precies. http://www.nytimes.com/in(...)ions/polls.html?_r=0quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:45 schreef KLTZK het volgende:
Het is maar net welke peiling je volgt natuurlijk
Leuk zo'n betaalmuur.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
precies. http://www.nytimes.com/in(...)ions/polls.html?_r=0
wat een poppenkast
Qua Electoral college lijkt het daar ook wel op.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een week geleden riepen we allemaal nog dat Trump kansloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:45 schreef KLTZK het volgende:
Het is maar net welke peiling je volgt natuurlijk
Vermakelijke man. Totaal ongeschikt als president natuurlijk, maar dat is Hillary nog meer, dus Trump.quote:
Als ik qua empathie de twee zou vergelijken is trump nog steeds torens boven hillary.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Het enige waar Trump voor rent is voor zijn eigen belangen en van niemand anders.
Voor niemand anders steekt ie een poot uit tenzij hij er zelf belang bij heeft.
En dat zou als president het landsbelang moeten dienen...
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Vermakelijke man. Totaal ongeschikt als president natuurlijk, maar dat is Hillary nog meer, dus Trump.
? Noem eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Als ik qua empathie de twee zou vergelijken is trump nog steeds torens boven hillary.
Foutmarge? Normaalverdeling en een 95% confidence interval vermelden!quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef justarandomdude het volgende:
1 procent?
Wat is de foutmarge?
Dit nieuws is waardeloos zonder de foutmarge te vermelden!
En dat laatste is anders bij tante Hillary?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Trump is net als die joviale oom die, als ie langskomt, lekker het huis op stelten zet. Overal lak aan, een beetje dollen en boude uitspraken doen. Dat is enig als je klein bent. Iemand die lak heeft aan fatsoen en gezag.
Zo iemand moet je alleen geen macht geven. Want dan blijkt dat diezelfde leuke oom Donald alleen voor zichzelf zorgt. En vooral met zijn eigen belangen bezig is.
En Hillary Clinton is de tante die het eigenlijk nooit met de familie kon vinden en dat na jaren goed probeert te maken met een dinertje, om vervolgens iedereen te vergiftigen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Trump is net als die joviale oom die, als ie langskomt, lekker het huis op stelten zet. Overal lak aan, een beetje dollen en boude uitspraken doen. Dat is enig als je klein bent. Iemand die lak heeft aan fatsoen en gezag.
Zo iemand moet je alleen geen macht geven. Want dan blijkt dat diezelfde leuke oom Donald alleen voor zichzelf zorgt. En vooral met zijn eigen belangen bezig is.
Ik geef enkel mijn indruk hoor. Wat Hillary ook mag mankeren, ik denk dat zij absoluut in het landsbelang regeert hoe heet zoiets. Twijfel ik geen moment aan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat laatste is anders bij tante Hillary?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn indruk hoor. Wat Hillary ook mag mankeren, ik denk dat zij absoluut in het landsbelang regeert hoe heet zoiets. Twijfel ik geen moment aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |