SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
wij ook of Grey goosequote:Op woensdag 2 november 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de club kopen wij altijd Belvedere met de crew.
Wij meestal batras en cola lights.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij ook of Grey goose
Vrij standaard toch
Alleen kopen wij bijna nooit batra
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
da's balen jaquote:Op woensdag 2 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij gingen één keer vip zijn hier ergens en toen stonden er max 50 mensen in die zaalzit je dan
7up of red bullquote:Op woensdag 2 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij meestal batras en cola lights.
En dan drink ik de cola lights.
de wodka hoor je gewoon puur te drinkenquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7up of red bull
Zelf geen fan van red bulls
Eens, maar ciroc is soms ook lekker, met kokos ofzoquote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Uit Lyonquote:
Zei ik net al in een ander topic dat ze naar de zandbak gingen.quote:
Trustenquote:
Of in Chocomelk.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de wodka hoor je gewoon puur te drinken
Maak maar een geintje. Ik dronk het altijd op de laatste dag van carnaval als je de alcohol bijna niet meer weg krijgt. Rode wodka met chocomelk.quote:
Daar had ik toen ik dronk altijd maar weinig last van. hahahahhahaquote:[b]Op donderdag 3 november 2016 00:02 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileals je de alcohol bijna niet meer weg krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |