quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je hem root kan het vast wel (hahahahahaha).
Er was ooit een tijd dat scanners werkten en ik een uur bezig was met wachten en doelgericht dratini's jagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Hoe komt iedereen aan een dragonite?
Ik zit pas op 40 candy, uurtje langs grachten fietsen heeft me weer 0 opgeleverd.
Ik heb ook geen Dragonite, maar iets van 65 candy of zo. Al weken geen Dratini meer gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Ik zit pas op 40 candy, uurtje langs grachten fietsen heeft me weer 0 opgeleverd.
Heb zelf pas 14 candy.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
ze cheaten met scanners of ze zijn net zoals ik naar Ueno park geweest. Genoeg camdy voor 4 gyraidos zonder die halloweenactie, en genoeg candy voor een dragonite. Alleen nog niet gedaan, ik heb een amazing met alles impressed by en ook nog blown away. Nu loop ik me rot met hem als buddy omdat in NL er nooit zo'n beest komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Maps coordinaten voor charmander nest plz, daar wil ik ook wel ff wat tijd doorbrengen.quote:
Je vergeet Eevee, gisteren weer een pareltje mogen ontvangen. Benieuwd wat mijn volgende 2x 10km gaan brengen over 1,9km.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:09 schreef Valerie. het volgende:
Eindelijk weer een ei! Nog een 10km ook. Kan niet wachten tot m'n vijfde Pinsir of twintigste Onix hatcht!
Heel zuur .quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef marp0 het volgende:
Alweer een fcking magmar uit m'n 10 km ei
Zou ik zeker doen, ik kreeg net die exeggcute op de radar, gelukkig weet ik de spawns wel in de buurt dus kunnen vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef marp0 het volgende:
Net ontdekt dat een plek waar charmander voorheen spawnde nu een exeggcute spawn is. Maar eens vaker daar voorbij fietsen, kan wel wat Candy gebruiken voor power ups.
Ja op gegeven moment leer je de spawns wel uit je hoofd kennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen, ik kreeg net die exeggcute op de radar, gelukkig weet ik de spawns wel in de buurt dus kunnen vinden.
Awwquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef marp0 het volgende:
Alweer een fcking magmar uit m'n 10 km ei
Succesquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Ik duik zo nog even Middelburg in, het is blijkbaar de nacht van de nacht, aller verlichting staat uit en er zijn allemaal kunstzinnige dingen te zien, eitjes oogsten!
Welke?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook zonder, maar met een app.
Onixquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Nog 300 meter voor mijn 10 km ei uitkomt: place your bets!
Jynxquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Eeveequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi verslagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef eleusis het volgende:
Kijkduin verslag tijd
Kijkduin was vandaag weer een goede ervaring en leverde precies op wat ik nodig had
Het was zonnig en het was weer druk, alleen waren de spelers duidelijk wat fanatieker dan in de zomer en de gemiddelde leeftijd lag wat hoger.
[ afbeelding ]
Het hoofddoel van mijn missie was Dratini candy verzamelen voor mijn Dragonite, dus dat betekende weer een flinke workout voor Dratini 89...
[ afbeelding ]
Omdat ik ook nog 5 wilde Dratini heb gevangen, leidde dit tot een mooi resultaat, bijna genoeg voor een volledig opgepompte Dragonite
[ afbeelding ]
Verdere hoogtepunten: 1 Bulbasaur, 1 Grimer, 3 Jigglypuff, 2 Eevee, 1 Clefairy, 3 Abra, 1 Exeggcute, 1 Squirtle, en belachelijk veel Magikarp (40 wel misschien?), allemaal zeer welkom!
En Meowth, veel te veel fucking Meowth...
[ afbeelding ]
Mensen waren relatief veel aan het lopen, vanwege de buddy candy en dubbele eier candy waarschijnlijk. Dat was wel oke, want de hele tijd sad bij een lure zitten vind ik niet echt een leuke manier van spelen. Ook wel wat op het plein gehangen, maar dan baalde ik toch weer dat ik niet het maximale uit mijn eieren en buddy haalde. Ik was veel te vinden aan de waterlinie waar elk uur wel een Dratini spawnde...
Hier een meeting van Dratini Lovers Anonymous:
[ afbeelding ]
Toen de avond viel, met hoog water, spawnden de Dratini helaas een paar meter in de zee, wat hier een groep bedroefde mensen opleverde...
[ afbeelding ]
Maar er was wel een semi-droge zandbank waar je op kon komen. Als het om Dratini gaat heb ik geen schaamte, dus flikker maar op, ik loop er gewoon inEn ik had de Dratini gewoon te pakken, samen met een Chinese man.
Hier zijn voor altijd vereeuwigd zij die de Dratini niet hadden...
[ afbeelding ]
Dankzij de vele megapixels van mijn iPhone zie ik net dat een kansenjongere zijn charge move deed...
[ afbeelding ]
Dit is de slechtste move in het spel, misschien op Ancient Power na. Jammer dude, maar ja, jij bent tenminste wel cool, wel zand krijgen in je dope sneakers en dan geen Dratini vangen...
Op het eind zag ik nog wel twee hele vreemde Pikachu:
[ afbeelding ]
Mijn voeten zijn echt kapot, dus morgen nog een dag Kijkduin trek ik nietNou ja, zeg nooit nooit.
Eindstand, ik ben weer dichter bij het evolueren van de Alakazam, kan een Muk en een nieuwe Gyarados evolueren, en heb dus bijna genoeg candy voor een top Dragonite...
Dus top. Ik kan een dag Kijkduin zeker aanraden, zeker met de extra candy nu ben je een dief van je eigen portemonnee als je er niet heen gaat. Leuk dat het nog steeds leeft!
Mooi verslag van Kijkduin .quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:56 schreef eleusis het volgende:
Jynx uit 10km ei hier. Ik ben er zen over.
Leuk verslag. Ik twijfelde of ik naar kijkduin zou gaan maar nu kan ik het niet laten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef eleusis het volgende:
Kijkduin verslag tijd
Kijkduin was vandaag weer een goede ervaring en leverde precies op wat ik nodig had
Het was zonnig en het was weer druk, alleen waren de spelers duidelijk wat fanatieker dan in de zomer en de gemiddelde leeftijd lag wat hoger.
[ afbeelding ]
Het hoofddoel van mijn missie was Dratini candy verzamelen voor mijn Dragonite, dus dat betekende weer een flinke workout voor Dratini 89...
[ afbeelding ]
Omdat ik ook nog 5 wilde Dratini heb gevangen, leidde dit tot een mooi resultaat, bijna genoeg voor een volledig opgepompte Dragonite
[ afbeelding ]
Verdere hoogtepunten: 1 Bulbasaur, 1 Grimer, 3 Jigglypuff, 2 Eevee, 1 Clefairy, 3 Abra, 1 Exeggcute, 1 Squirtle, en belachelijk veel Magikarp (40 wel misschien?), allemaal zeer welkom!
[ afbeelding ]
Mensen waren relatief veel aan het lopen, vanwege de buddy candy en dubbele eier candy waarschijnlijk. Dat was wel oke, want de hele tijd sad bij een lure zitten vind ik niet echt een leuke manier van spelen. Ook wel wat op het plein gehangen, maar dan baalde ik toch weer dat ik niet het maximale uit mijn eieren en buddy haalde. Ik was veel te vinden aan de waterlinie waar elk uur wel een Dratini spawnde...
[ afbeelding ]
Toen de avond viel, met hoog water, spawnden de Dratini helaas een paar meter in de zee, wat hier een groep bedroefde mensen opleverde...
[ afbeelding ]
Maar er was wel een semi-droge zandbank waar je op kon komen. Als het om Dratini gaat heb ik geen schaamte, dus flikker maar op, ik loop er gewoon inEn ik had de Dratini gewoon te pakken, samen met een Chinese man.
[ afbeelding ]
Dankzij de vele megapixels van mijn iPhone zie ik net dat een kansenjongere zijn charge move deed...
[ afbeelding ]
Dit is de slechtste move in het spel, misschien op Ancient Power na. Jammer dude, maar ja, jij bent tenminste wel cool, wel zand krijgen in je dope sneakers en dan geen Dratini vangen...
[ afbeelding ]
Mijn voeten zijn echt kapot, dus morgen nog een dag Kijkduin trek ik nietNou ja, zeg nooit nooit.
Eindstand, ik ben weer dichter bij het evolueren van de Alakazam, kan een Muk en een nieuwe Gyarados evolueren, en heb dus bijna genoeg candy voor een top Dragonite...
Dus top. Ik kan een dag Kijkduin zeker aanraden, zeker met de extra candy nu ben je een dief van je eigen portemonnee als je er niet heen gaat. Leuk dat het nog steeds leeft!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef eleusis het volgende:
Kijkduin verslag tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit last van gehad, maar ik ben ook maar 4 dagen geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2016 08:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik wil ook naar Kijkduin, maar er zit daar zoveel dat de game me thuis niet meer leuk lijkt om te spelen
Iemand op reddit postte deze timer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:08 schreef raptorix het volgende:
Nog 500 meter voor mijn 10k ei, ik gok op een Skytcher![]()
Wanneer loopt de actie af eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |