abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166311226

Dipjes zijn van alle tijden. Elke ploeg kent een dipje. PSV en Bayern München kenden dit dipje op hetzelfde moment, alleen duurde het wat langer bij PSV. Uitgeschakeld in de beker, maar dankzij de Klassieker en verder gemors van Feyenoord zijn ze back in de running. Bayern München heeft overtuigd tegen FC Augsburg en Mönchengladbach waar Dortmund weer morste. Alleen nieuwkomer Leipzig staat binnen drie punten. Nu mogen de ploegen met het ietwat opgepoetste seizoensimago weer met elkaar worstelen. In de Allianz Arena werd het liefst 4-1. Een kennismaking voor PSV met de werkelijkheid.

Bij PSV gaat het de laatste tijd vooral over mentaliteit, dus niet kwaliteit wat je toch zou verwachten bij puntverlies. De media waren in rep en roer: wat is er mis met de solide machine van PSV? Zijn het allemaal volgevreten vedettes? Zijn ze ongeïnteresseerd? Wat zou er mis zijn, jongens? Het dieptepunt beleefde PSV afgelopen dinsdag op het Kasteel. Met de vaste basis kreeg PSV 3-1 op de broek van Sparta. Da's niet best, maar zou het misschien aan de opstelling liggen? Van de media krijgen we het antwoord niet, maar van wie wel?

Bayern München kwam met twee gelijke spelen en een verlies in Vicente Calderon tegenover PSV te staan. Als Bayern München drie keer niet wint, staat er uiteraard druk op. Ze moeten toch blij zijn geweest dat ze een net zo droevig PSV kregen als tegenstander. Het vertrouwen werd enigszins opgevijzeld met een 4-1 zege. Daarna scoorde Bayern zeven keer. Augsburg kreeg in de beker en in de competitie op de broek, waar Gladbach zakelijk met 2-0 aan de kant werd geschoven. Bayern moet winnen om nog kans te maken op de koppositie, want Atlético opereert tegelijkertijd tegen FK Rostov.

PSV strijdt dus nog voor overwintering in de Europa League. Bayern München wil achtervolgen voor plek één. Een tweede plek in de groepsfase kan betekenen dat je doodleuk al in de achtste finales een FC Barcelona, Juventus of Real Madrid treft.

Speelronde 5, over drie weken
Atlético Madrid - PSV
FK Rostov - Bayern München

Speelronde 6, over vijf weken
PSV - FK Rostov
Bayern München - Atlético Madrid
pi_166324106
Zoet is nog steeds niet fit dus we mogen genieten van Remko Pasveer.
pi_166324139
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet is nog steeds niet fit dus we mogen genieten van Remko Pasveer.
RemkoGenot
pi_166324164
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

RemkoGenot
Waarschijnlijk is ook Narsingh veroordeeld tot de rol van toeschouwer. De verwachting is dat de aanvaller nog onvoldoende hersteld is van de hamstringblessure die hij opliep in het KNVB-bekerduel met Sparta Rotterdam.

Over Steven Bergwijn en Jetro Willems is meer optimisme, twee dagen nadat ze uitvielen in de wedstrijd tegen Vitesse. Zowel de aanvaller als de linksback trainde maandag weer mee.
pi_166324347
0-4 denk ik
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166328215
0-5
graag op anoniem
pi_166339606
1-1
  Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 08:15:53 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166340783
Rape 2.0

0-3 ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166341636
RemkoGod

1-6

Net als vorige keer live genieten van Bayern. Zo'n wereldelftal krijg je maar heel weinig keren tegenover je.
U MAD?
pi_166341640
3-1
pi_166341843
1-3
Zonder wrijving geen glans
pi_166342254
Vermoedelijke opstelling volgens het Eindhovens Dagblad (4-3-3): Pasveer, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Ramselaar, Pereiro, L. de Jong, Jozefzoon

Vermoedelijke opstelling volgens het Algemeen Dagblad (5-3-2): Pasveer, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Ramselaar, Jozefzoon, De Jong

Jozefzoon :')
pi_166342324
zin in

een beetje ;(
pi_166342617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het Eindhovens Dagblad (4-3-3): Pasveer, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Ramselaar, Pereiro, L. de Jong, Jozefzoon

Vermoedelijke opstelling volgens het Algemeen Dagblad (5-3-2): Pasveer, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Ramselaar, Jozefzoon, De Jong

Jozefzoon :')
Sowieso Jozefzoon en eventueel geen Pereiro :D.

In Nederland hebben we echt teveel trainers die individuele kwaliteit verafschuwen, oh Jezus.
pi_166342634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Nederland hebben we echt teveel trainers die individuele kwaliteit verafschuwen, oh Jezus.
Cocu zal dan weer met de reden komen dat hij snelheid wil voorin, maar als die speler met die snelheid er vrij weinig van kan heb je er natuurlijk niks aan. Jozefzoon kan als invaller in de Eredivisie best bruikbaar zijn, maar heeft op CL-niveau uiteraard niets te zoeken.
pi_166342665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Pereiro maakte wel echt het verschil de vorige keer tegen Bayern inderdaad.
pi_166342690
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En nu? Wat zegt dat precies? Vrij weinig.
pi_166342702
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Uhh, niemand maakte het verschil tegen Bayern. Dat is best logisch als je bij PSV voetbalt. Pereiro heeft het in ieder geval in zich om, als hij in vorm is, wat leuks uit te richten voorin.
pi_166342714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Cocu zal dan weer met de reden komen dat hij snelheid wil voorin, maar als die speler met die snelheid er vrij weinig van kan heb je er natuurlijk niks aan. Jozefzoon kan als invaller in de Eredivisie best bruikbaar zijn, maar heeft op CL-niveau uiteraard niets te zoeken.
Dan kan je gewoon beter die 5-3-2 variant zonder Jozefzoon gebruiken.
pi_166342716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En nu? Wat zegt dat precies? Vrij weinig.
Was ook sarcastisch Hans. Mijn punt is dat het lood om oud ijzer is. Pereiro is een goede speler als je tegen NAC en Roda moet, maar tegen Bayern maakt het niet uit. Dan kan ik nog enigszins begrijpend dat je onder het mom van loopvermogen en snelheid eerder voor Jozefzoon kiest. Met Pereiro voetbal je verdedigend gezien praktisch met 10 man.
pi_166342726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan kan je gewoon beter die 5-3-2 variant zonder Jozefzoon gebruiken.
Dat is met de huidige spelers wel de beste opstelling, inderdaad. Ook mooi Brenet in de basis in plaats van Willems volgens het AD.
pi_166342746
Aad de Mos voorspelt 1-1
pi_166342752
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Was ook sarcastisch Hans. Mijn punt is dat het lood om oud ijzer is. Pereiro is een goede spelers als je tegen NAC en Roda moet, maar tegen Bayern maakt het niet uit. Dan kan ik nog enigszins begrijpend dat je onder het mom van loopvermogen en snelheid eerder voor Jozefzoon kiest. Met Pereiro voetbal je verdedigend gezien praktisch met 10 man.
Pereiro heeft ook tegen betere ploegen bewezen dat hij kan voetballen. Ik heb eerder het idee dat Cocu gewoon niet de juiste trainer is en hij op verkeerde posities wordt gebruikt. Niet meteen gezegd dat het meteen de schuld van Cocu is, want het moet ook vanuit de speler zelf komen. Alleen kan ik heel slecht tegen die rare stokpaardjes waarom hij voor hopeloos slechte spelers voorin kiest. Je mag best eens een harde keuze maken, hoor.
pi_166342777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Pereiro heeft ook tegen betere ploegen bewezen dat hij kan voetballen. Ik heb eerder het idee dat Cocu gewoon niet de juiste trainer is en hij op verkeerde posities wordt gebruikt. Niet meteen gezegd dat het meteen de schuld van Cocu is, want het moet ook vanuit de speler zelf komen. Alleen kan ik heel slecht tegen die rare stokpaardjes waarom hij voor hopeloos slechte spelers voorin kiest. Je mag best eens een harde keuze maken, hoor.
Dit is toch een harde keuze? Het makkelijkste is om gewoon Pereiro basis te zetten aangezien die meer potentie heeft.

Ik vind Pereiro nog te veel een speeltuinvoetballer. Als het goed draait is het leuk, maar als hij z'n dag niet heeft voetbal je met een man minder. Bovendien heel vaak te makkelijk balverlies op levensgevaarlijke plekken.
pi_166342789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of we ooit nog gaan zien dat Pereiro een keer achter De Jong mag spelen, dus komend vanuit het middenveld. In de wedstrijden zie je ook dat hij zich daar het fijnst voelt, maar volgens mij is Cocu een beetje blind.
pi_166342877
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit is toch een harde keuze? Het makkelijkste is om gewoon Pereiro basis te zetten aangezien die meer potentie heeft.

Ik vind Pereiro nog te veel een speeltuinvoetballer. Als het goed draait is het leuk, maar als hij z'n dag niet heeft voetbal je met een man minder. Bovendien heel vaak te makkelijk balverlies op levensgevaarlijke plekken.
Hahaha, alsof het op de bank zetten van Pereiro een harde keuze is. Die hoeft alleen nog de hoekjes in de dug-out af te stoffen voor hij alles verkend heeft. Als Locadia en Narsingh terug zijn, staat hij weer doodleuk langs de zijlijn. Dat noem ik geen harde keuzes. Tegenwoordig heb je net zo goed bij Ajax en Feyenoord spelers die zo hopeloos slecht zijn maar wie de waarheid niet verteld wordt. Het leukste is nog dat al die prutsers tot aanvoerder verheven zijn en voorlopig niet een realitycheck krijgen. Tegenwoordig moet ik dat helaas hardere keuzes noemen dan het op de bank zetten van je beste spelers.
pi_166342905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of we ooit nog gaan zien dat Pereiro een keer achter De Jong mag spelen, dus komend vanuit het middenveld. In de wedstrijden zie je ook dat hij zich daar het fijnst voelt, maar volgens mij is Cocu een beetje blind.
En dan roept zo'n gekkie van Trouw dat Cocu PSV ontgroeid is. Lekker hoorrrrr
pi_166343390
3 puntjes blijven in Eindhoven, ik verwacht een zakelijk 3-0
pi_166343426
Dit gaat PSV eenvoudig winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166345687
Renato Sanches gaat PSV slopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166345753
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:46 schreef superniger het volgende:
Vanaf de bank?
pi_166347508
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:45 schreef Bolasie het volgende:
Dit gaat PSV eenvoudig winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xd
graag op anoniem
pi_166347961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:03 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die heeft daarvoor te weinig snelheid voor in de omschakeling.
pi_166347966
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:46 schreef superniger het volgende:
:')
pi_166348011
Phillip Cocu hield zijn kaarten tijdens de persconferentie nog voor zijn borst. De PSV coach wilde niets weggeven over de speelwijze voor het duel tegen Bayern München. PSV speelt sinds vorig jaar in de Champions League bijna altijd in een 5-3-2 systeem. In de vorige wedstrijd tegen Bayern koos Cocu echter voor een 4-3-3 systeem om toch aan kansen toe te komen tegen de Duitsers.

Met welke tactische variant Cocu nu gaat komen is nog onduidelijk. In haar vermoedelijke opstelling houdt het Eindhovens Dagblad het op 4-3-3, het Algemeen Dagblad op 5-3-2. Een eventuele keuze voor 5-3-2 gaat waarschijnlijk ten koste van Gaston Pereiro. Naast Luuk de Jong wil Cocu zeker Europees ook snelheid en diepte hebben. Om die reden zetten zowel het AD als het ED in op een basisplaats voor Florian Jozefzoon.

Vermoedelijke opstelling volgens het ED: Pasveer, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Ramselaar, Pereiro, L. de Jong, Jozefzoon

Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Pasveer, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Ramselaar, Jozefzoon, De Jong
pi_166348934
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:17:53 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166349654
quote:
Wat moeten wij hiermee?
Oh.
pi_166349771
quote:
6-0
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:27:56 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166349819
Gewoon een 0-2 gok ik, Bayern zal niet teveel gas gaan geven.
Oh.
pi_166350063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon een 0-2 gok ik, Bayern zal niet teveel gas gaan geven.
PSV tijdens CL potjes in eigen huis kan tegen iedereen stunten ,ook tegen een topc 3 club.
Zeker wanneer het publiek er weer vol achter gaat staan.

Ik zeg een 1-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')