quote:
Gefeliciteerd met ge tweeling?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:13 schreef Valerie. het volgende:
Die Lapras kwam trouwens twee keer meteen achter elkaar op dezelfde plek
Nah, ik maak mensen die Gyrados wel hebben niet belachelijk, want die heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nooit ook sinds ik jou ken, maar dat hield je niet tegen. Ik heb ze allemaal behalve Snorlax.
5 gyaradossen of zo gemaakt.
Nah, had geen tijd voor eerste. Dus blij verrast dat ie daarna gewoon terug kwamquote:
Jonge, ik heb die dingen al 100 jaar en genoeg gebitch van jou gehadquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik maak mensen die Gyrados wel hebben niet belachelijk, want die heb ik niet.
Welke level ben jijquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Het spel geeft mij geen Snorlax of Lapras omdat het anders totaal niet eerlijk meer is voor de tegenstander, ik zou niet te stoppen zijn.
Die algoritmes zitten goed in elkaar.
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jonge, ik heb die dingen al 100 jaar en genoeg gebitch van jou gehad
Oh shit, dat vind ik wel heel verdrietig danquote:
Snorlax is nutteloos om mee aan te vallen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Het spel geeft mij geen Snorlax of Lapras omdat het anders totaal niet eerlijk meer is voor de tegenstander, ik zou niet te stoppen zijn.
Die algoritmes zitten goed in elkaar.
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:19 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh shit, dat vind ik wel heel verdrietig dan
Je zit inmiddels wel al op 141 pokemons?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.
138.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit inmiddels wel al op 141 pokemons?
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil thuis m'n pokemon tegen elkaar laten vechtenBeetje kijken hoe sommige aanvallen nou zijn als je die als aanvaller treft bijvoorbeeld.
Ik ben bijna klaar met level 26, nu dus mijn eerste lapras. Vond dat al wel heel laatquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat bleek wel vorig weekend toen ik andere spelers tegenkwam in de buurt.
De eerste kwam op de valreep van de Halloween-actie nog uit een ei zetten, maar de andere twee...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kwam op de valreep van de Halloween-actie nog uit een ei zetten, maar de andere twee...
Luxe om op een gym te wonen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil thuis m'n pokemon tegen elkaar laten vechtenBeetje kijken hoe sommige aanvallen nou zijn als je die als aanvaller treft bijvoorbeeld.
151-Mew-Mewtwo-3xvogel-Ditto-Farfetch'd-Stierding-Snorlax-Lapras-Dragonite-Venusaur = 139quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Venusaur, Snorlax, Lapras, Dragonite
Gefeliciflapstaart.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]Die heb ik allemaal al lang, meerdere keren
Geen Snorlax + Lapras = Dubbele Pechvogel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
151-Mew-Mewtwo-3xvogel-Ditto-Farfetch'd-Stierding-Snorlax-Lapras-Dragonite-Venusaur = 139
Okay, we zijn er bijna
Rabieluh heeft geen enkele pokemon van de big 4. Driedubbel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen Snorlax + Lapras = Dubbele Pechvogel.
Wat zijn die andere 2 dan? Mew MewTwo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rabieluh heeft geen enkele pokemon van de big 4. Driedubbel?
Gyrados Dragonite.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dan? Mew MewTwo?
Jep. Ik dacht dat het Gyrados was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
Ben er eentje vergeten dan denk ik, Gyarados heb ik er 2 van.
Dat kun je sparen, VEEL naar grachten en kanalen gaan, waar ik de tijd niet voor neem : Een Lapras of Snorlax krijg je alleen uit eieren (hierzo)quote:
Mew=150quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
De pokedex gaat toch niet verder dan 149...
Ik kan niet wachten op een Gen 2 upgrade. Mijn Onyx spaart z'n gif vol verwachtingenquote:
Alsof Steelix zo goed is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een Gen 2 upgrade. Mijn Onyx spaart z'n gif vol verwachtingen
Ik heb grote moeite met tellen op een vrijdagavondquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik ben de kangoeroe vergeten, jij farfetch'd.
Lijkt erop dat je gemiddeld voor bijna iedere pokemon die je vangt een pokestop moet bezoeken om aan de middelen te komen.quote:
Ik verslind potions dan ook alsof het niets is somsquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je gemiddeld voor bijna iedere pokemon die je vangt een pokestop moet bezoeken om aan de middelen te komen.
Ik ook zoiets, een gym van lvl 8 slopen zuigt middelen, vooral omdat ik haast had en soms niet meer ging dodgen, twas koud buiten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verslind potions dan ook alsof het niets is soms
Vandaag al rond de 60 in totaal gebruikt.
Gooi maar. Ik moet mijn eerste 70+ Slowpoke nog vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
Vang ik eindelijk sinds tijden weer eens een amazing pokemon, heeft ie maar 197cp, voor een slowpoke is dat vies weinig.
Heb ik wel mazzel mee gehad, een slowbro van hoog in de 80 in Middelburg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi maar. Ik moet mijn eerste 70+ Slowpoke nog vinden.
3948 / 4105quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is jullie ratio pokemon caught / pokestops visited eigenlijk?
Ik zit op 7393 / 7193
Lickytong is tof en zeldzaam, maar Mr.Mime kom ik tegenwoordig dagelijks meerdere keren tegen. Zou wel tof zijn als je die écht gymwaardig zou kunnen maken.quote:
1537 / 1745quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
8047 / 13.850quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
4365/9192quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit op 7393 / 7193
Ben binnenkort in Middelburg, jij tips voor vangplekken?quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb ik wel mazzel mee gehad, een slowbro van hoog in de 80 in Middelburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |