Wat een corrupte bende of wat Trump zou zeggen: "What a mess, a complete and total disaster"quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:26 schreef cb2013 het volgende:
- FBI onderzoekt de Clinton foundation (pay for play)
- FBI heropend onderzoek Clinton emails
- FBI sexting onderzoek Anthony Weiner.
3 verschillende onderzoeken, 3 connecties.
Obama trok een streep en deed vervolgens niks. Hij heeft het Syrie beleid zelf uitbesteed aan Rusland, omdat de VS geen actie ondernam.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama trekt tenminste nog een streep. Vandaar de sancties tegen Rusland en het gerommel in de Zuid-Chinese Zee.
Maar als ik Trump goed begrijp, staat hij een isolationistische koers voor. De VS moet zich volgens hem vooral niet teveel met anderen bemoeien.
Het creëren van een buitenlandse vijand is nu eenmaal een historisch bewezen concept in binnenlandse politiek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Snap gewoon niet waarom er altijd een vijand moet zijn.
Mijns inziens moeten we toe naar een wereld op basis van cooperatie ipv concurentie.
De beste man wil de importtarieven verhogen zodat Amerikaanse bedrijven terugkeren naar de heimat. Veel isolationistischer wordt het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten maar eens ophouden met hun ouwe wijven bemoeienis.
En Trump isolationistisch? Hij is een zakenman. DIe willen vooral globaal zaken doen.
Yup dat begrijp ik. Het is een sterke peiler om van alles om door te kunnen drukken. Het zorgt er alleen wel voor dat we nooit als planeet ook maar ene ruk verder komen als we elkaar de koppen in blijven slaan. En dat is ook een resultaat van het creëren van een vijand.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het creëren van een buitenlandse vijand is nu eenmaal een historisch bewezen concept in binnenlandse politiek.
Waar ik dus gewoon bang voor ben is dat warhawk Hillary zich wenst te bewijzen en klakkeloos en no-fly zone in gaat stellen wat de Russen en de Syrische regering zal verwerpen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat een corrupte bende of wat Trump zou zeggen: "What a mess, a complete and total disaster"
Die zure kop van die CNN muts ook. "Shit daar gaat ons Clinton feestje"
[..]
Obama trok een streep en deed vervolgens niks. Hij heeft het Syrie beleid zelf uitbesteed aan Rusland, omdat de VS geen actie ondernam.
De VS heeft daar gewoon 'verloren'. Dat verlies moeten ze erkennen en proberen een manier te vinden om Rusland terug naar de onderhandelingstafel te krijgen. Echter wil Hillary liever een no-fly zone installeren in een land waar de Russische luchtmacht en Amerikaanse luchtmacht al dagelijks elkaar tegen komen.
Ik ben helemaal niet blij met het huidige Amerika. Ze hebben al meegeholpen aan een instabiele EU (Oekrainie) en ze blijven maar doorgaan met hun gezeik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man wil de importtarieven verhogen zodat Amerikaanse bedrijven terugkeren naar de heimat. Veel isolationistischer wordt het niet.
En die bemoeienis pakt soms verkeerd uit. Dat ben ik helemaal met je eens. Je moet echter beseffen dat het gat dat de VS achterlaat, wanneer zij zich terugtrekt achter haar grenzen, wordt opgevuld door een andere supermarkt. Niet voor niets is China al langere tijd druk met het uitbreiden van zijn invloedssfeer in Afrika.
Wat dat betreft mogen we blij zijn met een bondgenoot als de VS.
Iets wat men al jaren oppert toch, dat plaatje dat ze in elke continent een militaire basis hadden bijvoorbeeldquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama trekt tenminste nog een streep. Vandaar de sancties tegen Rusland en het gerommel in de Zuid-Chinese Zee.
Maar als ik Trump goed begrijp, staat hij een isolationistische koers voor. De VS moet zich volgens hem vooral niet teveel met anderen bemoeien.
Je negeert 99 procent van mijn post.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij met het huidige Amerika. Ze hebben al meegeholpen aan een instabiele EU (Oekrainie) en ze blijven maar doorgaan met hun gezeik.
Syrie is al van oudsher een Russische bondgenoot en dat heeft de USA en Israel altijd al dwars gezeten. Maar hoe het zich nu ontwikkeld bevalt zelfs de Israeliers niet. Die zien ook al een full scale war aankomen tegen de Russen.
Oh dat gebeurt al langer. Er worden al jaren lage belasting tarieven aangeboden aan bedrijven die weer terug willen komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man wil de importtarieven verhogen zodat Amerikaanse bedrijven terugkeren naar de heimat. Veel isolationistischer wordt het niet.
En die bemoeienis pakt soms verkeerd uit. Dat ben ik helemaal met je eens. Je moet echter beseffen dat het gat dat de VS achterlaat, wanneer zij zich terugtrekt achter haar grenzen, wordt opgevuld door een andere supermarkt. Niet voor niets is China al langere tijd druk met het uitbreiden van zijn invloedssfeer in Afrika.
Wat dat betreft mogen we blij zijn met een bondgenoot als de VS.
Als Russen en Chinezen dat zonder geweld doen dan heb ik liever hun dan de Yanks.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je negeert 99 procent van mijn post.
Ik erken dat de VS niet altijd verstandig handelt (hoewel Oekraïne een slecht voorbeeld is - het zijn de Russen die daar verkeerd bezig zijn). Het is alleen wat naïef om te denken dat alles pais en vree is als de VS stopt zich te bemoeien met andere landen. Dat vacuüm wordt gewoon opgevuld door een andere supermacht.
Rusland is inderdaad lekker geweldloos geweest in Oekraïne. En Tsjetsjenië. En Syrië.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als Russen en Chinezen dat zonder geweld doen dan heb ik liever hun dan de Yanks.
Er bestaat overigens een grote kans dat Huma's e-mail adres gelinkt is aan de laptop van Weiner. Dat ze tijdens de clean-up vergeten zijn om de e-mails van die laptop af te halen en de FBI dus nu toegang heeft tot ten minste een gedeelte van de 33 000 missende e-mails.twitter:tomjanmeeus twitterde op zondag 30-10-2016 om 08:29:37Dit verklaart iets: Huma Abedin Swore Under Oath She Gave Up ‘All the Devices’ With State Dept. Emails https://t.co/lFKNXXPJZa reageer retweet
Importtarieven verhogen is toch echt compleet andere koek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt al langer. Er worden al jaren lage belasting tarieven aangeboden aan bedrijven die weer terug willen komen.
En de Chinezen staan nou ook niet bepaald bekend om hun vredelievendheid. Niets voor niets is dat land bezig met het uitbreiden van zijn militaire macht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:17 schreef justanick het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad lekker geweldloos geweest in Oekraïne. En Tsjetsjenië. En Syrië.
Oekraine zijn seperatisten, Tsjetjenie was tegen radicale Islamisten (die nu gezellig IS versterken), Syrie zijn ze gevraagd door de Syrische regering voor hulp.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:17 schreef justanick het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad lekker geweldloos geweest in Oekraïne. En Tsjetsjenië. En Syrië.
Je eigen bron van dit clickbait stuk geeft inmiddels expliciet aan dat het bericht wordt gezien als FALSE en dat ze bij een kleine extra bevestiging daarvan het stuk intrekken. Just sayin'.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:18 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:umpire43 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 17:16:15BIG!!! The white house has just cancelled all rallies by Obama or his wife at any Hillary events. He will no longer… https://t.co/xcnbMaBOtW reageer retweet
Vals gerucht, is de eerste reactie onder de Tweet. Met bron.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:18 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:umpire43 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 17:16:15BIG!!! The white house has just cancelled all rallies by Obama or his wife at any Hillary events. He will no longer… https://t.co/xcnbMaBOtW reageer retweet
Haha, maakt niet uit. Gewoon Twitter blind vertrouwenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:20 schreef justanick het volgende:
[..]
Je eigen bron van dit clickbait stuk geeft inmiddels expliciet aan dat het bericht wordt gezien als FALSE en dat ze bij een kleine extra bevestiging daarvan het stuk intrekken. Just sayin'.
Ok, gerucht maar aannemelijk?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vals gerucht, is de eerste reactie onder de Tweet. Met bron.
twitter:SavageNation twitterde op zondag 30-10-2016 om 08:05:43Watch "BREAKING - FBI INSIDER - Huma Abedin Seeking Immunity Deal With FBI" on YouTube - https://t.co/kgFarngblE reageer retweet
Tsja, zo kunnen we alle Amerikaanse interventies ook wel verdedigen. Iets zegt mij dat je daar anders over denkt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oekraine zijn seperatisten, Tsjetjenie was tegen radicale Islamisten (die nu gezellig IS versterken), Syrie zijn ze gevraagd door de Syrische regering voor hulp.
Heb je de NL importtarieven al eens gezien? Bijvoorbeeld op auto's? En toch wordt er flink gekocht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Importtarieven verhogen is toch echt compleet andere koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |