SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
wij ook of Grey goosequote:Op woensdag 2 november 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de club kopen wij altijd Belvedere met de crew.
Wij meestal batras en cola lights.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij ook of Grey goose
Vrij standaard toch
Alleen kopen wij bijna nooit batra
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
da's balen jaquote:Op woensdag 2 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalzit je dan
7up of red bullquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
de wodka hoor je gewoon puur te drinkenquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7up of red bull
Zelf geen fan van red bulls
Eens, maar ciroc is soms ook lekker, met kokos ofzoquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Uit Lyonquote:
Zei ik net al in een ander topic dat ze naar de zandbak gingen.quote:
Trustenquote:
Of in Chocomelk.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Maak maar een geintje. Ik dronk het altijd op de laatste dag van carnaval als je de alcohol bijna niet meer weg krijgt. Rode wodka met chocomelk.quote:
Daar had ik toen ik dronk altijd maar weinig last van. hahahahhahaquote:[b]Op donderdag 3 november 2016 00:02 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileals je de alcohol bijna niet meer weg krijgt.
Ik wacht op het telefoontje voor de intake. Na de coldturkey ging het redelijk. Vandaag een terugslag. 2 keer 2 uur naar bed gewest. Vanavond redelijk. Alleen de zucht hè? Je mist een vriendjequote:Op donderdag 3 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar had ik toen ik dronk altijd maar weinig last van. hahahahhaha
Hoe gaat het ermee, Tong
Saai he het leven zonder drank.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op het telefoontje voor de intake. Na de coldturkey ging het redelijk. Vandaag een terugslag. 2 keer 2 uur naar bed gewest. Vanavond redelijk. Alleen de zucht hè? Je mist een vriendje
Bijzonder dat hij zijn kutmuziek superieur vindt tov de kutmuziek van lil kleine.quote:
Herman Broodquote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai he het leven zonder drank.
Dat is allemaal kut muziek heeft niks met muziek te maken heel die scene rukt.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij zijn kutmuziek superieur vindt tov de kutmuziek van lil kleine.
Spring maar in de lucht met je kutkop is nou ook niet bepaald hoogstaand of een verlengstuk van zwarte identiteit zoals hij zichzelf omschrijft. Dat is, net als de muziek van lil kleine: commerciële kutmuziek die nergens over gaat.
Ik had het niet gekund, afkicken beginnen buiten de kliniek.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood
vergeleek het met het wachten in een treinstation op een trein waarvan je weet dat ie niet komt.
Ik draai bijna de hele dag lekker harde muziek. Voetballen niet eens gekeken,. Kan me ook niet concentreren. Gelukkig op het toetsenbord te keer gaan en continue overal prikkles vandaan halen.
Het was onverandtwoord wat ik heb gedaan. Ik had al een nitraat tekort. Ik at slecht. Dus m'n spieren waren al spasmen. Ik dronk 2 liter wijn per dag plus 6 blikjes bier. En dat 15 jaar elke dag. In één keer gestopt. Dat was dus cold Turkey plus de slappen epileptische spieren. Het was onveratntwoord. Niemad wist er ook van. Ik hoef jou niet te vertellen wat dat betekent. En dan had jij nog begeleiding.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het niet gekund, afkicken beginnen buiten de kliniek.
Had ook niet gemogen van de dokkie met mijn drankgebruik toen.
Maar ik heb de eerste week alleen in bed gelegen boeken gelezen.
Sowieso veel gelezen toen.
Ik heb niet heel lang gedronken, maar wel jong begonnen en heel erg veel. Dus dat vormt je hersenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was onverandtwoord wat ik heb gedaan. Ik had al een nitraat tekort. Ik at slecht. Dus m'n spieren waren al spasmen. Ik dronk 2 liter wijn per dag plus 6 blikjes bier. En dat 15 jaar elke dag. In één keer gestopt. Dat was dus cold Turkey plus de slappen epileptische spieren. Het was onveratntwoord. Niemad wist er ook van. Ik hoef jou niet te vertellen wat dat betekent. En dan had jij nog begeleiding.
Je komt me toch intullegent over. Wat heb je voor opleiding ?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet heel lang gedronken, maar wel jong begonnen en heel erg veel. Dus dat vormt je hersenen.
Van 14e tot 19e.
En dan ook nog veel rotzooi erbij zoals sos en heel veel benzos.
Bah.
Havo, A-levels (vwo equivalent in Engeland), universiteit 1e jaar gehaald.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:21 schreef tong80 het volgende:
Je komt me toch intullegent over. Wat heb je voor opleiding ?
In oost-europa begin je jong met drank.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ik begon pas op m'n negentiende met drinken. Tot een week geleden. Ben nu 54
Ik heb Havo. Deed niks op school. Zat onder mijn niveau. 10 voor Duits 8 Nederlands en een 3 voor biologie. Dat moest je leren had niet eens een agenda lekker muziekkrant Oor lezen. Wat ze zeiden interesseert me niet. Domme leraren saaie leerlingen op een paarna. 7 jaar over de Havo gedaan er maar afgegaan kon het 8 jaar niet maken tegenpver m'n ouiders. En ik zou toch progvoetballer worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Havo, A-levels (vwo equivalent in Engeland), universiteit 1e jaar gehaald.
Maar school is niet echt mijn ding.
[..]
In oost-europa begin je jong met drank.
Oh ok, ik ga richting matras.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan de batras zit.
Ik heb ook een slecht geheugen. Onthoud wel trivialiteiten.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar heb een vrij slecht geheugen ook overgehouden aan die periode.
Trustenquote:
Dat was een vergissing. Ik kan morgen al worden gebeld. Ik had het verkeerd begrepen ik heb voor drie weken valium meegekregen. De dokter belde vanmiddag om de resultaten van het bloedprikken door te geven. Verontrustend slecht. Cholesterol van 5,6 Nitraat gevaarlijk laag dus als een gek hel de dag bouilon gedronken..quote:Op donderdag 3 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch blijf ik erbij dat 3 weken erg lang is voor een opname.
Ik kon er met 3 dagen terecht en ben toen op een alcohol/cocaine binge gegaan die zijn weerga niet kende.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een vergissing. Ik kan morgen al worden gebeld. Ik had het verkeerd begrepen ik heb voor drie weken valium meegekregen. De dokter belde vanmiddag om de resultaten van het bloedprikken door te geven. Verontrustend slecht. Cholesterol van 5,6 Nitraat gevaarlijk laag dus als een gek hel de dag bouilon gedronken..
Leg eens uit. Niet van die moeilijke woorden gebriokem wat is binge ?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon er met 3 dagen terecht en ben toen op een alcohol/cocaine binge gegaan die zijn weerga niet kende.
Als ik er nu aan denk is dit dat toch een soort nostalgie.
Ik weet niet of binge een Nederlands woord kent, is m'n moedertaal ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Niet van die moeilijke woorden gebriokem wat is binge ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |