Mwoah, Trump heeft zijn hele carriere te danken aan dealtjes en handjeklap met vriendjes in zijn eigen rijke-mensen netwerkje. Die gaat daar gewoon mee door als hij president wordt hoor. Buitenlandse staatshoofden slapen in zijn hotels, feestjes vinden plaats op zijn golf resorts en uitbestedingen van overheidsprojecten gaan naar zijn vastgoedvriendjes (voor zover dat mogelijk is. Ga er van uit dat er wel e.e.a. is dichtgetimmerd in uitbestedingswetgeving, maar vast zal staan dat hij de randjes gaat opzoeken. En er overheen gaat. Dat is hij al 50 jaar gewend.)quote:Op woensdag 2 november 2016 11:53 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat jij nu nog steeds niet in ziet is dat Trump die bovenlaag niet nodig heeft en zijn eigen gang gaat. Dus geen Haliburton en andere corrupte politieke vriendjes handjesklap.
Dat kan nog wel eens gevaarlijk worden voor hem. (remember Kennedy)
Wie weet, is dat email schandaal, wel erger dan het hele lijstje van trump volgens hen.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik had hem gepost, had het beter gevonden als ze alleen gedrag hadden gedaan en niet ook uitspraken, is te flexibel in wat je wel en niet meeneemt. Tegelijkertijd is ie (imo) wel grappig en geeft ie tegelijkertijd aan hoe hypocriet het is net te doen alsof alleen hillary viul aan zich heeft kleven, wat je genoeg mensen ziet doen.
whitewater en benghazi bleek neprook te zijn dus ook geen vuur. sniper fire en haiti had er wel op gemogen ja.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We came we saw he died, haiti, sniper fire, whitewater, benghazi etc
Pay to playquote:Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
whitewater en benghazi bleek neprook te zijn dus ook geen vuur. sniper fire en haiti had er wel op gemogen ja.
Opvallend hoe conservatief 538 is tov de andere forecasters.twitter:jshkatz twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 21:41:51Clinton win chances over the past three months, forecast by forecast https://t.co/Vnv2cKLTEv reageer retweet
Uh wanhopige calls om te helpen negeren door Clinton en co vindt jij niet de moeite waard om te vermelden?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
whitewater en benghazi bleek neprook te zijn dus ook geen vuur. sniper fire en haiti had er wel op gemogen ja.
Feit dat jij dit zo benoemt toont aan dat je er niet veel van begrepen hebt en als een blok bent gevallen voor de echokamertjes-propaganda. Verdiep je eens in het onderzoek zou'k zeggen. Het liefst van een neutrale site.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Uh wanhopige calls om te helpen negeren door Clinton en co vindt jij niet de moeite waard om te vermelden?
Een interessant stukje van Cenk Uygur gisteren: Bottomline: Trump loopt in een hoog tempo in.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:42 schreef Frutsel het volgende:
RealCleaRPolitics knikkert Nevada en NorthCarolina nu beide in het Trump kamp....
No Toss up map geeft nu 273 Clinton en 265 Trump...
http://www.realclearpolit(...)ral_college_map.html
"Slechtste ooit" kunnen jij en ik onmogelijk beweren aangezien wij daarvoor onvoldoende alle kandidaten die er ooit zijn geweest kennen, zelfs als je enkel de serieuze kandidaten en de kandidaten die een goede kans maken om de POTUS te worden zou beschouwen. Je zou honderden jaren oud moeten zijn om zo'n stelling in te kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind Clinton een slechte kandidaat en Trump de slechtste kandidaat ooit
Je hebt gelijk. Ik neem die stelling terug en verander hem naar slechtste van de laatste decennia. Wie weet wat voor nitwits zich kandidaat stelden bij GOP/DEM-equivalenten in 1850.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Slechtste ooit" kunnen jij en ik onmogelijk beweren aangezien wij daarvoor onvoldoende alle kandidaten die er ooit zijn geweest kennen,
De cijfers voor Rubio lijken te kloppen, ik denk dat er redelijk wat mensen op Clinton/Rubio stemmen, zoals de de meeste polls aangeven bijvoorbeeld in de Cubaanse gemeenschap. Maar ik vind 28% van de republikeinen die op Clinton stemmen wel erg hoog, zelfs voor early voting. Op election night komen we snel achter of deze poll kloptquote:Op woensdag 2 november 2016 11:21 schreef oompaloompa het volgende:
Een tijdje geleden was er een bericht dat 28% van de early republican voters in Florida Clinton gestemd hadden. Dit werd eigenlijk vrijwel meteen afgedaan als een outlier / ruis, alhoewel sommigen wel aangaven dat ruis lager zou moeten zijn omdat dit gaat om mensen die al daadwerkelijk gestemd hadden.
Nu is er een tweet gevonden van de gast die voor Rubio polde:[..]twitter:stranter twitterde op woensdag 02-11-2016 om 03:14:35Surprised it took this long for one of these to leak https://t.co/o5jTOSmvc1 reageer retweet
Ah dank dat verklaart waarom niemand het er over heeft
Wat een kletspraat.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Feit dat jij dit zo benoemt toont aan dat je er niet veel van begrepen hebt en als een blok bent gevallen voor de echokamertjes-propaganda. Verdiep je eens in het onderzoek zou'k zeggen. Het liefst van een neutrale site.
En vraag je eens af waarom onder Bush er een dozijn van dit soort dingen gebeurde zonder enig diepgaand onderzoek.
Een beetje neutraal persoon zal tot de conclusie komen: neprook.
Jij zei toch dat je beide kandidaten helemaal niks vindt? Nou, ik ook. Ik vind Clinton een slechte kandidaat en Trump de slechtste kandidaat ooit. Maar ik zie wellicht de nuances wat beter dan dat zwartwitgewauwel van jou.
Een onderzoek zegt me helemaal niks. De uitslag van een onderzoek, dat wel.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een kletspraat.
Clinton staat onder 2 FBI onderzoeken en is de eerste Pres. kandidaat in de historie die dit ooit heeft gepresteerd. Hulde!!
Als je na al die aanklachten en onderzoeken nu nog niet doorhebt dat dit de meest corrupte, criminele staatsgevaarlijke Presidents kandidaat ooit is, dan ben je wel ontzettend dom!!![]()
Welke 2 dan? Of zie jij het heropenen van een zaak als 2e zaak?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een kletspraat.
Clinton staat onder 2 FBI onderzoeken en is de eerste Pres. kandidaat in de historie die dit ooit heeft gepresteerd. Hulde!!
Als je na al die aanklachten en onderzoeken nu nog niet doorhebt dat dit de meest corrupte, criminele staatsgevaarlijke Presidents kandidaat ooit is, dan ben je wel ontzettend dom!!![]()
Vergeet z'n universiteit niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Een onderzoek zegt me helemaal niks. De uitslag van een onderzoek, dat wel.
Er loopt een onderzoek naar verkrachting van een minderjarige door Trump...dat betekent ook niet meteen dat-ie schuldig is he?
Ik ben geen Trump fan maar nog minder een Clinton fan.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke 2 dan? Of zie jij het heropenen van een zaak als 2e zaak?
En wie is er dan dom?
En met dit soort idiote reacties van je durf je dan nog steeds te beweren geen Trump fan te zijn?
Tegen Trump lopen ook nog enkele onderzoeken, waaronder verkrachting van een minderjarige. Ik neem aan dat we nu ook al aan mogen nemen dat hij daar schuldig aan is, volgens deze denkwijze?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een kletspraat.
Dat zijn civiele aanklachten.quote:
Geef hier eens antwoord op Dutchko.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tegen Trump lopen ook nog enkele onderzoeken, waaronder verkrachting van een minderjarige. Ik neem aan dat we nu ook al aan mogen nemen dat hij daar schuldig aan is, volgens deze denkwijze?
De laatste decennia durf ik nog wel aan.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik neem die stelling terug en verander hem naar slechtste van de laatste decennia. Wie weet wat voor nitwits zich kandidaat stelden bij GOP/DEM-equivalenten in 1850.
Die kans is klein. Een van de redenen waarom ik voor de shocktherapie zou kiezen. Hoe meer je je verdiept in de gelekte e-mails hoe meer het duidelijk wordt dat de inhoud van ondergeschikt belang is. De presentator van Redacted Tonight (aanrader) formuleerde het nog het beste: "not once they were talking about how they could serve the people". Het ging steeds weer over PR, spinning en strategieën. Ik twijfel er niet aan dat dit bij de Republikeinen ook het geval is. Een positief puntje van de Republikeinen, zij hebben wel andere kandidaten een eerlijke kans gegeven bij de primary's. Misschien ook omdat zij veel minder vriendjes hebben bij de media?quote:Ik mag in ieder geval hopen dat de volgende campagne weer over de inhoud gaat.
Dat dacht ik voor deze verkiezingen al maar jij weet hoe het met Sanders is afgelopen. Veel votersuppression onder jongeren en independent voters, de Afro-Americanen die voor HC stemden ondanks dat de Clintons weinig goeds hebben gedaan voor hen (gevangenissen, armoede), de pers die samenwerkte met de DNC, de DNC die samen met Obama en HC haar clubje al had besloten dat HC de nominatie zou krijgen nog voordat de campagne begon. Het punt is dat je een eerlijk verkiezingsproces nodig hebt om het volk de kans te geven om op zo'n kandidaat te stemmen. Het is een gevecht wat je bijna onmogelijk kan winnen, ook als je geen smetje op je politieke CV hebt, je bent gearresteerd wegens een protest tegen racisme, je plannen het beste uitpakken voor 90% van het volk en je hoge likeabilityratings hebt.quote:Sterker nog, ik denk dat bij een volgende verkiezing een kandidaat die principieel zijn tegenstander niet zwart maakt en daar continue op blijft hameren en tijdens debatten continue blijft roepen 'you're pulling a trump/clinton here, please stick to the policies' hoge ogen gaat scoren. Het volk is het ook zat.
Ja, de vleugels van links en rechts zullen sterker worden. Het meest interessante fenomeen: de convergentie van die vleugels zoals Dick Morris aangaf (niet zijn theorie, dat wordt al langer beweerd). Over de oplossingen denken ze verschillend (of we, want ik behoor tot de linker vleugel) maar over de problemen zijn ze het roerend eens. Het is een kwestie van tijd voordat het establishment het gaat verliezen maar of dat dat over 4 jaar of over 8 jaar gaat gebeuren weet ik niet. Ik vermoed wel dat HC/Trump een oneterm president gaat worden. Ze hebben nu al historisch lage likeabilityratings, na 4 jaar presidentschap...quote:Al gaat de alt-right beweging van Trump, de volgende stap in de evolutie van de teaparty natuurlijk niet meer terug de fles in en de echokamers op internet zullen alleen maar extremer en bitterder worden.
quote:Op woensdag 2 november 2016 14:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben geen Trump fan maar nog minder een Clinton fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |