precies. http://www.nytimes.com/in(...)ions/polls.html?_r=0quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:45 schreef KLTZK het volgende:
Het is maar net welke peiling je volgt natuurlijk
Leuk zo'n betaalmuur.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
precies. http://www.nytimes.com/in(...)ions/polls.html?_r=0
wat een poppenkast
Qua Electoral college lijkt het daar ook wel op.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een week geleden riepen we allemaal nog dat Trump kansloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:45 schreef KLTZK het volgende:
Het is maar net welke peiling je volgt natuurlijk
Vermakelijke man. Totaal ongeschikt als president natuurlijk, maar dat is Hillary nog meer, dus Trump.quote:
Als ik qua empathie de twee zou vergelijken is trump nog steeds torens boven hillary.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Het enige waar Trump voor rent is voor zijn eigen belangen en van niemand anders.
Voor niemand anders steekt ie een poot uit tenzij hij er zelf belang bij heeft.
En dat zou als president het landsbelang moeten dienen...
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Vermakelijke man. Totaal ongeschikt als president natuurlijk, maar dat is Hillary nog meer, dus Trump.
? Noem eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Als ik qua empathie de twee zou vergelijken is trump nog steeds torens boven hillary.
Foutmarge? Normaalverdeling en een 95% confidence interval vermelden!quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef justarandomdude het volgende:
1 procent?
Wat is de foutmarge?
Dit nieuws is waardeloos zonder de foutmarge te vermelden!
En dat laatste is anders bij tante Hillary?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Trump is net als die joviale oom die, als ie langskomt, lekker het huis op stelten zet. Overal lak aan, een beetje dollen en boude uitspraken doen. Dat is enig als je klein bent. Iemand die lak heeft aan fatsoen en gezag.
Zo iemand moet je alleen geen macht geven. Want dan blijkt dat diezelfde leuke oom Donald alleen voor zichzelf zorgt. En vooral met zijn eigen belangen bezig is.
En Hillary Clinton is de tante die het eigenlijk nooit met de familie kon vinden en dat na jaren goed probeert te maken met een dinertje, om vervolgens iedereen te vergiftigen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Trump is net als die joviale oom die, als ie langskomt, lekker het huis op stelten zet. Overal lak aan, een beetje dollen en boude uitspraken doen. Dat is enig als je klein bent. Iemand die lak heeft aan fatsoen en gezag.
Zo iemand moet je alleen geen macht geven. Want dan blijkt dat diezelfde leuke oom Donald alleen voor zichzelf zorgt. En vooral met zijn eigen belangen bezig is.
Ik geef enkel mijn indruk hoor. Wat Hillary ook mag mankeren, ik denk dat zij absoluut in het landsbelang regeert hoe heet zoiets. Twijfel ik geen moment aan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat laatste is anders bij tante Hillary?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn indruk hoor. Wat Hillary ook mag mankeren, ik denk dat zij absoluut in het landsbelang regeert hoe heet zoiets. Twijfel ik geen moment aan.
Jij denkt dat ze het slecht met de VS voorheeft?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:12 schreef Infection het volgende:
[..]
En Hillary Clinton is de tante die het eigenlijk nooit met de familie kon vinden en dat na jaren goed probeert te maken met een dinertje, om vervolgens iedereen te vergiftigen.
Hou jij ook zo van Arnold Schwarzenegger...?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:13 schreef Infection het volgende:
[..]Hillary en landsbelang. Zij zit er alleen voor Washington.
Ja. Zij is vooral bezig met eigenbelang en die van de politieke-elite.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het slecht met de VS voorheeft?
Want?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van Arnold Schwarzenegger...?
En Trump niet??quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. Zij is vooral bezig met eigenbelang [...].
Eerlijk? De combinatie van deze smileyquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Want?
En nee, doet me niet zoveel.
Dat zou pas een goede president zijn. Helaas mag hij niet meedoen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van Arnold Schwarzenegger...?
Hoezo, een Amerikaanse president die Amerikaanse belangen verdedigt, wat is daar gek aan? Dat Nederlanders zo graag hun land aan de EU willen verkopen moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump, de man die amerika weer groots gaat maken!
Ten koste van de rest van de wereld uiteraard, inclusief Nederland.
Ik denk niet dat Trump de immigratie uit moslimlanden zal stopzetten, en Nederland al helemaal niet. Sinds 9/11 zijn er minder dan 100 doden gevallen in de VS door toedoen van jihadisten. De Amerikaanse veiligheidsdiensten houden hoogstens 1.000 potentiële soennitische jihadisten in de gaten in de VS op een Amerikaanse moslimbevolking van 4 miljoen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
Hahahaha, links kijkt even bedroefd. Trump is zo slecht nog niet.
In Nederland moeten we het ook doen:
- Geen criminele Oost-Europeanen het land in
- Tijdelijke stop op immigratie uit moslimlanden totdat de terreur voorgoed voorbij is.
Echt. Hoe kan je nu juichen om zo'n man? Clinton is ook niets maar deze man slaat toch wel alles. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen juichen.quote:
Daarnaast heeft Clinton simpelweg betere plannen voor de Amerikanen en de rest van de wereld. Van rechten voor minderheidsgroepen tot zaken als climate change. Zeker dat laatste is enorm belangrijk voor de toekomst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Trump nu zegt en wat Trump in het verleden heeft laten zien zijn twee heel verschillende personen. Misschien heeft de man het licht gezien, ik betwijfel dat toch wel een beetje. Misschien is hij schizofreen, dat zou maar zo kunnen.
De Trump die we kennen is een behoorlijk niets of niemand ontziend zakenman met overigens een twijfelachtig trackrecord op dat gebied die er geen moeite mee heeft zijn klanten, zijn eigen personeel en zijn zakenpartners uit te knijpen, op te lichten of in de steek te laten. Daar zijn talloze voorbeelden van, sterker nog, de man is er vaak nog trots op ook. Belasting betalen is voor losers is zijn moraal. Vrouwen en minderheden zijn er om gebruikt te worden.
De Trump die president wil worden heeft opeens het beste met zijn land en zijn minder bedeelde landgenoten voor. Hij gaat zorgen dat banen terugkomen en dat het de onder- en middenklasse op wonderbaarlijke wijze weer goed gaat. Hij zorgt voor een betere en goedkopere gezondheidszorg. Oh ja en natuurlijk dat muurtje. Hoe hij dat allemaal gaat doen, dat verteld hij niet echt.
Is Clinton dan een geweldige kandidaat? Denk het niet. Maar Clinton is niet de duivel, Clinton gaat geen derde wereldoorlog beginnen en Clinton eet geen geaborteerde foetussen voor het ontbijt (althans niet elke dag). Gewoon een mainstream politicus met alle streken die daarbij horen, zoals een stiekem mailservertje en af en toe wat grootspraak.
Kortom ik begrijp simpelweg het gejuich niet dat een overduidelijke narcistische en egoïstische leugenaar kans maakt president te worden. Een man die keer op keer duidelijk laat zien niet met tegenslag en kritiek te kunnen omgaan. Een man die keer op keer laat zien volledig primair te reageren zodra het tegen zit. En een man die op geen enkele wijze wanneer dan ook, blijk gegeven heeft welke vorm van empathie dan ook te bezitten. Dus ja, Clinton is misschien geen geweldige keuze, Trump is daadwerkelijk een levensgevaarlijk projectiel.
Ik begrijp heel goed dat grote delen van de bevolking in de VS en Europa andere leiders wensen, maar Jezus, kies dan alsjeblieft een normaal mens en niet volslagen mongolen als Trump, Berlusconi, Erdogan, Poetin en Wilders. Zorg voor meer invloed en een andere koers binnen het stelsel of richt een echt kansrijke (derde) partij op.
Ik reageerde op die smiley.... niet op die reacties daarboven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echt. Hoe kan je nu juichen om zo'n man? Clinton is ook niets maar deze man slaat toch wel alles. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen juichen.
Zoals het willen dronen van onschuldige mensen die smerige zaakjes over de overheid naar buiten brengen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Clinton simpelweg betere plannen voor de Amerikanen en de rest van de wereld. Van rechten voor minderheidsgroepen tot zaken als climate change. Zeker dat laatste is enorm belangrijk voor de toekomst.
Amerika is fucked either way, dan maar met een big bang.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echt. Hoe kan je nu juichen om zo'n man? Clinton is ook niets maar deze man slaat toch wel alles. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen juichen.
Post van het kwartaal.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Trump nu zegt en wat Trump in het verleden heeft laten zien zijn twee heel verschillende personen. Misschien heeft de man het licht gezien, ik betwijfel dat toch wel een beetje. Misschien is hij schizofreen, dat zou maar zo kunnen.
De Trump die we kennen is een behoorlijk niets of niemand ontziend zakenman met overigens een twijfelachtig trackrecord op dat gebied die er geen moeite mee heeft zijn klanten, zijn eigen personeel en zijn zakenpartners uit te knijpen, op te lichten of in de steek te laten. Daar zijn talloze voorbeelden van, sterker nog, de man is er vaak nog trots op ook. Belasting betalen is voor losers is zijn moraal. Vrouwen en minderheden zijn er om gebruikt te worden.
De Trump die president wil worden heeft opeens het beste met zijn land en zijn minder bedeelde landgenoten voor. Hij gaat zorgen dat banen terugkomen en dat het de onder- en middenklasse op wonderbaarlijke wijze weer goed gaat. Hij zorgt voor een betere en goedkopere gezondheidszorg. Oh ja en natuurlijk dat muurtje. Hoe hij dat allemaal gaat doen, dat verteld hij niet echt.
Is Clinton dan een geweldige kandidaat? Denk het niet. Maar Clinton is niet de duivel, Clinton gaat geen derde wereldoorlog beginnen en Clinton eet geen geaborteerde foetussen voor het ontbijt (althans niet elke dag). Gewoon een mainstream politicus met alle streken die daarbij horen, zoals een stiekem mailservertje en af en toe wat grootspraak.
Kortom ik begrijp simpelweg het gejuich niet dat een overduidelijke narcistische en egoïstische leugenaar kans maakt president te worden. Een man die keer op keer duidelijk laat zien niet met tegenslag en kritiek te kunnen omgaan. Een man die keer op keer laat zien volledig primair te reageren zodra het tegen zit. En een man die op geen enkele wijze wanneer dan ook, blijk gegeven heeft welke vorm van empathie dan ook te bezitten. Dus ja, Clinton is misschien geen geweldige keuze, Trump is daadwerkelijk een levensgevaarlijk projectiel.
Ik begrijp heel goed dat grote delen van de bevolking in de VS en Europa andere leiders wensen, maar Jezus, kies dan alsjeblieft een normaal mens en niet volslagen mongolen als Trump, Berlusconi, Erdogan, Poetin en Wilders. Zorg voor meer invloed en een andere koers binnen het stelsel of richt een echt kansrijke (derde) partij op.
Clinton heeft gewoon mazzel. Ze gaat het winnen dankzij de Republikeinse kiezers die gewoon een domme keuze hebben gemaakt. Clinton is niet zo populair in de VS en de Republikeinen hadden genoeg goeie kandidaten die haar hadden kunnen verslaan. Ze heeft gewoon geluk dat ze tegenover zo'n halve zool staat. Haar impopulariteit zal echter wel groeien zodra ze gaat regeren en ik durf te voorspellen dat ze slecht een regeerperiode vol zal maken en niet herkozen wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
In pure absolute stemmen kan het nog nipt gaan worden.
Maar de VS gebruikt een systeem met kiesmannen. Dat is waar het echt om draait. En in dat systeem staat Clinton er beter voor.
Ik vermoed dat ze getackeld zal worden door 1 van haar geheime zaakjes zodra ze goed en wel zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:28 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Clinton heeft gewoon mazzel. Ze gaat het winnen dankzij de Republikeinse kiezers die gewoon een domme keuze hebben gemaakt. Clinton is niet zo populair in de VS en de Republikeinen hadden genoeg goeie kandidaten die haar hadden kunnen verslaan. Ze heeft gewoon geluk dat ze tegenover zo'n halve zool staat. Haar impopulariteit zal echter wel groeien zodra ze gaat regeren en ik durf te voorspellen dat ze slecht een regeerperiode vol zal maken en niet herkozen wordt.
Bill en Hilly's liefde voor wilde feesten en cocaïne misschien? Gaan al heel lang geruchten over.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze getackeld zal worden door 1 van haar geheime zaakjes zodra ze goed en wel zit.
Gezien zijn hoofd zou me dat niks verbazen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:35 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Bill en Hilly's liefde voor wilde feesten en cocaïne misschien? Gaan al heel lang geruchten over.
Vooral Bill zou een echte stofzuiger zijn en er wel pap van lusten...
Als je serieus gelooft dat Hillary heeft voorgesteld om Assange te dronen (zeker terwijl hij zich in een land dat een bondgenoot is bevind) dan ben je wel erg naïef.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zoals het willen dronen van onschuldige mensen die smerige zaakjes over de overheid naar buiten brengen?
Clinton: I don’t recall joking about droning Julian Assangequote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je serieus gelooft dat Hillary heeft voorgesteld om Assange te dronen (zeker terwijl hij zich in een land dat een bondgenoot is bevind) dan ben je wel erg naïef.
Maar goed, het is wel vaker duidelijk dat alle 'MSM is corrupt, deze vage site verteld de waarheid' roepers zelf heb blijk geven van kritisch denken.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Clinton: I don’t recall joking about droning Julian Assange
En ik verheug me op jouw humeur als ie er een volslagen puinbak van maakt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik verheug me nu al op de zure reacties bij DWDD en Pauw mocht Trump gaan winnen.
Wat een kleuter niveau.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En ik verheug me op jouw humeur als ie er een volslagen puinbak van maakt.
Een beetje. Die heeft 30 jaar ervaring als politicus en stemt zowat het meest liberaal van alle senators. Met haar contacten kon ze in het bedrijfsleven heel wat meer verdienen, maar ze verkiest de politiek (met als gevolg 30 jaar stront gooien door GOP) boven miljoenen bij elkaar harken in de luwte. Kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat laatste is anders bij tante Hillary?
Nog meer verdienen? Ze heeft al vele miljoenen bij elkaar geharkt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een beetje. Die heeft 30 jaar ervaring als politicus en stemt zowat het meest liberaal van alle senators. Met haar contacten kon ze in het bedrijfsleven heel wat meer verdienen, maar ze verkiest de politiek (met als gevolg 30 jaar stront gooien door GOP) boven miljoenen bij elkaar harken in de luwte. Kun je alleen maar respect voor hebben.
Gelachen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een beetje. Die heeft 30 jaar ervaring als politicus en stemt zowat het meest liberaal van alle senators. Met haar contacten kon ze in het bedrijfsleven heel wat meer verdienen, maar ze verkiest de politiek (met als gevolg 30 jaar stront gooien door GOP) boven miljoenen bij elkaar harken in de luwte. Kun je alleen maar respect voor hebben.
Gaat een stuk minder hard. En met enorm veel gezeik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nog meer verdienen? Ze heeft al vele miljoenen bij elkaar geharkt.
Een leider die er zit voor de belangen van zijn eigen land, dat moeten we niet willen met z'n allen. Beter plaats je het welzijn van de eigen burgers ergens helemaal onderaan, zoals beschaafde volksvertegenwoordigers dat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump, de man die amerika weer groots gaat maken!
Ten koste van de rest van de wereld uiteraard, inclusief Nederland.
Dit dusquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:15 schreef Grems het volgende:
[..]
Een leider die er zit voor de belangen van zijn eigen land, dat moeten we niet willen met z'n allen. Beter plaats je het welzijn van de eigen burgers ergens helemaal onderaan, zoals beschaafde volksvertegenwoordigers dat doen.
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:34 schreef Idisrom het volgende:
Dus, Mike Pence in januari straks president, want ik zie Trump nog wel struikelen in de twee maanden na de verkiezingen.
Is niet gek, ik zeg alleen dat de Amerikaanse belangen niet perse altijd in lijn liggen met de belangen van Nederland. Bijvoorbeeld: De wapenindustrie van de VS. Die heeft er baat bij als er veel onrust is in en rond Europa. Voor Nederland is dat minder leuk. Ander voorbeeld: Handelsverdragen zoals TTIP. Voornamelijk in het voordeel van Amerika en grote bedrijven. Minder leuk voor gewone burgers in Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo, een Amerikaanse president die Amerikaanse belangen verdedigt, wat is daar gek aan? Dat Nederlanders zo graag hun land aan de EU willen verkopen moeten ze zelf weten.
Beetje middle of the road president zal ze zijn met nog een grote kans dat ze een tweede termijn niet haalt, afhankelijk van economie. Maar beter dan een losgeslagen kanon als Trump.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat is het een beetje idd, facepalm, kan niet waar zijn. En nee Hillary is nu wel dusdanig blamished dat je er ook geen gelukkige gevoelens bij krijgt, maar wrs wel ietsje beter dan Trump. Hoe dan ook hoop ik dat wie het ook wordt, het na 4 jaar over is.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waarom een Nederlander die bij zijn volle verstand is, zou willen juichen bij een zege van Trump. Hillary is ook helemaal niks, maar Trump als president is om je dood te schamen. Deze verkiezingen zijn net een hele hele hele slechte soap.
ja ga je jij je dood schamen om wie president van de VS wordtquote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waarom een Nederlander die bij zijn volle verstand is, zou willen juichen bij een zege van Trump. Hillary is ook helemaal niks, maar Trump als president is om je dood te schamen. Deze verkiezingen zijn net een hele hele hele slechte soap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |