Gelijk klacht ingediend? Krijg je misschien wel een cadeaupakket van hak (als je dat wilt ten minste)quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:41 schreef Leonos het volgende:
Een kever in een potje spinazie van hak
Nope, was nog kleine Leonos. Mama had gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gelijk klacht ingediend? Krijg je misschien wel een cadeaupakket van hak (als je dat wilt ten minste)
Die Turkse ravioli ziet er wel lekker uit!quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:50 schreef Kittekop het volgende:
Een nagel in een, zeg maar, Turkse ravioli. Waarschijnlijk sneed een mevrouw die het deeg in vierkantjes moest snijden een stuk van der nagel eraf. Ja echt heel vies maar in Turkije deden ze er heel laconiek over
[ afbeelding ]
Is ook echt heel lekker maar wel zonder nagelquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Turkse ravioli ziet er wel lekker uit!
Wel scherven in jouw slokdarm maar hé: ook een gratis bakkie!quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:16 schreef JoPiDo het volgende:
stukjes glas in een smoothie van LaPlace, toen ik bij de balie ging klagen zeiden ze dat dat onmogelijk was en er werd verder niet op gereageerdAls reactie op een klacht kreeg ik een bon voor een gratis kop koffie
Klinkt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Simterklaas het volgende:
Maden en weet ik wat allemaal in een vijg
Ow nu je het zegt... Ik had n keer poep aan een vijg. Heb de hele zak weggegooidquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Simterklaas het volgende:
Maden en weet ik wat allemaal in een vijg
Ja hallo, je draagt toch ook nooit dezelfde kleding! had die andere al ruim een jaarquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:18 schreef dimmak het volgende:
Ik word een beetje mad nu je een andere UI hebt.
Stil maar, m'n jongen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:18 schreef dimmak het volgende:
Ik word een beetje mad nu je een andere UI hebt.
Ik ga mijn best doen om er aan te wennen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja hallo, je draagt toch ook nooit dezelfde kleding! had die andere al ruim een jaar
Ik zou blij zijn en em uitknijpen over de chips. Kan niet gekruid genoeg zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ooit eens een grote bal met kruiden in een zak Lays gevonden. Dat teruggestuurd en kreeg iets van 10 zakken Lays chips
Yup dit.. maar dan met een halve rups.. dus waarschijnlijk heb ik de andere helft opgegetenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Stil maar, m'n jongen.
[ afbeelding ]
In mijn jamquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Kreeg je nou een dode bij je jam of in je jam?
Volgens mij had ie t door en maakte hij een grapje.quote:
Had ik in de gaten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t door en maakte hij een grapje.
Overigens wel een leuk grapje
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Een half volgroeid kuikentje in mijn zacht gekookt eitjeheb serieus 30 jaar lang geen zachte eidooiers genuttigd.
Dit dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:11 schreef Geerd het volgende:
Eten als een konijn en dan zeuren dat er af en toe een slak tor of ander beest inzit.
Maar het moet wel allemaal biologisch en vers![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |