abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:34:21 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356091
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Chewie het volgende:
Kan er ook een POL topic komen voor de Amerikaanse verkiezingen?
Ik lees nu een paar weken mee hier, maar dit topic is meer amusement dan een volwaardig POL-topic idd. Verdomd weinig inhoud en feiten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_166356118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Hoe kan je bovendien een e-mail stelen? :?
Stelen is ontvreemding van een goed, het houdt in dat als ik het van jou steel dat jij het dan niet meer hebt. Eenzelfde discussie als bij piraterij. Just saying.
Dat kan heel simpel als je intellectueel eigendom ook als eigendom ziet, dat het dan een kopie is maakt het dan niet minder diefstal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2016 21:40:34 ]
pi_166356120
quote:

[..]

In een rechtstaat wel. In de USA...?
Stelen is ontvreemding van een goed, het houdt in dat als ik het van jou steel dat jij het dan niet meer hebt. Eenzelfde discussie als bij piraterij. Just saying.
Juist in (zichzelf respecterende) rechtstaten is het gebruik van onrechtmatig verkregen bewijs meestal geen gemeengoed.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166356228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Allicht, het lijkt me ook een iets té groot verschil.

Dezelfde poller zat echter eerste Clinton +2. Het is nog een paar dagen wachten, echter lijkt Trump weer terug in de race te komen.
De race wordt al wel een tijdje weer iets spannender inderdaad. Is ook zeker een goede poll voor Trump. De fluctuatie is ook weer niet zo heel groot als je ook rekening houdt met een MoE van pakweg +- 4 procentpunt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166356250
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij denkt oprecht dat Hillary naar Flint gaat voor een debat en zich niet voorbereid op een vraag over loodvergiftiging? :D
voorbereidt ;)
Ik denk dat het wel wordt voorbereid - merk op dat haar team en de overheid in het algemeen die mensen heeft laten vallen als een baksteen - maar als een heel team urenlang aan die voorbereiding kan werken omdat ze voor 100% zeker weten dat er een vraag over wordt gesteld dan kom je wellicht met een beter antwoord dan wanneer 1 iemand er een kwartier aan heeft besteed.

Voor wie wil weten hoe het precies zit met Flint, TYT Politics heeft er een serie van gemaakt. Ik raad het van harte aan, ik weet zeker dat je kennis zal opdoen die je nog niet had.
https://www.youtube.com/p(...)Nuhr5v8NOPJkiuevFN8c
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166356369
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:26 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Wel lekker cherrypicken verder. http://projects.fivethirt(...)cast/north-carolina/
Nou vooruit de volgende is misschien beter voor je
PpollingNumbers twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 21:40:20 #California SurveyUSA, (10/28-31):Clinton 56 (+21)Trump 35Johnson 4Stein 1https://t.co/NSk0WFCOAy reageer retweet
pi_166356387
quote:

[..]

In een rechtstaat wel. In de USA...?
Ik verwacht dat het onder het Fourth Amendment zal vallen in een rechtszaak. In principe waren deze e-mails privé, en zijn ze ontvreemd (ja Bram, dat kan ook digitaal) vanuit zijn inbox. De politie mag geen bewijsmateriaal gebruiken dat op illegale wijze is verkregen, en ik zou als advocaat dan ook aangeven dat deze e-mails uit illegale bron zijn gekomen en dus niet als bewijs gebruikt mogen worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166356442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

voorbereidt ;)
Ik denk dat het wel wordt voorbereid - merk op dat haar team en de overheid in het algemeen die mensen heeft laten vallen als een baksteen - maar als een heel team urenlang aan die voorbereiding kan werken omdat ze voor 100% zeker weten dat er een vraag over wordt gesteld dan kom je wellicht met een beter antwoord dan wanneer 1 iemand er een kwartier aan heeft besteed.

Voor wie wil weten hoe het precies zit met Flint, TYT Politics heeft er een serie van gemaakt. Ik raad het van harte aan, ik weet zeker dat je kennis zal opdoen die je nog niet had.
https://www.youtube.com/p(...)Nuhr5v8NOPJkiuevFN8c
Ik kan je verklappen Bram, ook zonder vooraf te horen dat ze het gaan vragen kan je 100% zeker weten dat er een vraag komt over loodvergifiting als je in Flint bent.
pi_166356447
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

PpollingNumbers twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 21:40:20 #California SurveyUSA, (10/28-31):Clinton 56 (+21)Trump 35Johnson 4Stein 1https://t.co/NSk0WFCOAy reageer retweet
Trump gaat cali nooit van zijn leven rood krijgen. :')
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:44:28 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166356480
quote:

[..]

California...
Lijkt me niet echt een reële poll.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166356490
quote:

[..]

Hoezo kijk je niet gewoon naar de modellen van 538? Dan krijg je toch een beter beeld bij de verschuivingen van alle polls?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166356511
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Trump gaat cali nooit van zijn leven rood krijgen. :')
Natuurlijk niet, net als Clinton Texas niet blauw gaat krijgen. Maar goed, je had mensen hier die er heilig van overtuigd waren dat Trump staten als Californië of New York wel even competitief ging maken.
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:45:40 #263
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166356523
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

De race wordt al wel een tijdje weer iets spannender inderdaad. Is ook zeker een goede poll voor Trump. De fluctuatie is ook weer niet zo heel groot als je ook rekening houdt met een MoE van pakweg +- 4 procentpunt.
Ook Trump +3 zou in NC al een grote verandering betekenen. Hoewel het redelijk aansluit bij de overige recente polls.

Trump is toch weer terug op 27,9% (538), waar hij naar ik meen vorige week nog rond de 13% had om te winnen.

Het probleem voor Trump blijft sowieso hetzelfde een staat uit het lijstje CO, MN, WI, MI, NH pakken, waarvoor hij toch nog een procent of 2 extra zal moeten opschuiven.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166356641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ook Trump +3 zou in NC al een grote verandering betekenen. Hoewel het redelijk aansluit bij de overige recente polls.

Trump is toch weer terug op 27,9% (538), waar hij naar ik meen vorige week nog rond de 13% had om te winnen.

Het probleem voor Trump blijft sowieso hetzelfde een staat uit het lijstje CO, MN, WI, MI, NH pakken, waarvoor hij toch nog een procent of 2 extra zal moeten opschuiven.
Klopt ja, het trekt inderdaad wat aan in de peilingen, maar de electoral map is nog steeds aardig in het nadeel van Trump.
Waar FiveThirtyEight redelijk schappelijk is voor Trump zijn Predictwise en the Upshot dat weer wat minder. Die hebben Trump nog steeds op zo'n 10-15%.
Zoals ik al eerder zei is het met name de komende dagen interessant om te zien wat de peilingen doen.
En uiteindelijk wat de uitslag versus de peilingen doet natuurlijk.
pi_166356694
Een longread (lichtjes): https://www.pastemagazine(...)ordination-in-e.html

John Podesta Discussed Super PAC Coordination in Email With Hillary Clinton

...
This exchange, in which the campaign is essentially discussing the best way to “slow” Republicans coordinating with super PACs, without themselves getting burned for the same kind of activity, reveals two key points.

1. Top Staff from Clinton campaign—likely including Clinton herself—knows of coordination with super PACs.

We’ve already known for several weeks that Podesta was aware of the campaign’s illegal coordination. The Intercept reported on several emails released earlier this month that demonstrate as much beyond a reasonable doubt. Now, however, we see the campaign chair discussing it openly in an email exchange with Clinton herself, along with Mook, Elias, and Palmieri. Podesta’s suggestion to Priorities USA Action “functional” while using legal tools to “slow” the GOP down, along with Elias’ words of warning to take care the campaign does not hurt itself in the process because of that super PAC’s activities, is as much a smoking gun as has been found in a Wikileaks release to date.

That raises the next point.

2. Marc Elias should have advised his clients differently.

Elias may have committed an ethics violation in his email response. Nowhere did he make any suggestion that the campaign not engage in the illegal coordination. Rather, he cautioned Podesta to be careful what path he chose because of the activities of Priorities and other pro-Clinton super PACs the campaign was obviously coordinating with.

There is a question as to whether or not this kind of legal advice constitutes an ethics violation. Lawyers are generally prohibited from knowingly counseling or assisting their clients in committing a continued crime or fraud. The American Bar Association’s Model Rule 1.16(a)(1), comment [9], paragraph (d), says as much. The activities the campaign is engaging in likely constitute a criminal offense. In June of 2015, in a landmark case, a nationally prominent Republican operative, Tyler Harber, was sentenced to two years in prison for illegal coordination with super PACs by a district judge in Virginia.

What happens now?

We now know that Clinton and many of her top level staff are indeed aware of that the campaign is engaged in illegal activity.
...

#NoDAPL
pi_166356716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Trump moet toch gewoon FL NC NV MN CO en OH winnen om te komen 270 ev?
pi_166356831
Vanavond niet veel tijd om iedereen van alles uit te leggen dus ik houd het even bij een vraag; Klopt het nou werkelijk dat Obama en zo Hillary verwijderd hebben op Twitter?
pi_166356865
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Of PA, MI
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:54:43 #270
56749 BlaZ
pi_166356875
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ja waarvan FL, NC, NV, OH te winnen zijn in principe. Waarna het 266-272 staat (afhankelijk van Mc Mullin in Utah).

Een van de volgende CO, MN, WI, MI, NH, PA is nog nodig om winst binnen te halen, alleen daar staat trump bij 538 op maximaal 20%.

Bij WI,MI,PA mag hij Nevada nog verliezen.

Indien ze Colorado en Nevada uitwisselen krijgen we een gelijkspel :P
pi_166356896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Vanavond niet veel tijd om iedereen van alles uit te leggen dus ik houd het even bij een vraag; Klopt het nou werkelijk dat Obama en zo Hillary verwijderd hebben op Twitter?
Ja, maar dat is zo te zien al maanden (of een jaar) geleden gebeurd.
pi_166356926
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo te zien aan wat?
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:56:51 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166356945
quote:

[..]

Waarom?
Ik lees juist elders dat ze ook alle tweets verwijderd hebben.
pi_166356956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja waarvan FL, NC, NV, OH te winnen zijn in principe. Waarna het 266-272 staat (afhankelijk van Mc Mullin in Utah).

Een van de volgende CO, MN, WI, MI, NH, PA is nog nodig om winst binnen te halen, alleen daar staat trump bij 538 op maximaal 20%.

Bij WI,MI,PA mag hij Nevada nog verliezen.

Indien ze Colorado en Nevada uitwisselen krijgen we een gelijkspel :P
Trump pakt denk ik CO wel.
I feel kinda Locrian today
pi_166356980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo te zien aan wat?
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Chewie het volgende:
Als het bij de eerste "doesfollow" al fout gaat, aangezien Michelle Obama een heel ander account heeft iets wat Barry natuurlijk blijft negeren, waarom dan de rest van die onzin gelijk geloven?

Als je overigens bij potus kijkt volgt die al ruim een jaar HRC niet, flotus (michelle obama's twitter) is de datum 2016-04-05 en dat van senwarren is ook van 2015.

Dus waar klampen al die idiote trump fans hier zich nu weer aan vast?
Aan deze post, die heeft specifieke data dus zal het wel ergens gevonden hebben. Ik kan doesfollow zelf niet gebruiken, ik heb namelijk geen Twitter, dus ik neem dit maar aan.
pi_166357043
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Aan deze post, die heeft specifieke data dus zal het wel ergens gevonden hebben. Ik kan doesfollow zelf niet gebruiken, ik heb namelijk geen Twitter, dus ik neem dit maar aan.
Potus is een ander/tweede account van Obama denk ik? Hoe zit het met dat account?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2016 21:59:58 ]
pi_166357184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Potus is een ander/tweede account van Obama denk ik? Hoe zit het met dat account?
Die volgt 634.000 mensen, dat ga ik niet handmatig nazoeken hoor.
pi_166357247
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die volgt 634.000 mensen, dat ga ik niet handmatig nazoeken hoor.
Lekker gemakzuchtig. Zal wel toeval zijn.
pi_166357340
Kan iemand mij vertellen waar dit gelul over twitter op slaat? De tweets van Trump blijven toch gewoon geheim?

(Hoop ik voor hem.)
pi_166357356
quote:

[..]

Of zelfs nooit gevolgd
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:09:05 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166357409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:07 schreef Ulx het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit gelul over twitter op slaat? De tweets van Trump blijven toch gewoon geheim?

(Hoop ik voor hem.)
Een aantal hoge Democraten, onder andere de president en de First Lady, zouden hun tweets mbt Hillary verwijderd hebben en zijn gestopt met haar te volgen.
Dit zou dan gaan om banden verbreken, ratten die een zinkend schip verlaten etc.

Hierdoor worden geruchten sterker dat er binnen korte tijd informatie vrijkomt die nogal schadelijk is.
pi_166357410
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Plaatje was ook al gepost

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
StocksAlotTEMP twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 18:30:20 #ImWithHer its a bad day when POTUS, Michelle Obama and Sen. Warren delete you from Twitter...If Hillary goes low,… https://t.co/rvyEleKJT2 reageer retweet
[ afbeelding ]
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2016 @ 22:10:34 #284
230491 Zith
pls tip
pi_166357471

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 01-11-2016 22:12:48 (Bespreek dat in WEB ofso, man man man) ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:17:19 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166357783
House of Cards aflevering zoveel: een anonieme getuige bij aankomende rechtszaak in december

quote:
Witness: Trump also raped 12-year-old — and used her disappearance to threaten another victim

A witness who’s backing a woman’s child rape claims against Donald Trump also accused the Republican presidential nominee of sexually assaulting another, even younger girl.

Trump is due to appear in federal court Dec. 16 for a status conference after a judge allowed the lawsuit, which seeks $75,000 in damages, to move forward.

https://www.rawstory.com/(...)tim/comments/#disqus
Een ongelooflijke aantijging, waarbij het maar de vraag is in hoeverre dit uberhaupt te bewijzen valt als het al is gebeurd.

Misschien is er nog wel een recount gaande tijdens die rechtszaak om de clusterfuck compleet te maken. :+
Géén kloon van tvlxd!
pi_166357833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:17 schreef Montov het volgende:
House of Cards aflevering zoveel: een anonieme getuige bij aankomende rechtszaak in december

[..]

Een ongelooflijke aantijging, waarbij het maar de vraag is in hoeverre dit uberhaupt te bewijzen valt als het al uberhaupt is gebeurd.

Nou, het gebeurde bij iemand thuis die de cel in moest wegens spelen met kleine meisjes. En er schijnen getuigen te zijn.
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:19:14 #287
56749 BlaZ
pi_166357859
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt ja, het trekt inderdaad wat aan in de peilingen, maar de electoral map is nog steeds aardig in het nadeel van Trump.
Waar FiveThirtyEight redelijk schappelijk is voor Trump zijn Predictwise en the Upshot dat weer wat minder. Die hebben Trump nog steeds op zo'n 10-15%.
Zoals ik al eerder zei is het met name de komende dagen interessant om te zien wat de peilingen doen.
En uiteindelijk wat de uitslag versus de peilingen doet natuurlijk.
Inderdaad, het is altijd even wachten tot de gebeurtenissen doorwerken in meerdaagse polls.
Dat komt denk ik omdat 538 de trend sterker meeweegt. Qua pure percentages lijkt me de winstkans voor Trump inderdaad eerder richting 10-15% te zitten dan de 28,9% die 538 aangeeft.
pi_166357872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:17 schreef Montov het volgende:

[..]

Een ongelooflijke aantijging, waarbij het maar de vraag is in hoeverre dit uberhaupt te bewijzen valt als het al is gebeurd.

Misschien is er nog wel een recount gaande tijdens die rechtszaak om de clusterfuck compleet te maken. :+
Heeft ie HC al als advocaat aangemomen? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Euribob op 01-11-2016 22:25:07 (Nee..) ]
pi_166357959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:19 schreef BlaZ het volgende:

[..] Qua pure percentages lijkt me de winstkans voor Trump inderdaad eerder richting 10-15% te zitten
:')

Richting de 60% is realistischer ;)
pi_166357989
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Waarschijnlijk niet. Die begonnen in 2014 al met zijn tweetjes, samen met de mevrouw die je onder mijn gebruikersnaam ziet staan, aan de voorbereiding van haar campagne, samen met DWS.
#NoDAPL
pi_166358130
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

In tegenstelling tot willekeurige fokkers die zaken roepen zijn dergelijke modellen in ieder geval nog onderbouwd qua data en methodiek.
Maar fijn dat jouw glazen bol op 60% uitkomt. Nemen we mee.
pi_166358187
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

In tegenstelling tot willekeurige fokkers die zaken roepen zijn dergelijke modellen in ieder geval nog onderbouwd qua data en methodiek.
Hoeveel kiesmannen per persoon staan eigenlijk al vast (>12% verschil of zo)?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:27:05 #293
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166358193
Was deze Trumpism al voorbij gekomen?

quote:
“But she wants open borders,” Trump said at a campaign stop in Greeley, Colorado. “You saw that during the debate. WikiLeaks got her again. She never talked about open borders. She wants open borders. We could have 600 million people pour into our country. Think of it. Once you have open borders like that, you don’t have a country anymore.”

At his third and final stop in Albuquerque, Trump repeated the claim, although he increased the number by 50 million.

“She wants to let people just pour in,” Trump said. “You could have 650 million people pour in and we do nothing about it. Think of it. That’s what could happen. You triple the size of our country in one week.”

http://www.cbsnews.com/ne(...)immigrants-into-u-s/
Het levert wel weer media-aandacht op: daar is ie goed in.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166358202
quote:

[..]

:D

Mijn glazen bol heeft wel vaak gelijk
pi_166358282
quote:

[..]

Met welke weging?
pi_166358295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

We zullen het over 8 dagen vanzelf wel gaan zien, het heeft weinig zin om daar nu over te speculeren. :)
#NoDAPL
pi_166358318

[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 01-11-2016 22:30:14 ]
#NoDAPL
pi_166358345
Met de Hand tellend staat Hillary op 166 met >95% staten en Trump op 83.
Tevens wtf is er mis met Alabama?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166358375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:30 schreef oompaloompa het volgende:
Veel plezier met het speculeren, het is uiterst zinloos maar als jullie dat leuk vinden dan moet je dat vooral doen. :)
#NoDAPL
pi_166358383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:30 schreef oompaloompa het volgende:
Gasleiding ontploft gisteren :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')