SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
wij ook of Grey goosequote:Op woensdag 2 november 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de club kopen wij altijd Belvedere met de crew.
Wij meestal batras en cola lights.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij ook of Grey goose
Vrij standaard toch
Alleen kopen wij bijna nooit batra
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
da's balen jaquote:Op woensdag 2 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalzit je dan
7up of red bullquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
de wodka hoor je gewoon puur te drinkenquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7up of red bull
Zelf geen fan van red bulls
Eens, maar ciroc is soms ook lekker, met kokos ofzoquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Uit Lyonquote:
Zei ik net al in een ander topic dat ze naar de zandbak gingen.quote:
Trustenquote:
Of in Chocomelk.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Maak maar een geintje. Ik dronk het altijd op de laatste dag van carnaval als je de alcohol bijna niet meer weg krijgt. Rode wodka met chocomelk.quote:
Daar had ik toen ik dronk altijd maar weinig last van. hahahahhahaquote:[b]Op donderdag 3 november 2016 00:02 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileals je de alcohol bijna niet meer weg krijgt.
Ik wacht op het telefoontje voor de intake. Na de coldturkey ging het redelijk. Vandaag een terugslag. 2 keer 2 uur naar bed gewest. Vanavond redelijk. Alleen de zucht hè? Je mist een vriendjequote:Op donderdag 3 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar had ik toen ik dronk altijd maar weinig last van. hahahahhaha
Hoe gaat het ermee, Tong
Saai he het leven zonder drank.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op het telefoontje voor de intake. Na de coldturkey ging het redelijk. Vandaag een terugslag. 2 keer 2 uur naar bed gewest. Vanavond redelijk. Alleen de zucht hè? Je mist een vriendje
Bijzonder dat hij zijn kutmuziek superieur vindt tov de kutmuziek van lil kleine.quote:
Herman Broodquote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai he het leven zonder drank.
Dat is allemaal kut muziek heeft niks met muziek te maken heel die scene rukt.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij zijn kutmuziek superieur vindt tov de kutmuziek van lil kleine.
Spring maar in de lucht met je kutkop is nou ook niet bepaald hoogstaand of een verlengstuk van zwarte identiteit zoals hij zichzelf omschrijft. Dat is, net als de muziek van lil kleine: commerciële kutmuziek die nergens over gaat.
Ik had het niet gekund, afkicken beginnen buiten de kliniek.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood
vergeleek het met het wachten in een treinstation op een trein waarvan je weet dat ie niet komt.
Ik draai bijna de hele dag lekker harde muziek. Voetballen niet eens gekeken,. Kan me ook niet concentreren. Gelukkig op het toetsenbord te keer gaan en continue overal prikkles vandaan halen.
Het was onverandtwoord wat ik heb gedaan. Ik had al een nitraat tekort. Ik at slecht. Dus m'n spieren waren al spasmen. Ik dronk 2 liter wijn per dag plus 6 blikjes bier. En dat 15 jaar elke dag. In één keer gestopt. Dat was dus cold Turkey plus de slappen epileptische spieren. Het was onveratntwoord. Niemad wist er ook van. Ik hoef jou niet te vertellen wat dat betekent. En dan had jij nog begeleiding.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het niet gekund, afkicken beginnen buiten de kliniek.
Had ook niet gemogen van de dokkie met mijn drankgebruik toen.
Maar ik heb de eerste week alleen in bed gelegen boeken gelezen.
Sowieso veel gelezen toen.
Ik heb niet heel lang gedronken, maar wel jong begonnen en heel erg veel. Dus dat vormt je hersenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was onverandtwoord wat ik heb gedaan. Ik had al een nitraat tekort. Ik at slecht. Dus m'n spieren waren al spasmen. Ik dronk 2 liter wijn per dag plus 6 blikjes bier. En dat 15 jaar elke dag. In één keer gestopt. Dat was dus cold Turkey plus de slappen epileptische spieren. Het was onveratntwoord. Niemad wist er ook van. Ik hoef jou niet te vertellen wat dat betekent. En dan had jij nog begeleiding.
Je komt me toch intullegent over. Wat heb je voor opleiding ?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet heel lang gedronken, maar wel jong begonnen en heel erg veel. Dus dat vormt je hersenen.
Van 14e tot 19e.
En dan ook nog veel rotzooi erbij zoals sos en heel veel benzos.
Bah.
Havo, A-levels (vwo equivalent in Engeland), universiteit 1e jaar gehaald.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:21 schreef tong80 het volgende:
Je komt me toch intullegent over. Wat heb je voor opleiding ?
In oost-europa begin je jong met drank.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ik begon pas op m'n negentiende met drinken. Tot een week geleden. Ben nu 54
Ik heb Havo. Deed niks op school. Zat onder mijn niveau. 10 voor Duits 8 Nederlands en een 3 voor biologie. Dat moest je leren had niet eens een agenda lekker muziekkrant Oor lezen. Wat ze zeiden interesseert me niet. Domme leraren saaie leerlingen op een paarna. 7 jaar over de Havo gedaan er maar afgegaan kon het 8 jaar niet maken tegenpver m'n ouiders. En ik zou toch progvoetballer worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Havo, A-levels (vwo equivalent in Engeland), universiteit 1e jaar gehaald.
Maar school is niet echt mijn ding.
[..]
In oost-europa begin je jong met drank.
Oh ok, ik ga richting matras.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan de batras zit.
Ik heb ook een slecht geheugen. Onthoud wel trivialiteiten.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar heb een vrij slecht geheugen ook overgehouden aan die periode.
Trustenquote:
Dat was een vergissing. Ik kan morgen al worden gebeld. Ik had het verkeerd begrepen ik heb voor drie weken valium meegekregen. De dokter belde vanmiddag om de resultaten van het bloedprikken door te geven. Verontrustend slecht. Cholesterol van 5,6 Nitraat gevaarlijk laag dus als een gek hel de dag bouilon gedronken..quote:Op donderdag 3 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch blijf ik erbij dat 3 weken erg lang is voor een opname.
Ik kon er met 3 dagen terecht en ben toen op een alcohol/cocaine binge gegaan die zijn weerga niet kende.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een vergissing. Ik kan morgen al worden gebeld. Ik had het verkeerd begrepen ik heb voor drie weken valium meegekregen. De dokter belde vanmiddag om de resultaten van het bloedprikken door te geven. Verontrustend slecht. Cholesterol van 5,6 Nitraat gevaarlijk laag dus als een gek hel de dag bouilon gedronken..
Leg eens uit. Niet van die moeilijke woorden gebriokem wat is binge ?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon er met 3 dagen terecht en ben toen op een alcohol/cocaine binge gegaan die zijn weerga niet kende.
Als ik er nu aan denk is dit dat toch een soort nostalgie.
Ik weet niet of binge een Nederlands woord kent, is m'n moedertaal ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Niet van die moeilijke woorden gebriokem wat is binge ?
Nu begrijp ik het. Heb de dinsdag voor ik stopte nog 2 liter wijn en een sixpack op. Geen kater of zo, vrijdag niks aan de hand. Zaterdag de hel.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of binge een Nederlands woord kent, is m'n moedertaal ook niet.
Maar dat is gewoon een enorm misbruik in korte tijd.
De dag dat ik stopt had ik een superbowl party georganiseerd met al mijn oude drank/drugsvrienden (waar ik nu niemand meer van spreek, want je verliest vrienden door stoppen).quote:Op donderdag 3 november 2016 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het. Heb de dinsdag voor ik stopte nog 2 liter wijn en een sixpack op. Geen kater of zo, vrijdag niks aan de hand. Zaterdag de hel.
Goed spel dus.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zo is het 21:00 tijdens het spelen van Cities: Skylines, en zo is het ineens 3:00 geweest
Joahquote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Havo. Deed niks op school. Zat onder mijn niveau. 10 voor Duits 8 Nederlands en een 3 voor biologie. Dat moest je leren had niet eens een agenda lekker muziekkrant Oor lezen. Wat ze zeiden interesseert me niet. Domme leraren saaie leerlingen op een paarna. 7 jaar over de Havo gedaan er maar afgegaan kon het 8 jaar niet maken tegenpver m'n ouiders. En ik zou toch progvoetballer worden.
Dank uquote:Op donderdag 3 november 2016 07:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar verder wel heel veel succes met het afkicken, Tong
Al een week aan het afkicken. In m'n ééntje gedaan. Zonder begeleiding. Kreeg een cold turckey. Nu nog ziek. Heel verhaal. Ik wacht op telefoontje van ontwenningskliniek. Goeiemorgen.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gestopt met drinken ouwe reus?
Ik ben er begin dit jaar ook mee gestopt. Niet dat ik een probleem had. Het paste gewoon niet meer in mijn levensstijl. Ik heb op vakantie dit jaar een paar biertjes op en wat Bacardi. Ik voel me zoveel fitter door niet te drinken.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een week aan het afkicken. In m'n ééntje gedaan. Zonder begeleiding. Kreeg een cold turckey. Nu nog ziek. Heel verhaal. Ik wacht op telefoontje van ontwenningskliniek. Goeiemorgen.
Heb ik al zo vaak gedaanquote:Op donderdag 3 november 2016 07:37 schreef onlogisch het volgende:
Overigens tong, je zette ons wel even te kijk met je post in young.
Zaltbommel zal nog naschokken.
Dat is waar. Alleen bij jou vraag ik me dan altijd af :quote:
Ligt eraan bij opperkleurder, Caland, Abed en KnutKnutsel neem ik het serieus. Bij Vasion ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen bij jou vraag ik me dan altijd af :
Is het bij jou, net zoals bij ons, een act? Of ben je dan oprecht boos?
Wat een harde diss is dit richting mij, GGMM, DP & JC en andere kornuiten die jou weleens op de hak willen nemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij opperkleurder, Caland, Abed en KnutKnutsel neem ik het serieus. Bij Vasion ook.
Daarom zijn jullie een kliekje. Jullie gaan je gang maar onderling. Doe ik ook in andere slowchats. Het verschil is dat we daar iedereen accepteren.
Dat zijn juist de goeie. GGMM is gewoon een maat van me.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een harde diss is dit richting mij, GGMM, DP & JC en andere kornuiten die jou weleens op de hak willen nemen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de goeie. GGMM is gewoon een maat van me.
Wie is dat hele Odessa nou. Je wil een topclub zijn toch ?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:09 schreef onlogisch het volgende:
In anders nieuws tong :
Heeft Feyenoord vanavond een kans in Odessa?
Het is Zoyra Luhansk, ze spelen enkel in Odessa omdat de Russische goden zichzelf Luhansk proberen toe te eigenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat hele Odessa nou. Je wil een topclub zijn toch ?
Ken veel clubs, maar hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Zoyra Luhansk, ze spelen enkel in Odessa omdat de Russische goden zichzelf Luhansk proberen toe te eigenen.
El Ahmadi speelt ook niet toch? Zonder hem wordt het moeilijkquote:Op donderdag 3 november 2016 08:09 schreef onlogisch het volgende:
In anders nieuws tong :
Heeft Feyenoord vanavond een kans in Odessa?
Klopt, geblesseerd. Vanavond de Taap aanschouwenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi speelt ook niet toch? Zonder hem wordt het moeilijk
Je moet ook wel weten wie er trollen en wie niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:07 schreef tong80 het volgende:
Een kliekje is niet negatief, die heb je overal. Zo bedoel ik het niet. In het ene kliekje wordt iedereen geaccepteerd. Hier niet. Door de door mij genoemde namen.
Ha ha ha. De onwetendheid.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken veel clubs, maar hier heb ik nog nooit van gehoord.
Wij staan samen met DP & GGMM in het rijtje bij tong "users die je niet serieus moet nemen"quote:
ach zolang je moeder het maar doet.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij staan samen met DP & GGMM in het rijtje bij tong "users die je niet serieus moet nemen"
Dat zal ook bij jou hard aan komen deze morgen.
Dat weet ik ook. Zie boven. Met jou kan ik door één deurquote:Op donderdag 3 november 2016 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet ook wel weten wie er trollen en wie niet.
Wie is hun beste speler ?quote:
Juist WEL serieus nemenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij staan samen met DP & GGMM in het rijtje bij tong "users die je niet serieus moet nemen"
wat een gek rijtjequote:Op donderdag 3 november 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook niet allemaal op een rijtjequote:
Wat is dit nu weer tong. Vind je nu dat ik een act ben of niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij opperkleurder, Caland, Abed en KnutKnutsel neem ik het serieus. Bij Vasion ook.
Daarom zijn jullie een kliekje. Jullie gaan je gang maar onderling. Doe ik ook in andere slowchats. Het verschil is dat we daar iedereen accepteren.
Ha ha ha. Ik vergiste me in de naam. Die andere bedoel ik dinges. Kom er even niet op. Maak je geen zorgen. Verkeerde naam op de verkeerde plaats. Shit, sorry.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer tong. Vind je nu dat ik een act ben of niet?
gemeente Den Haag vindt het anoniem solliciteren een succes, ze hebben drie keer zo veel allochtonen aangenomen dan normaal.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer tong. Vind je nu dat ik een act ben of niet?
Het is maar net wat je doelstelling is. Vraag me af of ze nu beter personeel hebben.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemeente Den Haag vindt het anoniem solliciteren een succes, ze hebben drie keer zo veel allochtonen aangenomen dan normaal.
rare metriekquote:Op donderdag 3 november 2016 08:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemeente Den Haag vindt het anoniem solliciteren een succes, ze hebben drie keer zo veel allochtonen aangenomen dan normaal.
Ik vind dit een magere rectificatie.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ik vergiste me in de naam. Die andere bedoel ik dinges. Kom er even niet op. Maak je geen zorgen. Verkeerde naam op de verkeerde plaats. Shit, sorry.
Beetje zoals het bestuur van een voetbalclub zegt dat ze alle vertrouwen hebben in de trainer.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:36 schreef JanCees het volgende:
Obama zegt dat Clinton onschuldig is. Nou dan weet je het wel hé.
Daar kan ik niks aan doen. Ik ga niet op m'n knieën. Het is gewoon de waarheid. Meer kan ik er niet van maken. Dadelijk komt dinges die ik bedoel.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een magere rectificatie.
die andere trainer is helaas geen beterequote:Op donderdag 3 november 2016 08:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje zoals het bestuur van een voetbalclub zegt dat ze alle vertrouwen hebben in de trainer.
Ik heb jou altijd al gezegd dat je minder moest drinken. Gelukkig ben ik nu tot je doorgedrongen.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik ga niet op m'n knieën. Het is gewoon de waarheid. Meer kan ik er niet van maken. Dadelijk komt dinges die ik bedoel.
Het trump effect wil ik wel zien.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
die andere trainer is helaas geen betere
ik ben er toch een beetje bang voor, het is al instabiel genoeg in de wereld momenteelquote:Op donderdag 3 november 2016 08:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het trump effect wil ik wel zien.
Alsof jij de oorzaak bent dat ik ben gestoptquote:Op donderdag 3 november 2016 08:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al gezegd dat je minder moest drinken. Gelukkig ben ik nu tot je doorgedrongen.
Is het ajacied442?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik ga niet op m'n knieën. Het is gewoon de waarheid. Meer kan ik er niet van maken. Dadelijk komt dinges die ik bedoel.
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 3 november 2016 08:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof jij de oorzaak bent dat ik ben gestopt
Meerdere factoren.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iets met druppels en emmers. Of in jouw geval kan ik beter vaten zeggen.
Hahaquote:Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef tong80 het volgende:
Vermoeiend nu m'n quote alert het weer doet
Da's een schatjequote:
Ongelofelijk hequote:Op donderdag 3 november 2016 08:36 schreef JanCees het volgende:
Obama zegt dat Clinton onschuldig is. Nou dan weet je het wel hé.
Zo voelde ie welquote:Op donderdag 3 november 2016 08:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat hij minderjarig is?
Nee, dat is nu al.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heeft Hillary gefraudeerd.
Zijn er echt mensen die een half uur naar die onzin gaan kijken?quote:
In zijn laatste vlog werden er stenen op zijn raam gegooid, toen bracht ie de steen terug naar de voordeur van Ismail. Elke seconde is het waard in zijn vlogquote:Op donderdag 3 november 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die een half uur naar die onzin gaan kijken?
Jij trekt er doorgaans een paar jaar af bij een leeftijd van een user?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat hij minderjarig is?
Ja ik heb laatst een poging gedaan om het te kijken. Maar maak er lekker 7 minutn van ofzo. Niemand gaat toch een halfuur naar zo'n raaskallende mongool zitten kijken.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn laatste vlog werden er stenen op zijn raam gegooid, toen bracht ie de steen terug naar de voordeur van Ismail. Elke seconde is het waard in zijn vlog
Was satire Stijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij trekt er doorgaans een paar jaar af bij een leeftijd van een user?
Arme GGMM. Bijna niemand reageert op hem.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk dat niemand je begroet. Dan doe ik het maar
HOI RENE!!!!
Bedankt.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk dat niemand je begroet. Dan doe ik het maar
HOI RENE!!!!
Ik zou onlogisch niet bijna niemand willen noemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arme GGMM. Bijna niemand reageert op hem.
Nog een krappe 14.000 posts tot jouw 200.000ste.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou onlogisch niet bijna niemand willen noemen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een krappe 14.000 posts tot jouw 200.000ste.
Heb je al een apart event hiervoor ingepland?
Het minst belangrijke van FOK!quote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
God, wat wordt dat een feest. Als ik iets belangrijk vind is het postaantal.
Deze quote ik voor het nageslacht.quote:
Ik neem aan dat je dagelijks met trillende handjes kijkt hoeveel posts er nog te gaan zijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
God, wat wordt dat een feest. Als ik iets belangrijk vind is het postaantal.
Lekker kutquote:Op donderdag 3 november 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #4911] zwarte piet
Ik zie dit als een compliment want ik zit in de buurt daarvan!quote:
quote:
Mes.quote:
Niet zo'n grote bek he, tegen onlogisch. Achterlijke kutmod.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mes.
Steek.
Pijn.
Als je het goed wil doen, doe het dan ook goed. Afghaanse lullenbijter die je bent, schooier, idioot.
Hou je bek tegen ajacied kutuser. Met je kutclubquote:Op donderdag 3 november 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek he, tegen onlogisch. Achterlijke kutmod.
Waar wil je het uitvechten? Texel?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek he, tegen onlogisch. Achterlijke kutmod.
GGMM, zeg hier eens wat van.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou je bek tegen ajacied kutuser. Met je kutclub
Bij je moeder in bed.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar wil je het uitvechten? Texel?
Tip, doe dat bij de voordeur. Want als hij bij de slaapkamerduer staat is hij al effe te ver.quote:
Scrummie is te dom om door mijn voordeur heen te breken.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tip, doe dat bij de voordeur. Want als hij bij de slaapkamerduer staat is hij al effe te ver.
ZOquote:Op donderdag 3 november 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie is te dom om door mijn voordeur heen te breken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mes.
Steek.
Pijn.
Als je het goed wil doen, doe het dan ook goed. Afghaanse lullenbijter die je bent, schooier, idioot.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie is te dom om door mijn voordeur heen te breken.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem mijn woorden terug.
modonwaardig deze opmerking ajacied.
En ik heb nog niet eens een post geplaatst. Nu wordt het zeker een totale anarchie...quote:Op donderdag 3 november 2016 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De sfeer is inderdaad volledig omgeslagen sinds deze post.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
Nou die Brexit lijkt van de baan. Inso kan tevreden zijn.
TOPSHOW.quote:De vrees leefde dat het parlement de Brexit zou gaan ondermijnen. Rechter Lord Thomas of Cwmgiedd wees er echter op dat 'de meest fundamentele regel van de Britse constitutie de soevereiniteit van het parlement is'. Ironisch genoeg hebben Brexiteers er voortdurend op gehamerd dat het referendum ging over 'soevereiniteit'.
Minderheid in kabinet en een referendum dat wettelijk niet eens bindend is.quote:
En een geld wat het heeft gekost..quote:Op donderdag 3 november 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Minderheid in kabinet en een referendum dat wettelijk niet eens bindend is.
Kan maar één kant op gaan.
Tja, maar gaat het parlement het durven om het te stoppen? Komt er een nieuw referendum? Zijn er nu mensen die denken van; Shit, had ik nou maar voor/tegen gekozen?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En een geld wat het heeft gekost..
Nou, een nieuw referendum sowieso niet.. Dat is zoiets als blijven tossen tot je eindelijk munt hebtquote:Op donderdag 3 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tja, maar gaat het parlement het durven om het te stoppen? Komt er een nieuw referendum? Zijn er nu mensen die denken van; Shit, had ik nou maar voor/tegen gekozen?
Ze kunnen en mogen de uitkomst gewoon compleet aan hun laars lappen als er geen parlementsmeerderheid is.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tja, maar gaat het parlement het durven om het te stoppen? Komt er een nieuw referendum? Zijn er nu mensen die denken van; Shit, had ik nou maar voor/tegen gekozen?
Bij een nieuw referendum is een brexit kansloos.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
alsof de jeugd nu opeens wel gaat stemmen. Ze hadden gemakkelijk tegen een brexit kunnen stemmen als ze maar waren op komen dagen. Maar dat is de jeugd he, veel zeiken op het internet maar stemmen ho maar.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Omdat ze dachten dat het toch wel los zou lopen.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof de jeugd nu opeens wel gaat stemmen. Ze hadden gemakkelijk tegen een brexit kunnen stemmen als ze maar waren op komen dagen. Maar dat is de jeugd he, veel zeiken op het internet maar stemmen ho maar.
Ik vind het ook belachelijk dat je niet kan stemmen via internet.. Gewoon met je persoonlijke DigiD..quote:Op donderdag 3 november 2016 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof de jeugd nu opeens wel gaat stemmen. Ze hadden gemakkelijk tegen een brexit kunnen stemmen als ze maar waren op komen dagen. Maar dat is de jeugd he, veel zeiken op het internet maar stemmen ho maar.
Je weet dat overheid en ICT nou niet de beste combi is he?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat je niet kan stemmen via internet.. Gewoon met je persoonlijke DigiD..
Lekker bij de EU-fascisten zitten. heerlijk.quote:
Mad.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker bij de EU-fascisten zitten. heerlijk.
Nee, die stemlokaaltjes zijn een succes..quote:Op donderdag 3 november 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat overheid en ICT nou niet de beste combi is he?
Je moet mensen hun drankje gunnenquote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nee, die stemlokaaltjes zijn een succes..![]()
Kom op zeg.. Bij dat Oekraïne-referendum ben ik ook gaan stemmen.. Ik rook de dranklucht uit de muil van de surveillant of hoe je zo'n vrijwilliger ook noemt, toen zij mij het stembiljet overhandigde..
Want?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stemmen via internet is iets wat je niet moet willen.
Argumenten, graag..quote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stemmen via internet is iets wat je niet moet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder teleurgesteld. EU zal nu wel weer claimen dat de trein door moet gaan.quote:
Alsof de EU/EP beter is.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof een nationale overheid beter is
Nee hoor. Niet echt.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het parlement voor Remain kiest, wordt het gezellig bij de volgende verkiezingen.
Dan kan je net zo goed je eigen land opheffen en een superstaat vormen. Weg identiteit, weg alles.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof een nationale overheid beter is
Stembureaulidquote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nee, die stemlokaaltjes zijn een succes..![]()
Kom op zeg.. Bij dat Oekraïne-referendum ben ik ook gaan stemmen.. Ik rook de dranklucht uit de muil van de surveillant of hoe je zo'n vrijwilliger ook noemt, toen zij mij het stembiljet overhandigde..
ik haal mijn nationale identiteit niet uit welke overheid dan ookquote:Op donderdag 3 november 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed je eigen land opheffen en een superstaat vormen. Weg identiteit, weg alles.
Puur omdat Labour pure aids is. Tory is in vergelijking een minder zware SOA.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet echt.
Gewoon weer een tory meerderheid
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:00 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Argumenten, graag..Digitalisering van alles is levensgevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STD*quote:Op donderdag 3 november 2016 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Puur omdat Labour pure aids is. Tory is in vergelijking een minder zware SOA.
wat een afgang, kijken of de beurzen stijgenquote:Op donderdag 3 november 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
Nou die Brexit lijkt van de baan. Inso kan tevreden zijn.
Dat is mijn punt.quote:
Zou Cameron dit stiekem toch geweten hebben? Indien ja, dan is het een grote rat, indien nee dan is het een grote ezel.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een afgang, kijken of de beurzen stijgen
FTSE - Down 0.5quote:Op donderdag 3 november 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een afgang, kijken of de beurzen stijgen
Labour heeft zichzelf onverkiesbaar gemaakt ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Puur omdat Labour pure aids is. Tory is in vergelijking een minder zware SOA.
Hoezo is Cameron dan een rat.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou Cameron dit stiekem toch geweten hebben? Indien ja, dan is het een grote rat, indien nee dan is het een grote ezel.
De volksvertegenwoordiging is een politiek lichaam dat het volk vertegenwoordigt en gewoonlijk een wetgevende functie vervult. Op ieder bestuurlijk niveau kan er zo'n vertegenwoordiging zijn. Op het nationaal niveau wordt de volksvertegenwoordiging vaak het parlement genoemd.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik haal mijn nationale identiteit niet uit welke overheid dan ook
Cameron was pro-Brexit.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een zinkend schip moet je tijdig verlaten..
Een rechtse visie is juist totaal kansloos onder het volk.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De EU is een ondemocratisch geheel en dat vind jij natuurlijk fantastisch. Lekker dictatuurachtig alle landen je wetten en fatsoensgedram opleggen. Geen ruimte voor critici, geen ruimte voor een rechtse visie op de maatschappijinrichting. Lekker hoor, zo'n EU.
Cameron pro-Brexit, of zijn achterban? Ik gok het laatste..quote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cameron was pro-Brexit.
Die had eventuele Brexit talks nooit kunnen leiden.
Ik vond dat een goede beslissing van hem.
De echte ratten zijn de Farrages.
Excusez-moi.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Cameron pro-Brexit, of zijn achterban? Ik gok het laatste..
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Excusez-moi.
Moest anti-Brexit zijn.
Als hij wist dat het referendum niet rechtsgeldig was en vervolgens alsnog het hele circus in gang zet, ben je toch een aardige rat.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij wist dat het referendum niet rechtsgeldig was en vervolgens alsnog het hele circus in gang zet, ben je toch een aardige rat.
Hallo kapiteintje.quote:
Ben jij British?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En als mijn nationale identiteit moet bestaat uit een zooi populisten die alle schuld op de EU afschuiven.
Mensen lekker maken met leugens als 350 miljoen pond per week naar de linkse STAATSzorg en xenofobie.
Nee, thank you very much.
We hebben samen in de klas gezeten..quote:Op donderdag 3 november 2016 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, knap dat je dat onthouden hebt.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
We hebben samen in de klas gezeten..
Nou, als n1ek bij mijn in de klas had gezeten had ie een keer of 10 moeten blijven zitten.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
n1ek zat niet op speciaal onderwijs idd.
Dat NL Alert dan. Wat is het eerste wat er aangaat tijdens toekomstige oorlogen... Telecom en internet.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat overheid en ICT nou niet de beste combi is he?
Alsof wij ooit nog oorlog krijgen.. Wat een utopie..quote:Op donderdag 3 november 2016 12:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat NL Alert dan. Wat is het eerste wat er aangaat tijdens toekomstige oorlogen... Telecom en internet.
Met een vrouwelijke minister president is het oorlog.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Alsof wij ooit nog oorlog krijgen.. Wat een utopie..
Clinton wordt president, dat wordt oorlog in het MO of met Rusland. In beide gevallen zijn we hier fucked.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Alsof wij ooit nog oorlog krijgen.. Wat een utopie..
Ik denk dat we dan in oorlog zijn met beiden.. Maar denk je niet dat Ome Vladimir stiekem een oogje heeft op Hill? En v.v.? Samen wipje doen en alles pais en vree?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Clinton wordt president, dat wordt oorlog in het MO of met Rusland. In beide gevallen zijn we hier fucked.
Gewoon ons schaliegasveldje in groningen aanbieden zodat we neutraal worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Clinton wordt president, dat wordt oorlog in het MO of met Rusland. In beide gevallen zijn we hier fucked.
Neequote:Op donderdag 3 november 2016 12:28 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan in oorlog zijn met beiden.. Maar denk je niet dat Ome Vladimir stiekem een oogje heeft op Hill? En v.v.? Samen wipje doen en alles pais en vree?
Ze hebben inderdaad geen gas in rusland. Voor meer Rusland Inside verwijs ik naar mijn broeder, kameraad Opperkleurder.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon ons schaliegasveldje in groningen aanbieden zodat we neutraal worden.
Dan zal het hier wel vaker over de mogelijk nog saaiere Nederlandse verkiezingen gaan met die in zicht.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar vijf dagen tot we in ieder geval van het eerste gebitchslap afzijn, hoe zee.
We kunnen ook vooruitblikken op de Duitse verkiezingen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het hier wel vaker over de mogelijk nog saaiere Nederlandse verkiezingen gaan met die in zicht.
Walgelijk.
Daar heb ik weinig tot geen verstand van.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook vooruitblikken op de Duitse verkiezingen.
En de Franse?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig tot geen verstand van.
Dus je woont wel in Nederland..quote:Op donderdag 3 november 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het hier wel vaker over de mogelijk nog saaiere Nederlandse verkiezingen gaan met die in zicht.
Walgelijk.
Ik weet dat de socialisten daar een truc hebben geleverd door zich terug te trekken, ten bate van de liberalen om Le Pen eruit te houden.quote:
Dat weet ik ook. Voor de rest niets. Alleen dat er nog een oud fossiel van 72 mee gaat doenquote:Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet dat de socialisten daar een truc hebben geleverd door zich terug te trekken, ten bate van de liberalen om Le Pen eruit te houden.
Daar houdt mijn kennis op
Die heeft MS.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik zou die Fleur Agema best eens willen naaien..
Merkel is bang. En terecht.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook vooruitblikken op de Duitse verkiezingen.
Wordt een gezellig politiek jaar iig. Ook in Frankrijk gegarandeerd goodbye Hollande.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Merkel is bang. En terecht.
Lekker dat Noord-Hollands er doorheen..quote:
Alleen Martin Bosma is niet dom in de PVV-fractie.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Fleur Agema is echt ongekend dom.
Redelijke schrijver ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Bosma is een schitterend spreker. Hield vorig jaar nog een tirade van 20 minuten over de NPO in de kamer, dat was genot.
We gaan allemaal... Doood.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Je verwart 'm nu met Jan Wolkers.. Die is dood..
Ja. Niet doen. Vooral niet doen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik wil in Deventer gaan wonen.. Tips?
Want?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja. Niet doen. Vooral niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |