Gelijk klacht ingediend? Krijg je misschien wel een cadeaupakket van hak (als je dat wilt ten minste)quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:41 schreef Leonos het volgende:
Een kever in een potje spinazie van hak
Nope, was nog kleine Leonos. Mama had gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gelijk klacht ingediend? Krijg je misschien wel een cadeaupakket van hak (als je dat wilt ten minste)
Die Turkse ravioli ziet er wel lekker uit!quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:50 schreef Kittekop het volgende:
Een nagel in een, zeg maar, Turkse ravioli. Waarschijnlijk sneed een mevrouw die het deeg in vierkantjes moest snijden een stuk van der nagel eraf. Ja echt heel vies maar in Turkije deden ze er heel laconiek over
[ afbeelding ]
Is ook echt heel lekker maar wel zonder nagelquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Turkse ravioli ziet er wel lekker uit!
Wel scherven in jouw slokdarm maar h: ook een gratis bakkie!quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:16 schreef JoPiDo het volgende:
stukjes glas in een smoothie van LaPlace, toen ik bij de balie ging klagen zeiden ze dat dat onmogelijk was en er werd verder niet op gereageerdAls reactie op een klacht kreeg ik een bon voor een gratis kop koffie
Klinkt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Simterklaas het volgende:
Maden en weet ik wat allemaal in een vijg
Ow nu je het zegt... Ik had n keer poep aan een vijg. Heb de hele zak weggegooidquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Simterklaas het volgende:
Maden en weet ik wat allemaal in een vijg
Ja hallo, je draagt toch ook nooit dezelfde kleding! had die andere al ruim een jaarquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:18 schreef dimmak het volgende:
Ik word een beetje mad nu je een andere UI hebt.
Stil maar, m'n jongen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:18 schreef dimmak het volgende:
Ik word een beetje mad nu je een andere UI hebt.
Ik ga mijn best doen om er aan te wennen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja hallo, je draagt toch ook nooit dezelfde kleding! had die andere al ruim een jaar
Ik zou blij zijn en em uitknijpen over de chips. Kan niet gekruid genoeg zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ooit eens een grote bal met kruiden in een zak Lays gevonden. Dat teruggestuurd en kreeg iets van 10 zakken Lays chips
Yup dit.. maar dan met een halve rups.. dus waarschijnlijk heb ik de andere helft opgegetenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Stil maar, m'n jongen.
[ afbeelding ]
In mijn jamquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Kreeg je nou een dode bij je jam of in je jam?
Volgens mij had ie t door en maakte hij een grapje.quote:
Had ik in de gaten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t door en maakte hij een grapje.
Overigens wel een leuk grapje
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Een half volgroeid kuikentje in mijn zacht gekookt eitjeheb serieus 30 jaar lang geen zachte eidooiers genuttigd.
Dit dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:11 schreef Geerd het volgende:
Eten als een konijn en dan zeuren dat er af en toe een slak tor of ander beest inzit.
Maar het moet wel allemaal biologisch en vers![]()
![]()
![]()
Heb je heel lang haar dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn eigen haar, precies in de lengte. Dus het einde kietelt mijn maag terwijl de uiteinde nog vooraan je keel hangt
Uuuuh, nee heb een ontzettend korte slokdarm en strottenhoofd. Hoezo??quote:
Laat maar, heb niet zo goed opgelet bij biologie denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uuuuh, nee heb een ontzettend korte slokdarm en strottenhoofd. Hoezo??
goorlap...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit iets ranzigs in mijn eten gevonden te hebben.
Wel eens eEn haar, maar dat boeit me vrij weinig. Die trek ik eruit, gooi op de grond en eet verder.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:25 schreef emil23 het volgende:
Een hele muis meegebakken in een bruinbrood vam destijds C1000. Netjes in plakjes meegesneden met het brood.
Ik hoop dat dit niet in NL was?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:49 schreef Twiitch het volgende:
Een rugwerveltje in m'n babi pangang. Ik hoop dat het van een kip was. Ook al hoort er geen kippenvlees in babi te zitten, maar anders was het vast van een rat ofzo.![]()
Geweldig die zelfspot!quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
ik kook wel eens voor een zieke vriendin en haar kinderen. Daar is laatst per ongeluk ook een haar van mij in terecht gekomen. Ze moest keihard lachen want dat is bij haar al een jaar onmogelijk dat er haren in het eten terecht komen.
Ik vind ook nooit dit soort dingen. Als je niet weet dat het erin zit boeit het je ook niet, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit iets ranzigs in mijn eten gevonden te hebben.
Wel eens een haar, maar dat boeit me vrij weinig. Die trek ik eruit, gooi op de grond en eet verder.
Ken je een ander land waar je bij een chinees restaurant Babi Pangang krijgt?quote:
Ok fair enoughquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken je een ander land waar je bij een chinees restaurant Babi Pangang krijgt?
Jeetje die opmerking was niet serieus bedoeld hoorquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Zie je nou wat ik bedoelde in dat andere topic?
Je hebt goeie vragen en domme vragen....
waarom maak je hem dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jeetje die opmerking was niet serieus bedoeld hoor
qft!!!quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De meerheid van de reacties op FOK! zijn niet serieus
Wat is er mis met een haar in je eten? Die haal je eruit en je kan prima weer verder eten hoor.quote:
In de Filipijnen is dat een delicatesse. Die heb ik ook wel eens gegeten daar. Was toch niet heel vies.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Een half volgroeid kuikentje in mijn zacht gekookt eitjeheb serieus 30 jaar lang geen zachte eidooiers genuttigd.
Maden vermenigvuldigen en verplaatsen zich niet hequote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef Postbus100 het volgende:
Het was niet in mijn eten, maar het meest ranzige wat ik ooit heb meegemaakt *ril*, was een blik hondenvoer waar de maden uitkropen. Ik was aan het vakkenvullen, had de hele container nagenoeg leeg, en onderop stond een tray met 12 blikken hondenvoer. En blik was ingedeukt, open gegaan, en blijkbaar al dusdanig lang dat zich daar maden konden verzamelen en zich konden vermenigvuldigen. Ik denk wel een stuk of 30-40 stuks.
Ik ben echt vies van dat soort dingen, maar heb mezelf tot de orde geroepen en gedacht: dit kan zo niet, iemand moet dit opruimen. Eh, ik. Dus heb het netjes buiten in de container gedumpt en alles opgeruimd, ondertussen maar niet te hard nadenkend hoe lang dit er al stond en waar alles is geweest.
quote:Op donderdag 10 november 2016 00:20 schreef Mubassie het volgende:
Stuiver in de knoflooksaus![]()
Zelfde shoarmatent een week later een tandenstoker in de pizza
gadverquote:Op donderdag 10 november 2016 00:20 schreef Mubassie het volgende:
Stuiver in de knoflooksaus![]()
Zelfde shoarmatent een week later een tandenstoker in de pizza
Het klonk evengoed best ranzig hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
gadver![]()
hier gekookte aardappelstjes, verse snijboontjes, vega braadworstje en jus uit een zakkie![]()
toetje hopjesvla
en nu koffie
dank jequote:Op donderdag 10 november 2016 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het klonk evengoed best ranzig hoor
Iew.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Moet ik het vertellen? Nee eigenlijk niet maar ik doe het toch.
Ik heb eens een bijbaantje gehad in een concentraatfabriek (fruit). Daar zwommen de muizen en ratten tussen de ladingen appels. Die gingen zo mee de menger in. Dat zit dan vervolgens gewoon in onze appelmoes.
o jasses die had ik gemist gisteren, dat is vrij goor dan.........quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb eens een bijbaantje gehad in een concentraatfabriek (fruit). Daar zwommen de muizen en ratten tussen de ladingen appels. Die gingen zo mee de menger in. Dat zit dan vervolgens gewoon in onze appelmoes.
Pussy, eet je toch gwn die kuiken opquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hetzelfde als hierboven:
Ca. 25 jaar geleden: een half volgroeide kuiken in mijn ei, die ik openbrak om een spiegelei te bakken. Hardcore als ik was veegde ik de pan schoon om gewoon weer een spiegeleitje te bakken van een ander ei.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:08 schreef gargamelnl het volgende:
Allemaal van die kleine krabbetjes in de mosselen.
Domme vogels.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in gemalen spul kan komen.
Graan product iemand?![]()
Dat zelfde heb ik gehoord van iemand die werkte bij de Iglofabriek en de muizen mee werden gehakseld door de spinazie a la creme.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat mij betreft hebben we een winnaar...quote:Op donderdag 10 november 2016 19:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die beesten ook niet even wegjagenquote:Op donderdag 10 november 2016 19:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |