SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Ik heb echt pas deze week voor het eerst iets erover gehoord en dat viel ook wel mee, alleen dat van RTL.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwarte Piet begint hetzelfde vermoeiende gehalte aan te nemen als de Amerikaanse verkiezingen.
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.quote:
ze vinden wel weer iets anders. Maar probleem is nu dat negers zelf geen zwarte piet meer kunnen spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.
Ik vind het elk jaar weer genieten hoe heel tokkie Nederland tekeer gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwarte Piet begint hetzelfde vermoeiende gehalte aan te nemen als de Amerikaanse verkiezingen.
Like-en-deel-actiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het elk jaar weer genieten hoe heel tokkie Nederland tekeer gaat.
Mooie traditie aan het worden
like als je het hiermee eens bent
Erger hoor. Dat andere gaat nog soort van ergens overquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kind zo'n matig feest laten vierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.
Wij hebben op.4 december een echte eckte zwarte piet in huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kind zo'n matig feest laten vieren
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben op.4 december een echte eckte zwarte piet in huis.
Zou ook beetje gek zijn als de buurman zonder schmink binnenkomt lopen natuurlijk.quote:
Dan niet.quote:
Benieuwd wat RTL gaat doen, ontslaan of niet. Bij ontslag kan je het programma wel helemaal opdoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Zwarte mensen aap noemen is in ieder geval vragen om problemen.
Zal niemand verbazen als dat wijf nog aangifte doet ook.
Je vrouw.quote:
Die is zojuist 20 minuten geleden naar het ziekenhuis gegaan.quote:
Meh, in een satirisch programma kun je doorgaans wat verder gaan toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Benieuwd wat RTL gaat doen, ontslaan of niet. Bij ontslag kan je het programma wel helemaal opdoeken.
Komt de kleine Pjotr er aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is zojuist 20 minuten geleden naar het ziekenhuis gegaan.
Dat lijkt me erg ongepast.
Het is toch een voetbalprogramma?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh, in een satirisch programma kun je doorgaans wat verder gaan toch?
Zal wel een reprimande worden. Vind wel kwalijk dat Johan zo openlijk racistisch is regelmatig persoonlijk.
Je moet wat als je programma al 2 jaar niet leuk is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
Zal wel een reprimande worden. Vind wel kwalijk dat Johan zo openlijk racistisch is regelmatig persoonlijk.
Ik denk het niet, en als het zo was had ik het nog niet kunnen zeggen.quote:
Viesdik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en als het zo was had ik het nog niet kunnen zeggen.
Wie viesdik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Viesdik?
Hoezo moet ze ziekenhuis dan.
Lekker al die smerige verhalen aanhoren vanavond tijdens het etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie viesdik.
Coschappen, toevalligerwijs op de gynaecologie afdeling.
Dan herinner ik haar aan haar beroepsgeheim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker al die smerige verhalen aanhoren vanavond tijdens het eten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan herinner ik haar aan haar beroepsgeheim.
Insogodquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.quote:
Damn, dan kun je een tijdje later een heel peloton knakworsten die gang in gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.
Je zou het maar meemaken he.
Lijkt me wel wat. Is ze normaal gesproken gelijk klaar met kalveren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.
Je zou het maar meemaken he.
Helaas gaat dat niet zo op in mijn geval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Elan het volgende:
En voor ons reden om veel weg te zijn voor werk. WEET JE WAT DAT ALLEMAAL KOST SCHAT???
Je studeert toch ook wel een keer af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet zo op in mijn geval.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik behoorlijk zwak zaad hebben.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Zwarte mensen aap noemen is in ieder geval vragen om problemen.
Zal niemand verbazen als dat wijf nog aangifte doet ook.
ja al 7,5 weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Elan het volgende:
Ben je nou al getrouwd Inso?
Niet dat je je VBL broeders zou uitnodigen.
Oh ja dat hypocriete geloof.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja al 7,5 week
anders hadden we sowieso niet over bezwangeren kunnen hebben
Wel seks voor het huwelijk maar niet bezwangeren. Komop man, wie hou je voor de gek. God niet in ieder geval.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel seks voor het huwelijk maar niet bezwangeren. Komop man, wie hou je voor de gek. God niet in ieder geval.
Twente had stiekem gewoon een back-up plan; Doorstart in Tanzania!twitter:fctwente twitterde op maandag 24-10-2016 om 13:15:09Een aantal tenues van vorig seizoen heeft een mooie bestemming gevonden in Tanzania. In het dorp Selous om precies… https://t.co/CibIXVOQE7 reageer retweet
Liefde is: Samen ovulatietestjes doen koetsjjj.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso neukt erop los nu. Wedden!?
Had die gasten in het Rodatenue van een aantal jaar geleden gestoken en ik had er niet van opgekekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
Twente had stiekem gewoon een back-up plan; Doorstart in Tanzania!twitter:fctwente twitterde op maandag 24-10-2016 om 13:15:09Een aantal tenues van vorig seizoen heeft een mooie bestemming gevonden in Tanzania. In het dorp Selous om precies… https://t.co/CibIXVOQE7 reageer retweet
Ik denk dat ze je zouden straffen voor deze zin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Stomme vraag misschien maar; Hoe beoordelen verzekeraars inhalen op een 30km weg, 5 meter voor een straat naar links, na een drempel, terwijl een auto voor je afslaat? (Auto voor de inhaler moet dus opeens uitwijken en krijgt schade).
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je zouden straffen voor deze zin.
Auto die naar links afslaat en je haalt in? Ga je er dan rechts voorbij (auto vóór je sorteert voor)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Stomme vraag misschien maar; Hoe beoordelen verzekeraars inhalen op een 30km weg, 5 meter voor een straat naar links, na een drempel, terwijl een auto voor je afslaat? (Auto voor de inhaler moet dus opeens uitwijken en krijgt schade).
Ik sorteerde voor ja, voor zover dat kon. Deed knipperlicht naar links en minderde vaart. Auto haalt in want hij zag geen richtingaanwijzer en vond tevens dat ik te langzaam reed (goh ik ga afslaan).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Auto die naar links afslaat en je haalt in? Ga je er dan rechts voorbij (auto vóór je sorteert voor)?
Dit is mij trouwens wel eens gebeurd. Sloeg af naar links, gozer haalde me in en beukte hem tegen m'n auto aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Komt wel goed, Haagsje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vrees dat ik binnenkort een boete voor door rood rijden ga ontvangen. Iets wat ik nooit doe met de auto maar in dit geval was het wel een flink twijfel gevalletje.
300 zoveel toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is een hoge boete, door rood rijden.
Wanneer krijgt die kleine van jou zijn eerste prikjes? Of doe je niet mee aan het vaccinatieprogramma?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe'st met je keindquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Saind geeft geen neuk om kinderen, vond deze post van hem toch al best wel knap.quote:
ik werd geflitst voor door rood rijden terwijl ik een bus liet afslaan bij het wegrijdenquote:
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Saind geeft geen neuk om kinderen, vond deze post van hem toch al best wel knap.
Jojo, schiet eens op met reageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik werd geflitst voor door rood rijden terwijl ik een bus liet afslaan bij het wegrijden
beroep ook afgewezen terwijl ik met remlichten op de foto stond LOL
Lekker hoor, kan daar gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:26 schreef Saind het volgende:
Ik werd een keer gelaserd toen ik met 90 door de bebouwde kom reed.
Was eerst 50 euro boete maar ik had niet zoveel bij me dus toen werd het 25
Kroatië
Hierom hou ik van Saind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer krijgt die kleine van jou zijn eerste prikjes? Of doe je niet mee aan het vaccinatieprogramma?
Maar ben je nou al naar die dokter geweest? Of wat was het, consultatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!
Is ook geen verplichting.quote:
Ik twijfel. Dit is haar eigen mening, niet die van de dokterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu komt het plaatje van Saind.
Lekker alles van je kind laten documenteren wat later tegen je kan worden gebruikt in een totaal andere context.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook geen verplichting.
Ik mag al niet meer van mijn vriendin. Ze gaat zelf wel.
Iets met een dode musquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu komt het plaatje van Saind.
Gek zeg. Bij de meeste prikken krijg je een hoop kkzooi ingespoten waar je U tegen zegt. Wel het overwegen waard vind ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die hun kind niet vaccineren moeten nekschot pakken
Zo werkt vaccineren ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij de meeste prikken krijg je een hoop kkzooi ingespoten waar je U tegen zegt.
I know, meeste prikken laten wij ook gewoon geven. Ken wel een gezin waarbij ze het gewoon niet doen. Helemaal geen enkele.quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ben je nou al naar die dokter geweest? Of wat was het, consultatie
Snap ik. Vind ik ook discutabel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.
wanneer krijg je diequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.
Terecht. Maar als ik hem niet doe dan verdien ik volgens Inso een nekschotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap ik. Vind ik ook discutabel.
Daar benadeel je alleen je eigen kind mee, daar breng je niet de volksgezondheid mee in gevaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Maar als ik hem niet doe dan verdien ik volgens Inso een nekschot
Dan zou ik dat sowieso niet meer als ouder beslissen.quote:
hoef komende 10 jaar sowieso geen prik meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk niet dat jij je daar zorgen om hoeft te maken inso
M'n zus heeft net d'r scriptie daarover afgerond, of kinderen het recht hebben dat zelf te beslissen als ze nog minderjarig zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik dat sowieso niet meer als ouder beslissen.
Tevens heb je geen baarmoederhalsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoef komende 10 jaar sowieso geen prik meer.
Dat vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zus heeft net d'r scriptie daarover afgerond, of kinderen het recht hebben dat zelf te beslissen als ze nog minderjarig zijn.
Geen idee wat de conclusie is.
Goed verhaal
Daar heb je me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.vumc.nl/onderzoek/nieuws/hpv-vaccinatie-bij-mannen/
Zo, meteen doen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.vumc.nl/onderzoek/nieuws/hpv-vaccinatie-bij-mannen/
doe maar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die hun kind niet vaccineren moeten nekschot pakken
Soms is het doorbladeren van medische vakliteratuur nog nuttig op FOK!quote:
Ja gedegen onderzoek vind ik wat relevanter dan gewauwel van leken.quote:
alle religie gewoon opdoeken heb je dat ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je wel meteen van de hele biblebelt af.
Ja, dat was het tot voor kort wel inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Is het trouwens zoveel risico voor de volksgezondheid als alleen een bepaalde groep die inentingen niet krijgt? Zou me voorstellen dat dan alleen al die kids in die bepaalde groep de lul zijn maar de rest niet.
Of is dat naïef
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Is het trouwens zoveel risico voor de volksgezondheid als alleen een bepaalde groep die inentingen niet krijgt? Zou me voorstellen dat dan alleen al die kids in die bepaalde groep de lul zijn maar de rest niet.
Of is dat naïef
Veel van die ziektes komen niet eens meer voor in Nederland. Geen zorgen als er een paar tussen zitten die zich niet laten inenten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Of is dat naïef
Okay maar dan zijn dus alle refo's en alle Wolven en wolkenkinderen in de shit toch? Niet de normale mensen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat was het tot voor kort wel inderdaad.
Echter is er een gevaarlijke hippie trend aan het ontstaan om niet te vaccineren, het zijn niet meer alleen maar de fundies.
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Veel van die ziektes komen niet eens meer voor in Nederland. Geen zorgen als er een paar tussen zitten die zich niet laten inenten.
Geen idee, heb ik gemist dan. Dacht dat het laatste daarvan wel dateert uit de jaren '90.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?
Ik ga dit vanavond aan mijn vrouw vragen die heeft hier verstand van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay maar dan zijn dus alle refo's en alle Wolven en wolkenkinderen in de shit toch? Niet de normale mensen?
Mazelen vooral.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?
Smakelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond aan mijn vrouw vragen die heeft hier verstand van.
Hier kom ik op terug.
Nu ga ik lunchen.
Die hoop ik eigenlijk niet mee te maken. Doe maar over jaartje of 150 ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:56 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk zou de pest gewoon moeten uitbreken dat 75% van de wereldbevolking dood gaat. Zou op de lange termijn wel goed zijn denk ik.
Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hoop ik eigenlijk niet mee te maken. Doe maar over jaartje of 150 ofzo.
Yep. Maar dat dachten ze toen ook van sars, ebola etc. Is hem ook niet echt geworden. Wereldwijd dan. Wordt wel tijd dat er echt een dodelijk iets komt ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan is het al te laat.
Als we op deze manier doorgaan is er voor die tijd al wel een massasterfte
de superbuilenpestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Maar dat dachten ze toen ook van sars, ebola etc. Is hem ook niet echt geworden. Wereldwijd dan. Wordt wel tijd dat er echt een dodelijk iets komt ja.
IS heeft daar ook wel in gefaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuwe holocaust, maar dan voor iedereen
Dat is wel een van de weinige toffe dingen aan Den Haag. O&N. Heb foto's van m'n pa van vroeger dat ze van 4 hoog matrassen op een vuur aan het flikkeren waren en dat ze een week later de straat opnieuw kwamen asfalteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er staat hier verderop een bestelbusje wat grote dozen met Chinese teksten erop te lossen bij een woning. Als ik de politie bel is het kassa.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel een van de weinige toffe dingen aan Den Haag. O&N. Heb foto's van m'n pa van vroeger dat ze van 4 hoog matrassen op een vuur aan het flikkeren waren en dat ze een week later de straat opnieuw kwamen asfalteren.
Je lijkt er echt opquote:
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dachtquote:Geschiedenis
Op 11 november 1980 om 5 uur ’s nachts werd er een akkoord getekend die een einde maakt aan de Eerste Wereldoorlog. Er werd afgesproken dat de wapenstilstand om 11.00 uur in zou gaan. Het elfde uur van de elfde dag van de elfde maand. Tijdens de laatste zes uur vielen er nog vele slachtoffers aan beide kanten. Waaronder de jonge Duitse officier Tomas. Deze sprong om 11.01 uit zijn loopgraaf om de Amerikanen te informeren dat zijn troepen zich zouden terugtrekken. De Amerikanen hadden nog niets vernomen van de wapenstilstand en schoten de soldaat neer. Op het moment dat hij neervalt stopt het wapengekletter en werd het vervangen door een verschrikkelijke stilte.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dacht
1918 natuurlijk en bij Compiègn in een treinwagon. De wagon is vervolgens door hitler/ss in woII vernietigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dacht
Ja Hitler had echt een hekel aan dat verdragquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1918 natuurlijk en bij Compiègn in een treinwagon. De wagon is vervolgens door hitler/ss in woII vernietigd.
Niet alleen Hitler, de Duitse onderhandelaar is daarna vermoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja Hitler had echt een hekel aan dat verdrag
Dat te dik vindenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)tm_campaign=20161025
Daaamn.
Weet ik napquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1918 natuurlijk en bij Compiègn in een treinwagon. De wagon is vervolgens door hitler/ss in woII vernietigd.
gelukkig.quote:
Welke motivatie heb je daarvoor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Super gayquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog twee maanden, dan beginnen ze weer. Vorig jaar nog een middag geholpen daar. Was wel vet hoor
nee dat is kkherriequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee dat is kkherrie
Nogal een verschil
Liever dat dan die fake gangster shit van drakie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee dat is kkherrie
Nogal een verschil
Inderdaad. Drakie die zijn beats als hard bestempeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever dat dan die fake gangster shit van drakie.
Hallo danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:35 schreef onlogisch het volgende:
GC / Wie is jouw aartsvijand op fok?
GGMM is op oorlogspad.
Te weinig bekend over de lange termijn effecten van de vaccinatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke motivatie heb je daarvoor?
Sow, oude post wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:35 schreef onlogisch het volgende:
GC / Wie is jouw aartsvijand op fok?
GGMM is op oorlogspad.
Mogadishuquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur voor een vliegveld
Knutsanquote:
Knutgezicht.quote:
Gaat ook exht kut. Al weer 2x longontsteking gehad en cardioloog was ook niet erg hoopvolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:28 schreef Saind het volgende:
Knutgod! Maakte me al zorgen ouwe reus. Twee weken radiostilte is me te lang
Wat betekent niet hoopvol?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat ook exht kut. Al weer 2x longontsteking gehad en cardioloog was ook niet erg hoopvol
Wel een mooi wk wielrennen gezien in t ziekenhuis
quote:Sylvana blikt in de brief terug op de uitzending: ,,Naar aanleiding van het besluit van jouw broodheer RTL om voortaan geen racistische karikaturen meer in te zetten als hulpje van Sinterklaas, moest het je toch van het hart: het ALLER-ERGSTE aan deze hele kwestie was toch wel de gedachte dat er ergens een vrouw, zwart ook nog, enige vorm van geluk ervaart, laat staan aan iets heuglijks als het terugdringen van racisme en koloniale stereotypering tijdens een volksfeest voor."
Ze vindt dat Derksen niet met het verstand praat, maar met zijn onderbuik. ,,Brein uit, onderbuik aan. Gebruikmakend van je (inmiddels voorspelbare) beperkte vocabulaire liet je de natie weten dat deze hele affaire mij persoonlijk valt aan te rekenen. Als ik, samen met mijn 'enge clubje' van DENK, niet zo had lopen zeiken, was het nooit zover gekomen."
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijnquote:
Hey ik leef ook prima zonder intensief sporten en apneuquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijn
Had ik dit maar gehad op mn 27ste
Kop mijn voorzet eens in manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke motivatie heb je daarvoor?
Apneu krijg je pas vanaf 40 ofzo. Dus iig nog 10 jaar om begrafenisliedjes uit te zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik leef ook prima zonder intensief sporten en apneu
pfff sterkte manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mr Bojangles en Spirit in the Skyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Apneu krijg je pas vanaf 40 ofzo. Dus iig nog 10 jaar om begrafenisliedjes uit te zoeken
Op 1 band of horses - the funeral
Iets met boontje...quote:In Berlijn is een horrorclown neergestoken die een groep jongeren bedreigde. Het zestienjarige slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij een spoedoperatie heeft ondergaan.
De politie hield als verdachte een veertienjarige jarige jongen aan. Het zijn bekenden van elkaar uit de buurt.
wel hip kapseltje en een goed gebitquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jeugdtoernooien onder 18 worden altijd gewonnen door Afrikaanse landen en één van de spelers rijdt de bus naar huis.quote:
Die heb je niet van jezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:27 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jeugdtoernooien onder 18 worden altijd gewonnen door Afrikaanse landen en één van de spelers rijdt de bus naar huis.
Inderdaad. Jij gaat door voor de koelkast. En bent eveneens een fanboy, dat je dit na al die jaren nog weet.quote:
Niet best man, maar daar kunnen ze uiteindelijk toch wel iets aan doen (hoop ik)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
kankervolkquote:Actie 'tegen koloniale verheerlijking': beelden beklad
De sokkel van JP Coen heeft een VOC-logo met strop gekregen en er is Genocide op gespoten. (Foto HMC / Eric Molenaar)
HOORN - De 'actiegroep de Grauwe Eeuw' heeft in de nacht van maandag op dinsdag beelden in Hoorn beklad om 'afschuw te laten blijken voor de koloniale verheerlijking waarmee Hoorn vol trots pronkt'.
Door Eric Molenaar - 25-10-2016, 9:22 (Update 25-10-2016, 15:30)
Het standbeeld van JP Coen, de buste van Bontekoe, de scheepsjongens van Bontekoe en 'museum Halve Maen' waren de doelwitten van deze actie.
De daders kwamen met de volgende verklaring: 'JP Coen en Bontekoe waren twee massamoordenaars in dienst van de VOC en hebben hun koloniaal terreur losgelaten op o.a. de bevolking van Nederlands Indië. Sculptuur de scheepsjongens van Bontekoe is een verwijzing naar het gelijknamige jeugdboek waarin Bontekoe en diens massamoorden worden 'white washed' en zelfs geromantiseerd. Museum de Halve Maen is een replica van het VOC schip waarmee Henri Hudson Manhattan "ontdekte", het begin van een bloedige kolonisatie van en genocide op de Lenape, de inheemse bevolking daar.
Actiegroep de Grauwe Eeuw vindt dat koloniale verheerlijking in deze tijd ongepast is en eist dat Nederland stopt met dit soort verheerlijking en het echte verhaal over Nederlands' koloniale misdaden gaat vertellen i.p.v. ze op te poetsen. Via deze koloniale verheerlijking worden roof van land, grootschalige roof van grondstoffen en genocide genormaliseerd.'
Hoiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, toen was het JNG.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha wat
Dat was de vorige keer ook vies mislukt
Ik gun het dat jongetje wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax als mod is ook niet serieus te nemen natuurlijk
Oh prima voor hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun het dat jongetje wel.
Geen idee, nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh prima voor hem.
Al snap ik niet zo goed wat er leuk aan het moderatorschap is.
Maar wat voor topics gaan mensen daar openen? Relatieperikelen van pubers? Dat kan ook in R&Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien lukt het dit keer wel met het concept. JNG viel volgens mij vooral kapot door compleet uit de hand gelopen geziek in de SC.
Je weet best dat er niet alleen relatieperikelen van pubers besproken worden, maar wel meer. PUB bestond ook al jaren voor het over ging in JNG.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat voor topics gaan mensen daar openen? Relatieperikelen van pubers? Dat kan ook in R&P
puberpraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat voor topics gaan mensen daar openen? Relatieperikelen van pubers? Dat kan ook in R&P
Ik vind het maar overdreven, maar er zal best een groot onderzoek naar zijn gedaan door Danny.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet best dat er niet alleen relatieperikelen van pubers besproken worden, maar wel meer. PUB bestond ook al jaren voor het over ging in JNG.
En sowieso is R&P al een druk forum.
Daar voel ik mij niet thuis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag vandaag positiviteitspaleis.
Cynismequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent graag een negatieve zak?
Ik zag net een waanzinnig dik varken toen ik het opende, dus maar snel weggeklikt.quote:
Ohja, Ado speelt geloof ik ook zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen nu voor het voetbal begint.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja, Ado speelt geloof ik ook zo.
Lekker op de hoogte van je clubquote:
Die beker kan me gestolen worden. Krijg nu appjes van vrienden waar ik blijf, of ik wel in het stadion zit. Ga weg hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker op de hoogte van je club
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die beker kan me gestolen worden. Krijg nu appjes van vrienden waar ik blijf, of ik wel in het stadion zit. Ga weg hoor.
De enige bekerwedstrijd die ik toen geweest ben was tegen ajax, in de sneeuw. Ergens in uh... 2kzoveel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.
Die Evi is wel schattig. (3opreis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.
Ik ben daar nog nooit bij geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De enige bekerwedstrijd die ik toen geweest ben was tegen ajax, in de sneeuw. Ergens in uh... 2kzoveel.
Dat lijkt mij helemaal een hel, zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit bij geweest.
Maar ik kom dan sowieso maar zelden in het stadion. Wel eens bij JC schaal geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |