Als je Pokemon verslagen is, krijg je hem terug. Je hebt dan een revive nodig om hem tot leven te wekken en potion om zijn HP weer vol te krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:51 schreef Devv het volgende:
Dit is misschien een stomme vraag maar kan je een Pokémon ook helemaal kwijt raken in de gym? Dat deze dood gaat of zo? Ik heb nog nooit iets met de gym gedaan dus ik weet echt niet hoe dat werkt.
Ben blij dat ik zowel mijn Snorlax en Lapras heb. Woensdag 20km gelopen met Snorlax en gisteren (en vannacht, GPS drift) heeft Lapras 14km gelopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:12 schreef koffiepot het volgende:
Ik heb mijn snorlax in een gym. Normaal staat ie er nog geen 24 uur in. Nu al 4 dagen. Ik baal hier bijzonder van, aangezien ik snorlax nu niet als bugebruiken.
Hoe werkt die moveset precies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:46 schreef PicoMMP het volgende:
Even een overzichtje gemaakt van alle max evolved Pokemon die ik heb...
[ afbeelding ]
Zoveel moeite moeten doen voor een Weezing en dan die moveset
Wat zeggen jullie? Welke Pokemon kunnen regelrecht de prullenbak in?
Vakantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:19 schreef DJKoster het volgende:
De jeugd speelt niet meer? Mijn Pokémon staat nu al de hele schoolweek in een Gym op een schoolplein.
Of ze zijn allemaal team rood, dat kan ook.
http://www.pogomoves.com/quote:
Waarom x/6quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:46 schreef PicoMMP het volgende:
Even een overzichtje gemaakt van alle max evolved Pokemon die ik heb...
[ afbeelding ]
Zoveel moeite moeten doen voor een Weezing en dan die moveset
Wat zeggen jullie? Welke Pokemon kunnen regelrecht de prullenbak in?
Ja, de percentages zijn inderdaad relevanter dan de positie. Besefte ik later pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom x/6
Als 2/6 99% van 1/6 is, ben ik ook wel tevreden. Met 80% baal ik als een stekker.
Kijk je dan vooral naar %* of %**?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom x/6
Als 2/6 99% van 1/6 is, ben ik ook wel tevreden. Met 80% baal ik als een stekker.
Die ene die bij 100% begint. Die ander is alleen leuk als je alles volledig gepower-upt hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kijk je dan vooral naar %* of %**?
Thanks!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://www.pogomoves.com/
Het geeft aan hoe sterk de aanvallen van je Pokemon zijn t.o.v. zijn eigen soort en andere soorten. En hoe sterk hij is in aanvallen/verdedigen. Pokemon met een lagere CP maar met goede movesets zijn alsnog waardevoller dan Pokemon met een hogere CP en crappy movesets.
Oh, dat is een betere site dan degene die ik gebruikquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://www.pogomoves.com/
Het geeft aan hoe sterk de aanvallen van je Pokemon zijn t.o.v. zijn eigen soort en andere soorten. En hoe sterk hij is in aanvallen/verdedigen. Pokemon met een lagere CP maar met goede movesets zijn alsnog waardevoller dan Pokemon met een hogere CP en crappy movesets.
Staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh, dat is een betere site dan degene die ik gebruikBedankt
Ik gebuik pogobag.me al ruim 2 maanden. So far so good..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:39 schreef Devv het volgende:
Kan je een ban krijgen door gebruik te maken van PGNEXUS?
Pogobag geprobeerd, krijg dit:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gebuik pogobag.me al ruim 2 maanden. So far so good..
Lekker gebandquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pogobag geprobeerd, krijg dit:
"There was an error when requesting your data (This could be because your account is banned or Niantic's servers are busy). Please try again."
Ik leef nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:39 schreef Devv het volgende:
Kan je een ban krijgen door gebruik te maken van PGNEXUS?
Welke Pokemon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien ik vanmiddag geen tijd heb on eitjes te oogsten, ga ik maar de 65% versie evolueren.
Moves? Place your bets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Magmar en Dratiniquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik moet nog 2km voor twee 10km eieren.
Place your bets
eevee/pinsirquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Place your bets
welke heb je al gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Place your bets
Alles behalve de Aerodactyl, Chansey, Hitmonlee en Pinsir sowieso. Die heb ik ook allen nog niet in de Pokedex.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alles behalve de Aerodactyl, Chansey, Hitmonlee en Pinsir sowieso. Die heb ik ook allen nog niet in de Pokedex.
Volgens mij ook nooit een Dratini gehad, dus zou wel lekker zijn.
GEEL GEEL GEEL GEEL GEELquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:00 schreef Rubeo38 het volgende:
ik lurk hier al wel een tijdje, maar nog maar weinig gepost
zit in de regio Utrecht, team geel.
hoppa, net een wigglytuff gevangen met pound/hyperbeam. wel maar 60 IV, maar gooi er wel wat dust tegenaan. wel een lekkere moveset
Ik neem aan dat je naar de hoogste % moet kijken om te bepalen of een Pokémon nuttig is?quote:
Pokemonners vangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand nog tips over hoe en wat in Kijkduin?
Op de lange termijn welquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar de hoogste % moet kijken om te bepalen of een Pokémon nuttig is?
Dat is wel heel erg lullig. Heb je eindelijk eens een keer een 10km ei. Krijg je dat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:08 schreef robbietobbie het volgende:
mijn eerste 10km ei sinds 2 maanden is gehatched![]()
JynxDaar gaat weer mijn kans op een lapras of snorlax de komende tijd
Is confusion + psychic slecht dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:23 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Paar nieuwe entries met een evolvefest. Heeft mijn Victreebel razor leaf en leaf blade en mijn exeggutor confusion en psychische![]()
Ook nog een matige gengar.
Gelukkig heeft Weezing wel de beste movesen weer een gyarados met bite en hydro pump. Daar heb ik wel weer geluk mee. Van de 9 heeft er maar eentje Twister.
Om te verdedigen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Pokemongodb deed er heel onaardig over
Maar goeie moveset om gym aan te vallen of te verdedigen?
Dit... Niemand geweest nog tijdens Halloween?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:47 schreef Sunst0rm het volgende:
Is Kijkduin wat tijdens Halloween? Ben bang dat er alleen maar spokemon spawn daar nu
Daar had ik gister ook al last van op de fiets, alleen als ik af en toe 1 minuut ga stil staan komt er ineens 200 meter ofzo bij. Die jij ook op de fiets rond rijden of loopt je vooral? En die 14km doordat je poppetje overal heen loopt in de nacht is zeker nice, als ik dat doe heb ik iets van 500meter erbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
M'n meters worden echt amper of heel laat geregistreerd vandaag
Oude tijden herleven hier, veel luresquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:05 schreef Vlinderbom het volgende:
De hype is weer over geloof ik. Gelukkig.
Waar zitten al die bulba's dan? Ik ben er een keer geweest, dat was niet wat ik daar echt tegenkwam. Meer de 2-stage evoluties zoals Growlithe, Ponyta, Doduo, Diglett, Mankey en anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit... Niemand geweest nog tijdens Halloween?
Zou wel mooi zijn om volgend weekend daar te hangen en wat Bulbasaur te vangen...
Maar als er alleen maar ghost types komen hoeft het nietNog steeds wel goed voor XP natuurlijk.
Zeker leuke vaporeon en gyarados killer als je goed kunt dodgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:59 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu een Jolteon van 84% IV met Thunder Shock en Thunder, die is wel leuk om gyms mee aan te vallentoch ?
Oh en hij is 1693 CP
Verdedigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Pokemongodb deed er heel onaardig over
Maar goeie moveset om gym aan te vallen of te verdedigen?
Ultieme moves.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:59 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu een Jolteon van 84% IV met Thunder Shock en Thunder, die is wel leuk om gyms mee aan te vallentoch ?
Oh en hij is 1693 CP
Ik zou gewoon op het Deltaplein gaan zitten, tenzij je door je ballen heen bent ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst naar het aantal stops bij KijkduinGewoon over het strand wandelen en gaan volgens mij
Oh ok, thanks. Ik kan nog wel wat ballen gebruiken maar die zijn daar ook genoeg te vinden zo te zien. Zo kom je nog eens ergensquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op het Deltaplein gaan zitten, tenzij je door je ballen heen bent ofzo.
Ik fiets en loop allebei, maar vandaag vooral gelopen. Gebeurt er een tijdje niets (mijn poppetje was ook telkens zo'n tien meter achter op waar ik liep, vervelend bij Pokestops) en dan ineens 500m erbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Daar had ik gister ook al last van op de fiets, alleen als ik af en toe 1 minuut ga stil staan komt er ineens 200 meter ofzo bij. Die jij ook op de fiets rond rijden of loopt je vooral? En die 14km doordat je poppetje overal heen loopt in de nacht is zeker nice, als ik dat doe heb ik iets van 500meter erbij.
Is er iets te vinden behalve poesjes en geesten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ok, thanks. Ik kan nog wel wat ballen gebruiken maar die zijn daar ook genoeg te vinden zo te zien. Zo kom je nog eens ergens
Nu nog een restaurantje vinden en dan komt ons romantisch Pokemonavondje helemaal goed![]()
Ik heb geen idee, ik zit nog op mijn werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is er iets te vinden behalve poesjes en geesten?
Ik heb net ook een Gengar gevangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:26 schreef ABundy het volgende:
Gengar !Een berry en een ultrabal was voldoende terwijl een Hypno mij 6 ultraballen heeft gekost. Wat een raar spel is het ook
Ik ook, mijn eerstequote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:05 schreef Vlinderbom het volgende:
De hype is weer over geloof ik. Gelukkig.
Ik dinsdag ook al. Zit een spawn in Leidenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ving vanmorgen een mankey, nog niet eerder gezien.
Klopt, zei de dev eergisteren ofzo al dat de API weer was aangepast door Niantic. Dit weekend zou hij weer online zijn.quote:
Zucht, als Niantic nou gewoon hun tijd eens aan een goede tracker zou spenderen ipv FPM en consorten om zeep te helpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, zei de dev eergisteren ofzo al dat de API weer was aangepast door Niantic. Dit weekend zou hij weer online zijn.
De vraag is of het alleen om FPM of om "consorten" gaat. Eén van de FPM-ontwikkelaars was behoorlijk pissed off dat de broncode van hun programma gelekt was (ik gok zodat er dan ook bots mee kunnen worden gemaakt, en ik kan heel goed begrijpen dat Niantic dat absoluut niet wil).quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zucht, als Niantic nou gewoon hun tijd eens aan een goede tracker zou spenderen ipv FPM en consorten om zeep te helpen
Je hebt nooit genoeg ballen voor Kijkduinquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ok, thanks. Ik kan nog wel wat ballen gebruiken maar die zijn daar ook genoeg te vinden zo te zien. Zo kom je nog eens ergens
Nu nog een restaurantje vinden en dan komt ons romantisch Pokemonavondje helemaal goed![]()
Tja van mij beveiligen ze het helemaal dicht zodat bots niet meer kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
De vraag is of het alleen om FPM of om "consorten" gaat. Eén van de FPM-ontwikkelaars was behoorlijk pissed off dat de broncode van hun programma gelekt was (ik gok zodat er dan ook bots mee kunnen worden gemaakt, en ik kan heel goed begrijpen dat Niantic dat absoluut niet wil).
Hij stelde de gecompileerde code zelf ook beschikbaar om alle andere varianten weer te laten werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
De vraag is of het alleen om FPM of om "consorten" gaat. Eén van de FPM-ontwikkelaars was behoorlijk pissed off dat de broncode van hun programma gelekt was (ik gok zodat er dan ook bots mee kunnen worden gemaakt, en ik kan heel goed begrijpen dat Niantic dat absoluut niet wil).
Oh helpquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg ballen voor Kijkduin
Okay misschien als je er 500 hebt, dan kom je wel een eind.quote:
Ik heb er 100 ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:30 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Okay misschien als je er 500 hebt, dan kom je wel een eind.
Good hunting.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:
Naja, op naar Dishoek en via de kust weer terug naar Vlissingen Oost.
Ja, dat is niet genoeg. Maar goed, ik hoorde dat er 1 stop bij is op het Deltaplein? Zijn er nu dan zes? Zet nog niet echt zoden aan de dijk maar je kan iig elke 5 minuten weer wat ballen pakken.quote:
5 stops ipv 4 die je zittend allemaal kan pakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dat is niet genoeg. Maar goed, ik hoorde dat er 1 stop bij is op het Deltaplein? Zijn er nu dan zes? Zet nog niet echt zoden aan de dijk maar je kan iig elke 5 minuten weer wat ballen pakken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dat is niet genoeg. Maar goed, ik hoorde dat er 1 stop bij is op het Deltaplein? Zijn er nu dan zes? Zet nog niet echt zoden aan de dijk maar je kan iig elke 5 minuten weer wat ballen pakken.
Jullie maken me bang...quote:
Oh ik zat net niet goed, kon er drie pakken beide kerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
5 stops ipv 4 die je zittend allemaal kan pakken
Deltaplein is prima te doen. Pak gewoon stops, alles wat er spawned, herhaal. Eens in de zoveel tijd spawnen er alsnog zeldzame Pokemon. Meestal tussen het ronde ijs/vistentje en het strand in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken me bang...
Ik zie onwijs veel stops daar in de buurt staan op https://www.pokemongomap.info/
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Deltaplein is prima te doen. Pak gewoon stops, alles wat er spawned, herhaal. Eens in de zoveel tijd spawnen er alsnog zeldzame Pokemon. Meestal tussen het ronde ijs/vistentje en het strand in.
Sowieso zit je bij het Deltaplein altijd goed. Ik heb er elke keer wel wat nieuws gevangen bij het clustertje stops.
Ninetails
Vulpix
Clefairy
Chansey
Lickitung
Hitmonlee
Hitmonchan
Eggexutor
Dugtrio
Victreebell
Grimer
Arcanine komt elke dag wel een keertje bv.
Horsea op het strand
Veel te veel om op te noemen.
Er spawnen ook Machops om de haverklap, Pikachu en Magikarps, Bulbasaur, HEEL VEEL Voltorbs op de boulevard. Magnemites, Magnetons, Electrodudes, Meowth, you name it.
Bovenstaande is een observatie van afgelopen weekend.
Als je het goed doet, kan je alles vangen EN een voorraad berries en balls behouden. (Behalve mijn zoontje. Ik moest met zijn laatste normale ball een CP900 Ninetails vangen. Hij hield het niet meer.... Wel gelukt btw)
Helemaal nu met die dubbele candies ben je gek als je twijfelt om te gaan. Zondag zit ik er ook weer met mijn mini-me.
Wil je een goede tactiek? Blijf steeds een half uur op het plein, loop daarna over de boulevard en weer terug. Zo pak je meters en alle stops met lures.
De stops op het strand hebben bijna nooit een lure.
Mijn vriend is over een kwartiertje op ons kantoor, over max een uur weg vanaf Dordrecht denk ik. Denk dat ik er max twee uur kan zijn voor hij het zat is, inclusief eten. Het wordt zijn eerste keer Pokemonnen, ik moet PoGo nog op zijn telefoon nog installeren. Misschien is hij ineens verslaafd maar ik betwijfel het. Hij wil schaatsen kijken vanavond en is erg moe.quote:
Ik ben er 4 uur geweest en ging met meer ballen weg dan dat ik kwam.quote:
Schaatsen kijken en erg moequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriend is over een kwartiertje op ons kantoor, over max een uur weg vanaf Dordrecht denk ik. Denk dat ik er max twee uur kan zijn voor hij het zat is, inclusief eten. Het wordt zijn eerste keer Pokemonnen, ik moet PoGo nog op zijn telefoon nog installeren. Misschien is hij ineens verslaafd maar ik betwijfel het. Hij wil schaatsen kijken vanavond en is erg moe.
Ik vang geen pidgeys enzo en op een gegeven moment ook geen magnemite/voltorb meer ed, maar die ballen gaan op hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:20 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Ik ben er 4 uur geweest en ging met meer ballen weg dan dat ik kwam.
Ik vang gewoon niet alles wat los en vast zit, alleen wat ik nog nodig heb.
Ik twijfel ook helemaal niet om te gaan maar ik kan gewoon echt niet meer voor dinsdag naar Kijkduin. Het programma zit helaas helemaal vol. Ik ga wel een andere keer, als ik al ga. Je moet ook ook nog wat te wensen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Helemaal nu met die dubbele candies ben je gek als je twijfelt om te gaan.
[..]
Ik loop regelmatig een rondje. Als op het plein niks zit wat ik nog moet hebben, ga ik ff bij wat andere stops kijken of daar wat zit. Ik heb meer dan 100 pokemon gevangen in de 4 uur die ik er zat. Ik had er ook wel 300 kunnen vangen, maar dan kan ik het rondje voor de meer boeiende pokemon niet lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:23 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vang geen pidgeys enzo en op een gegeven moment ook geen magnemite/voltorb meer ed, maar die ballen gaan op hoor.
Hoe de fuck ga je met meer ballen weg, dat kan toch niet
Prima te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit... Niemand geweest nog tijdens Halloween?
Zou wel mooi zijn om volgend weekend daar te hangen en wat Bulbasaur te vangen...
Maar als er alleen maar ghost types komen hoeft het nietNog steeds wel goed voor XP natuurlijk.
Damn zo nice, en ook gelijk 56 candy erbij. Ik was eerst van plan om 8 lures te kopen voor 680 coins, maar ik ga toch voor 4 incubators en hopen dat ik nog een 10km ei kan krijgen voor dat het event is afgelopen.quote:
Ach wat een mooiequote:
Is Farfetched specifiek Japan?quote:
Nou ja, Azie geloof ik, maar iig Japanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Farfetched specifiek Japan?
Ik ga daar als t goed is komende lente heenNatuurlijk special hiervoor
(nee dus)
Koop je wel eens lures ja? Als ik een lure heb komt er nooit (behalve bij Kijkduin) iets goeds op af..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:54 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Damn zo nice, en ook gelijk 56 candy erbij. Ik was eerst van plan om 8 lures te kopen voor 680 coins, maar ik ga toch voor 4 incubators en hopen dat ik nog een 10km ei kan krijgen voor dat het event is afgelopen.
Nou in Bali dus absoluut niet en volgens mij ligt dat ook in Aziëquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou ja, Azie geloof ik, maar iig Japan
Het is vooral om snel xp en stardust te verzamelen door er 3 tegelijk aan te zetten. En met geluk komt er af en toe wat goeds zoals squirtle ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:08 schreef b0ef het volgende:
[..]
Koop je wel eens lures ja? Als ik een lure heb komt er nooit (behalve bij Kijkduin) iets goeds op af..
Precies, nu zijn al mijn eitjes gewoon 10kmquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Negen nieuwe pokemon in twee dagen; Niantic mag vaker zulke akties houden. Eindelijk wat variatie in de omgeving!
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, nu zijn al mijn eitjes gewoon 10km
[ afbeelding ]
Nee goeie vrienden van mij zijn daar geweest en hebben met behulp van mijn inlog gegevens deze pokemon voor mij gevangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:33 schreef Valerie. het volgende:
Ben jij in Australie en Amerika geweest?
Ja, daar zat ik ook mee. Uiteindelijk toch voor charmander gegaan waar ik nog 82 van moest. Misschien switch ik later als Charizard meer in zicht is, maar dunno yet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoera, een Squirtle uit een ei. Scheelt direct 16 km lopen (op basis van huidige candy/km).
Direct uitgerekend met wie ik ga wandelen als m'n Golem klaar is. Nog 4km.
De vraag is dan, kies ik de Pokemon waar ik nog de meeste candy voor moet (Dragonair, nog 98 candy) of juist een aantal quick wins (Pikachu, Nidoran en Sneller voor 20km totaal)?
Zelfde dilemma hier, ik ben voor dratini gegaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoera, een Squirtle uit een ei. Scheelt direct 16 km lopen (op basis van huidige candy/km).
De vraag is dan, kies ik de Pokemon waar ik nog de meeste candy voor moet (Dragonair, nog 98 candy) of juist een aantal quick wins (Pikachu, Nidoran en Sneller voor 20km totaal)?
Ik zat met t zelfde dilemma tussen charmander, squirtle, dratini en bulba.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit ook met datzelfde dilemma. Zou je eigenlijk even uit moeten rekenen wat qua afstand het meeste oplevert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo das wel gelukt, dik 3 uur later ben ik heel wat pokemon rijker, kwam zelfs nog een Dratini op incense af. Verder bergen slowpokes magikarps sandshrews, een growlithe, alles uit eggs was weer berekut.quote:
Oooohhh!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:45 schreef Murmeli het volgende:
Lickytung uit 5 km eidie had ik nog niet!
Afgezien van de eieren wel lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo das wel gelukt, dik 3 uur later ben ik heel wat pokemon rijker, kwam zelfs nog een Dratini op incense af. Verder bergen slowpokes magikarps sandshrews, een growlithe, alles uit eggs was weer berekut.
Dacht het wel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb alleen nog maar 2km eierendie ga ik niet in m'n incubators doen, dikke doei. En de stops geven niet meer eieren af lijkt het... Of in ieder geval minder snel
En volgens mij krijg ik, in ieder geval bij 2km eieren, geen dubbele candies
2x per dag een Pokestopronde doen dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:54 schreef Valerie. het volgende:
Ik zit ook alweer zonder eierenNog nooit zo vaak zonder gezeten als in deze event-week.
Ja, wel Nice. 91.1% IV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Oooohhh!!!!
Ik net een GastlyIk moest lachen.
Ik had 10 candy en 17 candy. Dat kan toch nooit dubbel zijn... Hopelijk krijg ik er morgen nog wat eitjes bij. Heb ik weekend en incubators, heb ik straks geen eierenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dacht het wel hoorHet aantal candy is alleen random. Volgens mij had ik vanmiddag 20 candy bij een 2km-ei, en normaal gaat een 2km-ei maar tot 15 of zo?
Ik kreeg net een vulpix met 44 candy erbijEcht belachelijke aantallen. Ik heb nu 441 Gastly candy
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde, maar dan ook echt precies dezelfde
Volgens mij is het niet de gewone hoeveelheid x2 maar de range is verdubbeld, dus oneven kan ook... Maar ja ik weet het ook niet!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had 10 candy en 17 candy. Dat kan toch nooit dubbel zijn... Hopelijk krijg ik er morgen nog wat eitjes bij. Heb ik weekend en incubators, heb ik straks geen eieren
Je wordt nog afgetraind zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:01 schreef Rabieluh het volgende:
Dit was echt een topronde.
En volgens m'n telefoon heb ik 1206 kcal verbrandt op 25,91 kilometer.
Die had je nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat mn 10km...weer een Eevee is
Ik kreeg maar 1 ei op m'n rondjequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de gewone hoeveelheid x2 maar de range is verdubbeld, dus oneven kan ook... Maar ja ik weet het ook niet!!!
Ik heb ook nog een beetje weinig eieren, zit te overwegen om toch nog maar even een rondje Pokestops te doen nu
Ik zou een moord ervoor doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat mn 10km...weer een Eevee is
Voor een Eevee?quote:
Als ik nog meer Eevees krijg sla ik ook wel aan het moorden.quote:
Bij die 10km Eevees krijg je normaal al zo misdadig veel candy, dat wil ik deze week wel meemakenquote:
Ik krijg niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
Niet normaal, alle eggs alweer op, ik ga weer naar buiten.
Ik ga morgen naar het Centrum van Middelburg even wat ballen verzamelen en hopelijk ook wat 10km eieren krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
Niet normaal, alle eggs alweer op, ik ga weer naar buiten.
Voor wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor me? Dit is frustrerend
Wachten / tussentijds een andere gym doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor me? Dit is frustrerend
Lees 2 posts boven je.quote:
Twister negeer ik gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Oja, Twister is veel kutter om tegen te vechten dan Hydro Pump. Even dat jullie het weten.
Als je met twee pokemons een level 3 in zijn geheel wilt verslaan, ga je niet Twisters negerenquote:
Als het op prestige aankomt niet nee, als ik een lvl 10 gym te lijf ga dan ga ik lomp rammen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je met twee pokemons een level 3 in zijn geheel wilt verslaan, ga je niet Twisters negeren
Nah, dan wil ik minstens 8 pokemons verslaan (dan moet het natuurlijk niet 6x2500+ zijn)quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als het op prestige aankomt niet nee, als ik een lvl 10 gym te lijf ga dan ga ik lomp rammen.
Die heb ik nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:08 schreef Blobje het volgende:
Vorige 10 km ei een Hitmonchan. Vandaag uit 10 km ei: Hitmonchan.
Dood niet, maar mijn snorlax kan al twee dagen niet lopen vanwege een pijnlijke sluitspier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:51 schreef Devv het volgende:
Dit is misschien een stomme vraag maar kan je een Pokémon ook helemaal kwijt raken in de gym? Dat deze dood gaat of zo? Ik heb nog nooit iets met de gym gedaan dus ik weet echt niet hoe dat werkt.
Goeie oogst hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat was leuk in Kijkduin. Niet voor mijn vriend want die vindt er dus echt geen hol aan blijkt nu. Ik was er al bang voor. Maar we zijn toch 5 kwartier ofzo op jacht geweest. En we hebben verrassend lekker gegeten bij Hudson.
Gemist: Mr Mime, op een fractie van een secondeEn iets waarvoor de hele boulevard ging rennen. Hadden wij geen zin in. Wel hilarisch om te zien, ook volgens alle normale mensen in de restaurants.
Gevangen:
Gastly 2
Magikarp 4
Voltorb 8
Magnemite 2
Meowth 14
Paras 3
Ekans 1
Tentacool 2
Shellder 2
Krabby 3
Caterpie 3
Psyduck 1
Pikachu 1
Ponyta 1
Spearow 1
Cubone 2
Grimer 1
Venonat 1
Hypno 1
Oddish 1
Sandshrew 2
Seel 1
Cubone 1
Koffing 1
Doduo 1
Zubat 2
Geodude 3
Omanyte 1
Magneton 1
Haunter 3
Poliwag 1
Bold zijn nieuwe. Van heel veel kan ik de candy wel gebruiken voor de evolves die ik nog niet heb. Ekans, seel, paras, krabby, omanyte, shellder, etc, etc. Ik heb er echt veel gevangen die ik nog maar zelden ben tegengekomen.
Vanochtend had ik ook al 3 nieuwe in de paar straten die dit dorp rijk is: Haunter, Gengar en Golbat.
Welnee. Gewoon een weekje pidgeys en pidgeys bij elkaar sparen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Normaal is zo'n lucky evolve sessions een heel secuur gedoe, alles plannen, berekenen, de juiste pokemon klaarzetten etcetera, van de keer dus geen zin inBlazen met die handel en zien hoe ver ik kom.
En nog meer pidgeysquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon een weekje pidgeys en pidgeys bij elkaar sparen.
Hij was er zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:35 schreef Valerie. het volgende:
Heb je Cubone voor het eerst in Kijkduin gezien?
Dat is sinds halloween trouwens wel flink pittig geworden, pidgeys sparenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon een weekje pidgeys en pidgeys bij elkaar sparen.
Komt wel goed, na helloweenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is sinds halloween trouwens wel flink pittig geworden, pidgeys sparen.
Ik ga straks mijn Graveler evolvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt wel goed, na helloween
Ik heb al behoorlijk wat evoluties waar ik ook een nieuwe entry in de pokedex heb, die tellen voor twee
Van level 30 naar 40 scheelt toch weer 7,5% op je CPquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben in ieder geval al over de helft richting level 31, nog maar iets minder dan 250.000 xp te gaan. Niet dat dat heel belangrijk is, die halve cp-gains bij powerups nu zijn best deprimerend, 6000 dust en 6 candy voor 14 cp extra bijvoorbeeld, meh.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat was leuk in Kijkduin. Niet voor mijn vriend want die vindt er dus echt geen hol aan blijkt nu. Ik was er al bang voor. Maar we zijn toch 5 kwartier ofzo op jacht geweest. En we hebben verrassend lekker gegeten bij Hudson.
Gemist: Mr Mime, op een fractie van een secondeEn iets waarvoor de hele boulevard ging rennen. Hadden wij geen zin in. Wel hilarisch om te zien, ook volgens alle normale mensen in de restaurants.
Gevangen:
Gastly 2
Magikarp 4
Voltorb 8
Magnemite 2
Meowth 14
Paras 3
Ekans 1
Tentacool 2
Shellder 2
Krabby 3
Caterpie 3
Psyduck 1
Pikachu 1
Ponyta 1
Spearow 1
Cubone 2
Grimer 1
Venonat 1
Hypno 1
Oddish 1
Sandshrew 2
Seel 1
Cubone 1
Koffing 1
Doduo 1
Zubat 2
Geodude 3
Omanyte 1
Magneton 1
Haunter 3
Poliwag 1
Bold zijn nieuwe. Van heel veel kan ik de candy wel gebruiken voor de evolves die ik nog niet heb. Ekans, seel, paras, krabby, omanyte, shellder, etc, etc. Ik heb er echt veel gevangen die ik nog maar zelden ben tegengekomen.
Vanochtend had ik ook al 3 nieuwe in de paar straten die dit dorp rijk is: Haunter, Gengar en Golbat.
Dank voor het verslag!quote:
Ja, hier is overal water, dus dat helpt niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Dratini = langs water. Dat moet je weten
Heeeeeeel soms wil een Magikarp wel eens uit zijn natuurlijke habitat treden en aangezien de Dratini veel minder voorkomt, is die kans nihil.
Pics, dan wijs ik je direct aan waar geen Dratini's komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:09 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, hier is overal water, dus dat helpt niet.Ik rende dan ook naar de plek waar hij eerder kwam, maar daar zat alleen een Staryu dus was het ouderwets scannen. (Ik gebruik liever geen maps, weet ook niet of ze nu werken...)
Teringquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Lekker, ik heb ongeveer 110 evolves klaar staan, wehehehe.
Even wat drinken erbij pakken, ik ga echt evolves missen want na een tijd moet ik flink zoeken in m'n lijst, geen zin om alles wat makkelijker te maken door te favoriten of te renamen voor de evolves.quote:· Time spent evolving: 41.40 minutes
Lui. Gewoon renamen, huphup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Even wat drinken erbij pakken, ik ga echt evolves missen want na een tijd moet ik flink zoeken in m'n lijst, geen zin om alles wat makkelijker te maken door te favoriten of te renamen voor de evolves.
Niet hernoemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Ben al begonnen, is mijn blastoise wat?.
Geen zorgen. Gewoon opnieuw doen. Af en toe een bugje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pogobag geprobeerd, krijg dit:
"There was an error when requesting your data (This could be because your account is banned or Niantic's servers are busy). Please try again."
Nog steeds niet gelukt om die moves te krijgen, ik heb maar 1 psyduck klaar staan voor evolve, wie weet is het raak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Overigens wil je die moves op een Psyduck
Ik zet liever geen pics van mijn huis op de foks, maar het komt wel goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pics, dan wijs ik je direct aan waar geen Dratini's komen.
1 2 3 4 5 | Dratini 89% - cp545 - level 20 - cp1967 na evolutie - cp2706 na powerups met 52k dust en 167 candy Dratini 69% - cp578 - level 22 - cp2127 na evolutie - cp2610 na powerups met 36k dust en 157 candy Dratini 47% - cp603 - level 25 - cp2312 na evolutie - cp2497 na powerups met 16k dust en 139 candy Dratini 44% - cp455 - level 19 - cp1751 na evolutie - cp2489 na powerups met 52k dust en 171 candy Dragonair 82% - cp776 - level 16 - cp1568 na evolutie - cp2646 na powerups met 65k dust en 158 + 25 = 183 candy |
Die Dragonair is een lager level dan alle Dratini's, absoluut niet doen. Overigens is 500 helemaal niet zo laag, dat is ongeveer level 17 uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:51 schreef eleusis het volgende:
Veel succes met evolven
[..]
Ik zet liever geen pics van mijn huis op de foks, maar het komt wel goedVoor Dratini doe ik de moeite wel.
Zit even te rekenen wat ik ga doen als ik de candy binnen heb...
Ik heb vijf opties om een Dragonite te maken. Deze mang moet bovenaan in gyms gaan komen, dus ik wil hem maximaal poweruppen. Ik heb nu 92 candy, maar dat gaat deze week snel. Met Kijkduin, een beetje vangen en veel lopen kan ik daar wel 150-160 candy van maken. Als ik Poke Genie gebruik heb ik de volgende opties:
[ code verwijderd ]
Op dit moment denk ik dat ik de Dratini 89% ga gebruiken. Het is wel jammer dat zijn level nu laag is (ik heb hem al heel lang), maar zo groot is het verschil in candygebruik nou ook weer niet. Als m'n top pokemon bijna 100 extra cp kan krijgen... Dat is bij de gyms in mijn buurt makkelijk het verschil zijn tussen plek 1 en plek 8 van een gym.
De Dragonair evolueren is ook een optie maar kost nog meer candy, omdat ik dan ook een nieuwe Dragonair wil hebben.
Dus ga ik me de rest van het Halloween event maar op die 89% Dratini richten.
En misschien vind ik nog wel een betere.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Watergun - Hydropump Golduck is binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:
En dat stond er gewoon bij, goedemorgen.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Watergun - Hydropump Golduck is binnen
Ik dacht al hedde gij een curveball op u hoofd gekregen man!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:
En dat stond er gewoon bij, goedemorgen.
Ancient power = enkeltje kliko. Slechtste charge in de game.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:03 schreef Rabieluh het volgende:
M'n Golem kreeg iets met ancient power, dat kan niet goed zijn, m'n seal heeft aqua jet en de quick move leek ook kut.
Balen van de Golem. Ik voel de pijn. Mijn Kabutops heeft ook Ancient Power.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:03 schreef Rabieluh het volgende:
M'n Golem kreeg iets met ancient power, dat kan niet goed zijn, m'n seal heeft aqua jet en de quick move leek ook kut.
Wat een monnikenwerk he? Ben de halve avond bezig geweest en eigenlijk nog niet klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef Rabieluh het volgende:
96.000 xp erbij, nu door al die pokemon heen spitten om te kijken of er wat bazen bij zitten die mogen blijven.
Mijn Golduckje heeft zequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Was inderdaad monnikenwerk, morgen ga ik pas de mindere Goden transferen, nu geen zin inquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat een monnikenwerk he? Ben de halve avond bezig geweest en eigenlijk nog niet klaar.
Dat is wel sneuquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een weekend 'in een huisje'. Bij aankomst meteen een machop gevangen. Ik enthousiast! Zit hij steeds in mijn nearby, zou ik er veel kunnen vangen. Maar nu blijkt: ik heb buiten de wifi geen internet hier.![]()
![]()
Verder wel mooi: was al de hele week een beetje bang dat ik terug zou komen naar een hoge level 10 gym van blauw, staat er vanmiddag een tweetal kerels bij de plaatselijke gym die 'de krachten verenigd hebben met vijftien man' en als team spelen nu.
Ze pakken alle blauwe gyms en laten de gele met rust. To even the score a bit.
Het heeft iets van multi-account cheaten, maar moest er wel om lachen. En heb toen meteen mijn brakke Gyarados met dragon pulse hoog in de gym gezet.
Ergens fijn dat blauw nu moet doorstaan wat ik vrijwel iedere avond heb.
Een alliantie tussen rood en geel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een weekend 'in een huisje'. Bij aankomst meteen een machop gevangen. Ik enthousiast! Zit hij steeds in mijn nearby, zou ik er veel kunnen vangen. Maar nu blijkt: ik heb buiten de wifi geen internet hier.![]()
![]()
Verder wel mooi: was al de hele week een beetje bang dat ik terug zou komen naar een hoge level 10 gym van blauw, staat er vanmiddag een tweetal kerels bij de plaatselijke gym die 'de krachten verenigd hebben met vijftien man' en als team spelen nu.
Ze pakken alle blauwe gyms en laten de gele met rust. To even the score a bit.
Het heeft iets van multi-account cheaten, maar moest er wel om lachen. En heb toen meteen mijn brakke Gyarados met dragon pulse hoog in de gym gezet.
Ergens fijn dat blauw nu moet doorstaan wat ik vrijwel iedere avond heb.
sinds release 0.43.3 staat het alweer op 20%quote:
Afgelopen week 5 euro uitgegeven. Nu ff klaar mee weer. Misschien als er weer zo'n soort actie komt ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:37 schreef Miniem het volgende:
Vroeg me af of jullie geld besteden aan het spel? Verleidelijk om nu coins te kopen voor incubators.
Doorsparen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:40 schreef Norrage het volgende:
Eindelijk 110 bulba candy vang ik een 75% ivysaur, 1040 CP. En ik heb een bulba 95% 601 CP...nog even doorsparen of ivysaur doen?
Pokeassistant zegt dat die uiteindelijk hoger CP wordt na evolve...
85 is het maximale aantal evoluties + nieuwe pokemons als je het op mijn tempo doet. Nog even doorgrinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:56 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend weer 3 gyms kunnen claimen... voor het eerst dat mijn pokemon in 3 gyms tegelijk meer dan 36 uur hebben overleefd.
Dankzij het Halloweengebeuren nu ook genoeg candy voor tweede Gyarados.... Magikarp van 157 CP... die gaat mee met de lucky egg-sessie een dezer dagen. Sta al op 67 evoluties.
Ja, wil sowieso wachten tot mijn Vulpix genoeg candy heeft voor evolutiequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
85 is het maximale aantal evoluties + nieuwe pokemons als je het op mijn tempo doet. Nog even doorgrinden.
Precies wat het zegt. Als defender x keer gewonnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:43 schreef Schanulleke het volgende:
Weet iemand hoe die 'battles won' mededeling werkt die sommige Pokémon krijgen als ze in een Gym geplaatst worden/ staan?
Ik kom er hier niet eens in, alles rood level 10 en allemaal +2100CPquote:
Maar, sommige Pokémon laten het direct zien als ze in die gym gezet worden. Tegelijkertijd blijft de teller op één staan, terwijl ik de indruk heb dat ze toch wel meer winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies wat het zegt. Als defender x keer gewonnen.
Hier is alles blauw level 10. Als blauw is dat driedubbel klotequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kom er hier niet eens in, alles rood level 10 en allemaal +2100CP.
Ik zit in een level 7 gym, helemaal onderaan, en dat al tig dagen. Die gym is gewoon 0 keer aangevallen door wie dan ook sinds dinsdagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:18 schreef Molurus het volgende:
Ik kan vanuit huis 6 gyms zien. En die zijn allemaal al wekenlang blauw. Sucht echt ballen dit.
Same here. Er gebeurt geen ruk in de gyms hier in de buurt. En als iemand al een poging waagt dan staan er legers blauwe spelers in de rij om zo'n gym snel weer naar level 10 te stampen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in een level 7 gym, helemaal onderaan, en dat al tig dagen. Die gym is gewoon 0 keer aangevallen door wie dan ook sinds dinsdag
Niantic kennende werkt het gewoon kutquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar, sommige Pokémon laten het direct zien als ze in die gym gezet worden. Tegelijkertijd blijft de teller op één staan, terwijl ik de indruk heb dat ze toch wel meer winnen.
Ik zag een paar dagen geleden een paar kilometer hier vandaan een rode gym.. en toen dacht ik gewoon echt: "nee, ik ga het niet doen. Laat die paar rode spelers deze gym maar houden."quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
En de plekken met competitie komen nooit boven de lvl4 of 4 uur uit
Ik ga gewoon even een gele overnemen nu. Ben hem na 10 minuten vast al kwijt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden een paar kilometer hier vandaan een rode gym.. en toen dacht ik gewoon echt: "nee, ik ga het niet doen. Laat die paar rode spelers deze gym maar houden."
Ze zijn hem ongetwijfeld kwijt inmiddels, maar als je als team je tegenstander moet gaan helpen zit er echt iets niet goed.
Hoofddorp?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vertrek binnen 30 min naar het park!
Ja, zoiets. Hoofdstadquote:
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:58 schreef PicoMMP het volgende:
Hitmonlee uit 10km ei, die had ik nog niet. Heb ik er verder iets aan?
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb pokemon go de hele nacht aangelaten, zonder WiFi en s ochtends was er niets bijgekomen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben blij dat ik zowel mijn Snorlax en Lapras heb. Woensdag 20km gelopen met Snorlax en gisteren (en vannacht, GPS drift) heeft Lapras 14km gelopen.
Wel zonde van je inspanning dat je hem naar level 3 getraind hebt. Level 3 is ook zonder training te bereiken door er gewoon Pokémon in te zetten. Daarna heeft het pas zin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa. Snorlax erin en naar level 3 getraind. En voor de eerste keer ooit 20 muntjes
Als ie daarna gewoon gevuld werd ipv overgenomen, was ie level 4quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel zonde van je inspanning dat je hem naar level 3 getraind hebt. Level 3 is ook zonder training te bereiken door er gewoon Pokémon in te zetten. Daarna heeft het pas zin.
Ik zag een half uur geleden een level 9 Gym die opgetraind was, met 6 lege plekken. Straks even omfietsen om daar mijn exceggutor in te planten. Vriendelijk van team Valor. Mooi ook dat in het boerendorp waar ik het zag, er een goede kans is dat het wel even blijft staan.
Gewoon geluk gehad denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:43 schreef Davientje_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb pokemon go de hele nacht aangelaten, zonder WiFi en s ochtends was er niets bijgekomen...
Komt het doordat mijn scherm op zwart gaat? Soms geeft hij ook de melding dat ik te hard ga. Als ik dat niet wegklikt, telt hij dan de meters niet meer? Hoe kan ik dat voorkomen?
Je app moet actief blijven ja, scherm niet op zwart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:43 schreef Davientje_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb pokemon go de hele nacht aangelaten, zonder WiFi en s ochtends was er niets bijgekomen...
Komt het doordat mijn scherm op zwart gaat? Soms geeft hij ook de melding dat ik te hard ga. Als ik dat niet wegklikt, telt hij dan de meters niet meer? Hoe kan ik dat voorkomen?
Google. Bij Android kan je dat niet uitschakelen in de nieuwste versiesquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:56 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Is er een manier dat je je scherm niet op zwart kan laten gaan?
Als je hem root kan het vast wel (hahahahahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Google. Bij Android kan je dat niet uitschakelen in de nieuwste versies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |