abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:14:08 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166350647
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:12 schreef Infection het volgende:

[..]

En Hillary Clinton is de tante die het eigenlijk nooit met de familie kon vinden en dat na jaren goed probeert te maken met een dinertje, om vervolgens iedereen te vergiftigen.
Jij denkt dat ze het slecht met de VS voorheeft?
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:15:29 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166350671
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:13 schreef Infection het volgende:

[..]

_O- Hillary en landsbelang. Zij zit er alleen voor Washington.
Hou jij ook zo van Arnold Schwarzenegger...?
pi_166350688
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze het slecht met de VS voorheeft?
Ja. Zij is vooral bezig met eigenbelang en die van de politieke-elite.
pi_166350706
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Want?

En nee, doet me niet zoveel.
pi_166350728
Waar zijn de mensen die een paar maanden terug riepen dat Trump geen serieuze kandidaat is?
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:18:38 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166350734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Ja. Zij is vooral bezig met eigenbelang [...].
En Trump niet??

Dit geloof ik niet!! :o :o :o

Die man ADEMT zijn eigen belangen.
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:21:05 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166350788
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Want?

En nee, doet me niet zoveel.
Eerlijk? De combinatie van deze smiley _O- en Trump vind ik onbegrijpelijk. Kinderlijk bijna. Die man is niet om te lachen namelijk.
pi_166351784
Trump :')
Clinton _O_
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:16:51 #59
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_166352020
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat zou pas een goede president zijn. Helaas mag hij niet meedoen.
Bedankt Hans.
pi_166352047
Hahahaha, links kijkt even bedroefd. Trump is zo slecht nog niet.

In Nederland moeten we het ook doen:
- Geen criminele Oost-Europeanen het land in
- Tijdelijke stop op immigratie uit moslimlanden totdat de terreur voorgoed voorbij is.
pi_166352109
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump, de man die amerika weer groots gaat maken!

Ten koste van de rest van de wereld uiteraard, inclusief Nederland.
Hoezo, een Amerikaanse president die Amerikaanse belangen verdedigt, wat is daar gek aan? Dat Nederlanders zo graag hun land aan de EU willen verkopen moeten ze zelf weten.
pi_166352547
Je moet natuurlijk ook de belangen behartigen van de mensen die je betalen net zoals bv een advocaat dat doet voor zijn cliënt.
Opzich een nieuw gegeven voor Europese politici.
pi_166352830
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
Hahahaha, links kijkt even bedroefd. Trump is zo slecht nog niet.

In Nederland moeten we het ook doen:
- Geen criminele Oost-Europeanen het land in
- Tijdelijke stop op immigratie uit moslimlanden totdat de terreur voorgoed voorbij is.
Ik denk niet dat Trump de immigratie uit moslimlanden zal stopzetten, en Nederland al helemaal niet. Sinds 9/11 zijn er minder dan 100 doden gevallen in de VS door toedoen van jihadisten. De Amerikaanse veiligheidsdiensten houden hoogstens 1.000 potentiële soennitische jihadisten in de gaten in de VS op een Amerikaanse moslimbevolking van 4 miljoen.

Daar tegenover staat dat er in de VS 1,4 miljoen gewelddadige bendeleden zijn en sinds 9/11 zijn er bijna een half miljoen Amerikanen om het leven gekomen door gun violence.

Dus ik zie niet in waarom er zo disproportioneel gereageerd dient te worden door 2 miljard moslims de toegang tot de VS te ontzeggen en je relatie met 50 (?) moslimlanden op het spel te zetten, laat staan je militaire belangen op strategische plekken in de islamitische wereld.

Kom maar terug wanneer Trump daadwerkelijk de grenzen sluit voor moslims. Tot nooit.

P.S. gaat Trump ook de grenzen sluiten voor de meer dan 100 miljoen moslims uit jouw niet-islamitische India? Waarom niet?
pi_166352957
Trump :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:53:53 #65
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_166353037
Wat Trump nu zegt en wat Trump in het verleden heeft laten zien zijn twee heel verschillende personen. Misschien heeft de man het licht gezien, ik betwijfel dat toch wel een beetje. Misschien is hij schizofreen, dat zou maar zo kunnen.

De Trump die we kennen is een behoorlijk niets of niemand ontziend zakenman met overigens een twijfelachtig trackrecord op dat gebied die er geen moeite mee heeft zijn klanten, zijn eigen personeel en zijn zakenpartners uit te knijpen, op te lichten of in de steek te laten. Daar zijn talloze voorbeelden van, sterker nog, de man is er vaak nog trots op ook. Belasting betalen is voor losers is zijn moraal. Vrouwen en minderheden zijn er om gebruikt te worden.

De Trump die president wil worden heeft opeens het beste met zijn land en zijn minder bedeelde landgenoten voor. Hij gaat zorgen dat banen terugkomen en dat het de onder- en middenklasse op wonderbaarlijke wijze weer goed gaat. Hij zorgt voor een betere en goedkopere gezondheidszorg. Oh ja en natuurlijk dat muurtje. Hoe hij dat allemaal gaat doen, dat verteld hij niet echt.

Is Clinton dan een geweldige kandidaat? Denk het niet. Maar Clinton is niet de duivel, Clinton gaat geen derde wereldoorlog beginnen en Clinton eet geen geaborteerde foetussen voor het ontbijt (althans niet elke dag). Gewoon een mainstream politicus met alle streken die daarbij horen, zoals een stiekem mailservertje en af en toe wat grootspraak.

Kortom ik begrijp simpelweg het gejuich niet dat een overduidelijke narcistische en egoïstische leugenaar kans maakt president te worden. Een man die keer op keer duidelijk laat zien niet met tegenslag en kritiek te kunnen omgaan. Een man die keer op keer laat zien volledig primair te reageren zodra het tegen zit. En een man die op geen enkele wijze wanneer dan ook, blijk gegeven heeft welke vorm van empathie dan ook te bezitten. Dus ja, Clinton is misschien geen geweldige keuze, Trump is daadwerkelijk een levensgevaarlijk projectiel.

Ik begrijp heel goed dat grote delen van de bevolking in de VS en Europa andere leiders wensen, maar Jezus, kies dan alsjeblieft een normaal mens en niet volslagen mongolen als Trump, Berlusconi, Erdogan, Poetin en Wilders. Zorg voor meer invloed en een andere koers binnen het stelsel of richt een echt kansrijke (derde) partij op.
pi_166353698
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zeg dat wel!!
Echt. Hoe kan je nu juichen om zo'n man? Clinton is ook niets maar deze man slaat toch wel alles. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen juichen.
pi_166353717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:48 schreef Infection het volgende:

[..]

Leuk zo'n betaalmuur.
de bekende retoriek uiteraard.
pi_166353884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Trump nu zegt en wat Trump in het verleden heeft laten zien zijn twee heel verschillende personen. Misschien heeft de man het licht gezien, ik betwijfel dat toch wel een beetje. Misschien is hij schizofreen, dat zou maar zo kunnen.

De Trump die we kennen is een behoorlijk niets of niemand ontziend zakenman met overigens een twijfelachtig trackrecord op dat gebied die er geen moeite mee heeft zijn klanten, zijn eigen personeel en zijn zakenpartners uit te knijpen, op te lichten of in de steek te laten. Daar zijn talloze voorbeelden van, sterker nog, de man is er vaak nog trots op ook. Belasting betalen is voor losers is zijn moraal. Vrouwen en minderheden zijn er om gebruikt te worden.

De Trump die president wil worden heeft opeens het beste met zijn land en zijn minder bedeelde landgenoten voor. Hij gaat zorgen dat banen terugkomen en dat het de onder- en middenklasse op wonderbaarlijke wijze weer goed gaat. Hij zorgt voor een betere en goedkopere gezondheidszorg. Oh ja en natuurlijk dat muurtje. Hoe hij dat allemaal gaat doen, dat verteld hij niet echt.

Is Clinton dan een geweldige kandidaat? Denk het niet. Maar Clinton is niet de duivel, Clinton gaat geen derde wereldoorlog beginnen en Clinton eet geen geaborteerde foetussen voor het ontbijt (althans niet elke dag). Gewoon een mainstream politicus met alle streken die daarbij horen, zoals een stiekem mailservertje en af en toe wat grootspraak.

Kortom ik begrijp simpelweg het gejuich niet dat een overduidelijke narcistische en egoïstische leugenaar kans maakt president te worden. Een man die keer op keer duidelijk laat zien niet met tegenslag en kritiek te kunnen omgaan. Een man die keer op keer laat zien volledig primair te reageren zodra het tegen zit. En een man die op geen enkele wijze wanneer dan ook, blijk gegeven heeft welke vorm van empathie dan ook te bezitten. Dus ja, Clinton is misschien geen geweldige keuze, Trump is daadwerkelijk een levensgevaarlijk projectiel.

Ik begrijp heel goed dat grote delen van de bevolking in de VS en Europa andere leiders wensen, maar Jezus, kies dan alsjeblieft een normaal mens en niet volslagen mongolen als Trump, Berlusconi, Erdogan, Poetin en Wilders. Zorg voor meer invloed en een andere koers binnen het stelsel of richt een echt kansrijke (derde) partij op.
Daarnaast heeft Clinton simpelweg betere plannen voor de Amerikanen en de rest van de wereld. Van rechten voor minderheidsgroepen tot zaken als climate change. Zeker dat laatste is enorm belangrijk voor de toekomst.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:23:29 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166353885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Echt. Hoe kan je nu juichen om zo'n man? Clinton is ook niets maar deze man slaat toch wel alles. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen juichen.
Ik reageerde op die smiley.... niet op die reacties daarboven.
pi_166353935
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:23 schreef kipknots het volgende:

[..]

Daarnaast heeft Clinton simpelweg betere plannen voor de Amerikanen en de rest van de wereld. Van rechten voor minderheidsgroepen tot zaken als climate change. Zeker dat laatste is enorm belangrijk voor de toekomst.
Zoals het willen dronen van onschuldige mensen die smerige zaakjes over de overheid naar buiten brengen?
pi_166353969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Amerika is fucked either way, dan maar met een big bang.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:28:34 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166354045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef mcmlxiv het volgende:

Post van het kwartaal. ^O^
pi_166354055
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
In pure absolute stemmen kan het nog nipt gaan worden.
Maar de VS gebruikt een systeem met kiesmannen. Dat is waar het echt om draait. En in dat systeem staat Clinton er beter voor.
Clinton heeft gewoon mazzel. Ze gaat het winnen dankzij de Republikeinse kiezers die gewoon een domme keuze hebben gemaakt. Clinton is niet zo populair in de VS en de Republikeinen hadden genoeg goeie kandidaten die haar hadden kunnen verslaan. Ze heeft gewoon geluk dat ze tegenover zo'n halve zool staat. Haar impopulariteit zal echter wel groeien zodra ze gaat regeren en ik durf te voorspellen dat ze slecht een regeerperiode vol zal maken en niet herkozen wordt.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_166354097
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:28 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Clinton heeft gewoon mazzel. Ze gaat het winnen dankzij de Republikeinse kiezers die gewoon een domme keuze hebben gemaakt. Clinton is niet zo populair in de VS en de Republikeinen hadden genoeg goeie kandidaten die haar hadden kunnen verslaan. Ze heeft gewoon geluk dat ze tegenover zo'n halve zool staat. Haar impopulariteit zal echter wel groeien zodra ze gaat regeren en ik durf te voorspellen dat ze slecht een regeerperiode vol zal maken en niet herkozen wordt.
Ik vermoed dat ze getackeld zal worden door 1 van haar geheime zaakjes zodra ze goed en wel zit.
pi_166354189
Dus, Mike Pence in januari straks president, want ik zie Trump nog wel struikelen in de twee maanden na de verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')