Dit soort foundations worden vaak gebruikt voor koehandel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En, welke invloed hebben ze daarmee gekocht?
Niemand is hier kritiekloos over Clinton. Het alternatief is echter een gek die meer oorlog wil voeren en de schulden op wil jagen. Lijkt me niet erg tof voor de wereld, jou wel?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:40 schreef Refragmental het volgende:
Whoops!! Clinton heeft blijkbaar een derde FBI onderzoek naar haar lopen.
https://streamable.com/htj3
Eerste presidentskandidaat ooit met zoveel lopende FBI onderzoeken. Je kunt er trots op zijn.
Ik ga me helemaal de ballen uit de broek lachen zodra Clinton achter tralies verdwijnt.
Ben ook benieuwd hoe de Fok Clinton kliek ermee om zal gaan. Want hun constant gehamer dat er geen bewijs is van grootschalige corruptie en fraude wordt langzamerhand helemaal onderuit geschopt. Ben benieuwd of deze kliek dan de ballen heeft om hun ongelijk toe te geven en dat ze inderdaad kritiekloos alles van Clinton accepteerden. Ik vermoed van niet
En wat wint de postcodeloterij hiermee?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dit soort foundations worden vaak gebruikt voor koehandel.
"Ik geef jullie foundation 5 miljoen maar kan jij dit voor mij doen?"
Zo gaat het nu eenmaal in de zakelijke en politieke wereld.
Of het allemaal wel kosjer is kun je uiteraard je vraagtekens bij zetten.
http://www.nationalreview(...)a-clinton-foundation
They observed that a number of companies that received contracts in Haiti happened to be entities that made large donations to the Clinton Foundation. The Haitian contracts appeared less tailored to the needs of Haiti than to the needs of the companies that were performing the services. In sum, Haitian deals appeared to be a quid pro quo for filling the coffers of the Clintons.
Het programma is niet belangrijk bij een kandidaat die crimineel en corrupt tot het bot is en ook nog eens een pathologische leugenaar. Zo'n programma heeft namelijk dan geen waarde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is het in dit topic nog geen seconde over het programma van de twee kandidaten gegaan.
Nogmaals: geen leugens vertellen. Clinton is de havik hier, Trump wil praten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niemand is hier kritiekloos over Clinton. Het alternatief is echter een gek die meer oorlog wil voeren en de schulden op wil jagen. Lijkt me niet erg tof voor de wereld, jou wel?
Ga dat zelf maar eens uitzoeken zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat wint de postcodeloterij hiermee?
Trump wil IS vernietigen. Dat vraagt een immense militaire operatie en gaat zeker niet om praten....quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nogmaals: geen leugens vertellen. Clinton is de havik hier, Trump wil praten.
Nee, nee, zo discussiėren we niet. Ik ga gewoon echt niet meer reageren op de zoveelste stroman. Dat lijkt de enige 'tactiek' die jullie kunnen hanteren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh het is alleen invloed kopen als Qatar doneert?
Bron: https://www.clintonfounda(...)to+%2410%2C000%2C000quote:Government of the Netherlands **
Ze zijn iig dol op foundations de Clintons.quote:The Clinton Family Foundation
Niet zo laf. Via de Clinton foundation zouden allerlei lieden invloed kunnen kopen. Dan mag je dat best wat concretiseren...quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ga dat zelf maar eens uitzoeken zou ik zeggen.
http://www.mathijskoenraa(...)ostcode-loterij.html
Tja dat wil Clinton ook maar op haar lijstje staat ook Syrie, Iran, Noord Korea en de Ukraine.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Trump wil IS vernietigen. Dat vraagt een immense militaire operatie en gaat zeker niet om praten....
Sorry, maar waar baseer je je uitspraak op dat Trump meer oorlog wil voeren?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niemand is hier kritiekloos over Clinton. Het alternatief is echter een gek die meer oorlog wil voeren en de schulden op wil jagen. Lijkt me niet erg tof voor de wereld, jou wel?
Naar haar foundation. Maar er is dus niks mee aan de hand? Je wil immers niet aangeven wat er mis mee is of wat voor kwade motieven de loterij of onze overheid er mee hebben...quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:47 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, nee, zo discussiėren we niet. Ik ga gewoon echt niet meer reageren op de zoveelste stroman. Dat lijkt de enige 'tactiek' die jullie kunnen hanteren.
Ook wel grappig:
[..]
Bron: https://www.clintonfounda(...)to+%2410%2C000%2C000
Onze belastingcentjes gaan nu ook al naar Hillary. Fijn om te weten
Lees dan eens wat meer hier over flapdrol !quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet zo laf. Via de Clinton foundation zouden allerlei lieden invloed kunnen kopen. Dan mag je dat best wat concretiseren...
Wil Trump IS niet meer vernietigen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sorry, maar waar baseer je je uitspraak op dat Trump meer oorlog wil voeren?
Clinton is een bewezen warhawk en heeft daadwerkelijk een trackrecord van oorlogvoeren.
Ik wil graag bewijs zien voor je uitspraak.
Daarnaast zijn er hier voldoende mensen die het in hun broek doen bij de gedachte om kritiek te uiten op Clinton. Heb jij bv Ulx ooit eens iets kritisch zien zeggen?
Je weet dat jouw held Trump geschiedenis aan het schrijven is met de hoeveelheid leugens die hij verpakt in zijn speeches.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het programma is niet belangrijk bij een kandidaat die crimineel en corrupt tot het bot is en ook nog eens een pathologische leugenaar. Zo'n programma heeft namelijk dan geen waarde.
Waar staat dat in haar programma?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja dat wil Clinton ook maar op haar lijstje staat ook Syrie, Iran, Noord Korea en de Ukraine.
En Clinton wil dat ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Trump wil IS vernietigen. Dat vraagt een immense militaire operatie en gaat zeker niet om praten....
Jullie weten het toch zo goed? Dan mag je dat best even uitleggen. Ik weet mijn weg in al die haatblogs maar matig te vinden namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lees dan eens wat meer hier over flapdrol !
Waar staat in Trump zijn programma dat hij IS gaat vernietigen?quote:
Hij trakteert die IS-strijders op een arrangement in zijn hotels. Daarmee is het conflict wel beslecht.quote:
Dus als Clinton het volgens jou ook wil, dan is het plots niet meer erg wanneer Trump oorlog wil voeren?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En Clinton wil dat ook.
Dus Clinton is, (als we niet weer zoals altijd al gebeurt, meten met 2 maten) dus een even groot gevaar dan Trump?
Of wil Clinton de IS niet vernietigen?
"Mijn held Trump", en toen was ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat jouw held Trump geschiedenis aan het schrijven is met de hoeveelheid leugens die hij verpakt in zijn speeches.
Overigens bijzonder dat je denkt dat 'wij' weglopen met Clinton. De enige reden dat ik hoop dat zij het wordt, is omdat ik Trump een nare rotzak vind met krankzinnige ideeėn. Zijn denkbeelden staan haaks op die van mij en daarom zou ik hem nooit kunnen steunen.
Maar als blijkt dat Clinton strafbare feiten heeft gepleegd, dan moet ze worden vervolgd. Zo eenvoudig is het. Voorlopig is daar echter nog geen sprake van.
Je liegt dus weer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar staat in Trump zijn programma dat hij IS gaat vernietigen?
Clinton wil het beleid van Obama voortzetten. Dus dat lijstje klopt wel zeker.
Je praat zijn gedrag en uitspraken vrij consequent goed. Je doet dus wel hard je best als fan over te komen. Kritiek op die man moet echt uit je getrokken worden en zelfs dan komt het met tegenzin...quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Mijn held Trump", en toen was ik gestopt met lezen.
Vervelend naar trekje uit de gebruikelijke hoek. Ik ben kritisch tegenover Clinton en dus zal wel een trump fan zijn.
Welke nieuwsbronnen lees jij?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |