Knutsanquote:
Knutgezicht.quote:
Gaat ook exht kut. Al weer 2x longontsteking gehad en cardioloog was ook niet erg hoopvolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:28 schreef Saind het volgende:
Knutgod! Maakte me al zorgen ouwe reus. Twee weken radiostilte is me te lang
Wat betekent niet hoopvol?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat ook exht kut. Al weer 2x longontsteking gehad en cardioloog was ook niet erg hoopvol
Wel een mooi wk wielrennen gezien in t ziekenhuis
quote:Sylvana blikt in de brief terug op de uitzending: ,,Naar aanleiding van het besluit van jouw broodheer RTL om voortaan geen racistische karikaturen meer in te zetten als hulpje van Sinterklaas, moest het je toch van het hart: het ALLER-ERGSTE aan deze hele kwestie was toch wel de gedachte dat er ergens een vrouw, zwart ook nog, enige vorm van geluk ervaart, laat staan aan iets heuglijks als het terugdringen van racisme en koloniale stereotypering tijdens een volksfeest voor."
Ze vindt dat Derksen niet met het verstand praat, maar met zijn onderbuik. ,,Brein uit, onderbuik aan. Gebruikmakend van je (inmiddels voorspelbare) beperkte vocabulaire liet je de natie weten dat deze hele affaire mij persoonlijk valt aan te rekenen. Als ik, samen met mijn 'enge clubje' van DENK, niet zo had lopen zeiken, was het nooit zover gekomen."
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijnquote:
Hey ik leef ook prima zonder intensief sporten en apneuquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijn
Had ik dit maar gehad op mn 27ste
Kop mijn voorzet eens in manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke motivatie heb je daarvoor?
Apneu krijg je pas vanaf 40 ofzo. Dus iig nog 10 jaar om begrafenisliedjes uit te zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik leef ook prima zonder intensief sporten en apneu
pfff sterkte manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartklep waar ik ontsteking in had lijkt niet echt te verbeteren. Hartritmestoornis als t komende maanden niet verbeterd. En dan kunnen dingen als intensief sporten of apneu oid fataal zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mr Bojangles en Spirit in the Skyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Apneu krijg je pas vanaf 40 ofzo. Dus iig nog 10 jaar om begrafenisliedjes uit te zoeken
Op 1 band of horses - the funeral
Iets met boontje...quote:In Berlijn is een horrorclown neergestoken die een groep jongeren bedreigde. Het zestienjarige slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij een spoedoperatie heeft ondergaan.
De politie hield als verdachte een veertienjarige jarige jongen aan. Het zijn bekenden van elkaar uit de buurt.
wel hip kapseltje en een goed gebitquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |