crack in zijn chasisquote:
Bedankt! Hij mag morgen dus wel gewoon rijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
https://twitter.com/JolyonPalmer/status/792421657222742016
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Fox is me main stream momenteel. Die andere zijn met meer (of minder) delays van andere aanbieders om op te kunnen cappen met gifjes (daarom ook zo klein)
Nieuw chassis zelfsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
motorwissel met gridstraf geloof ik
Genekt door Guttierez, want hij zat erachter voordat Guittierez spindequote:
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierezquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Guti volgend jaar weer in de F1 rijdt
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audioquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat laatste vermoedde ik al een beetje.Kan je die streams zelf ook nog een delay geven?
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zelfs Maldonado rijdt beter dan Guttierez
Of gewoon 1 goede stream hebben, dan kun je ook nog een beetje gifjes maken op fatsoenlijk formaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Pauzeren en dan weer resumen. Maar veel streams hebben af en toe al hikjes, dus ik heb liever veel verschillende sources (en heb bij die spaanse ed toch niks aan de audio)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |