Sinds een vriend van mij op dat forum postte van commentaar van Max dat hij de ferrari eraf rijdt, zijn daar op Reddit mad op Maxquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]Nu ga ook op Max stemmen
Dat zijn er nooit zoveel, of ze zitten toch op de wifi, en zoveel gifjes worden er nou ook niet geplaatst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?
ja dat komt echt alleen door die vriend van jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds een vriend van mij op dat forum postte van commentaar van Max dat hij de ferrari eraf rijdt, zijn daar op Reddit mad op Max
Die moeten maar een optie aanzetten om die bestanden niet automatisch in te ladenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Denken we ook even aan de mobiele gebruikers?
Ja kon Vettel ook weinig aan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
klaag, klaag van Hamilton over Vettel die in de weg reed
vieze hypocriet ... Hij zit zowat elke sessie op anderen te schelden.....quote:
Op de supersoft banden. Hamilton op de softs.quote:
Beide RBR inderdaad op SS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max en Ricciardo volgens mij op supersofts. Veel anderen rijden op softs
Pas bij de eerste pole he.quote:
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:31 schreef F1gamer het volgende:
Gaat straks wel een spannende Q3 worden
Verstappen kan ook nog sneller, was nu langzaam in de 2e sector.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, bijna.
HAM op softs met verkeer maar 1.5 tiende trager dan VES... Mercedes pakt het gewoon meer met > 0.5 seconde.
Frank Williams?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:35 schreef THEFXR het volgende:
en mol maar ratelen over longontsteking
Jep. Daar gaat het niet heel tof mee.quote:
Herstellende dacht ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Daar gaat het niet heel tof mee.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Verstond ik dat nou goed uit Olav zijn mond
Klopt, Vettel moest nodig plassen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Seb zei dat zelf, "Enough time for a wee" oidquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
Hij vroeg toch over de boordradio of die even voor een ''wee'' kon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Vettel naar de wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |