SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Ik heb echt pas deze week voor het eerst iets erover gehoord en dat viel ook wel mee, alleen dat van RTL.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwarte Piet begint hetzelfde vermoeiende gehalte aan te nemen als de Amerikaanse verkiezingen.
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.quote:
ze vinden wel weer iets anders. Maar probleem is nu dat negers zelf geen zwarte piet meer kunnen spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.
Ik vind het elk jaar weer genieten hoe heel tokkie Nederland tekeer gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwarte Piet begint hetzelfde vermoeiende gehalte aan te nemen als de Amerikaanse verkiezingen.
Like-en-deel-actiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het elk jaar weer genieten hoe heel tokkie Nederland tekeer gaat.
Mooie traditie aan het worden
like als je het hiermee eens bent
Erger hoor. Dat andere gaat nog soort van ergens overquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kind zo'n matig feest laten vierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima toch. Onze kinderen zijn de eerste generatie die straks niks meekrijgen van dat hele gezeik en een normaal sintfeest gaan vieren.
Wij hebben op.4 december een echte eckte zwarte piet in huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kind zo'n matig feest laten vieren
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben op.4 december een echte eckte zwarte piet in huis.
Zou ook beetje gek zijn als de buurman zonder schmink binnenkomt lopen natuurlijk.quote:
Dan niet.quote:
Benieuwd wat RTL gaat doen, ontslaan of niet. Bij ontslag kan je het programma wel helemaal opdoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Zwarte mensen aap noemen is in ieder geval vragen om problemen.
Zal niemand verbazen als dat wijf nog aangifte doet ook.
Je vrouw.quote:
Die is zojuist 20 minuten geleden naar het ziekenhuis gegaan.quote:
Meh, in een satirisch programma kun je doorgaans wat verder gaan toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Benieuwd wat RTL gaat doen, ontslaan of niet. Bij ontslag kan je het programma wel helemaal opdoeken.
Komt de kleine Pjotr er aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is zojuist 20 minuten geleden naar het ziekenhuis gegaan.
Dat lijkt me erg ongepast.
Het is toch een voetbalprogramma?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh, in een satirisch programma kun je doorgaans wat verder gaan toch?
Zal wel een reprimande worden. Vind wel kwalijk dat Johan zo openlijk racistisch is regelmatig persoonlijk.
Je moet wat als je programma al 2 jaar niet leuk is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
Zal wel een reprimande worden. Vind wel kwalijk dat Johan zo openlijk racistisch is regelmatig persoonlijk.
Ik denk het niet, en als het zo was had ik het nog niet kunnen zeggen.quote:
Viesdik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en als het zo was had ik het nog niet kunnen zeggen.
Wie viesdik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Viesdik?
Hoezo moet ze ziekenhuis dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |