RemkoGenotquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet is nog steeds niet fit dus we mogen genieten van Remko Pasveer.
Waarschijnlijk is ook Narsingh veroordeeld tot de rol van toeschouwer. De verwachting is dat de aanvaller nog onvoldoende hersteld is van de hamstringblessure die hij opliep in het KNVB-bekerduel met Sparta Rotterdam.quote:
Sowieso Jozefzoon en eventueel geen Pereiroquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het Eindhovens Dagblad (4-3-3): Pasveer, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Ramselaar, Pereiro, L. de Jong, Jozefzoon
Vermoedelijke opstelling volgens het Algemeen Dagblad (5-3-2): Pasveer, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Ramselaar, Jozefzoon, De Jong
Jozefzoon
Cocu zal dan weer met de reden komen dat hij snelheid wil voorin, maar als die speler met die snelheid er vrij weinig van kan heb je er natuurlijk niks aan. Jozefzoon kan als invaller in de Eredivisie best bruikbaar zijn, maar heeft op CL-niveau uiteraard niets te zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso Jozefzoon en eventueel geen Pereiro.
In Nederland hebben we echt teveel trainers die individuele kwaliteit verafschuwen, oh Jezus.
Pereiro maakte wel echt het verschil de vorige keer tegen Bayern inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso Jozefzoon en eventueel geen Pereiro.
In Nederland hebben we echt teveel trainers die individuele kwaliteit verafschuwen, oh Jezus.
En nu? Wat zegt dat precies? Vrij weinig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pereiro maakte wel echt het verschil de vorige keer tegen Bayern inderdaad.
Uhh, niemand maakte het verschil tegen Bayern. Dat is best logisch als je bij PSV voetbalt. Pereiro heeft het in ieder geval in zich om, als hij in vorm is, wat leuks uit te richten voorin.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pereiro maakte wel echt het verschil de vorige keer tegen Bayern inderdaad.
Dan kan je gewoon beter die 5-3-2 variant zonder Jozefzoon gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cocu zal dan weer met de reden komen dat hij snelheid wil voorin, maar als die speler met die snelheid er vrij weinig van kan heb je er natuurlijk niks aan. Jozefzoon kan als invaller in de Eredivisie best bruikbaar zijn, maar heeft op CL-niveau uiteraard niets te zoeken.
Was ook sarcastisch Hans. Mijn punt is dat het lood om oud ijzer is. Pereiro is een goede speler als je tegen NAC en Roda moet, maar tegen Bayern maakt het niet uit. Dan kan ik nog enigszins begrijpend dat je onder het mom van loopvermogen en snelheid eerder voor Jozefzoon kiest. Met Pereiro voetbal je verdedigend gezien praktisch met 10 man.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Wat zegt dat precies? Vrij weinig.
Dat is met de huidige spelers wel de beste opstelling, inderdaad. Ook mooi Brenet in de basis in plaats van Willems volgens het AD.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon beter die 5-3-2 variant zonder Jozefzoon gebruiken.
Pereiro heeft ook tegen betere ploegen bewezen dat hij kan voetballen. Ik heb eerder het idee dat Cocu gewoon niet de juiste trainer is en hij op verkeerde posities wordt gebruikt. Niet meteen gezegd dat het meteen de schuld van Cocu is, want het moet ook vanuit de speler zelf komen. Alleen kan ik heel slecht tegen die rare stokpaardjes waarom hij voor hopeloos slechte spelers voorin kiest. Je mag best eens een harde keuze maken, hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch Hans. Mijn punt is dat het lood om oud ijzer is. Pereiro is een goede spelers als je tegen NAC en Roda moet, maar tegen Bayern maakt het niet uit. Dan kan ik nog enigszins begrijpend dat je onder het mom van loopvermogen en snelheid eerder voor Jozefzoon kiest. Met Pereiro voetbal je verdedigend gezien praktisch met 10 man.
Dit is toch een harde keuze? Het makkelijkste is om gewoon Pereiro basis te zetten aangezien die meer potentie heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pereiro heeft ook tegen betere ploegen bewezen dat hij kan voetballen. Ik heb eerder het idee dat Cocu gewoon niet de juiste trainer is en hij op verkeerde posities wordt gebruikt. Niet meteen gezegd dat het meteen de schuld van Cocu is, want het moet ook vanuit de speler zelf komen. Alleen kan ik heel slecht tegen die rare stokpaardjes waarom hij voor hopeloos slechte spelers voorin kiest. Je mag best eens een harde keuze maken, hoor.
Ik ben benieuwd of we ooit nog gaan zien dat Pereiro een keer achter De Jong mag spelen, dus komend vanuit het middenveld. In de wedstrijden zie je ook dat hij zich daar het fijnst voelt, maar volgens mij is Cocu een beetje blind.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pereiro heeft ook tegen betere ploegen bewezen dat hij kan voetballen. Ik heb eerder het idee dat Cocu gewoon niet de juiste trainer is en hij op verkeerde posities wordt gebruikt. Niet meteen gezegd dat het meteen de schuld van Cocu is, want het moet ook vanuit de speler zelf komen. Alleen kan ik heel slecht tegen die rare stokpaardjes waarom hij voor hopeloos slechte spelers voorin kiest. Je mag best eens een harde keuze maken, hoor.
Hahaha, alsof het op de bank zetten van Pereiro een harde keuze is. Die hoeft alleen nog de hoekjes in de dug-out af te stoffen voor hij alles verkend heeft. Als Locadia en Narsingh terug zijn, staat hij weer doodleuk langs de zijlijn. Dat noem ik geen harde keuzes. Tegenwoordig heb je net zo goed bij Ajax en Feyenoord spelers die zo hopeloos slecht zijn maar wie de waarheid niet verteld wordt. Het leukste is nog dat al die prutsers tot aanvoerder verheven zijn en voorlopig niet een realitycheck krijgen. Tegenwoordig moet ik dat helaas hardere keuzes noemen dan het op de bank zetten van je beste spelers.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is toch een harde keuze? Het makkelijkste is om gewoon Pereiro basis te zetten aangezien die meer potentie heeft.
Ik vind Pereiro nog te veel een speeltuinvoetballer. Als het goed draait is het leuk, maar als hij z'n dag niet heeft voetbal je met een man minder. Bovendien heel vaak te makkelijk balverlies op levensgevaarlijke plekken.
En dan roept zo'n gekkie van Trouw dat Cocu PSV ontgroeid is. Lekker hoorrrrrquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we ooit nog gaan zien dat Pereiro een keer achter De Jong mag spelen, dus komend vanuit het middenveld. In de wedstrijden zie je ook dat hij zich daar het fijnst voelt, maar volgens mij is Cocu een beetje blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:45 schreef Bolasie het volgende:
Dit gaat PSV eenvoudig winnen.xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Die heeft daarvoor te weinig snelheid voor in de omschakeling.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we ooit nog gaan zien dat Pereiro een keer achter De Jong mag spelen, dus komend vanuit het middenveld. In de wedstrijden zie je ook dat hij zich daar het fijnst voelt, maar volgens mij is Cocu een beetje blind.
PSV tijdens CL potjes in eigen huis kan tegen iedereen stunten ,ook tegen een topc 3 club.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon een 0-2 gok ik, Bayern zal niet teveel gas gaan geven.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV tijdens CL potjes in eigen huis kan tegen iedereen stunten ,ook tegen een topc 3 club.
Zeker wanneer het publiek er weer vol achter gaat staan.
Ik zeg een 1-1
Nee dat kunnen ze nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV tijdens CL potjes in eigen huis kan tegen iedereen stunten ,ook tegen een topc 3 club.
Zeker wanneer het publiek er weer vol achter gaat staan.
Ik zeg een 1-1
Is hij een neger dan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij is PSVCL een beetje gekleurd.
Is PSVCL voor PSV?
PSV krijgt extra power door de sfeer tijdens de CL potjes!quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
. Costa en Robben sprinten nu tien keer minder zo hard door de indrukwekkende sfeer in het Philips Stadion.
Welke sfeer?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV krijgt extra power door de sfeer tijdens de CL potjes!
Lighttown madnessquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die in het Philips stadion tijdens de CL potjes...
Rensgodquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
Het schijnt aardig mis te gaan in de binnenstad van Eindhoven.
Het wachten is nu op onze verslaggever Rens.
1-3quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat PSV er vanavond kei, maar dan ook echt keihard afgaat vanavond. 0-7 ofzo.
0-10?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat PSV er vanavond kei, maar dan ook echt keihard afgaat vanavond. 0-7 ofzo.
Ja, je zou ze in hun reet verwachten.quote:
Staan die in de spits?quote:
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 20:43:49Watching PSV with @JRZoet #eendrachtmaaktmacht #psvbay https://t.co/tlDqgASAF5 reageer retweet
wat een lelijke gozer is dat ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:46 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 20:43:49Watching PSV with @JRZoet #eendrachtmaaktmacht #psvbay https://t.co/tlDqgASAF5 reageer retweet
Klopt. Om over Van Gerwen nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een lelijke gozer is dat ook
Leuke band is datquote:
Yep.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die Sylvana he.
Sylvana gun ik ook goei gif.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Keer wat anders dan die Sylvana he.
nu.nlquote:
wedstrijd is gewoon legaal te streamen hansquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wedstrijd is gewoon legaal te streamen hans
Dan staat hij buitenspel.quote:
Dan zou het wel heel saai wordenquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan jij nog wel een aantal maandjes mee vooruit, ouwe reus.
Inzaghi style.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEUKquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb vroeger weleens gymnastiekles gehad op De Eendrachtquote:
Heel dat Eindhoven mag leeg johquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:55 schreef Coco98 het volgende:
Politie had vanmiddag al Stratumseind schoongeveegd terwijl het heel gemoedelijk was
quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens gymnastiekles gehad op De Eendracht
Kijk Robben dan dansen daar in de hoek
sowquote:
Mooi dat de politie zich inzet voor het schoonhouden van de straat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:55 schreef Coco98 het volgende:
Politie had vanmiddag al Stratumseind schoongeveegd terwijl het heel gemoedelijk was
Als ik klaar met jou ben heb jij een luier nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was niet van plan te komen, luier
Ja, en eerst poepen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, maar nu nog beetje vroeg voor.
"schijten" zekerquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, maar nu nog beetje vroeg voor.
Excuusquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, doe niet zo ordinair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:00 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAADie club chocked nog meer dan FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jellyquote:
Ik hoop dat ze winnen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
anti psvers meer mad dan dat de psvers blij zijn. Genot.
Dat zeker, praat het verder niet goed natuurlijk.quote:
Nee, het is gewoon een stadion zonder dak.quote:
samen maken ze lampen van Philips die branden het best?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Brammess het volgende:
Antisemitistische spreekkoren in Eindhoven
Die kan ik wel even makenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Is er een gifje van Ron Jans mad at 4e official in omloop?
Dat is dus eigenlijk het steunen van de Duitsers?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Brammess het volgende:
Antisemitistische spreekkoren in Eindhoven
Omdat hij Blind isquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef KingRadler het volgende:
Waarom ziet de achterlijn scheidsrechter niet dat het buitenspel is
als ze dat zongen: geweldig bedachtquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
samen maken ze lampen van Philips die branden het best?
Dat zingen ze al een tijdje zo, ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ze dat zongen: geweldig bedacht
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef KingRadler het volgende:
Waarom ziet de achterlijn scheidsrechter niet dat het buitenspel is
Ga huilen.quote:
Tegen Willems?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik zag de zesde man een sprintje trekken
Was het niet de vijfde man?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik zag de zesde man een sprintje trekken
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heeft de grensrechter een Colombianenfetish, die fetish zie je tegenwoordig steeds vaker.
Ik ken alleen Cavaliers.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heeft de grensrechter een Colombianenfetish, die fetish zie je tegenwoordig steeds vaker.
Het schijnt dat er ook users op dit forum zo'n fetish hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie?quote:
Helemaal mee eensquote:
Ja Godver.quote:
Hopelijk denkt Neuer zometeen dan ook een keer dat hij Pasveer is.quote:
Koffieplanter is een leuke user.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter ook, dat zijn er al twee.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komen nog op voorsprong maar daarna gaat het rap.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter is een leuke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |