Dit topic mist dan ook een type Karina.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is nog niet ordinair geweest vanavond.
Zijn ook heel andere types en een heel andere situatie. Alleen Kramer geeft problemen op de bank, de rest niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax is bankzitten blijkbaar onrustgevend en bij Feyenoord is het een luxe of zo.
Stukje mentaliteit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax is bankzitten blijkbaar onrustgevend en bij Feyenoord is het een luxe of zo.
Heel andere types weten we natuurlijk niet precies.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn ook heel andere types en een heel andere situatie. Alleen Kramer geeft problemen op de bank, de rest niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag heeft PSV weinig kansen gecreëerd, beste Remko.
madquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wordt gewoon weggespeeld morgen.
Nou ja, bij Feyenoord zie ik niemand teruggezet worden omdat ze op de bank moeten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel andere types weten we natuurlijk niet precies.
Eén keer geweest met FC Den Bosch.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit daar regelmatig op de tribune
Klopt. Geen enkele Nederlandse club. Ik dacht even dat het over Everton ging, die op zeker in de top 20 rijkste clubs staat. Zou gek zijn om dt geen subtop te noemenquote:
Weet ik niet meer. Was eerste divisie. Weet nog wel dat één van onze supporters werd bedreigd. Had ie beter niet kunnen doen.quote:
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Bij Ajax is het spel gewoon slecht. Ik kan me voorstellen dat Bazoer denkt dat hij het afgelopen jaar beter heeft gedaan een beter is dan zijn directe concurrent. Hetzelfde geldt voor Tete bijvoorbeeld. Een El Ghazi. Dat is het grootste verschil denk ik
Niet gelezen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.
Toendertijd was Den Bosch wel goed volgens mij . Groningen promoveerde toen nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Was eerste divisie. Weet nog wel dat één van onze supporters werd bedreigd. Had ie beter niet kunnen doen.
Ja want het gaat om geldquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Geen enkele Nederlandse club. Ik dacht even dat het over Everton ging, die op zeker in de top 20 rijkste clubs staat. Zou gek zijn om dt geen subtop te noemen
Ja, van der nHorst de vader van Michael Breuer Tob Pattinamaquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toendertijd was Den Bosch wel goed volgens mij . Groningen promoveerde toen niet
Koelie,s kunnen niet voetballenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, van der nHorst de vader van Michael Breuer Tob Pattinama
Stinkt ie erg ?quote:
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen? Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland. Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal. Karsdorp had vorig jaar ook een beste dip, is gewoon beter terug gekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.
Wat is een Koelie ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koelie,s kunnen niet voetballen
Sinkgraven is linksback. Tete rechtsback.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen? Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland. Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal. Karsdorp had vorig jaar ook een beste dip, is gewoon beter terug gekomen.
Maar goed, zo goed volg ik Ajax ook weer niet, dus als jij zegt dat El Ghazi momenteel gewoon terecht 3de keus is, geloof ik dat onmiddelijk
Zie je, daar ga ik al. Ben ik even blij dat ik er al bij zei dat ik Ajax niet zo goed volg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinkgraven is linksback. Tete rechtsback.
Riedewald is een optie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen?
Sinkgraven is links, Tete rechts.quote:Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland.
Speelde heel 2016 vreselijk ongeïnteresseerd zoals je dat bij PSV ziet. Je speelde met hem eerder met 10 dan met 11 man.quote:Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal.
Derde keus is overdreven, maar hij heeft weinig recht van spreken momenteel.quote:dus als jij zegt dat El Ghazi momenteel gewoon terecht 3de keus is, geloof ik dat onmiddelijk
Maar mee beginnen dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je, daar ga ik al. Ben ik even blij dat ik er al bij zei dat ik Ajax niet zo goed volg.
Radboud. Goed ziekenhuis. Kun je goed schijtenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Evertjan het volgende:
dus er is gratis gezondheidszorg in Nijmegen voor iedereen?
Ik kijk de laatste tijd wat meer Ziggo, premier league. Misschien krijg ik er dan ooit nog eens verstand van. Maar dat lijkt me dan beduidend boeiender dan meer Eredivisie volgen. Feyenoord vind ik soms al saaiquote:
Tahamataquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jhon van de Beukering en Hierajijeee
Alleen Tahamata heeft het gered
Snuiven jukkie ook onder het dekbed en dan om stebeurt wapperen ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze zit naast me en het ruikt naar lavendel.
Het was idd een Oh-jaatje. Molukkers zijn wel goede zaalvoetballers.quote:
Ik denk dat er bij roda zelfs spelers zijn die nog beter kunnen verdedigen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen als je er maar van leert.
Oh dat kijk ik ook hoor maar meestal kijk ik wel alle potjes van de top drie tenzij ze tegelijk spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd wat meer Ziggo, premier league. Misschien krijg ik er dan ooit nog eens verstand van. Maar dat lijkt me dan beduidend boeiender dan meer Eredivisie volgen. Feyenoord vind ik soms al saai
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijdquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik ook hoor maar meestal kijk ik wel alle potjes van de top drie tenzij ze tegelijk spelen.
Of als er echt een topper in het buitenland is
En NWS-mensen corrigeren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijd
Die fout had nog niet eens zoveel met verdedigen maken maar dat hij nog moet omschakelen dat hij de laatste man was daar.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij roda zelfs spelers zijn die nog beter kunnen verdedigen.
Ajax zal er binnenkort wel weer aanbellen met een volle buidel. Voor Zeneli of Larssonquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook even op gestemd
Ik ben jaloers op de scouting van Heerenveen
playstation kan ook in de nachtquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijd
Die fout was écht tekenend, want je zag hem ook gewoon helemaal niet meer. Hij deed niet eens zijn best die fout te corrigerenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fout had nog niet eens zoveel met verdedigen maken maar dat hij nog moet omschakelen dat hij de laatste man was daar.
Verder voegt hij voetballend ook genoeg toe en vaak zat verdedigende acties. Maar hij heeft de schijn tegen dus dan is het al lastig
Ik slaap zo'n 14 uur per dagquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
playstation kan ook in de nacht
En dan keihard falen bij Ajaxquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal er binnenkort wel weer aanbellen met een volle buidel. Voor Zeneli of Larsson
Ik sliep 10-12 uur en toen zei de dokter dat ik echt meer rust moest houden en er een middagdutje bij moest doen. Maar bedankt voor het goedbedoelde adviesquote:
Ik neem aan dat je nu de doker zijn advies in de wind slaat en H0D3NPYL zijn advies opvolgt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sliep 10-12 uur en toen zei de dokter dat ik echt meer rust moest houden en er een middagdutje bij moest doen. Maar bedankt voor het goedbedoelde advies
Alleen als jij dan als ik dood ga wel de komende 5 jaar bij elke post die hij maakt zegt dat hij me vermoordt heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu de doker zijn advies in de wind slaat en H0D3NPYL zijn advies opvolgt.
Deal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als jij dan als ik dood ga wel de komende 5 jaar bij elke post die hij maakt zegt dat hij me vermoordt heeft.
Hij rende er wel achteraan maar wist dat hij hem niet kon bijhalen. En als hij dan een ingreep deed kreeg hij waarschijnlijk rood.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die fout was écht tekenend, want je zag hem ook gewoon helemaal niet meer. Hij deed niet eens zijn best die fout te corrigeren
Younes vind ik overdreven. Maar traore slaat natuurlijk nergens op. Net als sinkgraven en klaassen. Vervelende spelers. Dan liever inderdaad spelers als Cerny vaker opstellen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vermoordtquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als jij dan als ik dood ga wel de komende 5 jaar bij elke post die hij maakt zegt dat hij me vermoordt heeft.
Not dunquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Evertjan het volgende:
Godverdomme vloeken in Spakenburg is not done
LOL. Younes heeft pas één goal gemaakt. Één goal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Younes vind ik overdreven. Maar traore slaat natuurlijk nergens op. Net als sinkgraven en klaassen. Vervelende spelers. Dan liever inderdaad spelers als Cerny vaker opstellen.
Maar serieus, medische redenen dus? Of zit je nog steeds te zeuren?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sliep 10-12 uur en toen zei de dokter dat ik echt meer rust moest houden en er een middagdutje bij moest doen. Maar bedankt voor het goedbedoelde advies
Het blijft een gok natuurlijk. Kan ook een Huntelaar wordenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan keihard falen bij Ajax
Sulejmanigod
Sinkgravengod
*Eénquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Younes heeft pas één goal gemaakt. Één goal.
Medische redenen ja.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar serieus, medische redenen dus? Of zit je nog steeds te zeuren?
Altijd naar binnen trekkenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Êênquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel goals heeft Younes eigenlijk gemaakt, dat vraag ik me nou eens af
Wel tijdje geblesseerd geweest toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel tijdje geblesseerd geweest toch?
Ik blijf het een leuke speler vinden om naar te kijken. Iets wat ik met Klaassen bijvoorbeeld totaal niet heb.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, als dat het ergste isquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, beterschap dan. Lijkt me vrij kut, zoveel slapen.
Ik gebruik dat altijd als excuus om zomaar wat te roepen, goed verhaal altijdquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh. Ja kijk, ik volg Ajax niet zo. Net als Tim.
Pax laat zijn club in de steek en dat voelen die spelers.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Sinds Paxcon zijn jaarkaart heeft opgezegd is het bergafwaarts gegaan met FC Groningen
Klaassen is vooral leuk om te zoeken tijdens wedstrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuke speler vinden om naar te kijken. Iets wat ik met Klaassen bijvoorbeeld totaal niet heb.
Die statistiek boeit me niet.
Wanneer had jij voor het laatst een jaarkaart?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pax laat zijn club in de steek en dat voelen die spelers.
Rusnák voelt pax graag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pax laat zijn club in de steek en dat voelen die spelers.
1+1=2 toch.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Het niveau is bedroevend vanavond in dit topic. En dan post ik niet eens veel.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Een opera over Veendam. Is dit een grap?
jammer dat het te laat is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank kan zich prima verstaanbaar maken in het Italiaans al.
Het nare is dat niemand hem daar serieus neemtquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
'Euh, Euh' is internationaal natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog in het Nederlandsquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
slecht saai voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
"Je weet wat voor voetbal hij speelt" maar wat voor voetbal speelt Frank dan?
Voetbal waardoor je ogen een fijne plek lijken om je messenset in kwijt te kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
"Je weet wat voor voetbal hij speelt" maar wat voor voetbal speelt Frank dan?
Tikkie breed Jaapquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal waardoor je ogen een fijne plek lijken om je messenset in kwijt te kunnen
quote:
vanmorgen bij Edwin Evers had hij nog de hulp van Marco Borsato nodig om een brief te vertalenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Edwin Eversquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanmorgen bij Edwin Evers had hij nog de hulp van Marco Borsato nodig om een brief te vertalen
Wat een slechte acteurquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maradona neemt niemand meer serieus.
Donna Donnaquote:
Op is op.quote:
Ouwe snoeperdquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zie ik ook eens een blote mannenreet nou goed
Nee.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:00 schreef Evertjan het volgende:
Nu ff schakelen naar Fox naar The Walking Dead
Nou ik heb bijna dezelfde aan nu inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Hij had wel een goeie Corrie-outfit aan
Zitten een paar kutnerds achter 7 proxies alleen maar op Feyenoorders te stemmen, kan toch nietquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zitten een paar kutnerds achter 7 proxies alleen maar op Feyenoorders te stemmen, kan toch niet
het was iets van 2% verschil joh.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zitten een paar kutnerds achter 7 proxies alleen maar op Feyenoorders te stemmen, kan toch niet
Woest.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:05 schreef Buitendam het volgende:
Winnen die Feyenoorders ook eens iets
het legioenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker zuur doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Sjoerd is lekker met zijn NAC/Feyenoord act
Alsof een Heerenveenspeler zo hoog eindigt zonder dat er een stel Ajacieden heel geforceerd probeert dat toch nog te voorkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kees kan dat niet aanquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zuur doen.
Wij kunnen er beter gaan zitten
Niemand heeft je gemist.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was even in slaap gevallen.
Tja..quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou we liggen allemaal in een deuk hoor.
Sorry hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou we liggen allemaal in een deuk hoor.
Hoe durven ze het over de grootste club van Nederland te hebben ja!quote:
Er zijn meer clubs in NL.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe durven ze het over de grootste club van Nederland te hebben ja!
oh wacht ik reageer op PSVCL
Ajax is pure aidsquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ajax is de zon waar alle andere clubs omheen draaien.
Madquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden maar ontelbare.
Ik kom je nog wel eens opzoeken, vuile tyfushond.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden maar ontelbare.
R. WiebelGodquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik kom je nog wel eens opzoeken, vuile tyfushond.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik kom je nog wel eens opzoeken, vuile tyfushond.
Paardelul!quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:41 schreef Slobeend het volgende:
PSVCL begrijpt het fenomeen VI quotes opratelen niet helemaal geloof ik.
PSVCL begrijpt wel meer nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Vuile klootzak!quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Krijn wil ook even z'n momentje pakken.quote:Regisseur Krijn van Noordwijk heeft een aangepaste versie van zijn antidiscriminatiefilmpje gemaakt. De filmmaker heeft Giel Beelen uit de video van de Rijksoverheid gehaald uit onvrede voor zijn opmerking over Sylvana Simons.
Dat schrijft de regisseur dinsdag in een open brief aan minister van Binnenlandse Zaken Ronald Plasterk. "Giel heeft een erg nare 'grap' gemaakt richting Sylvana (en een groot deel van Nederland), door haar met een aap te vergelijken, in navolging van de bekende stoflul Johan Derksen."
...
Over het algemeen vind ik Hans een prima kerel, maar dit gedrag vind ik wel ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)_hans_altijd_zo_boos
Leuk die Wilfried
Er zijn maar heel weinig mensen die zo'n jasje kunnen hebben, daar moet je enige pursenelitie voor hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred heeft dat leren jack van Johan geleend denk ik.
mooie gastrol van Antoine Peetersquote:Op woensdag 2 november 2016 16:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Berekend mormeltje, starfuckertje
Dat vind ik een kutprogramma.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:18 schreef Zipportal het volgende:
De mannen zitten straks in RTL Boulevard.
Leukquote:Op woensdag 2 november 2016 18:18 schreef Zipportal het volgende:
De sfeer zit er goed in zo te zien, ik weet nog dat er een tijd was dat ze onderweg geen woord tegen elkaar spraken als ze samen ergens heen moesten.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Geluksdag voor die taxichauffeurquote:Op woensdag 2 november 2016 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De sfeer zit er goed in zo te zien, ik weet nog dat er een tijd was dat ze onderweg geen woord tegen elkaar spraken als ze samen ergens heen moesten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |