crack in zijn chasisquote:
Bedankt! Hij mag morgen dus wel gewoon rijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
https://twitter.com/JolyonPalmer/status/792421657222742016
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Fox is me main stream momenteel. Die andere zijn met meer (of minder) delays van andere aanbieders om op te kunnen cappen met gifjes (daarom ook zo klein)
Nieuw chassis zelfsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
motorwissel met gridstraf geloof ik
Genekt door Guttierez, want hij zat erachter voordat Guittierez spindequote:
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierezquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Guti volgend jaar weer in de F1 rijdt
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audioquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.Kan je die streams zelf ook nog een delay geven?
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierez
Of gewoon 1 goede stream hebben, dan kun je ook nog een beetje gifjes maken op fatsoenlijk formaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audio)
[ afbeelding ]
Godver wat slechtquote:
Als ik gifjes van 30MB ga posten worden mensen niet erg blijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon 1 goede stream hebben, dan kun je ook nog een beetje gifjes maken op fatsoenlijk formaat.
Waarom niet? Iedereen heb toch breedband tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik gifjes van 30MB ga posten worden mensen niet erg blij
Ah oké, ik dacht dat je ze misschien via de videospeler zelf nog een vertraging kon geven. Nog steeds aardig wat om allemaal bij te houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audio)
[ afbeelding ]
Malle Donna.quote:
Alleen Nattekat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mag van mij hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Morgen 20:01 kan je weer stemmenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef maan_man het volgende:
Waarom kan ik nog niet op Max stemmen, voor driver of the day?
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef maan_man het volgende:
Waarom kan ik nog niet op Max stemmen, voor driver of the day?
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??
Heel reddit MAD, genot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Op reddit zijn ze laaiend dat VES elke week DotD wordt ook als dat volkomen belachelijk is zoals vorige week. Voert geenstijl een campagne ofzo??
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En iedereen luistert braaf naar Olav.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En iedereen luistert braaf naar Olav.
Nou ja, vorige week was het inderdaad een beetje gek, maar vaak genoeg was hij ook echt de onbetwiste DotD.
Dat kwam niet door Olav, is al een tijdje bezig.. Botnets..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Olav riep iedereen op om op hem te stemmen.
Zal wel wat grotere maken. Dus totdat NK me kapotstuk jorristquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar 11 MB, dus valt ook wel mee.
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zal wel wat grotere maken. Dus totdat NK me kapotstuk jorrist
Eigenlijk vond ik het belachelijk. Maar stiekem zou ik het ook wel grappig vinden als Max de laatste gps telkens dotd word ongeacht zijn prestaties. Al is het alleen maar om reddit e.d. te trollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Grote gifs niet goed. Kleine gifs niet goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |