Daar was hamilton al over de radioquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we dadelijk weer heerlijk gefrustreerde klagers vanwege verkeer
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:47 schreef Zorro het volgende:
Mooi, bijna iedereen binnen. Krijgen we dadelijk weer heerlijk gefrustreerde klagers vanwege verkeer
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daar was hamilton al over de radio
Mexicaantjes boos omdat er Heineken geschonken wordt ipv Corona.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is Heineken weer eens sponsor.
't is beide niet te zuipenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mexicaantjes boos omdat er Heineken geschonken wordt ipv Corona.
O ja. Kut.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:01 schreef CrashO het volgende:
Straks komt Mercedes weer met die kwalificatie modus op hun motor
*plof*quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:01 schreef CrashO het volgende:
Straks komt Mercedes weer met die kwalificatie modus op hun motor
DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
*plof*
of dubbele crash bocht 1.
En in de samenvatting bleek dat ie het toch direct zagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:33 schreef tralalala het volgende:
Olav die er pas achter kwam toen beide coureurs al zo'n beetje naast de auto stonden.
Wel hét moment van dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!
Opgepakt toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:45 schreef Beach het volgende:
haha die henno vangt alle donaties en vervolgens streamt ie niet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:45 schreef Beach het volgende:
haha die henno vangt alle donaties en vervolgens streamt ie niet
Jup, met vogel op de bank.quote:
Het geld was op bij Ziggoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Communicatie gaat via postduiven?
Tegen de kwalificatiemodus van Mercedes? Zou heel bijzonder zijn maar niet erg waarschijnlijk.quote:
Hamilton gebruikt wel de motor van vorige week op Austinquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tegen de kwalificatiemodus van Mercedes? Zou heel bijzonder zijn maar niet erg waarschijnlijk.
Motor Hamilton is bezig met de derde race, die van Rosberg met de tweede racequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hamilton gebruikt wel de motor van vorige week op Austin
Dus met een beetje mazzel trekt die niet een extra rondje kwalimode
Soms had ie van de kamikaxe actiequote:
Wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Soms had ik van de kamikaxe actie
Maar echt racer pur sang vind ik. Jammer dat ie geen F1 meer ijdt
Het is kamikaze. En een sneu mannetje dat zelf met zijn hoofd tegen een camera aanknalt en vervolgens de cameraman in elkaar wil slaan is niet mijn favo coureur...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Soms had ik van de kamikaxe actie
Maar echt racer pur sang vind ik. Jammer dat ie geen F1 meer ijdt
Gras is groen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Rondje van Max moet genoeg zijn voor Q2
Absoluut.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Rondje van Max moet genoeg zijn voor Q2
Dat weten we pas als q3 is afgelopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef Gezicht het volgende:
Ferrari gaat de Red Bulls hier wel achter zich laten voor de afwisseling.
Denk dat de Ferrari 2015-motor sowieso wel een zwakte is op dit circuit voor STR.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef pmponer het volgende:
Kvyat... wat een rot seizoen heeft die gast
Konden denk ik niet tegelijk kaartjes krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:13 schreef StephanL het volgende:
Hey Serena WilliamsVorige keer haar zus, nu zei.
Die livetiming linksonder, wil je daar de link nog even van geven?quote:
Zou je die ace stream aan mij door willen dm'en? Kan momenteel geen werkende vinden en wil graag kijkenquote:
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die livetiming linksonder, wil je daar de link nog even van geven?
Fox is me main stream momenteel. Die andere zijn met meer (of minder) delays van andere aanbieders om op te kunnen cappen met gifjes (daarom ook zo kleinquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's aardig wat om in de gaten te houden.
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die livetiming linksonder, wil je daar de link nog even van geven?
Andere scherm, fullscreenquote:
crack in zijn chasisquote:
Bedankt! Hij mag morgen dus wel gewoon rijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
https://twitter.com/JolyonPalmer/status/792421657222742016
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Fox is me main stream momenteel. Die andere zijn met meer (of minder) delays van andere aanbieders om op te kunnen cappen met gifjes (daarom ook zo klein)
Nieuw chassis zelfsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
motorwissel met gridstraf geloof ik
Genekt door Guttierez, want hij zat erachter voordat Guittierez spindequote:
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierezquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Guti volgend jaar weer in de F1 rijdt
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audioquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.Kan je die streams zelf ook nog een delay geven?
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierez
Of gewoon 1 goede stream hebben, dan kun je ook nog een beetje gifjes maken op fatsoenlijk formaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audio)
[ afbeelding ]
Godver wat slechtquote:
Als ik gifjes van 30MB ga posten worden mensen niet erg blijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon 1 goede stream hebben, dan kun je ook nog een beetje gifjes maken op fatsoenlijk formaat.
Waarom niet? Iedereen heb toch breedband tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik gifjes van 30MB ga posten worden mensen niet erg blij
Ah oké, ik dacht dat je ze misschien via de videospeler zelf nog een vertraging kon geven. Nog steeds aardig wat om allemaal bij te houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audio)
[ afbeelding ]
Malle Donna.quote:
Alleen Nattekat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mag van mij hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Morgen 20:01 kan je weer stemmenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef maan_man het volgende:
Waarom kan ik nog niet op Max stemmen, voor driver of the day?
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef maan_man het volgende:
Waarom kan ik nog niet op Max stemmen, voor driver of the day?
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??
Heel reddit MAD, genot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En iedereen luistert braaf naar Olav.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En iedereen luistert braaf naar Olav.
Nou ja, vorige week was het inderdaad een beetje gek, maar vaak genoeg was hij ook echt de onbetwiste DotD.
Dat kwam niet door Olav, is al een tijdje bezig.. Botnets..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.
Zal wel wat grotere maken. Dus totdat NK me kapotstuk jorristquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar 11 MB, dus valt ook wel mee.
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zal wel wat grotere maken. Dus totdat NK me kapotstuk jorrist
Eigenlijk vond ik het belachelijk. Maar stiekem zou ik het ook wel grappig vinden als Max de laatste gps telkens dotd word ongeacht zijn prestaties. Al is het alleen maar om reddit e.d. te trollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Grote gifs niet goed. Kleine gifs niet goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?
Sinds een vriend van mij op dat forum postte van commentaar van Max dat hij de ferrari eraf rijdt, zijn daar op Reddit mad op Maxquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]Nu ga ook op Max stemmen
Dat zijn er nooit zoveel, of ze zitten toch op de wifi, en zoveel gifjes worden er nou ook niet geplaatst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
ja dat komt echt alleen door die vriend van jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds een vriend van mij op dat forum postte van commentaar van Max dat hij de ferrari eraf rijdt, zijn daar op Reddit mad op Max
Die moeten maar een optie aanzetten om die bestanden niet automatisch in te ladenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja kon Vettel ook weinig aan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
klaag, klaag van Hamilton over Vettel die in de weg reed
vieze hypocriet ... Hij zit zowat elke sessie op anderen te schelden.....quote:
Op de supersoft banden. Hamilton op de softs.quote:
Beide RBR inderdaad op SS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max en Ricciardo volgens mij op supersofts. Veel anderen rijden op softs
Pas bij de eerste pole he.quote:
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:31 schreef F1gamer het volgende:
Gaat straks wel een spannende Q3 worden
Verstappen kan ook nog sneller, was nu langzaam in de 2e sector.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, bijna.
HAM op softs met verkeer maar 1.5 tiende trager dan VES... Mercedes pakt het gewoon meer met > 0.5 seconde.
Frank Williams?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:35 schreef THEFXR het volgende:
en mol maar ratelen over longontsteking
Jep. Daar gaat het niet heel tof mee.quote:
Herstellende dacht ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar gaat het niet heel tof mee.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Verstond ik dat nou goed uit Olav zijn mond
Klopt, Vettel moest nodig plassen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Seb zei dat zelf, "Enough time for a wee" oidquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Hij vroeg toch over de boordradio of die even voor een ''wee'' kon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Daar gaat het niet hard genoeg voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:40 schreef King_Merc het volgende:
Volgende TT suggestie "Even pissen "
Nee dan komt Tong80...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:40 schreef King_Merc het volgende:
Nee, dat is gewoon;quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:40 schreef King_Merc het volgende:
Ja, Frank Williams. Wisten we alquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:40 schreef Klummie het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)e-van-longontsteking
Olav gaat straks nog even zeggen dat de klok gewoon weer op nul staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon;
Yes Verstappen P1
En morgen zegt ie seconden voor de start welke dag het is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Olav gaat straks nog even zeggen dat de klok gewoon weer op nul staat.
SODEKNETTERS!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En morgen zegt ie seconden voor de start welke dag het is.
Daar hebben ze geen boosmoslimquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Henno het volgende:
Al die maskers, hebben ze daar geen veiligheidsbeleid?
Die gaat echt geen pole pakken hoor. Achter hem stond op een compound harder allemaal behalve Ricardo geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is pas Q2, maar toch leuk die P1 voor VES
werken zijn armen ook niet? dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:39 schreef Bluurgh het volgende:
Las ergens dat Williams de oudste persoon ooit is met 4 niet-werkende ledematen
Superspannend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En morgen zegt ie seconden voor de start welke dag het is.
Je kan niet meer dan P1 pakken gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef KingRadler het volgende:
Had meer verwacht van Max tijd is niet zo geweldig
Nee, alles vanaf de 5e wervel is verlamd..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
werken zijn armen ook niet? dat wist ik niet
Ik bedoelde meer tienden seconden sneller.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan niet meer dan P1 pakken gek
Dat weet ik. Maar toch leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die gaat echt geen pole pakken hoor. Achter hem stond op een compound harder allemaal behalve Ricardo geloof ik.
Waarom zou je volgas gaan op een setje banden waar je op moet starten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:45 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer tienden seconden sneller.
Quote om je straks uit te lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die gaat echt geen pole pakken hoor. Achter hem stond op een compound harder allemaal behalve Ricardo geloof ik.
Frank is niet volledig verlamd. Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, alles vanaf de 5e wervel is verlamd..
Misschien wel vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar toch leuk
Al denk ik dat het echt geen jaren en jaren meer gaat duren voor hij het wel doet...
volgend jaar for surequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar toch leuk
Al denk ik dat het echt geen jaren en jaren meer gaat duren voor hij het wel doet...
Lijkt me sterk dat Max P1 pakt. Maar ik ga feest vieren hoor, als het wel zo zou zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Quote om je straks uit te lachen
Vandaag 99,9% mag ik wel zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien wel vandaag![]()
De kans dat Lewis pole pakt is 75%
Je weet het nooit. Hij kan weer tegen zo's situatie als met Vettel aanlopen... 0,3 seconden is niks...quote:
Mag jij Frank zeggen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Frank is niet volledig verlamd. Hoe kom je daarbij?
Denk het ook. Rosberg lijkt het niet te hebben vandaag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag 99,9% mag ik wel zeggen
Liever ROS dan, dank u wel..quote:
Of Rosberg heeft extra mexicaanse pepers gevonden of ferrari zorg voor een verrassingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag 99,9% mag ik wel zeggen
Yups. En ook Claire...quote:
Dat kan iedereen hebben. Normaal gesproken is Hamilton hier echt de snelste. Zelfs als ie verkeer heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Hij kan weer tegen zo's situatie als met Vettel aanlopen... 0,3 seconden is niks...
Alleen extra glijmiddel denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Of Rosberg heeft extra mexicaanse pepers gevonden of ferrari zorg voor een verrassing
uiteraard is ie de snelste.... ik zeg alleen.. als het ergens fout kan gaan voor hem, dan is het wel op dit circuitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat kan iedereen hebben. Normaal gesproken is Hamilton hier echt de snelste. Zelfs als ie verkeer heeft.
Nog net niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:52 schreef zoem het volgende:
Ham zal wel rond de 1.18.5 zitten straks.
http://www.telegraph.co.u(...)g-from-pneumonia-in/quote:
Het knopje staat nog op 10.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijd van Hamilton viel me tegen eerlijk gezegd
Heeft hem. Nu gewoon voor pole gaanquote:
Deur, open, trap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Rosberg deze voorsprong uit handen gaat geven is hij gewoon geen kampioen..
Hij kan dit weekend al kampioen worden als Ham >=P10 scoort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Rosberg deze voorsprong uit handen gaat geven is hij gewoon geen kampioen.. En hij zal het dan ook nooit worden, omdat hij geen kampioen is.. Simpel
In run 2 bedoen ik natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heeft hem. Nu gewoon voor pole gaan
En Rosberg zelf wint. Daar lijkt het voorlopig niet op, met deze pace.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij kan dit weekend al kampioen worden als Ham >=P10 scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |