20:00... en 19:30 voorbeschouwing (of 19:00? vond het nogal vaag van Ziggo gisteravond).quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:55 schreef vaarsuvius het volgende:
FF checken, is het om 20:00? Ik wil geen risico lopen ivm wintertijd..
Dan kan ik zo rond 19:30 gaan kijken na de pre race stukjes en hoef ik niet te haasten met het avondeten
Nog gelukt met mijn verzoek?quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Ruim op tijd terug van de preproloog
Lang leve Waze, die mij binnendoor richting de snelweg stuurde, zo een enorme file ontweken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat kan ook jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder SS - S - M, de softs gaan uiteraard minder lang mee, maar wanneer er halverwege de race iets gebeurt met een VSC of SC tot gevolg, kan je eerder/beter reageren. Wanneer je de 2e stint op mediums rijdt ben je eigenlijk genoodzaakt je aan je strategie te houden ipv de mediums er onder te kwakken bij een VSC/SC. Volgens mij was dat ook het probleem bij Ricci afgelopen zondag.
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:15 schreef Twieki het volgende:
Elke keer weer dat gemekker van het tijdstip van de start...Een beetje fatsoenlijke computer, tablet en telefoon passen tijden automatisch aan aan de wintertijd. De start is om 20.00u. Dus hoe moeilijk kan 't zijn? Het is niet dat het nu 19.15u is of zo.
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder SS - S - M, de softs gaan uiteraard minder lang mee, maar wanneer er halverwege de race iets gebeurt met een VSC of SC tot gevolg, kan je eerder/beter reageren. Wanneer je de 2e stint op mediums rijdt ben je eigenlijk genoodzaakt je aan je strategie te houden ipv de mediums er onder te kwakken bij een VSC/SC. Volgens mij was dat ook het probleem bij Ricci afgelopen zondag.
tvgids.nlquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.
Zowel de Amerikanen als de Britten hebben de winter/zomertijd wissel, echter de Amerikanen hebben een andere datum.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
fijn dat de voorbeschouwing altijd al anderhalf uur van tevoren begint op Sky
met extra speciale knoflooksausquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:38 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog even wachten op de bezorgTurk en dan zo fijn met een grote bak vet met zout Döner de voorbeschouwing kijken![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Droog, minieme kans op regen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:43 schreef GoofyGoober het volgende:
Wat is de weersverwachting? Meende dat ik iets las over onweersbuien, maar die komen pas na afloop van de race
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Henno's intro muziekje is toch wel epic. Waar heeft ie dat vandaan gejat?
Grosjean remde niet eerder!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.
De indoctrinatie is strong in this onequote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |