Mag jij Frank zeggen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Frank is niet volledig verlamd. Hoe kom je daarbij?
Denk het ook. Rosberg lijkt het niet te hebben vandaag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag 99,9% mag ik wel zeggen
Liever ROS dan, dank u wel..quote:
Of Rosberg heeft extra mexicaanse pepers gevonden of ferrari zorg voor een verrassingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag 99,9% mag ik wel zeggen
Yups. En ook Claire...quote:
Dat kan iedereen hebben. Normaal gesproken is Hamilton hier echt de snelste. Zelfs als ie verkeer heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Hij kan weer tegen zo's situatie als met Vettel aanlopen... 0,3 seconden is niks...
Alleen extra glijmiddel denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Of Rosberg heeft extra mexicaanse pepers gevonden of ferrari zorg voor een verrassing
uiteraard is ie de snelste.... ik zeg alleen.. als het ergens fout kan gaan voor hem, dan is het wel op dit circuitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat kan iedereen hebben. Normaal gesproken is Hamilton hier echt de snelste. Zelfs als ie verkeer heeft.
Nog net niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:52 schreef zoem het volgende:
Ham zal wel rond de 1.18.5 zitten straks.
http://www.telegraph.co.u(...)g-from-pneumonia-in/quote:
Het knopje staat nog op 10.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijd van Hamilton viel me tegen eerlijk gezegd
Heeft hem. Nu gewoon voor pole gaanquote:
Deur, open, trap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Rosberg deze voorsprong uit handen gaat geven is hij gewoon geen kampioen..
Hij kan dit weekend al kampioen worden als Ham >=P10 scoort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Rosberg deze voorsprong uit handen gaat geven is hij gewoon geen kampioen.. En hij zal het dan ook nooit worden, omdat hij geen kampioen is.. Simpel
In run 2 bedoen ik natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heeft hem. Nu gewoon voor pole gaan
En Rosberg zelf wint. Daar lijkt het voorlopig niet op, met deze pace.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij kan dit weekend al kampioen worden als Ham >=P10 scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |