Dit topic mist dan ook een type Karina.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is nog niet ordinair geweest vanavond.
Zijn ook heel andere types en een heel andere situatie. Alleen Kramer geeft problemen op de bank, de rest niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax is bankzitten blijkbaar onrustgevend en bij Feyenoord is het een luxe of zo.
Stukje mentaliteit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax is bankzitten blijkbaar onrustgevend en bij Feyenoord is het een luxe of zo.
Heel andere types weten we natuurlijk niet precies.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn ook heel andere types en een heel andere situatie. Alleen Kramer geeft problemen op de bank, de rest niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag heeft PSV weinig kansen gecreëerd, beste Remko.
madquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wordt gewoon weggespeeld morgen.
Nou ja, bij Feyenoord zie ik niemand teruggezet worden omdat ze op de bank moeten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel andere types weten we natuurlijk niet precies.
Eén keer geweest met FC Den Bosch.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit daar regelmatig op de tribune
Klopt. Geen enkele Nederlandse club. Ik dacht even dat het over Everton ging, die op zeker in de top 20 rijkste clubs staat. Zou gek zijn om dt geen subtop te noemenquote:
Weet ik niet meer. Was eerste divisie. Weet nog wel dat één van onze supporters werd bedreigd. Had ie beter niet kunnen doen.quote:
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Bij Ajax is het spel gewoon slecht. Ik kan me voorstellen dat Bazoer denkt dat hij het afgelopen jaar beter heeft gedaan een beter is dan zijn directe concurrent. Hetzelfde geldt voor Tete bijvoorbeeld. Een El Ghazi. Dat is het grootste verschil denk ik
Niet gelezen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.
Toendertijd was Den Bosch wel goed volgens mij . Groningen promoveerde toen nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Was eerste divisie. Weet nog wel dat één van onze supporters werd bedreigd. Had ie beter niet kunnen doen.
Ja want het gaat om geldquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Geen enkele Nederlandse club. Ik dacht even dat het over Everton ging, die op zeker in de top 20 rijkste clubs staat. Zou gek zijn om dt geen subtop te noemen
Ja, van der nHorst de vader van Michael Breuer Tob Pattinamaquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toendertijd was Den Bosch wel goed volgens mij . Groningen promoveerde toen niet
Koelie,s kunnen niet voetballenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, van der nHorst de vader van Michael Breuer Tob Pattinama
Stinkt ie erg ?quote:
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen? Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland. Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal. Karsdorp had vorig jaar ook een beste dip, is gewoon beter terug gekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax behoudens Feyenoord uit momenteel niet zo slecht spelen als wordt beweerd. Het wordt af en toe wel vre-se-lijk aangepapt. Momenteel zijn wat mij betreft alleen Klaassen, Traoré en Younes spelers die er eens uit zouden moeten. El Ghazi heeft momenteel geen recht van spreken, dan geef ik liever Cerny de kans die wekelijks de hele Jupiler League met een paar mensen aan gort voetbalt. Viergever doet het momenteel ook lang niet zo slecht, zelfs prima.
Wat is een Koelie ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koelie,s kunnen niet voetballen
Sinkgraven is linksback. Tete rechtsback.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen? Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland. Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal. Karsdorp had vorig jaar ook een beste dip, is gewoon beter terug gekomen.
Maar goed, zo goed volg ik Ajax ook weer niet, dus als jij zegt dat El Ghazi momenteel gewoon terecht 3de keus is, geloof ik dat onmiddelijk
Zie je, daar ga ik al. Ben ik even blij dat ik er al bij zei dat ik Ajax niet zo goed volg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinkgraven is linksback. Tete rechtsback.
Riedewald is een optie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viergever heeft toch ook niemand achter zich die staat te dringen?
Sinkgraven is links, Tete rechts.quote:Sinkgraven voor Tete vind ik echt onbegrijpelijk, Tete is de beste back van Nederland.
Speelde heel 2016 vreselijk ongeïnteresseerd zoals je dat bij PSV ziet. Je speelde met hem eerder met 10 dan met 11 man.quote:Bazoer was hét talent, speelde fantastisch. Ja, die zal vast een dip gehad hebben, maar dat hebben jonge talenten nu eenmaal.
Derde keus is overdreven, maar hij heeft weinig recht van spreken momenteel.quote:dus als jij zegt dat El Ghazi momenteel gewoon terecht 3de keus is, geloof ik dat onmiddelijk
Maar mee beginnen dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je, daar ga ik al. Ben ik even blij dat ik er al bij zei dat ik Ajax niet zo goed volg.
Radboud. Goed ziekenhuis. Kun je goed schijtenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Evertjan het volgende:
dus er is gratis gezondheidszorg in Nijmegen voor iedereen?
Ik kijk de laatste tijd wat meer Ziggo, premier league. Misschien krijg ik er dan ooit nog eens verstand van. Maar dat lijkt me dan beduidend boeiender dan meer Eredivisie volgen. Feyenoord vind ik soms al saaiquote:
Tahamataquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jhon van de Beukering en Hierajijeee
Alleen Tahamata heeft het gered
Snuiven jukkie ook onder het dekbed en dan om stebeurt wapperen ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze zit naast me en het ruikt naar lavendel.
Het was idd een Oh-jaatje. Molukkers zijn wel goede zaalvoetballers.quote:
Ik denk dat er bij roda zelfs spelers zijn die nog beter kunnen verdedigen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen als je er maar van leert.
Oh dat kijk ik ook hoor maar meestal kijk ik wel alle potjes van de top drie tenzij ze tegelijk spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd wat meer Ziggo, premier league. Misschien krijg ik er dan ooit nog eens verstand van. Maar dat lijkt me dan beduidend boeiender dan meer Eredivisie volgen. Feyenoord vind ik soms al saai
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijdquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik ook hoor maar meestal kijk ik wel alle potjes van de top drie tenzij ze tegelijk spelen.
Of als er echt een topper in het buitenland is
En NWS-mensen corrigeren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijd
Die fout had nog niet eens zoveel met verdedigen maken maar dat hij nog moet omschakelen dat hij de laatste man was daar.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij roda zelfs spelers zijn die nog beter kunnen verdedigen.
Ajax zal er binnenkort wel weer aanbellen met een volle buidel. Voor Zeneli of Larssonquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook even op gestemd
Ik ben jaloers op de scouting van Heerenveen
playstation kan ook in de nachtquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook weer geen zin om als een kluizenaar de hele dag voetbal te zitten kijken. Dat gaat dan ten koste van mijn playstationtijd
Die fout was écht tekenend, want je zag hem ook gewoon helemaal niet meer. Hij deed niet eens zijn best die fout te corrigerenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fout had nog niet eens zoveel met verdedigen maken maar dat hij nog moet omschakelen dat hij de laatste man was daar.
Verder voegt hij voetballend ook genoeg toe en vaak zat verdedigende acties. Maar hij heeft de schijn tegen dus dan is het al lastig
Ik slaap zo'n 14 uur per dagquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
playstation kan ook in de nacht
En dan keihard falen bij Ajaxquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal er binnenkort wel weer aanbellen met een volle buidel. Voor Zeneli of Larsson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |