Daarnaast zou ik volgens jouw standpunt jou als evil moeten beschouwen, omdat ik talloze keren westerlingen tegenkwam op t web die zich superieur wanen aan de rest van de mensheid en zeker aan zandnegers aka moslims.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Evil vanwege je vorige post ja. Waarin je zelf al aangeeft dat praktiserende moslims de beste mensen zijn, wat weinig ruimte laat om mensen die dat geloof van je niet aanhangen als gelijkwaardig te zien.
Ik wil geen moslim worden, kunnen we dan wel met elkaar omgaan volgens jouw geloof?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik volgens jouw standpunt jou als evil moeten beschouwen, omdat ik talloze keren westerlingen tegenkwam op t web die zich superieur wanen aan de rest van de mensheid en zeker aan zandnegers aka moslims.
Probeer eens niet te generaliseren en ook nog eens te generaliseren op een uitspraak van mij die je verkeerd hebt opgevat.
Dat zou een probleem zijn als moslims zich moesten isoleren van de rest van de mensheid en niet-moslims moesten uitsluiten.
Moslims worden daarentegen opgeroepen om niet-moslims tot Islam uit te nodigen, omdat men ze in essentie als potentiële moslim moet benaderen. Men moet empathisch zijn, zich inleven.
De volgelingen van de profeet (die wij ook als voorbeeld moeten nemen) waren in eerste instantie ook geen moslims, vaak zelfs vijanden van de Islam,
En de koran spreekt tig keer over het hebben van hoogmoed/arrogantie als een kwalijke zaak, dat een gelovige uit het paradijs kan weren.
Vanuit Islamitisch perspectief moeten moslims hun religie niet opdringen aan niet-moslims.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:01 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Tsja, lastig zo. Ik geloof niet in een God. Althans, niet zoals het beschreven staat in de bijbel of andere boeken. Desalniettemin geeft het mij een ünheimlich gevoel hoe sommige mensen hun geloof projecteren op de totale mensheid. Je geeft aan dat vanuit de Islam bekeken er een sterke tendens bestaat om te oordelen over goed en kwaad. Sommige mensen zijn daarom meer "goed" dan anderen. Toch, om de lieve vrede te bewaren, vroeg ik me af of dat veroordelende, wat ik vaak merk vanuit de Islam, het niet beter is om dat te minderen. Ook al heeft jullie God dat zo wel gewild. Als er namelijk continu beoordeeld wordt wat goed of kwaad is, wordt het wel heel lastig gemaakt om met elkaar samen te leven en elkaar te accepteren zoals je bent.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 01:29 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik wil geen moslim worden, kunnen we dan wel met elkaar omgaan volgens jouw geloof?
Maak je niet druk joh, het leven is veel te mooi om je druk te maken, sommige mensen hebben nu eenmaal een tik in de zender, daar verander je weinig aan, gewoon laten gaan die hap.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog een stapje verder gegaan, door NWS en POL voortaan volledig links te laten liggen. Op een leuke en eerlijke manier discussie voeren is daar voor mij in elk geval niet meer mogelijk.
Wel ja zeg, en wat zegt Sinterklaas er eigenlijk over?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet zinloos
Deel van de afscheidstoespraak van de profeet:
[..]
http://www.risallah.com/archief/artikel.php?artikelnr=28
Cirqa 1+ miljard mensen is moslim op aarde en ziet de profeet als voorbeeld
Gutmensch = Remlof?quote:Op zondag 31 juli 2016 07:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens Gutmensch/Remlof sta ik voor alles waar de NSB voor stond, ben ik een fascist, nazi, racist, pvv'er en tokkie.
Ik neem aan dat de man een hekel aan me heeft, maar dat heb ik ook wel een beetje aan hem. Een beetje een kansloze relkloon aanmaken omdat je eigen account niet meer serieus genomen wordt
quote:Op zondag 31 juli 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gutmensch = Remlof?
Dat wist ik heul niet!
quote:
Dan ben je waarschijnlijk een van de weinigen die dat niet wist.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gutmensch = Remlof?
Dat wist ik heul niet!
Ik mis wel vaker dingen.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk een van de weinigen die dat niet wist.
Ik maak me ook niet druk hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 05:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, het leven is veel te mooi om je druk te maken, sommige mensen hebben nu eenmaal een tik in de zender, daar verander je weinig aan, gewoon laten gaan die hap.
Linkje naar dat topic?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Whiskers2000, ze zat de hele tijd zeiken op mensen die jonger dan zij waren ''jullie moeten nog volwassen worden'' of iets in die trant (komend van een eenzame oudere vrouw). En na een fikse ruzie in een nachtbagger en een foto van haar is ze uiteindelijk ontmaskerd door mij en bleek zij dus al die tijd die pvv tattoo vrouw te zijn.
Pff was een willekeurig nachtbaggertopic van een aantal jaar terug zou het zo op het eerste moment niet weten, zal even gaan spitten!quote:
Wats deze ziina, je stuurt me hier zelf heen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er wel een. LTVDK. In elk topic waar ik kom komt hij ook.
Dus bij deze is hij nu mijn aartsvijand.
Hehehehehequote:Op zondag 31 juli 2016 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wats deze ziina, je stuurt me hier zelf heen.
Nare vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |