SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
Gast, het is maar internet joh. Lekker negeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zijn er bij meerdere. Deze mensen hebben met elkaar gemeen dat je er niet zinnig mee kunt discussiëren, dat ze regelmatig (dikwijls ongestraft) de forumregels overtreden en dat ze door mij worden genegeerd.
Gedrag waardoor users op dat lijstje zijn beland, is onder meer het sturen van doodsverwensingen via PM en het verdraaien van mijn mening, om mij vervolgens te framen als een soort extreem-rechtse neo-nazi.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zijn er bij meerdere. Deze mensen hebben met elkaar gemeen dat je er niet zinnig mee kunt discussiëren, dat ze regelmatig (dikwijls ongestraft) de forumregels overtreden en dat ze door mij worden genegeerd.
Gedrag waardoor users op dat lijstje zijn beland, is onder meer het sturen van doodsverwensingen via PM en het verdraaien van mijn mening, om mij vervolgens te framen als een soort extreem-rechtse neo-nazi.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gast, het is maar internet joh. Lekker negeren.
Ik ben nog een stapje verder gegaan, door NWS en POL voortaan volledig links te laten liggen. Op een leuke en eerlijke manier discussie voeren is daar voor mij in elk geval niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gast, het is maar internet joh. Lekker negeren.
ja, maar wie heb je daar uiteindelijk mee? hun in ieder geval niet. Kalm aan johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog een stapje verder gegaan, door NWS en POL voortaan volledig links te laten liggen. Op een leuke en eerlijke manier discussie voeren is daar voor mij in elk geval niet meer mogelijk.
Doodbedreigingen zelfs... Wat een treurnis (van degene die dat sturen dan).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |